Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

вугілля ДГ, АМ, АС
coal DG, AC, AM
Очікувана вартість
7 946 000,00 UAH
UA-2019-12-13-001428-c bea67d7aa5474aa1afb32977f8ce2770
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Басецька Оксана Володимирівна

+380525122247 oksana.basetska@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Відділ освіти, молоді та спорту Новоукраїнської районної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 02144111
Місцезнаходження: 27100, Україна , Кіровоградська область обл., Новоукраїнка, вул.Соборна,59
Контактна особа: Басецька Оксана Володимирівна
+380525122247
oksana.basetska@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Department for Educationt of Novoukrainskyi Rayon State Administration
National ID: 02144111
Contact point: Gerasimova Lidiya Viktorovna
+380525122247
oksana.basetska@gmail.com

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 13 грудня 2019 14:32
Звернення за роз’ясненнями: до 10 січня 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 16 січня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 січня 2020 10:00
Початок аукціону: 05 березня 2020 13:08
Очікувана вартість: 7 946 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 39 730,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 180000 UAH
Publication date: 13 грудня 2019 14:32
Enquiries until: 10 січня 2020 10:00
Complaints submission until: до 16 січня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 20 січня 2020 10:00

Information

Estimated total value: 7 946 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 39 730 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09110000-3: Тверде паливо


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
440 т
вугілля ДГ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 27100, Україна, Кіровоградська область, Новоукраїнська РДА, навчальні заклади освіти відділу освіти, молоді та спорту
ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо

coal DG
CPV: 09110000-3
Період постачання: по 31 грудня 2020
410 т
вугілля АМ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 27100, Україна, Кіровоградська область, Новоукраїнська РДА, навчальні заклади освіти відділу освіти, молоді та спорту
ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо

coal AМ
CPV: 09110000-3
Період постачання: по 31 грудня 2020
318 т
вугілля АС
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 27100, Україна, Кіровоградська область, Новоукраїнська РДА, навчальні заклади освіти відділу освіти, молоді та спорту
ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо

coal AС
CPV: 09110000-3
Період постачання: по 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару джерело фінансування -кошти місцевого бюджету Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 січня 2020 16:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 січня 2020 16:14
додаток с20.doc
11 січня 2020 16:14
додаток с19.doc
11 січня 2020 16:14
додаток с18.doc
11 січня 2020 16:14
додаток с17.doc
11 січня 2020 16:14
додаток с16.doc
11 січня 2020 16:14
додаток с15.doc
11 січня 2020 16:14
додаток с14.doc
11 січня 2020 16:14
додаток с13.doc
11 січня 2020 16:14
додаток с12.doc
11 січня 2020 16:14
додаток с11.doc
11 січня 2020 16:14
додаток с10.doc
11 січня 2020 16:14
додаток с9.doc
11 січня 2020 16:14
додаток с8.doc
11 січня 2020 16:14
додаток с8.doc
11 січня 2020 16:14
додаток с6.doc
11 січня 2020 16:14
додаток с5.doc
11 січня 2020 16:14
додаток с4.doc
11 січня 2020 16:14
додаток с3.doc
11 січня 2020 16:14
додаток с2.doc
11 січня 2020 16:14
додаток с1.doc
11 січня 2020 16:14
тендерна документац.doc
11 січня 2020 16:14
протокол _3.docx
11 січня 2020 16:14
додаток ст22.doc
11 січня 2020 16:14
додаток ст21.doc
11 січня 2020 16:14
додаток ст20.doc
11 січня 2020 16:14
додаток ст19.doc
11 січня 2020 16:14
додаток ст18.doc
11 січня 2020 16:14
додаток ст17.doc
11 січня 2020 16:14
додаток ст16.doc
11 січня 2020 16:14
додаток ст15.doc
11 січня 2020 16:14
додаток ст14.doc
11 січня 2020 16:14
додаток ст13.doc
11 січня 2020 16:14
додаток ст12.doc
11 січня 2020 16:14
додаток ст11.doc
11 січня 2020 16:14
додаток ст10.doc
11 січня 2020 16:14
додаток ст9.doc
11 січня 2020 16:14
додаток ст8.doc
11 січня 2020 16:14
додаток ст7.doc
11 січня 2020 16:14
додаток ст6.doc
11 січня 2020 16:14
додаток ст5.doc
11 січня 2020 16:14
додаток ст4.doc
11 січня 2020 16:14
додаток ст3.doc
11 січня 2020 16:14
додаток ст2.doc
11 січня 2020 16:14
додаток ст1.doc
11 січня 2020 16:14
тендерна документац 2.doc
13 грудня 2019 14:33
Public tender announcement1.doc
11 січня 2020 16:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 грудня 2019 14:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 січня 2020 16:14
додаток с20.doc
13 грудня 2019 14:33
додатки с20.doc
11 січня 2020 16:14
додаток с19.doc
13 грудня 2019 14:33
додатки с19.doc
11 січня 2020 16:14
додаток с18.doc
13 грудня 2019 14:33
додатки с18.doc
11 січня 2020 16:14
додаток с17.doc
13 грудня 2019 14:33
додатки с17.doc
11 січня 2020 16:14
додаток с16.doc
13 грудня 2019 14:33
додатки с16.doc
11 січня 2020 16:14
додаток с15.doc
13 грудня 2019 14:33
додатки с15.doc
11 січня 2020 16:14
додаток с14.doc
13 грудня 2019 14:33
додатки с14.doc
11 січня 2020 16:14
додаток с13.doc
13 грудня 2019 14:33
додатки с13.doc
11 січня 2020 16:14
додаток с12.doc
13 грудня 2019 14:33
додатки с12.doc
11 січня 2020 16:14
додаток с11.doc
13 грудня 2019 14:33
додатки с11.doc
11 січня 2020 16:14
додаток с10.doc
13 грудня 2019 14:33
додатки с10.doc
11 січня 2020 16:14
додаток с9.doc
13 грудня 2019 14:33
додатки с9.doc
11 січня 2020 16:14
додаток с8.doc
13 грудня 2019 14:33
додатки с8.doc
11 січня 2020 16:14
додаток с8.doc
13 грудня 2019 14:33
додатки с7.doc
11 січня 2020 16:14
додаток с6.doc
13 грудня 2019 14:33
додатки с6.doc
11 січня 2020 16:14
додаток с5.doc
13 грудня 2019 14:33
додатки с5.doc
11 січня 2020 16:14
додаток с4.doc
13 грудня 2019 14:33
додатки с4.doc
11 січня 2020 16:14
додаток с3.doc
13 грудня 2019 14:33
додатки с3.doc
11 січня 2020 16:14
додаток с2.doc
13 грудня 2019 14:33
додатки с2.doc
11 січня 2020 16:14
додаток с1.doc
13 грудня 2019 14:33
додатки с1.doc
11 січня 2020 16:14
тендерна документац.doc
13 грудня 2019 14:33
тендерна документац.doc
11 січня 2020 16:14
протокол _3.docx
11 січня 2020 16:14
додаток ст22.doc
11 січня 2020 16:14
додаток ст21.doc
11 січня 2020 16:14
додаток ст20.doc
11 січня 2020 16:14
додаток ст19.doc
11 січня 2020 16:14
додаток ст18.doc
11 січня 2020 16:14
додаток ст17.doc
11 січня 2020 16:14
додаток ст16.doc
11 січня 2020 16:14
додаток ст15.doc
11 січня 2020 16:14
додаток ст14.doc
11 січня 2020 16:14
додаток ст13.doc
11 січня 2020 16:14
додаток ст12.doc
11 січня 2020 16:14
додаток ст11.doc
11 січня 2020 16:14
додаток ст10.doc
11 січня 2020 16:14
додаток ст9.doc
11 січня 2020 16:14
додаток ст8.doc
11 січня 2020 16:14
додаток ст7.doc
11 січня 2020 16:14
додаток ст6.doc
11 січня 2020 16:14
додаток ст5.doc
11 січня 2020 16:14
додаток ст4.doc
11 січня 2020 16:14
додаток ст3.doc
11 січня 2020 16:14
додаток ст2.doc
11 січня 2020 16:14
додаток ст1.doc
11 січня 2020 16:14
тендерна документац 2.doc
13 грудня 2019 14:33
Public tender announcement1.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

лист
Дата подання: 26 грудня 2019 17:25
Дата відповіді: 27 грудня 2019 15:30
Не шановні голови та члени тендерних комітетів відділу освіти, молоді та спорту Новоукраїнської райдержадміністрації та відділу освіти виконавчого комітету Новоукраїнської міської ради! Вами було оголошено проведення відкритих торгів з публікацією англійською мовою UA-2019-12-13-001428-c вугілля ДГ, АМ, АС coal DG, AC, AM, очікувана вартість закупівлі 7946000,00 грн. та UA-2019-12-13-001428-c вугілля ДГ, АМ, АС coal DG, AC, AM, очікувана вартість закупівлі 7 946 000,00 грн. Чинним законодавством України з питань публічних закупівель не передбачена система прогнозування результатів проведення публічних закупівель, однак, давайте спробуємо вгадати з одного разу, кого ми побачимо обраним вами «переможцем» вищевказаних закупівель - товариство з обмеженою відповідальністю “Сатурн” («технічний учасник» - ФОП Арсірій Оксана Вікторівна)!? https://www.youtube.com/watch?v=u4akJ6f0mIA Вас ніяк не бентежить той факт, що протягом вже не одного року поспіль, переможцем у оголошених відділом освіти, молоді та спорту Новоукраїнської райдержадміністрації закупівлях, де предметом закупівлі є тверде паливо – вугілля, стає виключно один учасник – Товариство з обмеженою відповідальністю “Сатурн” («технічний учасник» - ФОП Арсірій Оксана Вікторівна)!? З цим учасником, а точніше цією «солодкою парочкою» вами було укладено договорів на суму понад 20 млн. грн. Майже така ж саме ситуація має місце і у замовника - відділу освіти виконавчого комітету Новоукраїнської міської ради – перемагає у відповідних торгах (на великі суми) виключно – Товариство з обмеженою відповідальністю “Сатурн” («технічний учасник» - ФОП Арсірій Оксана Вікторівна). Укладено договорів на суму понад 25 млн. грн. Таким чином, ми бачимо неухильне дотримання вами, як замовниками торгів, оголошених Законом України «Про публічні закупівлі» принципів добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії та ефективності, недискримінації учасників, об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій та запобігання корупційним діям і зловживанням! Яким же чином цій «солодкій парочці» вдається разом з вами таке «провертати», особливо напередодні кожного Нового Року? А все просто – «солодка парочка» має для вас, як для замовника торгів, «чарівний набір» тендерних документацій, який розроблено «кіровоградськими чарівниками-недоюристами» і які ви використовуєте у своїх процедурах закупівель. Погодьтеся, це ж якась передноворічна магія – «багаточисленні гарантійні листи», «нотаріально погоджені згоди», «приватні технічні умови», «терміни, які використовуються у значенні…», «знімки екрану», «сканкопії», «правильно засвідчені документи», «правильні завіряння документів», «багаточисленні довідки про неухильний захист довкілля», «вимоги, написані малюсіньким шрифтом у кінці проекту договору», «витяги з самих «екзотичних» застарілих держреєстрів», «багаточисленні довідки з банків, які не передбачені банківською діяльністю», «найкарколомніші вимоги до штатних працівників, обладнання та матеріально-технічної бази» та багато-багато іншого. Середньостатистична кількість документів, які ви разом із «солодкою парочкою» вимагаєте від «небажаних» учасників коливається між 60 та 80, серед яких щоразу щонайменше 15 документів носять дискримінаційний характер, або неоднозначне тлумачення (висновок зроблено на підставі практики розгляду аналогічних питань у відповідних скаргах Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель та у судовій практиці). Хто ж з «нормальних» учасників забажає у такому приймати участь!? https://www.youtube.com/watch?v=d0zLuC68xvk Враховуючи все вищевикладене, радимо головам та членам тендерних комітетів відділу освіти, молоді та спорту Новоукраїнської райдержадміністрації та відділу освіти виконавчого комітету Новоукраїнської міської ради напередодні Нового 2020 Року загадати бажання Діду Морозу не щодо «відкату», а відносно того, щоб «діяльність солодкої парочки» не була кваліфікована щонайменше, як антиконкурентні узгоджені дії, а ваша – як корупція і нецільове витрачання коштів відповідних бюджетів. https://www.youtube.com/watch?v=OyEca2E6i7Y Без поваги до вас, інші учасники публічних закупівель.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановні інші учасники публічних закупівель! У відповідь на ваше загальне звернення повідомляємо наступне. Відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі" замовник забезпечив вільний доступ усіх учасників до інформації про зазначену закупівлю. Враховуючи функціонал електронної системи закупівель нам, як і вам не відомо хто з потенційних учасників прийматиме участь у цих торгах. Очікувана вартість товарів замовником визначалась згідно середньоринкових цін на товари, що є предметом закупівлі. Водночас згідно ст. 119 БКУ нецільовим використанням бюджетних коштів є їх витрачання на цілі, що не відповідають бюджетним призначенням, (цілям, визначеним у паспорті бюджетної програми). Щодо вимог, визначених в умовах тендерної документації, вони відповідають нормам ст. 16, 17 та 22 Закону України "Про публічні закупівлі" і вами вірно зазначено, що правильність визначених умов підтверджує практика розгляду скарг у сфері публічних закупівель. Окрім цього ви підписалися як інші учасники публічних закупівель, проте звернення направлене від одного потенційного учасника через його особистий електронний майданчик, що теж може свідчити про факт змови з вашого боку. Враховуючи вищевикладене просимо вас якщо у вас виник конфлікт інтересів з вашими конкурентами, будь-ласка зясовуйте стосунки без використання замовника та електронної системи закупівель. Дякуємо за увагу.
лист
Дата подання: 27 грудня 2019 17:38
Дата відповіді: 03 січня 2020 12:13
І це все!? «Враховуючи функціонал електронної системи закупівель нам, як і вам не відомо хто з потенційних учасників прийматиме участь у цих торгах» - авжеж, функціонал у «системи солодкої парочки» не аби який! Вже, напевно, стрімголов шукають інших «технічних учасників». І взагалі, чому спеціально навчені працівники (Працівник - вживається у значенні, наведеному пунктом 14.1.195 статті 14 Податкового кодексу України), які працюють у штаті за трудовим договором (контрактом), або може за сумісництвом у «солодкої парочки» не змогли за вас краще «відписатися»? Наприклад, «Ганьба!», відділ освіти, молоді та спорту Новоукраїнської райдержадміністрації є взірцем відповідності вимогам Закону України «Про державну службу»! Ми гордо демонструємо наші здатності застосовувати спеціальні знання, уміння та навички, виявляємо відповідні моральні та ділові якості для належного виконання встановлених завдань і обов’язків, старанно виконуємо службові обов’язки й правила внутрішнього службового розпорядку. Ми сумлінно виконуємо завдання і функції Держави та неухильно дотримуємося Присяги державного службовця! Особливий наголос у нашій професійній діяльності ми ставимо на додержання вимог законодавства України у сфері запобігання і протидії корупції!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Ваше звернення не відповідає вимогам ст. 23 Закону України "Про публічні закупівлі"

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-12-13-001428-c.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП Арсірій Оксана Вікторівна, Код ЄДРПОУ:2721016269
Дата подання: 11 лютого 2020 08:55
просимо надати пояснення
просимо надати пояснення щодо розляду пропозицій учасників
Рішення замовника: Вимога задоволена
11 лютого 2020 13:15
ваша пропозиція допущена до аукціону. інформація щодо розгляду пропозицій додається у 3 файлах

Документи

11 лютого 2020 13:15
додаток 2 до рішення.pdf
11 лютого 2020 13:15
додаток 3 до рішення.pdf

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-12-13-001428-c.b2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Паливторг", Код ЄДРПОУ:40220890
Дата подання: 14 лютого 2020 18:07
Скарга
СКАРГА на незаконні дії тендерного комітету
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 18 лютого 2020 19:33
Рішення від 18.02.2020 №3055+лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 18 лютого 2020 19:33
Рішення від 03.03.2020 №4060.pdf
Дата публікації: 06 березня 2020 20:12
Коментар замовника щодо усунення порушення: на виконання рішення органу оскарження замовником прийняте рішення щодо відміни торгів
Дата виконання рішення замовником: 13 березня 2020 13:49

Документи подані скаржником

14 лютого 2020 18:04
платіжка амку.pdf
14 лютого 2020 18:04
скарга АМКУ.pdf

Документи подані замовником

26 лютого 2020 15:07
грунтовні пояснення.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-01-31-000013 ● bdf930bd5213400ab91b00746d576d5f
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 31 січня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 31 січня 2020 12:48
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

31.01.2020 № 10

Кропивницький

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами, внесеними наказом Східного офісу Держаудитслужби від 17 грудня 2018 року № 161,

НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.

В.о. начальника Тетяна СВЯТОКУМ

Додаток
до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області
від 31.01.2020 № 10

Витяг з переліку
процедур закупівель

Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
UA-2019-12-13-001428-c 13.12.2019 Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону

В.о. начальника управління
Східного офісу Держаудитслужби
в Кіровоградській області Тетяна СВЯТОКУМ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-01-31 12:56:59

Про надання пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі товару «Вугілля ДГ, АМ, АС» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2019-12-13-001428-с) та відповідно пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3 (зі змінами), постала потреба в отриманні пояснення з наступних питань.
1. Чому Вами, разом із змінами до тендерної документації, затвердженої рішенням тендерного комітету від 11.12.2019 № 10, здійсненими згідно з протоколом засідання тендерного комітету від 11.01.2020 № 3, не оприлюднено в окремому документі перелік внесених змін, як це передбачено пунктом 2 статті 23 Закону?
2. Чому в пункті 1 «Кінцевий строк подання тендерної документації» розділу IV «Подання та розкриття тендерної пропозиції» тендерної документації не зазначено кінцевий строк подання тендерних пропозицій, як це вимагається пунктом 13 частини 2 статті 22 Закону?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-02-05 17:01:56

про надання відповіді

Правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади встановлені Законом України «Про публічні закупівлі» (далі по тексту – Закон). Статтею 10 Закону передбачена необхідність оприлюднення в електронній системі закупівель оголошення про проведення відкритих торгів (у тому числі з публікацією англійською мовою у випадках, встановлених ч.4 ст.10) та тендерної документації.
Відповідно до ст. 22 Закону замовник в тендерній документації зазначає інформацію про закінчення кінцевого строку подання пропозицій. Безпосередньо умова щодо визначення кінцевого строку подання тендерних пропозицій встановлена в ст.21 Закону та стосується оголошення про проведення відкритих торгів. Регулювання та реалізацію державної політики у сфері закупівель у межах повноважень, визначених Законом здійснює Уповноважений орган у сфері публічних закупівель (на даний час це Міністерство розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства). Відповідно до п. 11 ч. 1 ст. 8 одними із основних функцій Уповноваженого органу є розроблення форми оголошення про проведення відкритих торгів та примірної тендерної документації.
Згідно наказу Мінекономрозвитку від 22.03.2016 № 490 «Про затвердження форм у сфері публічних закупівель» кінцевий строк подання тендерних пропозицій встановлюється замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів (п.13 оголошення).
Згідно з наказом від 13.04.2016 № 680 Мінекономрозвитку затвердило примірну тендерну документацію де у кол. 3 (вимоги щодо заповнення тендерної документації) аб.1 ч. 1 розділу «Подання та розкриття тендерної пропозиції» визначено: «кінцевий строк подання тендерних пропозицій ________________», але не конкретизовано, що замовники в цьому місці повинні зазначати саме число, місяць, рік та час. П. 13 ч. 2 ст. 22 Закону теж не місить посилання про те в тендерна документація повинна містити саме число, місяць, рік та час кінцевого терміну подання пропозицій. Враховуючи те, що наразі відсутні будь-які нормативні акти або роз’яснення у сфері публічних закупівель якими була б затверджена окрема інструкція щодо заповнення аб.1 ч. 1 розділу «Подання та розкриття тендерної пропозиції» у наведених нормах не конкретизовано, як саме зазначати замовнику інформацію про кінцевий строк подання пропозицій.
Тендерна документація (зі змінами) на закупівлю код за ДК 021:2015 - 09110000-3 Тверде паливо (вугілля ДГ, АМ, АС) затверджена рішенням тендерного комітету відділу освіти, молоді та спорту Новоукраїнської районної державної адміністрації від 11.01.2019 року № 3 містить графу "1" де зазначено нумерацію, графу "2" – де зазначено перелік складових тендерної документації та графу "3" де зазначено вимоги щодо їх заповнення. Так, згідно з ч. 1 розділу ІV тендерної документації «Подання та розкриття тендерної пропозиції» замовником зазначена інформація про закінчення кінцевого строку подання пропозицій - «кінцевий строк подання тендерних пропозицій – відповідно до оголошення про проведення відкритих торгів». Разом з цим оголошення про проведення відкритих торгів UA-2019-12-13-001428-c містить чітко вказаний кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 січня 2020 р. 10:00 год. Враховуючи те, що тендерна документація є невід’ємною частиною оголошення про проведення відкритих торгів, і жодний нормативно-правовий акт у сфері публічних закупівель не містить вимог про те, що в тендерній документації має бути Зазначена замовником в інформації про закінчення кінцевого строку подання пропозицій саме число, місяць, рік та час, визначення кінцевого строку подання пропозицій відповідно до оголошення про проведення відкритих торгів не суперечать чинному законодавству з питань публічних закупівель.
Щодо 1 питання порушеного під час моніторингу закупівлі (наказ управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області від 31.01.2020 № 10) повідомляємо наступне.
Відповідно до аб. 2 ч. 2 ст. 23 Закону замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Поряд з цим зазначеною нормою Закону не конкретизовано у якому вигляді має бути розміщений перелік змін до тендерної документації (довідка, або протокол, або інформація чи інше).
Під час проведення торгів UA-2019-12-13-001428-c замовником було прийняте рішення про внесення змін до тендерної документації, згідно з протоколом засідання тендерного комітету від 11.01.2020 № 3.
Аб.4 ч. 2 ст. 23 Закону містить вимогу про те, що інформація про внесені зміни оприлюднюється замовником відповідно до статті 10 цього Закону. Згідно ч. 1 ст. 10 Закону замовник повинен подати на оприлюднення зміни до тендерної документації протягом 1 дня з дня прийняття рішення про їх внесення.
Враховуючи вищевказані норми Закону в електронній системі замовником 11.01.2020 року оприлюднено тендерну документацію у новій редакції, тендерну документацію до якої вносилися зміни у вигляді закреслених даних та перелік змін до тендерної документації у вигляді протоколу. Всі дані розміщені в електронній системі закупівель доступні для перегляду.
Перелік змін до тендерної документації оприлюднено в окремому документі - файл «протокол _3.docx» дата розміщення 11 січня 2020 16:14 год.
Враховуючи вищевикладене, вважаємо що інформація від громадської організації щодо закупівлі замовника, направлена на управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, є недостовірною.

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-02-18 16:46:37

Про зупинення рішення про початок моніторингу закупівлі

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

18.02.2020 18

Кропивницький

Про зупинення рішення
про початок моніторингу
закупівлі

Відповідно до частини чотирнадцятої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами, внесеними наказом Східного офісу Держаудитслужби від 17 грудня 2018 року № 161, і з огляду на прийняття органом оскарження до розгляду скарги в електронній системі закупівель ID: UA-2019-12-13-001428-с.b2

НАКАЗУЮ:
Зупинити рішення про початок моніторингу закупівлі за унікальним номером оголошення про проведення процедури UA-2019-12-13-001428-с (оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу 31 січня 2020 року) прийняте наказом Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області від 31.01.2020 № 10 «Про початок моніторингу закупівель» до моменту опублікування рішення органу оскарження.

Начальник Лариса ЦАНДЕКОВА

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

Аргументовані заперечення. Тендерна документація (зі змінами) на закупівлю код за ДК 021:2015 - 09110000-3 Тверде паливо (вугілля ДГ, АМ, АС) затверджена рішенням тендерного комітету відділу освіти, молоді та спорту Новоукраїнської районної державної адміністрації від 11.01.2019 року № 3 містить графу "1" де зазначено нумерацію, графу "2" – де зазначено перелік складових тендерної документації та графу "3" де зазначено вимоги щодо їх заповнення. Так, згідно з ч. 1 розділу ІV тендерної документації «Подання та розкриття тендерної пропозиції» замовником зазначена інформація про закінчення кінцевого строку подання пропозицій - «кінцевий строк подання тендерних пропозицій – відповідно до оголошення про проведення відкритих торгів». Разом з цим оголошення про проведення відкритих торгів UA-2019-12-13-001428-c містить чітко вказаний кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 січня 2020 р. 10:00 год. Враховуючи те, що тендерна документація є невід’ємною частиною оголошення про проведення відкритих торгів, і жодний нормативно-правовий акт у сфері публічних закупівель не містить вимог про те, що в тендерній документації має бути Зазначена замовником в інформації про закінчення кінцевого строку подання пропозицій саме число, місяць, рік та час, визначення кінцевого строку подання пропозицій відповідно до оголошення про проведення відкритих торгів не суперечать чинному законодавству з питань публічних закупівель. Щодо розміщення протоколу розгляду тендерних пропозицій повідомляємо, що відповідно до Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі (наказ Мінекономрозвитку від 18.03.2016 № 477) розміщення інформації в електронній системі закупівель здійснюється замовником шляхом заповнення електронних форм, реалізованих в електронній системі закупівель, з окремими полями та завантаження відповідних електронних документів через автоматизоване робоче місце замовника на авторизованому електронному майданчику. Безпосередньо оприлюднення інформації на веб-порталі здійснюється електронною системою закупівель автоматично. Наразі на стадії прекваліфікації учасників у замовника відсутня технічна можливість завантажувати документи при заповненні електроної форми протоколу розгляду тендерних пропозицій (відсутня кнопка завантажити документ). Відповідно протокол розгляду тендерних пропозицій формується автоматично. Поряд з цим при наданні відповіді на запит ФОП Арсирій О.В. замовником був розміщений протокол розгляду тендерних пропозицій, затверджений тендерним комітетом. Враховуючи те, що відповідно до порядку розміщення інформації в електронній системі закупівель розміщенням/оприлюдненням інформації вважається її наявність в електронній системі закупівель в інтерактивному режимі реального часу, і на веб-порталі Уповноваженого органу наявний протокол розгляду тендерних пропозицій (сформований автоматично та завантажений на відповідь учасника) замовник не порушив норми ст.10 Закону України "Про публічні закупівлі"

2020-03-13 11:49:00


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 12 березня 2020
Кінцевий строк оскарження: 27 березня 2020

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
UA-2019-12-13-001428-cbea67d7aa5474aa1afb32977f8ce2770
Найменування: Відділ освіти, молоді та спорту Новоукраїнської районної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 02144111
Місцезнаходження: 27100, Україна, Кіровоградська область обл., Новоукраїнка, вул.Соборна,59
Учасник Документи Рішення
Товариство з обмеженою відповідальністю “Сатурн” Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "ПОЛИПРОМ СЕРВИС" Документи
Відхилено
Документи
ФОП Арсірій Оксана Вікторівна Документи
Допущено до аукціону
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Паливторг" Документи
Рішення скасоване
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Паливторг" Документи
Відхилено
Документи

Документи

Публічні документи

16 січня 2020 23:53
Електронний підпис
16 січня 2020 23:49
повноваження - дир.pdf
16 січня 2020 23:49
лист з ЕЦП.pdf
16 січня 2020 23:49
Довіреність.pdf
16 січня 2020 23:49
реєстр.pdf
16 січня 2020 23:49
Довідка 180 000,00 грн.pdf
16 січня 2020 23:49
Довідка.pdf
16 січня 2020 23:49
лист з ЕЦП.pdf.p7s

Документи

Документи

Документи

Публічні документи

20 січня 2020 09:48
Електронний підпис
20 січня 2020 09:47
20 01 2020.zip
19 січня 2020 21:09
Електронний підпис
19 січня 2020 21:07
21. п. 7 ст 17.pdf
19 січня 2020 21:07
44. Статут.pdf
19 січня 2020 21:07
42. проект.pdf
19 січня 2020 21:07
12. Довідки з банків.pdf
19 січня 2020 21:07
51. копія паспорту.pdf
19 січня 2020 21:07
23. дог.Придніпровка.pdf
19 січня 2020 21:07
7. статут.pdf
19 січня 2020 21:07
25протокол 8486.pdf
19 січня 2020 21:07
23. накладні Яворів.pdf
19 січня 2020 21:07
25 купівля ваги.pdf
19 січня 2020 21:07
14. Баланс ПТ 2018.pdf
19 січня 2020 21:07
11. ДПІ_ПТ.pdf
19 січня 2020 21:07
24.трудова Коваль.pdf
19 січня 2020 21:07
45. витяг ЄДР.pdf
19 січня 2020 21:07
25. дог.мобільна вага .pdf
19 січня 2020 21:07
49. витяг ПДВ.pdf
19 січня 2020 21:07
23. дог.на АМ.pdf
19 січня 2020 21:06
25поліс 8486.pdf
19 січня 2020 21:06
14. Баланс 3 кв 2019 _ПТ_.pdf
19 січня 2020 21:06
48. відомості єдрпоу.pdf
19 січня 2020 21:06
23. накладна АМ.pdf
19 січня 2020 21:06
59. Лист зобовязання .pdf
19 січня 2020 21:06
25. дог. навантаж.pdf
19 січня 2020 21:06
15. 016-001-1228-2020.zip
19 січня 2020 21:06
58. Згода з додатком 9.pdf
19 січня 2020 21:06
35. протокол ам.pdf
19 січня 2020 21:06
21. по ст 17 (3).pdf
19 січня 2020 21:06
24. працівники.pdf
19 січня 2020 21:06
25повірка ваг.pdf
19 січня 2020 21:06
25транспорт оригінал.pdf
19 січня 2020 21:06
36. технічні вимоги.pdf
19 січня 2020 21:06
18.мед.книжка (2).pdf
19 січня 2020 21:06
31. ЦОФ Селидовская 3.pdf
19 січня 2020 21:06
11. ст 17.pdf
19 січня 2020 21:06
24 наказ Морозов.pdf
19 січня 2020 21:05
1.Реєстр наданих.pdf
19 січня 2020 21:05
32.Довкілля.pdf
19 січня 2020 21:05
54. довкілля.pdf
19 січня 2020 21:05
35. протокол ас.pdf
19 січня 2020 21:05
25оригінал повірки (1).pdf
19 січня 2020 21:05
23. довідка 4.pdf
19 січня 2020 21:05
30. Акт відбору 2.pdf
19 січня 2020 21:05
21. п. 1 ст 17.pdf
19 січня 2020 21:05
25. ВОЛЬВО 84 86 (1) (1).pdf
19 січня 2020 21:05
37. захист довкілля.pdf
19 січня 2020 21:05
30. Акт відбору.pdf
19 січня 2020 21:05
23. Аналогічні.pdf
19 січня 2020 21:05
21. по ст 17 (4).pdf
19 січня 2020 21:05
23. Відгук вугілля.pdf
19 січня 2020 21:05
50. пдв.pdf
19 січня 2020 21:05
30.Акт відбору 1.pdf
19 січня 2020 21:05
23. Відгук.pdf
19 січня 2020 21:05
8. опис.pdf
19 січня 2020 21:05
56. згода з проектом.pdf
19 січня 2020 21:05
13. розрахунок чистих.pdf
19 січня 2020 21:05
47. витяг ПДВ (1).pdf
19 січня 2020 21:05
41. персональні.pdf
19 січня 2020 21:05
25. МТБ.pdf
19 січня 2020 21:04
24наказ Задорожна (1).pdf
19 січня 2020 21:04
35. протокол дг.pdf
19 січня 2020 21:04
57. Згода з умовами.pdf
19 січня 2020 21:04
21. по ст 17 (6).pdf
19 січня 2020 21:04
18. мед.книжка (1).pdf
19 січня 2020 21:04
23. довідка 2.pdf
19 січня 2020 21:04
23. В_дгук.pdf
19 січня 2020 21:04
21. по ст 17 (5).pdf
19 січня 2020 21:04
21. по ст 17 (9).pdf
19 січня 2020 21:04
24 наказ Коваль.pdf
19 січня 2020 21:04
18. посвідчення водія.pdf
19 січня 2020 21:04
12. про казначейсво.pdf
19 січня 2020 21:04
34. про походження.pdf
19 січня 2020 21:04
5. протокол зборів.pdf
19 січня 2020 21:04
32. Гарантійний ОП .pdf
19 січня 2020 21:04
25про вагу.pdf
19 січня 2020 21:04
23. довідка 3.pdf
19 січня 2020 21:04
23. довідка .pdf
19 січня 2020 21:04
25. техогляд 2 стор.pdf
19 січня 2020 21:04
23. відгук ОП_.pdf
19 січня 2020 21:04
21. по ст 17 (8).pdf
19 січня 2020 21:04
20. бенефіціар.pdf
19 січня 2020 21:04
18. про охорону праці.pdf
19 січня 2020 21:04
24.наказ Борисовський.pdf
19 січня 2020 21:04
21. по ст 17 (7).pdf
19 січня 2020 21:03
21. по ст 17 (2).pdf
19 січня 2020 21:03
21. по ст 17 (1).pdf
19 січня 2020 21:03
23. довідка 1.pdf
19 січня 2020 21:03
18. охорона праці.pdf
19 січня 2020 21:03
16. пд.pdf
19 січня 2020 21:03
14. про звітність.pdf
19 січня 2020 21:03
2. обмежувальні.pdf
19 січня 2020 21:03
9. відповідність.pdf
19 січня 2020 21:03
3. згода з умовами.pdf
19 січня 2020 21:03
3. трейдер.pdf

Документи

13 березня 2020 13:50
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

20 січня 2020 09:48
Електронний підпис
20 січня 2020 09:47
20 01 2020.zip
19 січня 2020 21:09
Електронний підпис
19 січня 2020 21:07
21. п. 7 ст 17.pdf
19 січня 2020 21:07
44. Статут.pdf
19 січня 2020 21:07
42. проект.pdf
19 січня 2020 21:07
12. Довідки з банків.pdf
19 січня 2020 21:07
51. копія паспорту.pdf
19 січня 2020 21:07
23. дог.Придніпровка.pdf
19 січня 2020 21:07
7. статут.pdf
19 січня 2020 21:07
25протокол 8486.pdf
19 січня 2020 21:07
23. накладні Яворів.pdf
19 січня 2020 21:07
25 купівля ваги.pdf
19 січня 2020 21:07
14. Баланс ПТ 2018.pdf
19 січня 2020 21:07
11. ДПІ_ПТ.pdf
19 січня 2020 21:07
24.трудова Коваль.pdf
19 січня 2020 21:07
45. витяг ЄДР.pdf
19 січня 2020 21:07
25. дог.мобільна вага .pdf
19 січня 2020 21:07
49. витяг ПДВ.pdf
19 січня 2020 21:07
23. дог.на АМ.pdf
19 січня 2020 21:06
25поліс 8486.pdf
19 січня 2020 21:06
14. Баланс 3 кв 2019 _ПТ_.pdf
19 січня 2020 21:06
48. відомості єдрпоу.pdf
19 січня 2020 21:06
23. накладна АМ.pdf
19 січня 2020 21:06
59. Лист зобовязання .pdf
19 січня 2020 21:06
25. дог. навантаж.pdf
19 січня 2020 21:06
15. 016-001-1228-2020.zip
19 січня 2020 21:06
58. Згода з додатком 9.pdf
19 січня 2020 21:06
35. протокол ам.pdf
19 січня 2020 21:06
21. по ст 17 (3).pdf
19 січня 2020 21:06
24. працівники.pdf
19 січня 2020 21:06
25повірка ваг.pdf
19 січня 2020 21:06
25транспорт оригінал.pdf
19 січня 2020 21:06
36. технічні вимоги.pdf
19 січня 2020 21:06
18.мед.книжка (2).pdf
19 січня 2020 21:06
31. ЦОФ Селидовская 3.pdf
19 січня 2020 21:06
11. ст 17.pdf
19 січня 2020 21:06
24 наказ Морозов.pdf
19 січня 2020 21:05
1.Реєстр наданих.pdf
19 січня 2020 21:05
32.Довкілля.pdf
19 січня 2020 21:05
54. довкілля.pdf
19 січня 2020 21:05
35. протокол ас.pdf
19 січня 2020 21:05
25оригінал повірки (1).pdf
19 січня 2020 21:05
23. довідка 4.pdf
19 січня 2020 21:05
30. Акт відбору 2.pdf
19 січня 2020 21:05
21. п. 1 ст 17.pdf
19 січня 2020 21:05
25. ВОЛЬВО 84 86 (1) (1).pdf
19 січня 2020 21:05
37. захист довкілля.pdf
19 січня 2020 21:05
30. Акт відбору.pdf
19 січня 2020 21:05
23. Аналогічні.pdf
19 січня 2020 21:05
21. по ст 17 (4).pdf
19 січня 2020 21:05
23. Відгук вугілля.pdf
19 січня 2020 21:05
50. пдв.pdf
19 січня 2020 21:05
30.Акт відбору 1.pdf
19 січня 2020 21:05
23. Відгук.pdf
19 січня 2020 21:05
8. опис.pdf
19 січня 2020 21:05
56. згода з проектом.pdf
19 січня 2020 21:05
13. розрахунок чистих.pdf
19 січня 2020 21:05
47. витяг ПДВ (1).pdf
19 січня 2020 21:05
41. персональні.pdf
19 січня 2020 21:05
25. МТБ.pdf
19 січня 2020 21:04
24наказ Задорожна (1).pdf
19 січня 2020 21:04
35. протокол дг.pdf
19 січня 2020 21:04
57. Згода з умовами.pdf
19 січня 2020 21:04
21. по ст 17 (6).pdf
19 січня 2020 21:04
18. мед.книжка (1).pdf
19 січня 2020 21:04
23. довідка 2.pdf
19 січня 2020 21:04
23. В_дгук.pdf
19 січня 2020 21:04
21. по ст 17 (5).pdf
19 січня 2020 21:04
21. по ст 17 (9).pdf
19 січня 2020 21:04
24 наказ Коваль.pdf
19 січня 2020 21:04
18. посвідчення водія.pdf
19 січня 2020 21:04
12. про казначейсво.pdf
19 січня 2020 21:04
34. про походження.pdf
19 січня 2020 21:04
5. протокол зборів.pdf
19 січня 2020 21:04
32. Гарантійний ОП .pdf
19 січня 2020 21:04
25про вагу.pdf
19 січня 2020 21:04
23. довідка 3.pdf
19 січня 2020 21:04
23. довідка .pdf
19 січня 2020 21:04
25. техогляд 2 стор.pdf
19 січня 2020 21:04
23. відгук ОП_.pdf
19 січня 2020 21:04
21. по ст 17 (8).pdf
19 січня 2020 21:04
20. бенефіціар.pdf
19 січня 2020 21:04
18. про охорону праці.pdf
19 січня 2020 21:04
24.наказ Борисовський.pdf
19 січня 2020 21:04
21. по ст 17 (7).pdf
19 січня 2020 21:03
21. по ст 17 (2).pdf
19 січня 2020 21:03
21. по ст 17 (1).pdf
19 січня 2020 21:03
23. довідка 1.pdf
19 січня 2020 21:03
18. охорона праці.pdf
19 січня 2020 21:03
16. пд.pdf
19 січня 2020 21:03
14. про звітність.pdf
19 січня 2020 21:03
2. обмежувальні.pdf
19 січня 2020 21:03
9. відповідність.pdf
19 січня 2020 21:03
3. згода з умовами.pdf
19 січня 2020 21:03
3. трейдер.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю “Сатурн”

ТОВ "ПОЛИПРОМ СЕРВИС"

ФОП Арсірій Оксана Вікторівна

Товариство з обмеженою відповідальністю "Паливторг"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Паливторг"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 січня 2020 10:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю “Сатурн” Документи
ФОП Арсірій Оксана Вікторівна Документи

Публічні документи

16 січня 2020 23:53
Електронний підпис
16 січня 2020 23:49
повноваження - дир.pdf
16 січня 2020 23:49
лист з ЕЦП.pdf
16 січня 2020 23:49
Довіреність.pdf
16 січня 2020 23:49
реєстр.pdf
16 січня 2020 23:49
Довідка 180 000,00 грн.pdf
16 січня 2020 23:49
Довідка.pdf
16 січня 2020 23:49
лист з ЕЦП.pdf.p7s

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю “Сатурн”

ФОП Арсірій Оксана Вікторівна

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 13 березня 2020 13:52
Коментар щодо відміни: на виконання рішення органу оскарження торги відмінено
Документи:
13 березня 2020 13:51
протокол5.pdf