Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

код ДК 021:2015 – 15330000- 0 – Оброблені фрукти та овочі (консервована паста томатна, консервована ікра кабачкова, консервовані огірки 3л банка без оцту, консервовані томати 3л банка без оцту, сухофрукти, повидло)
Очікувана вартість
373 990,00 UAH
UA-2019-12-13-001824-b 7e75206eb8e6483a883df404d9ac2ae8
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олександр Лещенко

+380575833187 bogod.buh@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Сектор освіти Богодухівської районної державної адміністрації Харківської області
Код ЄДРПОУ: 22719536
Місцезнаходження: 62103, Україна , Харківська обл., м. Богодухів, вул. Троїцька, буд. 15
Контактна особа: Олександр Лещенко
+380575833187
bogod.buh@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 грудня 2019 12:20
Звернення за роз’ясненнями: до 18 грудня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 24 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 грудня 2019 18:00
Початок аукціону: 02 січня 2020 15:33
Очікувана вартість: 373 990,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 121,97 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,30%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15330000-0: Оброблені фрукти та овочі


для потреб 2020 року
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
700 кілограм
консервована паста томатна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 62103, Україна, Харківська область, м.Богодухів та Богодухівський р-н, навчальні заклади Сектору освіти Богодухівської районної державної адміністрації Харківської області
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі
1000 кілограм
консервована ікра кабачкова
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 62103, Україна, Харківська область, м.Богодухів та Богодухівський р-н, навчальні заклади Сектору освіти Богодухівської районної державної адміністрації Харківської області
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі
1300 одиниця
консервовані огірки 3л банка без оцту
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 62103, Україна, Харківська область, м.Богодухів та Богодухівський р-н, навчальні заклади Сектору освіти Богодухівської районної державної адміністрації Харківської області
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі
1000 одиниця
консервовані томати 3 л банка без оцту
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 62103, Україна, Харківська область, м.Богодухів та Богодухівський р-н, навчальні заклади Сектору освіти Богодухівської районної державної адміністрації Харківської області
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі
1800 кілограм
сухофрукти
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 62103, Україна, Харківська область, м.Богодухів та Богодухівський р-н, навчальні заклади Сектору освіти Богодухівської районної державної адміністрації Харківської області
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі
120 кілограм
повидло
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 62103, Україна, Харківська область, м.Богодухів та Богодухівський р-н, навчальні заклади Сектору освіти Богодухівської районної державної адміністрації Харківської області
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Замовник оплачує вартість кожної поставленої партії (товару) по безготівковому розрахунку протягом 30 банківських днів з дати постачання. Джерело фінансування - кошти місцевого бюджету. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 грудня 2019 12:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 грудня 2019 12:20
ТД_оброблені ов та фр.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 січня 2020 15:54

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ДРАГАН НАТАЛІЯ МИКОЛАЇВНА 373 850,00
UAH з ПДВ
373 850,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ДЮЛГЕРОВА АННА ГРИГОРОВА" 373 900,00
UAH з ПДВ
373 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

08 січня 2020 17:07
Електронний підпис
08 січня 2020 17:07
Лист 11.pdf
28 грудня 2019 14:18
Електронний підпис
28 грудня 2019 14:18
Трудові книжки_Часть2.pdf
28 грудня 2019 14:18
Трудові книжки_Часть1.pdf
28 грудня 2019 14:18
Трудові договора.pdf
28 грудня 2019 14:18
стаття 17 Додаток 6.pdf
28 грудня 2019 14:18
проект договору.pdf
28 грудня 2019 14:18
Працівники.pdf
28 грудня 2019 14:17
Паспорт Н. Драган.pdf
28 грудня 2019 14:17
Медичні книжки.pdf
28 грудня 2019 14:17
Лист підтвердження.pdf
28 грудня 2019 14:17
код.pdf
28 грудня 2019 14:17
Експлутаційний дозвіл.pdf
28 грудня 2019 14:17
Додаток 9 потужності.pdf
28 грудня 2019 14:17
Додаток 5 довкілля.pdf
28 грудня 2019 14:17
Додаток 10 санкції.pdf
28 грудня 2019 14:17
Договір перевезення.pdf
28 грудня 2019 14:17
договір зберігання.pdf
28 грудня 2019 14:17
Довідка статистики.pdf
28 грудня 2019 14:17
держ.номер9846.pdf
28 грудня 2019 14:17
держ.номер9527.pdf
28 грудня 2019 14:17
держ.номер5942.pdf
28 грудня 2019 14:17
Гарантійний лист.pdf
28 грудня 2019 14:17
Виписка.pdf
28 грудня 2019 14:17
Аналогічні договори.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ДРАГАН НАТАЛІЯ МИКОЛАЇВНА

ФОП "ДЮЛГЕРОВА АННА ГРИГОРОВА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ДРАГАН НАТАЛІЯ МИКОЛАЇВНА
#2945516823
Переможець 373 850,00
UAH з ПДВ
03 січня 2020 14:45

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 січня 2020 14:45

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ДРАГАН НАТАЛІЯ МИКОЛАЇВНА
#2945516823
373 850,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 грудня 2020 23:51
Електронний підпис зміни до договору
09 вересня 2020 16:25
ду до дог ДН 7_pdf.pdf зміни до договору
09 вересня 2020 16:25
Електронний підпис зміни до договору
09 червня 2020 16:31
дод уг 3 до дог ДН 7_pdf.pdf зміни до договору
09 червня 2020 16:30
Електронний підпис зміни до договору
24 січня 2020 15:21
Додаткова2.ДН 7_pdf.pdf зміни до договору
24 січня 2020 15:21
Електронний підпис зміни до договору
23 січня 2020 16:32
Додаткова.ДН-7_pdf.pdf зміни до договору
23 січня 2020 16:31
Електронний підпис укладений
23 січня 2020 14:23
договір ДН-7_pdf.pdf укладений
23 січня 2020 14:22

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: ДН-7
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: ДН-7
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
09 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внести зміни до реквізитів
Номер договору про закупівлю: ДН-7
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
09 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: ДН-7
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 січня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 210 083,00
UAH