Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Жидичинська сільська рада |
Код ЄДРПОУ: | 04333715 |
Вебсайт: | http://www.gromada.gov.ua |
Місцезнаходження: | 45240, Україна , Волинська обл., Жидичин, Данила Галицького, 12 |
Контактна особа: |
Матвіюк Галина Валентинівна +380336597600 silska-rada@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 грудня 2019 14:49 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 грудня 2019 12:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 25 грудня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 грудня 2019 12:00 |
Початок аукціону: | 02 січня 2020 13:46 |
Очікувана вартість: | 245 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 225,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09110000-3: Тверде паливо
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 грудня 2019 14:53 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
13 грудня 2019 14:49 |
Тендерна документація.docx | |
13 грудня 2019 14:49 |
Додаток 4. Інформація та документи ст.16_17.docx | |
13 грудня 2019 14:49 |
Додаток 3. Інформація про технічні_ якісні....docx | |
13 грудня 2019 14:49 |
Додаток 2. Тендерна пропозиція.docx | |
13 грудня 2019 14:49 |
Додаток 1. Проект договору.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
На підставі викладеного, враховуючи вимоги Тендерної документації, керуючись ст. 19 Конституції України, ст.ст5,22,28 Закону України Про публічні закупівлі»
вимагаємо:
1) скасувати рішення про визнання переможцем ТОВ «Еско-Захід» у відкритих торгах ДК 021:2015 - 09110000-3 Тверде паливо (Торфобрикет), UA-2019-12-13-001206-a (протокол засідання тендерного комітету Жидичинської сільської ради №1 від 08.01.2020 року);
2) Розглянути наступні тендерні пропозиції з переліку учасників, пропозиції яких вважаються найбільш економічно вигідними у порядку встановленим Законом України «Про публічні закупівлі» та у відповідності до вимог Тендерної документації.
У разі не вжиття заходів, спрямованих на усунення порушень законних прав та інтересів ДП «Волиньторф»» залишаємо за собою право на оскарження дій Замовника, в порядку встановленому ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» та у судовому порядку.
Директор І. КИРИЧИК
Величко 4-09-63
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-03-16-000010 ● ad33960f14df40bba7c44067c35dd11c
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 16 березня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 16 березня 2020 17:54 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
16.03.2020 № 12-од
Луцьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 184 (із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291).НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК
Додаток №1
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у
Волинській області
від 16.03.2020 № 12-од
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2019-12-13-001206-a від 13.12.2019. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі – Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
Надання інформації про усунення порушення замовником
1. Надати Держаудитслужбі через електронну систему аргументовані заперечення до висновку наступного змісту: «Виходячи зі змісту частини першої статті 23 Закону, будь-яка фізична/юридична особа має право звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз'ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції. Тобто, строк для звернення встановлений в ч.1 ст.23 Закону - не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції. Подача пропозицій тривала з 13.12.19 до 29.12.19. Тобто фізична/юридична особа, керуючись ч.1 ст.23 Закону, мала право звернутися до Замовника з вимогою до 19.12.19. Вимога Державного підприємства "Волиньторф" оприлюднено в системі 16.01.2020, 11:47. Саме тому, Жидичинською сільською радою не було порушено вимоги ч.1 ст.23 Закону (оскільки учасник пропустив строк для подачі вимоги). Тому не виникло обов’язку надати відповідь ДП «Волиньторф» через електронну систему».
2020-04-17 10:38:05
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 03 квітня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 18 квітня 2020 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Замовником не розглянуто вимогу)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 02 січня 2020 14:13
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "Еско-Захід" |
242 658,00
UAH з ПДВ
|
227 205,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Державне підприємство "Волиньторф" |
232 214,22
UAH з ПДВ
|
232 214,22
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ ВУДПРОМ |
238 955,40
UAH з ПДВ
|
238 955,40
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Еско-Захід" #42935084 |
Переможець |
227 205,00
UAH з ПДВ
|
08 січня 2020 15:46
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
06 січня 2021 09:17
|
Електронний підпис | укладений |
18 листопада 2020 10:49
|
001-1.pdf | зміни до договору |
18 листопада 2020 10:44
|
Електронний підпис | укладений |
27 січня 2020 12:06
|
Додаткова угода №1 | зміни до договору |
27 січня 2020 10:53
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 13 листопада 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 18 листопада 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | обсягу видатків замовника; 2) збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |