Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Постачання електричної енергії
Очікувана вартість
3 080 000,00 UAH
UA-2019-12-13-001328-b c4210736b5b443e99f6b8f9181bf8e8a
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Заболотний Олександр Вікторович

+380456852575 skviravo@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Сквирської райдержадміністрації
Код ЄДРПОУ: 02143778
Місцезнаходження: 09000, Україна , Київська обл., Сквира, вул.Богачевського, 55
Контактна особа: Заболотний Олександр Вікторович
+380456852575
skviravo@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 грудня 2019 11:25
Звернення за роз’ясненнями: до 18 грудня 2019 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 24 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 грудня 2019 15:00
Початок аукціону: 02 січня 2020 12:19
Очікувана вартість: 3 080 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 15 400,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
880000 кВт*год
Постачання електричної енергії
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 09001, Україна, Київська область, Сквирський район, заклади освіти Сквирського району
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 грудня 2019 12:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 грудня 2019 12:01
Тендерна документація Ел.енергія 2020.docx
13 грудня 2019 11:25
ДОДАТОК 5.docx
13 грудня 2019 11:25
ДОДАТОК 4.docx
13 грудня 2019 11:25
ДОДАТОК 3.docx
13 грудня 2019 11:25
ДОДАТОК 2.docx
13 грудня 2019 11:25
ДОДАТОК 1.docx
13 грудня 2019 12:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 грудня 2019 12:01
Тендерна документація Ел.енергія 2020.docx
13 грудня 2019 11:25
Тендерна документація Ел.енергія 2020.docx
13 грудня 2019 11:25
ДОДАТОК 5.docx
13 грудня 2019 11:25
ДОДАТОК 4.docx
13 грудня 2019 11:25
ДОДАТОК 3.docx
13 грудня 2019 11:25
ДОДАТОК 2.docx
13 грудня 2019 11:25
ДОДАТОК 1.docx

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-12-13-001328-b.c1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ МИКОЛАЇВСЬКА ЕЛЕКТРОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ, Код ЄДРПОУ:42129888
Дата подання: 16 січня 2020 11:12
Порушення умов тендерної документації
Орган оскарження: Антимонопольний комітет України Постійно діюча адміністративна колегія з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель 03035, м. Київ, вул. Митрополита Василя Липківського, 45 Суб’єкт оскарження: Товариство з обмеженою відповідальністю «Миколаївська електропостачальна компанія» код ЄДРПОУ 42129888 54017, м. Миколаїв, вул. Погранична, 39/1 Замовник: Відділ освіти Сквирської райдержадміністрації Київської області код ЄДРПОУ 02143778 09001, Київська область, м. Сквира, вул. Богачевського, 55 Ідентифікатор закупівлі: UA-2019-12-13-001328-b Скарга Відділом освіти Сквирської райдержадміністрації Київської області (далі - Замовник) 13.12.2019 року було оголошено про проведення відкритих торгів на закупівлю електричної енергії для об’єктів Відділу освіти Сквирської райдержадміністрації Київської області код ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»: 09310000-5 Електрична енергія ідентифікатор закупівлі: UA-2019-11-21-001639-c. По вказаній закупівлі 02.01.2020 року відбувся аукціон, за результатами якого пропозиція учасника – ТОВ «СЕРВІС ГРУПП ЛТД» загальною вартістю 1 539 912,00 грн. визнано найбільш економічно вигідною. Тендерний комітет Замовника протоком № 08/01/2 від 08.01.2020 року визнав переможцем закупівлі ТОВ «СЕРВІС ГРУПП ЛТД». Рішення Замовника про визнання переможця було оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу 08.01.2020 року. Звертаємо Вашу увагу, що розгляд тендерних пропозицій повинен відбуватися на підставі принципів здійснення закупівель встановлених ст. ст. 3, 5 Закону України «Про публічні закупівлі» ( далі-Закон), а саме: недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій». Відповідно до п. 3 Розділу 5 Оцінка тендерних пропозицій тендерної документації Замовника: Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо: 1) учасник: - не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону; - не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником; 2) переможець: - відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю; - не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17цього Закону; 3) наявні підстави, зазначені у статті 17 і частині сьомій статті 28 цього Закону; 4) тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. Зазначені положення тендерної документації Замовника повністю відповідають нормам ч. 1 ст. 30 Закону. Отже, встановлення Замовником вимог до тендерної документації та їх наступне невиконання учасником закупівлі, пропозиція якого перебуває на розгляді у тендерного комітету, тягне за собою безумовне відхилення тендерної пропозиції згідно ч. 1 ст. 30 Закону. Однак, за результатами розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «СЕРВІС ГРУПП ЛТД» тендерний комітет Замовника випадково, або ж умисно не звернув увагу на невиконання учасником ТОВ «СЕРВІС ГРУПП ЛТД» вимог, що передбачені умовами тендерної документації. Це в свою чергу призвело до прийняття незаконного рішення про визначення ТОВ «СЕРВІС ГРУПП ЛТД» переможцем торгів згідно протоколу тендерного комітету № 08/01/2 від 08.01.2020 року, що оприлюднений на веб-порталі Уповноваженого органу 08.01.2020 року. Не відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «СЕРВІС ГРУПП ЛТД» з підстав невиконання умов тендерної документації, та як наслідок прийняття незаконного рішення про визначення ТОВ «СЕРВІС ГРУПП ЛТД» переможцем закупівлі призвело до порушення наших прав на об’єктивний, та неупереджений розгляд тендерних пропозицій, що створює конкуренцію між учасниками та ставить під сумнів законність можливого укладання договору про закупівлю. Невиконання переможцем ТОВ «СЕРВІС ГРУПП ЛТД» умов тендерної документації підтверджується наступним: 1. Відповідно до п. 1 Розділу 3 Інструкція з підготовки тендерної документації Документи, що входять до складу тендерної пропозиції (завантажуються при поданні) повинні бути скановані і розташовані послідовно один-за-одним, таким чином, щоб зміст окремого документу не розривався. Замовник у тендерній документації передбачив, що уповноважена особа учасника повинна підписати роздрукований документ та засвідчити його печаткою (у разі використання), потім зробити скан-копію з підписаного документа, та завантажити її у складі тендерної пропозиції. У тому ж розділі тендерної документації Замовник зазначає якими документами підтверджуються повноваження на підписання документів тендерної документації. Тобто, замовник встановлює обов’язок учасника власноручно підписати документи тендерної документації. Відповідно до ст. 15 Закону під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Відповідно до ст. 25 Закону тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Документ з тендерною пропозицією подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, вимогам, визначеним у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. Відповідно до ст. 27 розкриття тендерних пропозицій з інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, та інформацією і документами, що містять технічний опис предмета закупівлі, здійснюється автоматично електронною системою закупівель відразу після закінчення електронного аукціону. Вищенаведене свідчить, що Закон вимагає від Учасника надання у складі тендерної пропозиції саме документів. Відповідно до вимог ДСТУ 4163-2003 обов’язковим реквізитом документу є власноручний підпис уповноваженої особи. Файли з інформацією (за винятком засвідчених копій, та документів наданих іншими організаціями), що були завантажені ТОВ «СЕРВІС ГРУПП ЛТД» у складі тендерної пропозиції наведена у таблиці. ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.pdf Експортовано: 19-12-2019, 11:32:44 Статут.pdf Експортовано: 19-12-2019, 11:32:47 відомості про учасника.pdf Експортовано: 19-12-2019, 11:32:36 гарантійний лист демпінг.pdf Експортовано: 19-12-2019, 11:32:37 гарантія поставки за адресами.pdf Експортовано: 19-12-2019, 11:32:37 довкілля.pdf Експортовано: 19-12-2019, 11:32:40 довідка перелік.pdf Експортовано: 19-12-2019, 11:32:39 лист згода з проектом.pdf Експортовано: 19-12-2019, 11:32:41 обробка перс даних.pdf Експортовано: 19-12-2019, 11:32:43 санкції.pdf Експортовано: 19-12-2019, 11:32:45 ст 17.pdf Експортовано: 19-12-2019, 11:32:46 уповноважена особа.pdf Експортовано: 19-12-2019, 11:32:49 цінова пропозиція.pdf Експортовано: 19-12-2019, 11:32:50 якісні кількісні дод 2.pdf Експортовано: 19-12-2019, 11:32:51 Інформація, що була завантажена ТОВ «СЕРВІС ГРУПП ЛТД» у складі тендерної пропозиції була створена шляхом накладання сканованої копії підпису директора та печатки підприємства на файл у форматі *.doc з послідуючим збереженням цього файлу у форматі *.pdf. Для перевірки наведених фактів необхідно завантажити будь-який файл, що був наданий у складі тендерної документації ТОВ «СЕРВІС ГРУПП ЛТД» (окрім засвідчених копій, та документів наданих іншими організаціями), у програму для проведення конвертації https://www.ilovepdf.com/ru/pdf_to_word з формату *.pdf у формат *.doc. Після проведення конвертації отриманий файл у форматі *.doc буде містити картинку із сканованим підписом та печаткою учасника, які були накладені на документ. Для підтвердження наведених фактів надаємо: - знімок з екрану Додаток – «Файл pdf», якій містить завантажений у складі тендерної пропозиції файл – «обробка перс даних.pdf». - знімок з екрану Додаток – «Файл pdf після конвертації», якій містить файл «обробка перс даних.pdf» після конвертації його у формат *. doc. - знімок з екрану Додаток – «Файл після конвертації з редагуванням», якій містить файл «обробка перс даних.pdf» після конвертації його у формат *. doc з переміщеною картинкою підпису та печатки. Вищенаведене свідчіть, про невідповідність умовам тендерної документації інформації, що була завантажена ТОВ «СЕРВІС ГРУПП ЛТД» у складі тендерної пропозиції, адже завантажені файли не є сканованими копіями, як того вимагає тендерна документація, та не є документами у розумінні Закону та ДСТУ 4163-2003, оскільки не мають обов’язкового реквізиту документу – власноручного підпису уповноваженої особи, що у свою чергу свідчить про відсутність волевиявлення уповноваженої особи на підписання документа. 2. Окрім вищенаведеного, вважаємо за доцільне звернути Вашу увагу на інші порушення вимог тендерної документації, що були допущені ТОВ «СЕРВІС ГРУПП ЛТД». Відповідно до п. 2 Розділу 5 Оцінка тендерної пропозиції учасник закупівлі повинен надати у складі тендерної пропозиції: На підтвердження цін за одиницю товару до середньо ринкових цін на електричну енергію учасник зобов’язаний надати в складі тендерної пропозиції довідку (лист, тощо) від підприємств, організацій, установ до компетенції, яких належить моніторинг цін на відповідних ринках товару, який є предметом закупівлі, із зазначенням мінімальної ціни станом на місяць оголошення даної закупівлі, що видана на ім’я учасника. Переможець ТОВ «СЕРВІС ГРУПП ЛТД» у складі тендерної пропозиції надав файл «торгово промислова палата.pdf», в якому міститься інформаційна довідка Торгово-промислової палати Харківської області № 1186/19 від 13.12.2019р. У зазначеній довідці Торгово-промислова палата Харківської області вказує середньозважені ціни на ринку на добу наперед и внутрішньодобовому ринку станом на листопад 2019 року. Вважаємо, що вказана довідка не відповідає вимогам тендерної документації, оскільки Замовник вимагав надати довідку, у якій містяться мінімальні ціни станом на місяць оголошення даної закупівлі. У довідці що була надана ТОВ «СЕРВІС ГРУПП ЛТД» зазначені середньозважені ціни, які не є мінімальними. Крім того, середньозважені ціни зазначені станом на листопад 2019 року, однак замовник вимагав довідку станом на місяць оголошення закупівлі. Враховуючи, що закупівлю було оголошено 13.12.2019 року, учасник повинен був надати довідку про мінімальні ціни станом на грудень 2019 року. 3. Довідка «уповноважена особа.pdf» що була надана учасником у складі тендерної пропозиції взагалі не містить підпису уповноваженої особи. Вищенаведене є свідченням чисельних порушень умов тендерної документації, що були допущені ТОВ «СЕРВІС ГРУПП ЛТД» у тендерній документації, на які тендерний комітет Замовника не звернув увагу, що в свою чергу призвело до ухвалення протиправного рішення про визнання ТОВ «СЕРВІС ГРУПП ЛТД» переможцем закупівлі електричної енергії для об’єктів Відділу освіти Сквирської райдержадміністрації Київської області код ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»: 09310000-5 Електрична енергія ідентифікатор закупівлі: UA-2019-11-21-001639-c. На підставі викладеного, та керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі», Прошу: 1. Прийняти скаргу ТОВ «Миколаївська електропостачальна компанія» до розгляду. 2. Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про визначення переможцем торгів ТОВ «СЕРВІС ГРУПП ЛТД» щодо закупівлі електричної енергії для об’єктів Відділу освіти Сквирської райдержадміністрації Київської області код ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»: 09310000-5 Електрична енергія ідентифікатор закупівлі: UA-2019-11-21-001639-c оформленого протоколом № 08/01/2 від 08.01.2020 року. Додаток: 1. Платіжне доручення № 272 від 15.01.2020 року про сплату збору за розгляд скарги. 2. Знімок з екрану - Файл pdf. 3. Знімок з екрану – Файл pdf після конвертації. 4. Знімок з екрану - Файл після конвертації з редагуванням. 5. Рішення замовника – протокол № 08/01/2 від 08.01.2020 року.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 21 січня 2020 00:08
рішення від 20.01.2020№1059+лист замовнику.pdf
Дата публікації: 21 січня 2020 00:08
рішення від 30.01.2020№1922.pdf
Дата публікації: 04 лютого 2020 18:08
Коментар замовника щодо усунення порушення: Відповідно до рішення АМКУ від 30.01.2020р. №1922-р/пк-пз
Дата виконання рішення замовником: 05 лютого 2020 10:08

Документи подані скаржником

16 січня 2020 11:11
Файл pdf.png
16 січня 2020 11:11
Платіжне доручення.pdf
16 січня 2020 11:11
Скарга.pdf

Документи подані замовником

05 лютого 2020 10:06
Протокол

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 січня 2020 12:40

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "СЕРВІС ГРУПП ЛТД" 1 615 680,00
UAH з ПДВ
1 539 912,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ МИКОЛАЇВСЬКА ЕЛЕКТРОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ 1 636 800,00
UAH з ПДВ
1 540 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 січня 2020 12:43
Електронний підпис
12 січня 2020 12:43
Довідки по ст. 17.pdf
12 січня 2020 12:43
Довідка МВС (3).pdf
12 січня 2020 12:43
Довідка ГУ ДПС.pdf
02 січня 2020 21:39
Електронний підпис
02 січня 2020 21:38
оновлена цінова.pdf
19 грудня 2019 11:36
Електронний підпис
19 грудня 2019 11:32
якісні кількісні дод 2.pdf
19 грудня 2019 11:32
цінова пропозиція.pdf
19 грудня 2019 11:32
уповноважена особа.pdf
19 грудня 2019 11:32
Статут.pdf
19 грудня 2019 11:32
ст 17.pdf
19 грудня 2019 11:32
санкції.pdf
19 грудня 2019 11:32
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.pdf
19 грудня 2019 11:32
обробка перс даних.pdf
19 грудня 2019 11:32
ліцензія.pdf
19 грудня 2019 11:32
лист згода з проектом.pdf
19 грудня 2019 11:32
довкілля.pdf
19 грудня 2019 11:32
Довідки з банку.pdf
19 грудня 2019 11:32
довідка перелік.pdf
19 грудня 2019 11:32
9 Виписка коп..pdf
19 грудня 2019 11:32
7 ЛІЦЕНЗІЯ ЛТД ел.ен.PDF
19 грудня 2019 11:32
6 Протокол.pdf
19 грудня 2019 11:32
4 Копія Витягу ПДВ.pdf
19 грудня 2019 11:32
4 Витяг з реєстру ПДВ.pdf
19 грудня 2019 11:32
3 Відомості ЄДРПОУ 25.11.pdf
19 грудня 2019 11:32
2 Витяг ЄДРкоп.pdf
19 грудня 2019 11:32
2 Витяг ЄДР 07.12. 19 ор..pdf
19 грудня 2019 11:32
1 Статут+опис.pdf
19 грудня 2019 11:32
1 Копія Статуту+опис.pdf

Публічні документи

06 лютого 2020 15:56
Електронний підпис
06 лютого 2020 15:43
Довідка МВС лютий.pdf
06 лютого 2020 13:21
МВС Лінченко.pdf
06 лютого 2020 13:21
895 цінова пропозиція.pdf
06 лютого 2020 13:19
896 стаття 17.pdf
27 грудня 2019 09:05
Електронний підпис
26 грудня 2019 19:39
Статут 21.01.2019.pdf
26 грудня 2019 19:39
Програма АК.pdf
26 грудня 2019 19:39
Витяг ЄДР 05.12.2019.pdf
26 грудня 2019 19:39
Додвідка Ощадбанк.pdf
26 грудня 2019 19:39
Постанова.pdf
26 грудня 2019 19:39
Протокол повноваження.pdf
26 грудня 2019 19:39
Протокол директор.pdf
26 грудня 2019 19:39
Наказ АК.pdf
26 грудня 2019 19:39
Довідка Статистика.pdf
26 грудня 2019 19:39
Опис 21.01.2019.pdf
26 грудня 2019 19:39
Наказ директор.pdf
26 грудня 2019 19:39
Витяг ПДВ.pdf
26 грудня 2019 19:39
8899 проєкт договору.pdf
26 грудня 2019 19:39
8895 лист гарантія.pdf
26 грудня 2019 19:39
8897 персональні дані.pdf
26 грудня 2019 19:39
8894 довкілля.pdf
26 грудня 2019 19:39
8906 стаття 17.pdf
26 грудня 2019 19:39
8904 стаття 17.pdf
26 грудня 2019 19:39
8903 стаття 17.pdf
26 грудня 2019 19:39
8900 санкції.pdf
26 грудня 2019 19:38
8909 якість.pdf
26 грудня 2019 19:38
8905 стаття 17.pdf
26 грудня 2019 19:38
8902 стаття 17.pdf
26 грудня 2019 19:38
8893 відомості учасника.pdf
26 грудня 2019 19:38
8896 ліцензія.pdf
26 грудня 2019 19:38
89061 стаття 17.pdf
26 грудня 2019 19:38
8901 стаття 17.pdf
26 грудня 2019 19:38
8892 бенефіціар.pdf
26 грудня 2019 19:38
8891 цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СЕРВІС ГРУПП ЛТД"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ МИКОЛАЇВСЬКА ЕЛЕКТРОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "СЕРВІС ГРУПП ЛТД"
#38772399
Рішення скасоване 1 539 912,00
UAH з ПДВ
05 лютого 2020 10:08
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ТОВ "СЕРВІС ГРУПП ЛТД"
#38772399
Відхилено 1 539 912,00
UAH з ПДВ
05 лютого 2020 10:14
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ МИКОЛАЇВСЬКА ЕЛЕКТРОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ
#42129888
Переможець 1 540 000,00
UAH з ПДВ
06 лютого 2020 14:19

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "СЕРВІС ГРУПП ЛТД" #38772399

№ рішення у справі

70/111-р/к

Дата рішення у справі

07.10.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Східного МТВ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "СЕРВІС ГРУПП ЛТД" #38772399

№ рішення у справі

70/111-р/к

Дата рішення у справі

07.10.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Східного МТВ

Документи

05 лютого 2020 10:14
Електронний підпис
05 лютого 2020 10:13
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 лютого 2020 14:19

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ МИКОЛАЇВСЬКА ЕЛЕКТРОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ
#42129888
1 540 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
22 грудня 2020 09:53
ДУ _7 елен строк.PDF зміни до договору
22 грудня 2020 09:43
Електронний підпис укладений
22 грудня 2020 09:42
ДУ _6 елен тариф.PDF зміни до договору
21 грудня 2020 16:02
Електронний підпис укладений
02 грудня 2020 15:47
ДУ _5 еленргія зменшення.PDF зміни до договору
02 грудня 2020 15:44
Електронний підпис укладений
02 грудня 2020 15:42
ДУ _4 еленргія тариф.PDF зміни до договору
02 грудня 2020 15:36
Електронний підпис укладений
28 вересня 2020 15:50
дод угода _3 ел.енергія.PDF зміни до договору
28 вересня 2020 15:47
Електронний підпис укладений
31 липня 2020 10:41
дод угода _2 ел енергія.PDF зміни до договору
31 липня 2020 10:38
Електронний підпис укладений
20 травня 2020 14:51
Додаткова угода 1 ел.ен. 2020.PDF зміни до договору
20 травня 2020 14:50
Електронний підпис укладений
21 лютого 2020 10:59
Договір зміни до договору
21 лютого 2020 10:55

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
20 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
20 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 21
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару
Номер договору про закупівлю: 21
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі Зміна ціни за одиницю товару
Номер договору про закупівлю: 21
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
02 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару
Номер договору про закупівлю: 21
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
02 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 21
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару
Номер договору про закупівлю: 21
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на наступний рік
Номер договору про закупівлю: 21
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML