Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Меблі офісні
Очікувана вартість
49 500,00 UAH
UA-2019-12-13-001392-b 80e7e7d6e4ec4c2881a3830f901d17e9
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Крайова Наталія Сергіївна

0672174807 natali.krayova@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КИЇВСЬКИЙ МІСЬКИЙ ПОЛОГОВИЙ БУДИНОК №3
Код ЄДРПОУ: 05496796
Місцезнаходження: 03148, Україна , місто Київ обл., м.Київ, Святошинський район, ВУЛИЦЯ ВАСИЛЯ КУЧЕРА, будинок 7
Контактна особа: Крайова Наталія Сергіївна
0672174807
natali.krayova@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 грудня 2019 11:32
Звернення за роз’ясненнями: до 16 грудня 2019 11:40
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 грудня 2019 11:55
Очікувана вартість: 49 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 495,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39130000-2: Офісні меблі


Перелік товарів згідно технічних характеристик (додаток). Вимоги до Учасника: 1. Умови розрахунку: 5 (п'ять) банківських днів; 2.Доставка товару здійснюється Постачальником за власні кошти за адресою 03148 м. Київ. вул.. Василя Кучера 7 ; 3.Якість товару, що постачається, відповідає діючому законодавству, стандартам, технічним умовам данного виду товару, підтверджується сертифікатом якості виробника, має реєстраційні посвідчення; 4. Якщо поставлений товар виявиться неякісним, або таким, що не відповідає умовам, Постачальник зобов’язаний замінити цей товар. Всі витрати, пов’язані із заміною товару неналежної якості несе Постачальник; 5. Товар повинен передаватися Покупцю в упаковці, яка відповідає характеру товару, забезпечує цілісність товару та збереження його якості під час перевезення; 6. Залишаємо за собою право вибору кращого з запропонованих товарів. 7. Прохання надати товар належної якості для безперебійного функціонування пологового будинку 8. Накладні та договір з відкритою датою.

за рахунок загального фонду (додаткові кошти, на очікувану вартість)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
24 штуки
Меблі офісні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03148, Україна, місто Київ, м.Київ, Святошинський район, ВУЛИЦЯ ВАСИЛЯ КУЧЕРА, будинок 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення кількісних характеристик Товару
Дата подання: 13 грудня 2019 12:55
Дата відповіді: 13 грудня 2019 13:05
В п. 1 таблиці Технічних вимог до Товару вказана ШАФА ЗАКРИТА «О.СТ-ШЗ32» в кількості 3 шт., але при уточненні кольору їх загальна кількість уже 4 шт. (дуб молочний – 2 шт., яблуня – 2 шт.). Прошу уточнити кількість товару по даній позиції
Відповідь: доброго дня! Шафа закрита "О.СТ-Ш332" в кількості - 3 шт, колір дуб молочний. Відповідні зміни внесені в технічні вимоги.
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 16 грудня 2019 09:24
Дата відповіді: 16 грудня 2019 10:14
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Ні, аналоги не допускаються та не розглядаються. Всі учасники при поданні пропозиції повнинні вказати марку та модель, яку пропонують Замовнику. Так ФОП допускаються до участі, а їх цінова пропозиція розглядається як остаточна.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 грудня 2019 11:55

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "КАРПІНСЬКИЙ ГЕННАДІЙ ІВАНОВИЧ" 49 500,00
UAH з ПДВ
49 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 грудня 2019 10:19
Електронний підпис
17 грудня 2019 10:00
20 Цінова пропозиція.PDF
17 грудня 2019 09:40
20 Цінова пропозиція.PDF
17 грудня 2019 09:40
18 Проект договору.PDF
17 грудня 2019 09:40
10 Паспорт.pdf
17 грудня 2019 09:40
03 Виписка з ЄДР.pdf
17 грудня 2019 09:40
02 Витяг з ЄДР.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "КАРПІНСЬКИЙ ГЕННАДІЙ ІВАНОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "КАРПІНСЬКИЙ ГЕННАДІЙ ІВАНОВИЧ"
#2215400215
Переможець 49 500,00
UAH з ПДВ
17 грудня 2019 16:27

Документи

17 грудня 2019 16:27
Рішення №231.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 грудня 2019 16:27

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "КАРПІНСЬКИЙ ГЕННАДІЙ ІВАНОВИЧ"
#2215400215
49 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

17 грудня 2019 16:27
Рішення №231.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 16:01
Електронний підпис укладений
20 грудня 2019 17:20
Дог №248 ФОП Карпінський Г І.pdf укладений
20 грудня 2019 17:20

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 грудня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 49 500,00
UAH (в тому числі ПДВ 8 250,00 UAH)