Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Газове паливо (природний газ)
Очікувана вартість
1 830 000,00 UAH
UA-2019-12-13-001861-b 0b249c57982b458d9e320d600a550882
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Сергієнко

+380666852226 osvita_irshansk@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ОРГАН МІСЦЕВОГО САМОВРЯДУВАННЯ ВІДДІЛ ОСВІТИ, ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я ТА СОЦІАЛЬНО-КУЛЬТУРНОЇ СФЕРИ ІРШАНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 43197409
Місцезнаходження: 12110, Україна , Житомирська обл., Хорошівський р-н, смт. Іршанськ, вул. Гулія, буд. 7
Контактна особа: Наталія Сергієнко
+380666852226
osvita_irshansk@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 грудня 2019 12:26
Звернення за роз’ясненнями: до 19 грудня 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 25 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 грудня 2019 17:00
Початок аукціону: 02 січня 2020 13:06
Очікувана вартість: 1 830 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,27%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09120000-6: Газове паливо


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
183000 метр кубічний
Газове паливо (природний газ)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 12110, Україна, Житомирська область, Іршанськ, Гулія,7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 09120000-6 — Газове паливо

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 грудня 2019 12:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 грудня 2019 12:26
ДКТ-газ.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-04-15-000004 ● 5d2c7591f5814c918fc49c3904a9327e
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 15 квітня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 15 квітня 2020 13:44
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

15.04.2020
№ 24

Житомир

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Людмила КОСТЮК

Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 15.04.2020 № 24.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
3. UA-2019-12-13-001861-b від 13.12.2019 – Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-04-17 13:47:39

запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Газове паливо» (інформацію оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-12-13-001861-b) та відповідно до пунктів 6, та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон № 922), постала потреба в отриманні пояснення до наступних питань.
Відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону № 922, тендерна документація може містити опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.
Крім того, згідно із ч. 4. ст. 11 Закону № 922, рішення тендерного комітету або уповноваженої особи оформлюється протоколом.
Враховуючи вищевикладене, просимо надати інформацію чи були встановлені факти формальних (несуттєвих) помилок при розгляді тендерної пропозиції переможця ТОВ «ЕКОТЕХНОІНВЕСТ» на відповідність тендерній документації ОРГАНУ МІСЦЕВОГО САМОВРЯДУВАННЯ ВІДДІЛ ОСВІТИ, ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я ТА СОЦІАЛЬНО-КУЛЬТУРНОЇ СФЕРИ ІРШАНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ з наданням документального підтвердження (протокол засідання тендерного комітету).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-04-23 09:42:12

Щодо відповідності документації

На запит Північного офісу Держаудитслужби, повідомляємо, що при проведенні закупівлі по предмету "Газове паливо" формальних (нєсуттєвих) помилок при розгляді тендерної пропозиції переможця ТОВ "Екотехноінвест" на відповідність тендерної документації не було виявлено.

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2020-05-12 12:14:07

Відповідь на висновок про результат моніторінгу

ОМС відділ освіти, охорони здоров'я та соціально-культурної сфери Іршанської селищної ради не погоджується із Висновком про результати моніторінгу, який був проведений Управлінням Північного офісу Держаудитслужби України.

Відповідь на звернення щодо висновку

Дата: 2020-05-12 14:55:25

Відповідь щодо надання роз'яснення

Щодо надання роз'яснення до змісту висновку, його зобов’язань та подальшого порядку дій, то Управлінням Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області в електронній системі закупівель (далі – веб-портал) оприлюднено 05.05.2020 висновок про результати моніторингу закупівлі (далі – висновок), при цьому відповідно до ч. 8 статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) замовник має право протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення висновку одноразово звернутися до органу державного фінансового контролю за роз’ясненням змісту висновку та його зобов’язань, визначених у висновку.
Однак, Орган місцевого самоврядування відділ освіти, охорони здоров’я та соціально-культурної сфери Іршанської селищної ради оприлюднив на веб-порталі звернення за роз'ясненням щодо висновку 12.05.2020, тобто лише на 4 робочий день.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 05 травня 2020
Кінцевий строк оскарження: 20 травня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  3. Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 січня 2020 13:33

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКОТЕХНОІНВЕСТ" 847 290,00
UAH з ПДВ
847 290,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СЕРВІС ГРУПП ЛТД" 956 358,00
UAH з ПДВ
956 358,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЖИТОМИРГАЗ ЗБУТ" 1 026 630,00
UAH з ПДВ
1 026 630,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 січня 2020 20:25
Електронний підпис
29 грудня 2019 16:19
Електронний підпис
29 грудня 2019 16:17
17. проект договору.pdf
29 грудня 2019 16:17
3. ISO 9001.pdf
29 грудня 2019 16:17
14. Довіреність ПРОЗОРО.pdf
29 грудня 2019 16:17
8. тех специфікація.pdf
29 грудня 2019 16:17
1. ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
29 грудня 2019 16:17
7. тех вимоги.pdf
29 грудня 2019 16:17
13. Виписка Протокол 11.pdf
29 грудня 2019 16:17
2. Дов досвід.pdf
29 грудня 2019 16:17
15. Наказ ген дир.pdf

Публічні документи

20 грудня 2019 20:18
Електронний підпис
20 грудня 2019 20:17
22. Тендерна пропозиція.pdf
20 грудня 2019 20:17
2. Витяг ЄДР від 07.12.2019.pdf
20 грудня 2019 20:17
19. Проект договору.pdf

Публічні документи

28 грудня 2019 16:06
Електронний підпис
28 грудня 2019 16:06
Договір №32AZh9561-18.pdf
28 грудня 2019 16:06
Паспорт ФХП на 01.12.2019.pdf
28 грудня 2019 16:05
витяг з ЄДР 19.12.20.pdf
28 грудня 2019 16:05
Договір оренди майна.pdf
28 грудня 2019 16:05
паспорт директора.pdf
28 грудня 2019 16:05
Договір оренди авто.pdf
28 грудня 2019 16:05
Штатна розстановка.pdf
28 грудня 2019 16:05
ІПН директора.pdf
28 грудня 2019 16:05
Довідка про МТБ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКОТЕХНОІНВЕСТ"

ТОВ "СЕРВІС ГРУПП ЛТД"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЖИТОМИРГАЗ ЗБУТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКОТЕХНОІНВЕСТ"
#34933742
Переможець 847 290,00
UAH з ПДВ
08 січня 2020 15:05

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 січня 2020 15:05

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКОТЕХНОІНВЕСТ"
#34933742
847 290,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 березня 2021 09:32
Електронний підпис зміни до договору
19 січня 2021 16:25
дод.угода №9.pdf зміни до договору
19 січня 2021 16:24
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2020 14:34
Дод. угода №8.pdf зміни до договору
28 грудня 2020 14:33
Електронний підпис зміни до договору
08 грудня 2020 13:52
дод.угода№ 7.pdf зміни до договору
08 грудня 2020 13:50
Електронний підпис зміни до договору
19 листопада 2020 09:51
дод.угода №6.pdf зміни до договору
19 листопада 2020 09:50
Електронний підпис зміни до договору
06 листопада 2020 16:38
дод.угода №5.pdf зміни до договору
06 листопада 2020 16:37
Електронний підпис зміни до договору
04 листопада 2020 11:56
дод.угода №4.pdf зміни до договору
04 листопада 2020 11:54
Електронний підпис зміни до договору
30 жовтня 2020 09:12
дод.угода №2.pdf зміни до договору
30 жовтня 2020 09:11
Електронний підпис укладений
24 січня 2020 10:06
4.pdf укладений
24 січня 2020 10:05
1.pdf укладений
24 січня 2020 10:05
6.pdf укладений
24 січня 2020 10:05
5.pdf укладений
24 січня 2020 10:05
3.pdf укладений
24 січня 2020 10:05
2.pdf укладений
24 січня 2020 10:05

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 16
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
04 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми
Номер договору про закупівлю: 16
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
06 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю.
Номер договору про закупівлю: 16
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
19 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 16
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
08 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 16
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: 16
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
19 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 16
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 24 січня 2020 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 667 933,60
UAH (в тому числі ПДВ 111 322,27 UAH)