Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

39710000-2 - Електричні побутові прилади
Очікувана вартість
3 300,00 UAH
UA-2019-12-13-002065-c 5ab69572f2814294bc100feeb9676d27
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Гермашева Наталія Олександрівна

380442340220 viddil18@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Київська міська клінічна лікарня №18
Код ЄДРПОУ: 01993776
Місцезнаходження: 01030, Україна , Київська обл., Київ, бульвар Тараса Шевченка,17
Контактна особа: Гермашева Наталія Олександрівна
380442340220
viddil18@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 грудня 2019 17:56
Звернення за роз’ясненнями: до 16 грудня 2019 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 грудня 2019 18:00
Очікувана вартість: 3 300,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 16,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39710000-2: Електричні побутові прилади


Міксер(гомогенізатор) ручний потужний BL160V CoodFood (Відповідно до технічного завдання)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
Міксер(гомогенізатор) ручний потужний BL160V CoodFood (Відповідно до технічного завдання).Джерело фінансування закупівлі-Кошти від господарської діяльності підприємств
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01030, Україна, Київська область, Київ, бульвар Тараса Шевченка,17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 грудня 2019
ДК 021:2015: 39710000-2 — Електричні побутові прилади

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться відповідно до статті 49 Бюджетного кодексу України шляхом оплати Замовником вартості товарів, зазначених у специфікації до договору, після їх отримання та згідно пред"явленої учасником видаткової накладної. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунки проводяться протягом 3 банківських днів з дати отримання замовником на свій реєстраційний рахунок бюджетного призначення на фінансування закупівлі за вказаним напрямком. Пiсляоплата 3 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 грудня 2019 11:45
Міксер.docx
16 грудня 2019 11:44
Кваліфікаційні вимоги.docx
16 грудня 2019 11:43
Договір.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 16 грудня 2019 10:14
Дата відповіді: 16 грудня 2019 11:47
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до технічного завдання. До участі у закупівлі допускаються фізичні особи- підприємці неплатники ПДВ, їх ціна буде розглядатися як остаточна

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 грудня 2019 18:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП Лукрос 3 280,00
UAH з ПДВ
3 280,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 грудня 2019 10:20
цінова BL160.pdf
17 грудня 2019 10:20
Договір.pdf
17 грудня 2019 10:20
устав.pdf
17 грудня 2019 10:20
наказ.pdf
17 грудня 2019 10:20
лист згода.pdf
17 грудня 2019 10:20
довідка оподаткування.pdf
17 грудня 2019 10:20
Довідка IBAN ПП Лукрос.pdf
17 грудня 2019 10:20
выписка.pdf
17 грудня 2019 10:20
банк.pdf
17 грудня 2019 10:20
vityag 2019.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП Лукрос

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП Лукрос
#40227194
Переможець 3 280,00
UAH з ПДВ
19 грудня 2019 11:45

Документи

19 грудня 2019 11:41
2534 від 19.12.2019.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 грудня 2019 11:45

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП Лукрос
#40227194
3 280,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

19 грудня 2019 11:41
2534 від 19.12.2019.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
26-12-02 від 26.12.2019.PDF укладений
26 грудня 2019 15:45