Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015: 09120000-6 Газове паливо
Очікувана вартість
604 500,00 UAH
UA-2019-12-13-001520-b 6dac0238d24b4593851c9b26ae90ea5f
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Іван Паш

+380682492794 hust@openrada.org

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Хустська районна рада в Закарпатської області
Код ЄДРПОУ: 25436388
Вебсайт: http://www.khust-rajrada.gov.ua
Місцезнаходження: 90400, Україна , Закарпатська обл., м. Хуст, вул. Карпатської Січі, буд. 21
Контактна особа: Іван Паш
+380682492794
hust@openrada.org
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 грудня 2019 11:46
Звернення за роз’ясненнями: до 19 грудня 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 25 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 грудня 2019 17:00
Початок аукціону: 02 січня 2020 13:48
Очікувана вартість: 604 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 6 045,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 12090 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09120000-6: Газове паливо


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
65000 метр кубічний
ДК 021:2015: 09120000-6 Газове паливо
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 90400, Україна, Закарпатська область, м. Хуст, вул. Карпатської Січі, 21
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 09120000-6 — Газове паливо

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата газу здійснюється Споживачем шляхом перерахування грошових коштів на банківський рахунок Постачальника протягом 10-ти (десяти) календарних днів з моменту отримання рахунка за фактично спожитий газ та належним чином оформленого акту приймання-передачі. Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 грудня 2019 11:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 грудня 2019 11:46
Тендерна документація.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-10-20-000017 ● e7c48e9f4f1f47d1a414f5dd474a5119
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 20 жовтня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 20 жовтня 2021 15:01
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З

Ужгород

20.10.2021 № 640

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 185, із внесеними змінами,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.

2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Начальник Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Закарпатській області Світлана МИГОЛИНЕЦЬ


Додаток
до наказу Західного офісу Держаудитслужби
від 20.10.2021 № 640

Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
8 UA-2019-12-13-001520-b 13.12.2019 інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-10-21 16:50:47

Запит замовнику на пояснення

У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу закупівлі - «ДК 021:2015: 09120000-6 Газове паливо» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-12-13-001520-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 №185 зі змінами, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів):
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, та визначено його очікувану вартість.
2. На підставі якого (яких) документу (документів) додатковими угодами від 31.01.2020 №2, від 10.02.2020 №3, від 03.03.2020 №4, від 05.11.2020 №5, від 10.11.2020 №6, від 30.11.2020 №7 внесені зміни до договору, укладеного з Товариством з обмеженою відповідальністю «Закарпатгаз Збут» від 27.01.2020 №41EB 887-334-20 в частині збільшення ціни за одиницю товару не більше ніж на 10%? Одночасно, просимо надати документи (довідка, експертний висновок) компетентних органів (установ, організацій), які підтверджують коливання ціни на ринку природного газу та обґрунтовують внесення змін щодо збільшення ціни за одиницю товару.
3. Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснення необхідно долучити документальне підтвердження по кожному питанню, зазначеному у запиті.

Відповіді ще немає

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-10-22 10:09:28

Запит замовнику на пояснення

У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу закупівлі - «ДК 021:2015: 09120000-6 Газове паливо» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-12-13-001520-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 №185 зі змінами, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів):
1. Просимо, надати інформацію та відповідні підтверджуючі документи (рахунки, акти приймання-передачі природного газу, платіжні доручення тощо) про обсяги спожитого та оплаченого Замовником природного газу за Договором від 27.01.2020 №41EB 887-334-20 (кількість куб.м, ціна за куб.м та сума) - в розрізі кожного місяця споживання та в розрізі встановленої згідно з договором ціни (з врахуванням внесених додатковими угодами змін).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснення необхідно долучити документальне підтвердження по кожному питанню, зазначеному у запиті.

Відповіді ще немає


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 03 листопада 2021
Кінцевий строк оскарження: 18 листопада 2021

Порушення виявлено

  1. Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 січня 2020 14:09

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Закарпатгаз Збут" 382 250,00
UAH з ПДВ
327 600,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СЕРВІС ГРУПП ЛТД" 339 755,00
UAH з ПДВ
327 665,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 грудня 2019 13:45
28_Банківська ліцензія.p7s
27 грудня 2019 13:43
27_Банківська гарантія.p7s
27 грудня 2019 13:43
27_Банківська гарантія.pdf
27 грудня 2019 13:43
28_Банківська ліцензія.pdf
27 грудня 2019 13:42
1_Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

26 грудня 2019 16:09
Електронний підпис
26 грудня 2019 16:08
9.Витяг ЄДР.pdf
26 грудня 2019 16:08
8.Статут + опис коп.pdf
26 грудня 2019 16:08
33.Гарантія.rar
26 грудня 2019 16:08
27.довідка довкілля.pdf
26 грудня 2019 16:08
23.Проект договора.pdf
26 грудня 2019 16:08
14.Договір оренди.pdf
26 грудня 2019 16:08
13.Довідка ПСГ 18.12.2019.pdf
26 грудня 2019 16:08
11.Ст. 17.pdf
26 грудня 2019 16:08
10.Витяг з ПДВ.pdf
26 грудня 2019 16:08
1.Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Закарпатгаз Збут"

ТОВ "СЕРВІС ГРУПП ЛТД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Закарпатгаз Збут"
#39582749
Переможець 327 600,00
UAH з ПДВ
09 січня 2020 15:48

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 січня 2020 15:48

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Закарпатгаз Збут"
#39582749
327 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
16 лютого 2022 20:53
Електронний підпис зміни до договору
28 січня 2021 16:49
додаткова уг 10_pdf.pdf зміни до договору
28 січня 2021 16:48
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2020 11:47
File0002.PDF зміни до договору
31 грудня 2020 11:46
Електронний підпис зміни до договору
30 листопада 2020 17:49
Додаткова угода № 7.PDF зміни до договору
30 листопада 2020 17:46
Електронний підпис зміни до договору
10 листопада 2020 15:59
Додаткова угода № 6.PDF зміни до договору
10 листопада 2020 15:58
Електронний підпис зміни до договору
05 листопада 2020 17:37
Додаткова угода № 5.PDF зміни до договору
05 листопада 2020 17:34
Електронний підпис зміни до договору
03 березня 2020 09:09
Додаткова угода № 4.PDF зміни до договору
03 березня 2020 09:08
Електронний підпис зміни до договору
10 лютого 2020 15:32
Додаткова угода № 3.PDF зміни до договору
10 лютого 2020 15:31
Електронний підпис зміни до договору
31 січня 2020 15:30
Додаткова угода № 2.PDF зміни до договору
31 січня 2020 15:29
Електронний підпис зміни до договору
30 січня 2020 17:07
Додаткова угода № 1.PDF зміни до договору
30 січня 2020 17:06
Електронний підпис укладений
28 січня 2020 17:00
Договір.PDF укладений
28 січня 2020 16:58

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника відповідно до кошторисних призначень
Номер договору про закупівлю: 41EB887-334-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару не більше, ніж на 10% у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 41EB887-334-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
10 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару не більше, ніж на 10% у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 41EB887-334-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
03 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару не більше, ніж на 10% у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 41EB887-334-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
05 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни в договір вносяться враховуючи пункт 5 і 6 розділу X прикінцевих та перехідних положень чинного Закону України "Про публічні закупівлі". Зміни до договору вносяться відповідно та з врахуванням пункту 2 частини 4 статті 36 Закону України "Про публічні закупівлі" який діяв до 19.04.2020 року та відповідно до якого було укладено договір. В системі причина внесення змін зазначається відповідно до аналогічного пункту частини 5 статті 41 чинного Закону України "Про публічні закупівлі" у зв'язку з тим, що неможливо обрати пункт 2 частини 4 статті 36 Закону України "Про публічні закупівлі" який діяв до 19.04.2020 року та відповідно до якого було укладено договір.
Номер договору про закупівлю: 41EB887-334-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
10 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни в договір вносяться враховуючи пункт 5 і 6 розділу X прикінцевих та перехідних положень чинного Закону України "Про публічні закупівлі". Зміни до договору вносяться відповідно та з врахуванням пункту 2 частини 4 статті 36 Закону України "Про публічні закупівлі" який діяв до 19.04.2020 року та відповідно до якого було укладено договір. В системі причина внесення змін зазначається відповідно до аналогічного пункту частини 5 статті 41 чинного Закону України "Про публічні закупівлі" у зв'язку з тим, що неможливо обрати пункт 2 частини 4 статті 36 Закону України "Про публічні закупівлі" який діяв до 19.04.2020 року та відповідно до якого було укладено договір.
Номер договору про закупівлю: 41EB887-334-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
30 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни в договір вносяться враховуючи пункт 5 і 6 розділу X прикінцевих та перехідних положень чинного Закону України "Про публічні закупівлі". Зміни до договору вносяться відповідно та з врахуванням пункту 2 частини 4 статті 36 Закону України "Про публічні закупівлі" який діяв до 19.04.2020 року та відповідно до якого було укладено договір. В системі причина внесення змін зазначається відповідно до аналогічного пункту частини 5 статті 41 чинного Закону України "Про публічні закупівлі" у зв'язку з тим, що неможливо обрати пункт 2 частини 4 статті 36 Закону України "Про публічні закупівлі" який діяв до 19.04.2020 року та відповідно до якого було укладено договір.
Номер договору про закупівлю: 41EB887-334-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році,
Номер договору про закупівлю: 41EB887-334-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
28 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми,визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році.
Номер договору про закупівлю: 41EB887-334-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 лютого 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 327 600,00
UAH (в тому числі ПДВ 54 600,00 UAH)