Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Вершкове масло
Очікувана вартість
3 400 000,00 UAH
UA-2019-12-13-001728-c afdece68b63342b2af9056bbe2422ebb
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Зінченко Ірина Миколаївна

380456351989
380456393093
buh_gorono@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти і науки Білоцерківської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02143809
Місцезнаходження: 09100, Україна , Київська обл., Біла Церква, Шевченка, 122
Контактна особа: Зінченко Ірина Миколаївна
380456351989,380456393093
buh_gorono@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 грудня 2019 15:52
Звернення за роз’ясненнями: до 20 грудня 2019 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 26 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 грудня 2019 15:00
Початок аукціону: 02 січня 2020 13:42
Очікувана вартість: 3 400 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 34 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15530000-2: Вершкове масло


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
21000 кілограми
Вершкове масло
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 09100, Україна, Київська область, Біла Церква, адреси навчальних закладів управління освіти і науки БМР
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15530000-2 — Вершкове масло

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару оплата здійснюється після надання реєстру накладних на кожну поставлену партію товару Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 грудня 2019 11:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 грудня 2019 10:52
ТД масло 2020.doc
21 грудня 2019 10:51
Зміни.doc
13 грудня 2019 15:54
Договір масло 2020р..docx
21 грудня 2019 11:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 грудня 2019 16:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 грудня 2019 16:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 грудня 2019 10:52
ТД масло 2020.doc
13 грудня 2019 15:53
ТД масло 2020.doc
21 грудня 2019 10:51
Зміни.doc
13 грудня 2019 15:54
Договір масло 2020р..docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Запитання до ТД
Дата подання: 18 грудня 2019 15:10
Дата відповіді: 18 грудня 2019 16:16
Відповідно до вимог ТД, Учасники повинні надати довідку у довільній формі, що підтверджує наявність в Учасника працівників, які перебувають в зареєстрованих трудових відносинах (надати підтверджуючі документи). Скажіть, будь ласка, у разі наявності найманих працівників за цивільно-правовим договором, чи можливе надання на підтвердження саме цивільно правових договорів? Дякуємо!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день. Так можна.
Запитання до ТД
Дата подання: 19 грудня 2019 15:43
Дата відповіді: 20 грудня 2019 09:14
В ТД зазначено, що Учасник повинен надати документи, що підтверджують наявність в Учасника власних та/або орендованих складських приміщень. Скажіть, будь ласка, якщо складське приміщення знаходиться в суборенді, чи можливе надання договору суборенди, як підтверджуючого документу?
Відповідь: Добрий день. Так можна.
Запитання до закупівлі
Дата подання: 20 грудня 2019 11:21
Дата відповіді: 20 грудня 2019 16:08
Шановний Замовник, яким категоріям харчового ланцюга повинен відповідати сертифікат на систему управління безпечністю харчових продуктів ДСТУ ІSO 22000:2007, ISO 22000:2005 та інші (виробництво, розповсюдження, зберігання, транспортування)?
Відповідь: Для Учасника, який є виробником - сертифікат на виробництво та розповсюдження харчових продуктів, а для Учасника, який не є виробником - сертифікат на зберігання та транспортування харчових продуктів.
Запитання з приводу аналогічного договору та відгуку
Дата подання: 20 грудня 2019 14:19
Дата відповіді: 20 грудня 2019 16:13
Шановний Замовник! Скажіть, будь ласка, якщо на підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів буде надано аналогічний договір в якому зазначено постачання "масла вершкового", без вказання жирності масла, що постачалось, чи не буде це причиною для відхилення тендерної пропозиції? Також хочемо зауважити. що в тендерній документації Ви просите надати позитивний лист-відгук від контрагента на постачання м’яса свинного та м’ясо яловичого, хоч документація на масло вершкове. Будемо вдячні за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: якщо в аналогічних договорів буде зазначено постачання "масла вершкового", без зазначення жирності масла, це не буде причиною для відхилення тендерної пропозиції; щодо листа відгука Замовником була допущена помилка при складанні тендерної документації та будуть внесені зміни, відгук повинен бути на масло вершкове.
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-12-13-001728-c.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "СТАРТРЕЙДІНГ", Код ЄДРПОУ:38390363
Дата подання: 20 грудня 2019 14:44
Щодо усунення дискримінаційних вимог
Ознайомившись із вимогами тендерної документації даної процедури звертаємо увагу на встановлені замовником дискримінаційні вимоги, а саме вимогу з п. 2 розділу «Оцінка тендерної пропозиції», яка звучить наступним чином:
- Учасник надає Інформаційну довідку* (за зразком) про відсутність застосування санкцій, передбачених статтею 236 ГКУ такого змісту:
«Цим листом підтверджуємо, що в попередніх взаємовідносинах між Учасником (повна назва Учасника) та Замовником (вказати найменування Замовника) оперативно-господарську/і санкцію/ії, передбачену/і ст.236 ГКУ, зокрема таку, як відмова від встановлення господарських відносин на майбутнє, не було застосовано».

Пунктом 2 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» законодавець передбачає, яку саме інформацію повинна містити тендерна документація. Додатково, відповідно до пункту 4 ст. 22 Закону така тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників!
Зазначена вище вимога, передбачена Замовником, не є основною, що в обов’язковому порядку відповідно до чинного законодавства повинна бути включена до тендерної документації. Дана вимога визначена Замовником на власний розсуд та містить дискримінаційні умови так, як Учасники, які вже мали в минулому негативний досвід по виконанню аналогічного договору, укладеного із Замовником, будуть обмежені у праві взяти участь в закупівлі.

Відповідно до п. 3 Додатку 3 тендерної документації Учасник повинен надати позитивний лист-відгук контрагента щодо кожного договору зазначеного в листі, а також містити інформацію про найменування товару (м’ясо свине обвальне охолоджене та м’ясо ялове обвальне охолоджене) згідно таких договорів, та загальну інформацію щодо виконання учасником своїх обов’язків згідно договору.
Водночас замовник просить учасника надати інформацію про наявність досвіду виконання аналогічиних договорів, даючи пояснення: під аналогічним договором у цій ТД розуміється виконання учасником договору щодо поставок товарів аналогічних предмету закупівлі за 2017-2019 роки.
Тобто, учасник повинен надати на підтвердження довідку, аналогічний договір та відгук із зазначенням інформації про виконану поставку саме м’ясо свине обвальне охолоджене та м’ясо ялове обвальне охолоджене. Дана вимога значно обмежує коло потенційних учасників, а отже є дискримінаційною. Додатково Замовником не обгрунтував нагальність такої вимоги. В даному випадку не має значення постачав Учасник м’ясо свине обвальне охолоджене чи ошийок свинний охолоджений.

Відповідно до ст. 3 Закону закупівлі здійснюються за такими принципами:
- добросовісна конкуренція серед учасників;
- максимальна економія та ефективність;
- відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
- недискримінація учасників;
- об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
- запобігання корупційним діям і зловживанням.
Відповідно, створені умови, які обмежують коло учасників, в тому числі конкуренцію, та призводять до дискримінації учасників, що є грубим порушення чинного законодавства України.
З огляду на вище викладене,
ПРОСИМО:
1. Внести зміни до тендерної документації, шляхом видалення наступної вимоги тендерної документації:
«Учасник надає Інформаційну довідку* (за зразком) про відсутність застосування санкцій, передбачених статтею 236 ГКУ такого змісту:
«Цим листом підтверджуємо, що в попередніх взаємовідносинах між Учасником (повна назва Учасника) та Замовником (вказати найменування Замовника) оперативно-господарську/і санкцію/ії, передбачену/і ст.236 ГКУ, зокрема таку, як відмова від встановлення господарських відносин на майбутнє, не було застосовано».
2. Внести зміни до п. 3 Додатку 3 тендерної документації виклавши даний пункт в наступній редакції:
«Лист, в довільній формі складений Учасником, з інформацією про виконання аналогічного договору. (під аналогічним договором у цій ТД розуміється виконання учасником договору поставки товарів аналогічних предмету закупівлі із зазначенням наступних відомостей: предмет договору, замовник (його адреса, телефон), номер договору, кількість товару у договірних цінах, тис. грн., термін виконання: початок, закінчення (рік, місяць)).
- копія договору(-ів), зазначеного(-их) в листі;
- Позитивний лист-відгук контрагента щодо кожного договору зазначеного в листі, а також містити інформацію щодо виконання учасником своїх обов’язків згідно договору».


У випадку не задоволення нашої вимоги, будемо вимушені звертатися до АМК України, громадських організацій, Управляння поліції, Державної аудиторської служби та інших установ, що здійснюють контроль та нагляд за процесами здійснення державних закупівель згідно із чинним законодавством України, що призведе до продовження строків процедури закупівлі на невизначений термін та залишить дошкільні навчальні заклади та загальноосвітні навчальні заклади без продуктів харчування.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
22 грудня 2019 15:57
На Вашу вимогу від 20 грудня 2019, номер: UA-2019-12-13-001728-c.b1 повідомляємо, що відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» «замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. 2. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. 3. Визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації та вимагаються під час проведення переговорів».
Так, відповідно до вимог чинного законодавства України, тендерним комітетом було зазначено у тендерній документації з предмету закупівлі: “Вершкове масло” (Єдиний закупівельний словник ДК 021:2015: 15530000-2), вимогу що «Учасник надає Інформаційну довідку* (за зразком) про відсутність застосування санкцій, передбачених статтею 236 ГКУ такого змісту:
«Цим листом підтверджуємо, що в попередніх взаємовідносинах між Учасником (повна назва Учасника) та Замовником (вказати найменування Замовника) оперативно-господарську/і санкцію/ії, передбачену/і ст.236 ГКУ, зокрема таку, як відмова від встановлення господарських відносин на майбутнє, не було застосовано».
Примітка:
*У разі застосовування зазначеної санкції Замовник може прийняти рішення про відмову Учаснику в участі в процедурі закупівлі та може відхилити тендерну пропозицію учасника як таку, що не відповідає умовам тендерної документації згідно зі ст. 30 З.У. «Про публічні закупівлі»».
Згідно з статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» «1. Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах.
2. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.
3. Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників».
Таким чином, вважаємо вимогу надати зазначену інформаційну довідку обгрунтованою та такою, що відповідає вимогам чинного законодавства України. Оскільки, по-перше, оперативно-господарські санкції зазначені і встановлюються відповідно до чинного законодавства України, а саме: Господарського кодексу України; по-друге, зазначену інформаційну довідку може подати будь-який учасник закупівлі незалежно від організаційно-правової форми, матеріальних, виробничих, технічних, адміністративних чи будь-яких інших умов тощо.
Щодо надання відгука із зазначенням інформації про виконану поставку м’яса свиного обвального охолодженого та м’яса ялового обвального охолодженого - була допущена описка, Замовником були внесені зміни в тендерну документацію.

Документи подані скаржником

20 грудня 2019 14:44
вимога.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 січня 2020 14:21

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Переяслав-Молпродукт" 3 150 000,00
UAH з ПДВ
2 627 100,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Макаренко Ірина Михайлівна 2 905 980,00
UAH з ПДВ
2 729 789,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Руол Стандарт" 2 913 330,00
UAH з ПДВ
2 729 790,00
UAH з ПДВ
Документи
Приватне акціонерне товариство "ОБУХІВСЬКИЙ МОЛОЧНИЙ ЗАВОД" 3 045 420,00
UAH з ПДВ
2 730 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Фірма "Фавор" 3 400 000,00
UAH з ПДВ
3 400 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 січня 2020 14:48
Електронний підпис
09 січня 2020 13:14
для переможця.pdf
02 січня 2020 17:41
Електронний підпис
02 січня 2020 17:34
оновлена цінова Б.м..pdf
28 грудня 2019 15:54
Електронний підпис
28 грудня 2019 15:52
пропозиція ч. 1.pdf
28 грудня 2019 15:52
пропозиція ч. 3.pdf
28 грудня 2019 15:52
пропозиція ч. 2.pdf
28 грудня 2019 15:52
пропозиція ч. 4.pdf

Публічні документи

30 грудня 2019 14:51
Електронний підпис
30 грудня 2019 13:25
Пропоз масло2.zip
30 грудня 2019 13:25
Пропоз масло1.zip

Публічні документи

30 грудня 2019 11:13
Електронний підпис
30 грудня 2019 11:12
3 Лист-згода.PDF
30 грудня 2019 11:12
3 Лист про ціну товара.PDF
30 грудня 2019 11:12
3 Акт ЗВТ+перелік.pdf
30 грудня 2019 11:12
Лист про зміну ціни-2.PDF
30 грудня 2019 11:12
Лист про зміну ціни-1.PDF
30 грудня 2019 11:12
Якісні докум.масло.PDF
30 грудня 2019 11:12
Техн.специф.-Дод.6.PDF
30 грудня 2019 11:12
Дислокація.PDF
30 грудня 2019 11:12
Проект догвору.PDF
30 грудня 2019 11:12
1-2 Інф.довідка-ст.17 ЗУ.PDF
30 грудня 2019 11:12
1 Статут 2019 +.pdf
30 грудня 2019 11:12
1 Св-во про держ.р.pdf
30 грудня 2019 11:12
1 Довідка ПДВ.PDF
30 грудня 2019 11:12
1 Довідка ЄДРПОУ.pdf
30 грудня 2019 11:12
1 Довідка банк-26.12.19.PDF
30 грудня 2019 11:12
1 Довідка 4-ОПП.PDF
30 грудня 2019 11:12
1 Витяг - 09.12.2019.PDF
30 грудня 2019 11:12
1 Виписка.PDF
30 грудня 2019 11:12
0 Д-ти про уповн.предст..pdf
30 грудня 2019 11:11
1 Довідка МТБ.PDF
30 грудня 2019 11:11
Цінова-Дод.2.PDF

Публічні документи

30 грудня 2019 14:42
Електронний підпис
30 грудня 2019 14:42
7.4. Повний витяг 23.12.19.PDF
30 грудня 2019 14:42
7.2. Проект договору.PDF
30 грудня 2019 14:41
6.6. Гарантійний лист.PDF
30 грудня 2019 14:41
6.5. Гарантійний лист.PDF
30 грудня 2019 14:41
6.4. Гарантійний лист.PDF
30 грудня 2019 14:41
6.3. Гарантійний лист.PDF
30 грудня 2019 14:41
6.13. Гарантійний лист.PDF
30 грудня 2019 14:41
6.1.1. Дислокація.PDF
30 грудня 2019 14:41
5.2. Витяг з реєстру ПДВ.pdf
30 грудня 2019 14:41
5.1. Статут 2019.pdf
30 грудня 2019 14:40
4.4. Лист гарантія.PDF
30 грудня 2019 14:40
4.4. Довідки щодо ст 17.PDF
30 грудня 2019 14:40
4.3. Лист відгук 2018.pdf
30 грудня 2019 14:40
3.2.3. Штатний розпис.PDF
30 грудня 2019 14:40
3.2.1. Лист пояснення.PDF
30 грудня 2019 14:40
3.1. Довідка працівники.PDF
30 грудня 2019 14:40
2.4.1. Журнал миття ТЗ.PDF
30 грудня 2019 14:40
2.3. Довідка санобробка.PDF
30 грудня 2019 14:40
2.2. Довідка ТЗ.PDF
30 грудня 2019 14:40
2.1. Довідка МТБ.PDF
30 грудня 2019 14:40
1.1. Гарантійний лист.PDF
30 грудня 2019 14:40
1. Цінова пропозиція.PDF
30 грудня 2019 14:40
0. Рєстр.PDF

Публічні документи

29 грудня 2019 13:41
Електронний підпис
29 грудня 2019 13:40
33.ISO 22000 Радивилів_ВСІ!!!.pdf
29 грудня 2019 13:40
27.Договір сан_вет_2019.pdf
29 грудня 2019 13:39
13.ТРУДОВІ КНИЖКИ .pdf
29 грудня 2019 13:39
12.Мед книжки .pdf
29 грудня 2019 13:39
32.Е.В._масло 82_25.11.19.pdf
29 грудня 2019 13:39
2.ВИТЯГ ЄДР 16.07.2019.pdf
29 грудня 2019 13:39
17.Якісне Радивил 06.12.19.pdf
29 грудня 2019 13:39
41.Якісне Радивил 06.12.19.pdf
29 грудня 2019 13:39
Штатний розпис 181219.pdf
29 грудня 2019 13:39
Загальне ПВ масло 2.pdf
29 грудня 2019 13:39
Загальне ПВ масло 1.pdf
29 грудня 2019 13:39
ЦП.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Переяслав-Молпродукт"

ФОП Макаренко Ірина Михайлівна

ТОВ "Руол Стандарт"

Приватне акціонерне товариство "ОБУХІВСЬКИЙ МОЛОЧНИЙ ЗАВОД"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Фірма "Фавор"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Переяслав-Молпродукт"
#00445920
Переможець 2 627 100,00
UAH з ПДВ
09 січня 2020 11:13

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 січня 2020 11:13

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Переяслав-Молпродукт"
#00445920
2 627 100,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
30 березня 2021 10:22
7-6.pdf зміни до договору
30 березня 2021 10:21
Електронний підпис зміни до договору
22 січня 2021 12:32
Дод.5 дог.7 масло.pdf зміни до договору
22 січня 2021 12:30
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2020 16:30
Дод.4 дог.7.pdf зміни до договору
28 грудня 2020 16:28
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2020 16:24
Дод.3 дог.7.pdf зміни до договору
28 грудня 2020 16:22
Електронний підпис зміни до договору
18 вересня 2020 12:22
підвищення масло.pdf зміни до договору
18 вересня 2020 12:21
Електронний підпис зміни до договору
29 липня 2020 14:50
Дод.1 дог.7.pdf зміни до договору
29 липня 2020 14:49
Електронний підпис укладений
23 січня 2020 11:01
Дог.7.pdf укладений
23 січня 2020 11:00

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до п.1 ч.4 ст.36 Закону України "Про публічні закупівлі" можливе зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника.
Номер договору про закупівлю: 7
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
18 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до п. 2 ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» можлива зміна ціни за одиницю товару не більш ніж на 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі.
Номер договору про закупівлю: 7
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до п.1 ч.4 ст.36 Закону України "Про публічні закупівлі" можливе зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника.
Номер договору про закупівлю: 7
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до ч.5 статті 36 Закону України 25.12.2015р. № 922-VIIІ «Про публічні закупівлі» (із змінами) передбачено, що дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної у договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: 7
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
22 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до ч.5 статті 36 Закону України 25.12.2015р. № 922-VIIІ «Про публічні закупівлі» (із змінами) передбачено, що дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної у договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку.
Номер договору про закупівлю: 7
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до п.1 ч.4 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі» можливе зменшення закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника.
Номер договору про закупівлю: 7
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 1 739 278,97
UAH (в тому числі ПДВ 289 879,83 UAH)