М'ясо
Очікувана вартість
2 385 570,00 UAH
UA-2019-12-13-001641-c 6471bfd6cd6846c0817383a03e7e0c01
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Святошинський психоневрологічний інтернат
Код ЄДРПОУ: 03188777
Місцезнаходження: 03115, Україна , Київська обл., Київ, вул. Івана Крамського, 16, м. Київ
Контактна особа: Тригубенко Олена
+380444503875
spbi1@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 грудня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 18 грудня 2019 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 24 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 грудня 2019 16:00
Очікувана вартість: 2 385 570,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 52 400,00 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Яловичина охолоджена, печінка яловича, м’ясо птиці, свинина охолоджена

Документація

Тендерна документація

17 грудня 2019 09:42
Електронний цифровий підпис
13 грудня 2019 15:28
ТД - М’ЯСО 2020.doc
17 грудня 2019 09:42
Електронний цифровий підпис
13 грудня 2019 15:28
Електронний цифровий підпис
13 грудня 2019 15:28
ТД - М’ЯСО 2020.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-03-30-000052 ● 240d0095bcb24be3bab1a8bc936fd30c
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2020-03-30
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2020-03-31 17:58:50
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

30.03.2020 № 49

Київ

Про початок моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.

Начальник Олександр КАРАБАНОВ

ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 30.03.2020 № 49

Витяг з Переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
37 UA-2019-12-13-001641-с 13.12.2019
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель;

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 06 квітня 2020 ● Кінцевий строк оскарження: 21 квітня 2020

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: Святошинський психоневрологічний інтернат, 03188777, Україна, Київ, вул. Івана Крамського, 16, м. Київ
  2. Інформація про предмет закупівлі: Печінка яловича, 2385570UAH, 15111000-9, ДК021, 2520, кг
  3. Інформація про оприлюднення: 6471bfd6cd6846c0817383a03e7e0c01, 2019-12-13
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  6. Дата початку моніторингу: 31 березня 2020

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 06 квітня 2020 року.Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідність умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), розгляд тендерних пропозицій, своєчасність укладання договорів про закупівлю, їх оприлюднення, відповідність умов договорів умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію (далі – ТД), затверджену рішенням тендерного комітету (протокол від 11.12.2019 №226), реєстр отриманих пропозицій, тендерні пропозиції ТОВ «АРТОРГІНВЕСТ», ФОП «Галушка О.П.», повідомлення про намір укласти договір від 03.01.2020, договори від 24.01.2020 № № 7/20-Т, 8/20-Т та 9/20-Т (далі – договори № № 7/20-Т, 8/20-Т та 9/20-Т). Аналізом документів, розміщених на веб-порталі Уповноваженого органу, встановлено, що в п. 5 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД не вказано строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, чим не дотримано вимоги п. 10 ч. 2 ст. 22 Закону. Перевіркою дотримання строків укладання договору про закупівлю встановлено, що договори від 24.01.2020 № № 7/20-Т, 8/20-Т та 9/20-Т укладено на 21-й день (24.01.2020) з моменту опублікування повідомлення про намір укласти договір (03.01.2020), чим порушено вимоги ч. 2 ст. 32 Закону. Отже, виходячи з вищевикладеного, відповідно до ч. 1 ст. 37 Закону договори про закупівлю від 24.01.2020 № № 7/20-Т, 8/20-Т та 9/20-Т є нікчемними.
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані закупівель, оприлюдненні інформації про закупівлю, під час розкриття тендерних пропозицій та їх розгляду порушень не встановлено. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель при відповідності умов тендерної документації вимогам закону встановлено недотримання вимог п. 10 ч. 2 ст. 22 Закону. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час укладання договорів встановлено порушення ч. 2 ст. 32 Закону, що призвело до нікчемності договорів відповідно до ч. 1 ст. 37 Закону.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договорів, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.

Порушення виявлено

  1. Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї
  2. Встановлено порушення законодавства в частині укладання договору про закупівлю

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Лоти

Інформація про лот

Предмет закупівлі: Лот 1 «М’ясо великої рогатої худоби родини бикових»
Опис предмету закупівлі: Яловичина охолоджена, печінка яловича
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 914 070,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 4 570,35 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 20 100,00 UAH

Аукціон

Початок: 02 січня 2020 13:02
Закінчення: 02 січня 2020 13:23
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

5370 кг.
Яловичина охолоджена,
ДК 021:2015: 15111000-9 — М’ясо великої рогатої худоби родини бикових
Доставка: 03115, Україна, Київська обл., Київ, , І.Крамського, 16
Дата доставки: 01 січня 2020  —  31 грудня 2020
2520 кг.
Печінка яловича
ДК 021:2015: 15111000-9 — М’ясо великої рогатої худоби родини бикових
Доставка: 03115, Україна, Київська обл., Київ, , І.Крамського, 16
Дата доставки: 01 січня 2020  —  31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 20 Робочі 100

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

Немає

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 січня 2020 13:23

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Галушка Оксана Петрівна 914 070,00
UAH з ПДВ
899 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АРТОРГІНВЕСТ" 897 960,00
UAH з ПДВ
897 960,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 грудня 2019 10:26
Експертний висновок.pdf
28 грудня 2019 10:26
Лист НБУ по ліцензії (1).pdf
28 грудня 2019 10:26
Якість гов.jpg
28 грудня 2019 10:26
Якість свинина.jpg
28 грудня 2019 10:26
Якість печінка.jpg
28 грудня 2019 10:26
Щодо працівників.jpg
28 грудня 2019 10:26
Холод система.pdf
28 грудня 2019 10:26
Трудова книжка.pdf
28 грудня 2019 10:26
хасп1.pdf
28 грудня 2019 10:25
Сертифікат НАССР.pdf
28 грудня 2019 10:25
Договір ветеринарія.pdf
28 грудня 2019 10:25
Висновок СЕС.jpg
28 грудня 2019 10:25
Відгук А.jpg
28 грудня 2019 10:25
Інші док 2.pdf
28 грудня 2019 10:25
Інші док.pdf
28 грудня 2019 10:25
Холодильна система.pdf
28 грудня 2019 10:25
Тех завдання.pdf
28 грудня 2019 10:25
ст 17.pdf
28 грудня 2019 10:25
перс дані.jpg
28 грудня 2019 10:25
Медкнижка.pdf
28 грудня 2019 10:25
Основні умови.jpg
28 грудня 2019 10:25
Договір санідез.pdf
28 грудня 2019 10:25
Відгук МВС.jpg
28 грудня 2019 10:25
Договора МВС.pdf
28 грудня 2019 10:25
Накладна Чорнобиль.pdf
28 грудня 2019 10:25
Договір Чорнобиль 1.doc
28 грудня 2019 10:25
Договір Чорнобиль.pdf
28 грудня 2019 10:25
Накладна СБУ.pdf
28 грудня 2019 10:25
Договір СБУ.pdf
28 грудня 2019 10:25
відгук МВС.pdf
28 грудня 2019 10:25
Договір ПП МВС.pdf
28 грудня 2019 10:25
Договір поставки.pdf
28 грудня 2019 10:25
Договір Жмеринка.pdf
28 грудня 2019 10:25
Щодо досвіду.jpg
28 грудня 2019 10:25
Щодо працівників.jpg
28 грудня 2019 10:25
Договір тран послуги.pdf
28 грудня 2019 10:25
Договір оренди прим.pdf
28 грудня 2019 10:25
Тех паспорт.jpg
28 грудня 2019 10:25
Щодо обладнання.jpg
28 грудня 2019 10:25
Довідка банк.jpg
28 грудня 2019 10:25
Єдин податок.jpg
28 грудня 2019 10:25
Паспорт.pdf
28 грудня 2019 10:25
Витяг ЄДР.pdf
28 грудня 2019 10:25
Виписка ЄДР.pdf
28 грудня 2019 10:25
Проект договору.pdf
28 грудня 2019 10:25
Цінова пропозиція 3.jpg
28 грудня 2019 10:25
Цінова пропозиція 2.jpg
28 грудня 2019 10:25
Цінова пропозиція 1.jpg

Публічні документи

13 січня 2020 10:27
ДПІ
09 січня 2020 17:32
лист щодо дпі
08 січня 2020 12:13
мвс
27 грудня 2019 10:18
медкнижка 2020.pdf
27 грудня 2019 10:04
методики СУБХП.pdf
27 грудня 2019 10:04
медкнижка.pdf
27 грудня 2019 10:04
медична книжка 2.pdf
27 грудня 2019 10:04
матеріальна база.pdf
27 грудня 2019 10:04
Ліцензія 2019 (1).zip
27 грудня 2019 10:04
експертний яловичина.pdf
27 грудня 2019 10:04
експертний яловичина 2.pdf
27 грудня 2019 10:04
експертний яловичина 1.pdf
27 грудня 2019 10:04
екплуат дозвіл та лист.pdf
27 грудня 2019 10:04
Довіреність.zip
27 грудня 2019 10:04
довідка щодо ціни.pdf
27 грудня 2019 10:04
транспорт 2020.pdf
27 грудня 2019 10:04
Техпаспорт Мерседес2.jpg
27 грудня 2019 10:04
Техпаспорт Мерседес.jpg
27 грудня 2019 10:04
технічне завдання.pdf
27 грудня 2019 10:04
ст 17.pdf
27 грудня 2019 10:03
сертифікат СУБХП.pdf
27 грудня 2019 10:03
Протокол АРТОРГІНВЕСТ.PDF
27 грудня 2019 10:03
пропозиція яловичина.pdf
27 грудня 2019 10:03
гарантійний лист.pdf
27 грудня 2019 10:03
проект договору.pdf
27 грудня 2019 10:03
працівники.pdf
27 грудня 2019 10:03
персональні дані.pdf
27 грудня 2019 10:03
Гарантия 15793 лот 1.zip
27 грудня 2019 10:03
оренда склада 2020.pdf
27 грудня 2019 10:03
Відгук КЦСА.PDF
27 грудня 2019 10:03
витяг.rtf
27 грудня 2019 10:03
витяг единий.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "АРТОРГІНВЕСТ"
#39115346
Переможець 897 960,00
UAH з ПДВ
03 січня 2020 16:22

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 січня 2020 16:22

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "АРТОРГІНВЕСТ"
#39115346
897 960,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
24 січня 2020 16:01
7-20-Т ТОВ АРТОРГІНВЕСТ (яловичина).pdf укладений
24 січня 2020 16:01

Актуальні тендери

До пошуку