Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Офісні крісла, офісні стільці
Очікувана вартість
35 078,76 UAH
UA-2019-12-13-002130-c d1a310ca163a4ad19195865ae7c4261e
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мамонтова Тетяна Михайлівна

+380444652413 PKTB.MAMONTOVA@GMAIL.COM

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Філія "Науково-дослідний та конструкторсько-технологічний інститут залізничного транспорту" публічного акціонерного товариства "Українська залізниця"
Код ЄДРПОУ: 40081293
Місцезнаходження: 03038, Україна , Київська обл., Київ, вул. ІВАНА ФЕДОРОВА, 39
Контактна особа: Мамонтова Тетяна Михайлівна
+380444652413
PKTB.MAMONTOVA@GMAIL.COM
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
якщо замовником було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників, при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації)

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 грудня 2019 18:51
Оскарження наміру укласти договір: 24 грудня 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39110000-6: Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
25 шт
Офісні крісла, офісні стільці
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03038, Україна, Київська обл., Київ, Івана Федорова, буд. 39
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

13 грудня 2019 18:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 грудня 2019 18:49
Повідомлення про намір Крісла.docx
13 грудня 2019 18:49
ПРОТОКОЛ переговорів Крісла.docx

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ «ОВС плюс»;
#30988274
Переможець 35 078,76
UAH з ПДВ
13 грудня 2019 18:51

Документи

13 грудня 2019 18:51
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 грудня 2019 18:51

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ «ОВС плюс»;
#30988274
35 078,76
UAH з ПДВ
Документи

Документи

13 грудня 2019 18:51
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 травня 2020 08:36
Електронний підпис зміни до договору
10 березня 2020 18:01
Доп угода № 2 до Договору № 4-77-19 ОВС Плюс (1).pdf зміни до договору
10 березня 2020 18:01
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2019 13:51
Дод. угода № 1 до Договору № 4-77-19 від 24.12.19 (крісла) (1).pdf зміни до договору
28 грудня 2019 13:51
Електронний підпис укладений
24 грудня 2019 16:47
Договір № 4-77-19 від 24.12.2019 (офісні крісла).pdf укладений
24 грудня 2019 16:47

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до ч. 5. ст. 36 Закону України від 25.12.2015, № 922-VIII «Про публічні закупівлі», Сторони прийшли до згоди продовжити дію Договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі в 2020 році, в обсязі що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної у даному Договорі
Номер договору про закупівлю: 4/77-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
10 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись п.10.2 даного Договору викласти зміни до п.10.1
Номер договору про закупівлю: 4/77-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 30 липня 2020
Сума оплати за договором: 41 725,44
UAH (в тому числі ПДВ 6 954,24 UAH)