Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Вершкове масло
Очікувана вартість
3 400 000,00 UAH
UA-2019-12-13-001728-c ● afdece68b63342b2af9056bbe2422ebb
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти і науки Білоцерківської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 02143809 |
Місцезнаходження: | 09100, Україна , Київська обл., Біла Церква, Шевченка, 122 |
Контактна особа: |
Зінченко Ірина Миколаївна 380456351989,380456393093 buh_gorono@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 грудня 2019 15:52 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 грудня 2019 15:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 26 грудня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 грудня 2019 15:00 |
Початок аукціону: | 02 січня 2020 13:42 |
Очікувана вартість: | 3 400 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 34 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15530000-2: Вершкове масло
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
21000 кілограми
Вершкове масло
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
09100, Україна, Київська область, Біла Церква, адреси навчальних закладів управління освіти і науки БМР
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15530000-2 — Вершкове масло
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | оплата здійснюється після надання реєстру накладних на кожну поставлену партію товару | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 грудня 2019 11:08 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
21 грудня 2019 10:52 |
ТД масло 2020.doc | |
21 грудня 2019 10:51 |
Зміни.doc | |
13 грудня 2019 15:54 |
Договір масло 2020р..docx |
21 грудня 2019 11:08 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
21 грудня 2019 10:52 |
ТД масло 2020.doc
|
||||||
21 грудня 2019 10:51 |
Зміни.doc
|
||||||
13 грудня 2019 15:54 |
Договір масло 2020р..docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Запитання до ТД
Дата подання: 18 грудня 2019 15:10
Дата відповіді: 18 грудня 2019 16:16
Відповідно до вимог ТД, Учасники повинні надати довідку у довільній формі, що підтверджує наявність в Учасника працівників, які перебувають в зареєстрованих трудових відносинах (надати підтверджуючі документи). Скажіть, будь ласка, у разі наявності найманих працівників за цивільно-правовим договором, чи можливе надання на підтвердження саме цивільно правових договорів? Дякуємо!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день. Так можна.
Запитання до ТД
Дата подання: 19 грудня 2019 15:43
Дата відповіді: 20 грудня 2019 09:14
В ТД зазначено, що Учасник повинен надати документи, що підтверджують наявність в Учасника власних та/або орендованих складських приміщень. Скажіть, будь ласка, якщо складське приміщення знаходиться в суборенді, чи можливе надання договору суборенди, як підтверджуючого документу?
Відповідь: Добрий день. Так можна.
Запитання до закупівлі
Дата подання: 20 грудня 2019 11:21
Дата відповіді: 20 грудня 2019 16:08
Шановний Замовник, яким категоріям харчового ланцюга повинен відповідати сертифікат на систему управління безпечністю харчових продуктів ДСТУ ІSO 22000:2007, ISO 22000:2005 та інші (виробництво, розповсюдження, зберігання, транспортування)?
Відповідь: Для Учасника, який є виробником - сертифікат на виробництво та розповсюдження харчових продуктів, а для Учасника, який не є виробником - сертифікат на зберігання та транспортування харчових продуктів.
Запитання з приводу аналогічного договору та відгуку
Дата подання: 20 грудня 2019 14:19
Дата відповіді: 20 грудня 2019 16:13
Шановний Замовник! Скажіть, будь ласка, якщо на підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів буде надано аналогічний договір в якому зазначено постачання "масла вершкового", без вказання жирності масла, що постачалось, чи не буде це причиною для відхилення тендерної пропозиції?
Також хочемо зауважити. що в тендерній документації Ви просите надати позитивний лист-відгук від контрагента на постачання м’яса свинного та м’ясо яловичого, хоч документація на масло вершкове. Будемо вдячні за відповідь!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: якщо в аналогічних договорів буде зазначено постачання "масла вершкового", без зазначення жирності масла, це не буде причиною для відхилення тендерної пропозиції; щодо листа відгука Замовником була допущена помилка при складанні тендерної документації та будуть внесені зміни, відгук повинен бути на масло вершкове.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-12-13-001728-c.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "СТАРТРЕЙДІНГ", Код ЄДРПОУ:38390363
Дата подання: 20 грудня 2019 14:44
Щодо усунення дискримінаційних вимог
Ознайомившись із вимогами тендерної документації даної процедури звертаємо увагу на встановлені замовником дискримінаційні вимоги, а саме вимогу з п. 2 розділу «Оцінка тендерної пропозиції», яка звучить наступним чином:
- Учасник надає Інформаційну довідку* (за зразком) про відсутність застосування санкцій, передбачених статтею 236 ГКУ такого змісту:
«Цим листом підтверджуємо, що в попередніх взаємовідносинах між Учасником (повна назва Учасника) та Замовником (вказати найменування Замовника) оперативно-господарську/і санкцію/ії, передбачену/і ст.236 ГКУ, зокрема таку, як відмова від встановлення господарських відносин на майбутнє, не було застосовано».
Пунктом 2 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» законодавець передбачає, яку саме інформацію повинна містити тендерна документація. Додатково, відповідно до пункту 4 ст. 22 Закону така тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників!
Зазначена вище вимога, передбачена Замовником, не є основною, що в обов’язковому порядку відповідно до чинного законодавства повинна бути включена до тендерної документації. Дана вимога визначена Замовником на власний розсуд та містить дискримінаційні умови так, як Учасники, які вже мали в минулому негативний досвід по виконанню аналогічного договору, укладеного із Замовником, будуть обмежені у праві взяти участь в закупівлі.
Відповідно до п. 3 Додатку 3 тендерної документації Учасник повинен надати позитивний лист-відгук контрагента щодо кожного договору зазначеного в листі, а також містити інформацію про найменування товару (м’ясо свине обвальне охолоджене та м’ясо ялове обвальне охолоджене) згідно таких договорів, та загальну інформацію щодо виконання учасником своїх обов’язків згідно договору.
Водночас замовник просить учасника надати інформацію про наявність досвіду виконання аналогічиних договорів, даючи пояснення: під аналогічним договором у цій ТД розуміється виконання учасником договору щодо поставок товарів аналогічних предмету закупівлі за 2017-2019 роки.
Тобто, учасник повинен надати на підтвердження довідку, аналогічний договір та відгук із зазначенням інформації про виконану поставку саме м’ясо свине обвальне охолоджене та м’ясо ялове обвальне охолоджене. Дана вимога значно обмежує коло потенційних учасників, а отже є дискримінаційною. Додатково Замовником не обгрунтував нагальність такої вимоги. В даному випадку не має значення постачав Учасник м’ясо свине обвальне охолоджене чи ошийок свинний охолоджений.
Відповідно до ст. 3 Закону закупівлі здійснюються за такими принципами:
- добросовісна конкуренція серед учасників;
- максимальна економія та ефективність;
- відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
- недискримінація учасників;
- об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
- запобігання корупційним діям і зловживанням.
Відповідно, створені умови, які обмежують коло учасників, в тому числі конкуренцію, та призводять до дискримінації учасників, що є грубим порушення чинного законодавства України.
З огляду на вище викладене,
ПРОСИМО:
1. Внести зміни до тендерної документації, шляхом видалення наступної вимоги тендерної документації:
«Учасник надає Інформаційну довідку* (за зразком) про відсутність застосування санкцій, передбачених статтею 236 ГКУ такого змісту:
«Цим листом підтверджуємо, що в попередніх взаємовідносинах між Учасником (повна назва Учасника) та Замовником (вказати найменування Замовника) оперативно-господарську/і санкцію/ії, передбачену/і ст.236 ГКУ, зокрема таку, як відмова від встановлення господарських відносин на майбутнє, не було застосовано».
2. Внести зміни до п. 3 Додатку 3 тендерної документації виклавши даний пункт в наступній редакції:
«Лист, в довільній формі складений Учасником, з інформацією про виконання аналогічного договору. (під аналогічним договором у цій ТД розуміється виконання учасником договору поставки товарів аналогічних предмету закупівлі із зазначенням наступних відомостей: предмет договору, замовник (його адреса, телефон), номер договору, кількість товару у договірних цінах, тис. грн., термін виконання: початок, закінчення (рік, місяць)).
- копія договору(-ів), зазначеного(-их) в листі;
- Позитивний лист-відгук контрагента щодо кожного договору зазначеного в листі, а також містити інформацію щодо виконання учасником своїх обов’язків згідно договору».
У випадку не задоволення нашої вимоги, будемо вимушені звертатися до АМК України, громадських організацій, Управляння поліції, Державної аудиторської служби та інших установ, що здійснюють контроль та нагляд за процесами здійснення державних закупівель згідно із чинним законодавством України, що призведе до продовження строків процедури закупівлі на невизначений термін та залишить дошкільні навчальні заклади та загальноосвітні навчальні заклади без продуктів харчування.
Розгорнути
Згорнути
- Учасник надає Інформаційну довідку* (за зразком) про відсутність застосування санкцій, передбачених статтею 236 ГКУ такого змісту:
«Цим листом підтверджуємо, що в попередніх взаємовідносинах між Учасником (повна назва Учасника) та Замовником (вказати найменування Замовника) оперативно-господарську/і санкцію/ії, передбачену/і ст.236 ГКУ, зокрема таку, як відмова від встановлення господарських відносин на майбутнє, не було застосовано».
Пунктом 2 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» законодавець передбачає, яку саме інформацію повинна містити тендерна документація. Додатково, відповідно до пункту 4 ст. 22 Закону така тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників!
Зазначена вище вимога, передбачена Замовником, не є основною, що в обов’язковому порядку відповідно до чинного законодавства повинна бути включена до тендерної документації. Дана вимога визначена Замовником на власний розсуд та містить дискримінаційні умови так, як Учасники, які вже мали в минулому негативний досвід по виконанню аналогічного договору, укладеного із Замовником, будуть обмежені у праві взяти участь в закупівлі.
Відповідно до п. 3 Додатку 3 тендерної документації Учасник повинен надати позитивний лист-відгук контрагента щодо кожного договору зазначеного в листі, а також містити інформацію про найменування товару (м’ясо свине обвальне охолоджене та м’ясо ялове обвальне охолоджене) згідно таких договорів, та загальну інформацію щодо виконання учасником своїх обов’язків згідно договору.
Водночас замовник просить учасника надати інформацію про наявність досвіду виконання аналогічиних договорів, даючи пояснення: під аналогічним договором у цій ТД розуміється виконання учасником договору щодо поставок товарів аналогічних предмету закупівлі за 2017-2019 роки.
Тобто, учасник повинен надати на підтвердження довідку, аналогічний договір та відгук із зазначенням інформації про виконану поставку саме м’ясо свине обвальне охолоджене та м’ясо ялове обвальне охолоджене. Дана вимога значно обмежує коло потенційних учасників, а отже є дискримінаційною. Додатково Замовником не обгрунтував нагальність такої вимоги. В даному випадку не має значення постачав Учасник м’ясо свине обвальне охолоджене чи ошийок свинний охолоджений.
Відповідно до ст. 3 Закону закупівлі здійснюються за такими принципами:
- добросовісна конкуренція серед учасників;
- максимальна економія та ефективність;
- відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
- недискримінація учасників;
- об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
- запобігання корупційним діям і зловживанням.
Відповідно, створені умови, які обмежують коло учасників, в тому числі конкуренцію, та призводять до дискримінації учасників, що є грубим порушення чинного законодавства України.
З огляду на вище викладене,
ПРОСИМО:
1. Внести зміни до тендерної документації, шляхом видалення наступної вимоги тендерної документації:
«Учасник надає Інформаційну довідку* (за зразком) про відсутність застосування санкцій, передбачених статтею 236 ГКУ такого змісту:
«Цим листом підтверджуємо, що в попередніх взаємовідносинах між Учасником (повна назва Учасника) та Замовником (вказати найменування Замовника) оперативно-господарську/і санкцію/ії, передбачену/і ст.236 ГКУ, зокрема таку, як відмова від встановлення господарських відносин на майбутнє, не було застосовано».
2. Внести зміни до п. 3 Додатку 3 тендерної документації виклавши даний пункт в наступній редакції:
«Лист, в довільній формі складений Учасником, з інформацією про виконання аналогічного договору. (під аналогічним договором у цій ТД розуміється виконання учасником договору поставки товарів аналогічних предмету закупівлі із зазначенням наступних відомостей: предмет договору, замовник (його адреса, телефон), номер договору, кількість товару у договірних цінах, тис. грн., термін виконання: початок, закінчення (рік, місяць)).
- копія договору(-ів), зазначеного(-их) в листі;
- Позитивний лист-відгук контрагента щодо кожного договору зазначеного в листі, а також містити інформацію щодо виконання учасником своїх обов’язків згідно договору».
У випадку не задоволення нашої вимоги, будемо вимушені звертатися до АМК України, громадських організацій, Управляння поліції, Державної аудиторської служби та інших установ, що здійснюють контроль та нагляд за процесами здійснення державних закупівель згідно із чинним законодавством України, що призведе до продовження строків процедури закупівлі на невизначений термін та залишить дошкільні навчальні заклади та загальноосвітні навчальні заклади без продуктів харчування.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
22 грудня 2019 15:57
На Вашу вимогу від 20 грудня 2019, номер: UA-2019-12-13-001728-c.b1 повідомляємо, що відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» «замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. 2. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. 3. Визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації та вимагаються під час проведення переговорів».
Так, відповідно до вимог чинного законодавства України, тендерним комітетом було зазначено у тендерній документації з предмету закупівлі: “Вершкове масло” (Єдиний закупівельний словник ДК 021:2015: 15530000-2), вимогу що «Учасник надає Інформаційну довідку* (за зразком) про відсутність застосування санкцій, передбачених статтею 236 ГКУ такого змісту:
«Цим листом підтверджуємо, що в попередніх взаємовідносинах між Учасником (повна назва Учасника) та Замовником (вказати найменування Замовника) оперативно-господарську/і санкцію/ії, передбачену/і ст.236 ГКУ, зокрема таку, як відмова від встановлення господарських відносин на майбутнє, не було застосовано».
Примітка:
*У разі застосовування зазначеної санкції Замовник може прийняти рішення про відмову Учаснику в участі в процедурі закупівлі та може відхилити тендерну пропозицію учасника як таку, що не відповідає умовам тендерної документації згідно зі ст. 30 З.У. «Про публічні закупівлі»».
Згідно з статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» «1. Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах.
2. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.
3. Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників».
Таким чином, вважаємо вимогу надати зазначену інформаційну довідку обгрунтованою та такою, що відповідає вимогам чинного законодавства України. Оскільки, по-перше, оперативно-господарські санкції зазначені і встановлюються відповідно до чинного законодавства України, а саме: Господарського кодексу України; по-друге, зазначену інформаційну довідку може подати будь-який учасник закупівлі незалежно від організаційно-правової форми, матеріальних, виробничих, технічних, адміністративних чи будь-яких інших умов тощо.
Щодо надання відгука із зазначенням інформації про виконану поставку м’яса свиного обвального охолодженого та м’яса ялового обвального охолодженого - була допущена описка, Замовником були внесені зміни в тендерну документацію.
Так, відповідно до вимог чинного законодавства України, тендерним комітетом було зазначено у тендерній документації з предмету закупівлі: “Вершкове масло” (Єдиний закупівельний словник ДК 021:2015: 15530000-2), вимогу що «Учасник надає Інформаційну довідку* (за зразком) про відсутність застосування санкцій, передбачених статтею 236 ГКУ такого змісту:
«Цим листом підтверджуємо, що в попередніх взаємовідносинах між Учасником (повна назва Учасника) та Замовником (вказати найменування Замовника) оперативно-господарську/і санкцію/ії, передбачену/і ст.236 ГКУ, зокрема таку, як відмова від встановлення господарських відносин на майбутнє, не було застосовано».
Примітка:
*У разі застосовування зазначеної санкції Замовник може прийняти рішення про відмову Учаснику в участі в процедурі закупівлі та може відхилити тендерну пропозицію учасника як таку, що не відповідає умовам тендерної документації згідно зі ст. 30 З.У. «Про публічні закупівлі»».
Згідно з статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» «1. Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах.
2. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.
3. Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників».
Таким чином, вважаємо вимогу надати зазначену інформаційну довідку обгрунтованою та такою, що відповідає вимогам чинного законодавства України. Оскільки, по-перше, оперативно-господарські санкції зазначені і встановлюються відповідно до чинного законодавства України, а саме: Господарського кодексу України; по-друге, зазначену інформаційну довідку може подати будь-який учасник закупівлі незалежно від організаційно-правової форми, матеріальних, виробничих, технічних, адміністративних чи будь-яких інших умов тощо.
Щодо надання відгука із зазначенням інформації про виконану поставку м’яса свиного обвального охолодженого та м’яса ялового обвального охолодженого - була допущена описка, Замовником були внесені зміни в тендерну документацію.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 02 січня 2020 14:21
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Переяслав-Молпродукт" |
3 150 000,00
UAH з ПДВ
|
2 627 100,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Макаренко Ірина Михайлівна |
2 905 980,00
UAH з ПДВ
|
2 729 789,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Руол Стандарт" |
2 913 330,00
UAH з ПДВ
|
2 729 790,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Приватне акціонерне товариство "ОБУХІВСЬКИЙ МОЛОЧНИЙ ЗАВОД" |
3 045 420,00
UAH з ПДВ
|
2 730 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Фірма "Фавор" |
3 400 000,00
UAH з ПДВ
|
3 400 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Переяслав-Молпродукт" #00445920 |
Переможець |
2 627 100,00
UAH з ПДВ
|
09 січня 2020 11:13
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 березня 2021 10:22
|
7-6.pdf | зміни до договору |
30 березня 2021 10:21
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 січня 2021 12:32
|
Дод.5 дог.7 масло.pdf | зміни до договору |
22 січня 2021 12:30
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2020 16:30
|
Дод.4 дог.7.pdf | зміни до договору |
28 грудня 2020 16:28
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2020 16:24
|
Дод.3 дог.7.pdf | зміни до договору |
28 грудня 2020 16:22
|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 вересня 2020 12:22
|
підвищення масло.pdf | зміни до договору |
18 вересня 2020 12:21
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 липня 2020 14:50
|
Дод.1 дог.7.pdf | зміни до договору |
29 липня 2020 14:49
|
Електронний підпис | укладений |
23 січня 2020 11:01
|
Дог.7.pdf | укладений |
23 січня 2020 11:00
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 липня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 29 липня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до п.1 ч.4 ст.36 Закону України "Про публічні закупівлі" можливе зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника. |
Номер договору про закупівлю: | 7 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 вересня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 18 вересня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до п. 2 ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» можлива зміна ціни за одиницю товару не більш ніж на 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі. |
Номер договору про закупівлю: | 7 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до п.1 ч.4 ст.36 Закону України "Про публічні закупівлі" можливе зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника. |
Номер договору про закупівлю: | 7 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до ч.5 статті 36 Закону України 25.12.2015р. № 922-VIIІ «Про публічні закупівлі» (із змінами) передбачено, що дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної у договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку |
Номер договору про закупівлю: | 7 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 січня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 22 січня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до ч.5 статті 36 Закону України 25.12.2015р. № 922-VIIІ «Про публічні закупівлі» (із змінами) передбачено, що дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної у договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку. |
Номер договору про закупівлю: | 7 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 березня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 30 березня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до п.1 ч.4 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі» можливе зменшення закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника. |
Номер договору про закупівлю: | 7 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |