Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Електрична енергія – КОД ДК 021:2015 – 09310000-5 (Електрична енергія) (Кошти місцевого бюджету)
Очікувана вартість
289 440,00 UAH
UA-2019-12-13-001216-a 0c7b2e7f0dba4807afae5021a94e55e1
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Поливач Ганна Дмитрівна

+380457852909 makariv-barvinok@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Дошкільний навчальний заклад (ясла-садок)" Барвінок" Макарівської селищної ради Макарівського району Київської області
Код ЄДРПОУ: 22201213
Місцезнаходження: 08001, Україна , Київська обл., Макарів, вулиця Ватутіна 13
Контактна особа: Поливач Ганна Дмитрівна
+380457852909
makariv-barvinok@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 грудня 2019 14:50
Звернення за роз’ясненнями: до 18 грудня 2019 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 24 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 грудня 2019 15:00
Очікувана вартість: 289 440,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 440,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
90000 кВт*год
Електрична енергія
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08001, Україна, Відповідно до документації, смт Макарів, вул. Ватутіна генерала, 13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата акту прийняття – передавання товарної продукції Постачальника за цим Договором має бути здійснена Споживачем у строк, визначений у акті прийняття – передавання товарної продукції, який не може бути меншим 5 (п’яти) робочих днів з моменту отримання його Споживачем, або протягом 5 (п’яти) робочих днів від дати, зазначеної у комерційній пропозиції, щодо оплати акту прийняття – передавання товарної продукції, оформленого Споживачем. Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 грудня 2019 14:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 грудня 2019 14:50
тендерна документація.pdf
13 грудня 2019 14:50
проект договору.pdf

Інформація про відміну

Дата відміни
28 грудня 2019 15:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій