Придбання послуг з доступу до Інтернету
Очікувана вартість
1 170 000,00 UAH
UA-2019-12-13-002045-c 7156a92891f04219a95a120011e4e240
Переговорна процедура    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Нікітіна Наталія Євгенівна

+380432620222 osvita.vrda@gmail.com

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: Відділ освіти Вінницької районної державної адміністраціі
Код ЄДРПОУ: 02141302
Вебсайт замовника: https://vinrvo.at.ua
Місцезнаходження замовника: 21036, Україна , Вінницька обл., Вінниця, вул. Хмельницьке шосе,7
Контактна особа замовника: Нікітіна Наталія Євгенівна
+380432620222
osvita.vrda@gmail.com
Категорія замовника: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обгрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
cт. 35, п 4 Якщо замовником було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників, при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тедерній документації
Обгрунтування
Двократна відміна тендера через відсутність достатньої кількості учасників, при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не відрізнялися від вимог, визначених у тендерній документації

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 грудня 2019
Оскарження наміру укласти договір: 24 грудня 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Ціна за одиницю: 1170000UAH без ПДВ
Придбання послуг з доступу до Інтернету
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21000, Україна, Вінницька область, Вінницький район, Навчальні заклади Вінницького району
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 72410000-7 — Послуги провайдерів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Надання послуг Пiсляоплата 5 Робочі 100

Документація

Тендерна документація

13 грудня 2019 17:39
Електронний цифровий підпис

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-01-22-000007 ● b0240987568140cdbcd650d12ad3b52b
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2020-01-22
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2020-01-22 11:09:32
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ
22.01.2020 №4
Вінниця

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, внесеними наказом Північного офісу Держаудитслужби від 21 грудня 2018 року №250,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Олена ВАХНОВСЬКА

Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 22.01.2020 №4
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
1. UA-2019-12-13-002045-c 13.12.2019 Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-01-22 15:12:16

Запит про надання пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі послуг з доступу до Інтернету (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2019-12-13-002045-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснень з наступних питань.
1. Яким чином ФОП Кушніренко С.О. виконано вимоги пункту 1 статті 35 Закону щодо підтвердження документально інформації про відповідність учасника кваліфікаційним вимогам відповідно до статті 16 цього Закону ?
2. З яких причин повідомлення про намір укласти договір на закупівлю послуг з доступу до Інтернету оприлюднено в електронній системі закупівель не в одноденний термін з дня прийняття рішення про намір укласти договір із ФОП Кушніренко С.О. ?
3. Чому не оприлюднено звіт про виконання договору про постачання товарів і послуг від 24 грудня 2019 року №1020-2240-217 ?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучено його документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-01-24 17:05:28

Пояснення

1. ФОП Кушніренко С.О. виконано вимоги пункту 1 статті 35 Закону про відповідність учасника кваліфікаційним вимогам відповідно до статті 16 цього Закону шляхом надання документального підтвердження тендерному комітету щодо відповідності кваліфікаційним вимогам відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі». (додатки: наявність обладнання та матеріально-технічної бази, наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору).
2. Повідомлення про намір укласти договір на закупівлю послуг з доступу до Інтернету оприлюднено в електронній системі закупівель не в одноденний термін з дня прийняття рішення про намір укласти договір із ФОП Кушніренко С.О. з технічних причин, це являється формальною помилкою, оскільки в протоколі повинна бути дата 13 грудня 2019 року, проте в протоколі через технічну помилку вказана була дата 13 листопада 2019 року.
3. Звіт про виконання договору про постачання товарів і послуг від 24 грудня 2019 року №1020-2240-217 не був оприлюднений з технічних причин.

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-01-27 16:35:22

Запит про надання пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі послуг з доступу до Інтернету (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2019-12-13-002045-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснень з наступних питань.
Яким чином ФОП Кушніренко С.О., з яким укладено договір від 24 грудня 2019 року №1020-2240-217, виконав вимоги пункту 3 додатку 2 до тендерної документації щодо відповідності кваліфікаційним критеріям, зокрема в частині надання:
- довідки, складеної в довільній формі, що містить інформацію про раніше виконаний(і) аналогічний(і) договір(а), за 2018-2019 роки, із зазначенням номеру та дати договору(ів), предмету договору(ів), найменування та код ЄДРПОУ контрагента, його адреси та контактної особи (прізвище, ініціали та контактний телефон), інформації про виконання договору;
- оригіналу листа-відгуку, виданого контрагентом, з яким був укладений договір, із зазначенням дати і номеру договору та інформації про належне виконання учасником зобов’язань за виконаним договором?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучено його документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-01-30 17:02:35

Пояснення

ФОП Кушніренко С.О., з яким укладено договір від 24 грудня 2019 року №1020-2240-217, виконав вимоги пункту 3 додатку 2 до тендерної документації щодо відповідності кваліфікаційним критеріям ,долучено його документальне підтвердження.

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2020-02-03 17:32:56

Пояснення з власної ініціативи

ПОЯСНЕННЯ З ВЛАСНОЇ ІНІЦІАТИВИ

Відповіді ще немає

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 05 лютого 2020 ● Кінцевий строк оскарження: 20 лютого 2020

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: Відділ освіти Вінницької районної державної адміністраціі, 02141302, Україна, Вінниця, вул. Хмельницьке шосе,7
  2. Інформація про предмет закупівлі: Придбання послуг з доступу до Інтернету, 1170000UAH, 72410000-7, ДК021, 1, послуга
  3. Інформація про оприлюднення: 7156a92891f04219a95a120011e4e240, 2019-12-13
  4. Застосована процедура закупівлі: Переговорна процедура
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  6. Дата початку моніторингу: 22 січня 2020

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 04 лютого 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, наявність підстав для застосування переговорної процедури закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, оприлюднення інформації щодо закупівлі, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, внесення змін до договору про закупівлю та їх оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік відділу освіти Вінницької районної державної адміністрації (далі – замовник), повідомлення про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури, протокол засідання тендерного комітету щодо проведення переговорної процедури закупівлі від 13 листопада 2019 року №11/12, звіт про результати проведення процедури закупівлі, звіт про виконання договору про закупівлю, пояснення від 24, 30 січня 2020 року та 03 лютого 2020 року, отримані від замовника через електронну систему закупівель. За результатами моніторингу закупівлі установлено наступне. Відповідно до частини першої статті 35 Закону переговорна процедура закупівлі – це процедура, що використовується замовником як виняток і відповідно до якої замовник укладає договір про закупівлю з учасником після проведення переговорів з одним або кількома учасниками та застосовується замовником у разі наявності підстав, визначених частини другої статті 35 цього Закону. При цьому, замовник під час проведення переговорів вимагає від учасника подання ним підтвердженої документально інформації про відповідність учасника кваліфікаційним вимогам відповідно до статті 16 Закону. Згідно інформації, відображеній замовником у звіті про результати проведення процедури закупівлі, учасник ФОП Кушніренко С.О., з яким проведено переговори щодо придбання послуг з доступу до Інтернету, відповідає кваліфікаційним критеріям, встановленим в тендерній документації. Водночас, за результатами аналізу інформації, наданої замовником на запит, установлено невідповідність учасника ФОП Кушніренко С.О., якого визначено переможцем процедури закупівлі, кваліфікаційним вимогам встановленим у тендерній документації відповідно до статті 16 Закону. Так, замовником у додатку 2 «Перелік документів, які надаються учасниками для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям» тендерної документації встановлено вимогу щодо надання оригіналу листа-відгуку, виданого контрагентом, з яким був укладений договір, із зазначенням дати і номеру договору та інформації про належне виконання учасником зобов’язань за виконаним договором. Однак, у завантажених замовником на запит Управління листах – відгуках, наданих контрагентами, з якими ФОП Кушніренком С.О. укладено договори, відсутня інформація про дату і номер цих договорів, чим недотримано вимоги пункту 3 додатку 2 до тендерної документації. Отже, учасником ФОП Кушніренко С.О. не подано підтвердженої документально інформації про відповідність кваліфікаційним вимогам відповідно до статті 16 Закону, чим не дотримано частину першу статті 35 Закону. Також, моніторингом установлено, що замовником із ФОП Кушніренко С.О. укладено договір про постачання товарів і послуг від 24 грудня 2019 року №1020-2240-217 на суму 1 170 000,0 грн, термін дії якого до 31 грудня 2019 року або до повного виконання сторонами своїх зобов’язань. За даними пошуково-аналітичної системи (https://www.007.org.ua) встановлено, що замовником 27 грудня 2019 року, на підставі акту від 24 грудня 2019 року №4, здійснено оплату за договором в сумі 1 169 840,0 грн. Відповідно до абзацу десятого частини першої статті 10 Закону замовник самостійно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, зокрема: звіт про виконання договору – протягом трьох днів з дня закінчення строку дії договору, виконання договору або його розірвання. Однак, звіт про виконання договору в електронній системі закупівель замовник оприлюднив 24 січня 2020 року (під час проведення моніторингу), чим порушив вимоги абзацу десятого частини першої статті 10 Закону.
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами моніторингу встановлено порушення вимог частини першої статті 35 Закону. За результатами аналізу питання щодо своєчасності оприлюднення інформації про закупівлю установлено порушення норм абзацу 10 частини першої статті 10 Закону. За результатами аналізу питання щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, наявності підстав щодо застосування переговорної процедури закупівлі, заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, - порушень законодавства про публічні закупівлі не установлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, зокрема, в межах законодавства вжити заходів щодо недопущення таких порушень в подальшому, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.

Порушення виявлено

  1. Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу
  2. Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель ((За результатами моніторингу встановлено порушення вимог частини першої статті 35 Закону))

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Кушніренко Сергій Олександрович
#3206706750
Переможець 1 170 000,00
UAH
13 грудня 2019 18:05

Документи

13 грудня 2019 18:05
sign.p7s

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 грудня 2019 18:05

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Кушніренко Сергій Олександрович
#3206706750
1 170 000,00
UAH
Документи

Документи

13 грудня 2019 18:05
sign.p7s

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
24 грудня 2019 11:25
Підписаний контракт укладений
24 грудня 2019 10:54
sign.p7s зміни до договору
24 січня 2020 18:20
sign.p7s зміни до договору
28 грудня 2019 18:30
1020-2240-217 д.у.1.PDF зміни до договору
28 грудня 2019 18:26

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Номер договору про закупівлю: 1020-2240-217
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 24 грудня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 1 169 840,00
UAH

Актуальні тендери

До пошуку