Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Офісні сейфи
Очікувана вартість
272 898,00 UAH
UA-2019-12-13-001790-b 7ceb3bc8ef1549aca8307276f5cde29d
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Наталія Роман

+380445941170 nroman@ukrgasbank.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 13 грудня 2019
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ПАТ "АБ "УКРГАЗБАНК""
Код ЄДРПОУ: 23697280
Вебсайт: http://ukrgasbank.com
Місцезнаходження: 03087, Україна , Київ обл., м. Київ, вул. Єреванська, 1
Контактна особа: Наталія Роман
+380445941170
nroman@ukrgasbank.com
Категорія: Державне або комунальне підприємство, яке не належить до замовників

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44420000-0: Будівельні товари


згідно Додатку №1 до Договору
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
100 штука
Офісні сейфи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 13 грудня 2019  —  30 січня 2020
ДК 021:2015: 44421000-7 — Броньовані чи армовані сейфи, банківські сейфи та двері

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Попередня оплата у розмірі 50% від Загальної вартості Договору, що складає без ПДВ 113 707,50 грн. (Сто тринадцять тисяч сімсот сім грн. 50 коп.), крім того ПДВ 22 741,50 грн. (Двадцять дві тисячі сімсот сорок одна грн. 50 коп.), разом з ПДВ 136 449,00 грн. (Сто тридцять шість тисяч чотириста сорок дев’ять грн. 00 коп.) здійснюється Покупцем на підставі цього Договору шляхом перерахування коштів на поточний рахунок Продавця, протягом 10 (десяти) банківських днів з дати укладання Сторонами цього Договору та на його підставі. Аванс 10 Банківські 50
Поставка товару Остаточний розрахунок у розмірі 50% від Загальної вартості Договору, що складає без ПДВ 113 707,50 грн. (Сто тринадцять тисяч сімсот сім грн. 50 коп.), крім того ПДВ 22 741,50 грн. (Двадцять дві тисячі сімсот сорок одна грн. 50 коп.), разом з ПДВ 136 449,00 грн. (Сто тридцять шість тисяч чотириста сорок дев’ять грн. 00 коп.), підлягає оплаті Покупцем протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів з моменту підписання уповноваженими представниками Сторін Загального зведеного акту приймання-передачі Товару. Пiсляоплата 15 Банківські 50

Тендерна документація

13 грудня 2019 12:16
Звіт 13.12.2019.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УХЛ-МАШ"
#14311749
Переможець 272 898,00
UAH з ПДВ
13 грудня 2019 12:17

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір Лот 2 13.12.2019.pdf укладений
13 грудня 2019 12:19