Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них (крісло офісне)
Очікувана вартість
12 270,00 UAH
UA-2019-12-13-001541-b c6d7f7ff35b74adf982ca14057bba709
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 13 грудня 2019
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КУ "Управління майном Сумськоі обласної ради"
Код ЄДРПОУ: 21107251
Вебсайт: http://mayno.sm.gov.ua
Місцезнаходження: 40030, Україна , Сумська обл., Суми, ЗАРІЧНИЙ Р-Н ПЛОЩА НЕЗАЛЕЖНОСТІ БУД. 2
Контактна особа: Інна
+380542700065,+380542700066
getman20@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39110000-6: Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них


Крісло офісне - 3 шт
Товар має відповідати всім санітарним, гігієнічним, технічним та іншим нормам, стандартам, встановленим чинним законодавством України для товарів даного виду. Якість товару повинна бути підтверджена сертифікатом або іншими документами, які необхідні для продажу товарів даного виду згідно чинних Правил торгівлі, санітарно-епідеміологічного законодавства України та законодавства про захист прав споживачів. Товари, що поставляються, підлягають обов'язковому маркуванню згідно вимог стандартів чи технічних умов.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 штука
крісло Speciai4 You Murano beige - 1шт., крісло Ніка НВ хром Мадрас дарк браун - 1 шт. та крісло Марсель Хром механізм ANYFIX Мадрас голд беж - 1 шт
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40000, Україна, Сумська область, Суми, пл. Незалежності, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 13 грудня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата здійснюється в безготівковому порядку шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Продавця протягом 10 (десяти) банківських днів, що обраховується з дня наступного за днем отримання рахунку та видаткової накладної. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

13 грудня 2019 11:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
НЕСТЕРЕНКО ВЛАДИСЛАВ ВІКТОРОВИЧ
#3044109053
Переможець 12 270,00
UAH
13 грудня 2019 11:49

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
13 грудня 2019 11:52
Договір 72 крісла офісні.pdf укладений
13 грудня 2019 11:52