Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 - 09110000-3 Тверде паливо (Торфобрикет)
Очікувана вартість
245 000,00 UAH
UA-2019-12-13-001206-a dd2f55fe958b48c2b328f320798aaeb5
Відкриті торги    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Матвіюк Галина Валентинівна

+380336597600 silska-rada@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Жидичинська сільська рада
Код ЄДРПОУ: 04333715
Вебсайт: http://www.gromada.gov.ua
Місцезнаходження: 45240, Україна , Волинська обл., Жидичин, Данила Галицького, 12
Контактна особа: Матвіюк Галина Валентинівна
+380336597600
silska-rada@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 грудня 2019 14:49
Звернення за роз’ясненнями: до 19 грудня 2019 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 25 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 грудня 2019 12:00
Початок аукціону: 02 січня 2020 13:46
Очікувана вартість: 245 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 225,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09110000-3: Тверде паливо


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
153 т
ДК 021:2015 - 09110000-3 Тверде паливо (Торфобрикет)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 45240, Україна, Волинська область, с.Жидичин, вул.Д.Галицького,12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-12-13-001206-a.c1
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: Державне підприємство "Волиньторф", Код ЄДРПОУ:00426302
Дата подання: 16 січня 2020 11:47
відміна рішення про визначення переможця
Проаналізувавши закупівлю UA-2019-12-13-001206-a, ДК 021:2015 - 09110000-3 Тверде паливо (Торфобрикет) та тендерну пропозицію ТОВ «Еско-Захід» повідомляємо, що у сертифікаті якості якості виробником брикетів торфових вказано ТОВ «Енерго системи». Перевіривши види діяльності даного товариства у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (https://usr.minjust.gov.ua/ua/freesearch) ДП «Волиньторф» виявило, що такого виду діяльності як виробництво брикетів торфових у ТОВ «Енерго системи» не зареєстроване. Отож, ТОВ «Енерго системи» не відноситься до виробників брикеті торфових, а інформація надана ТОВ «Еско-Захід» у довідці №27-125 від 27.12.2019 р. та у сертифікаті якості не відповідає дійсності.
На підставі викладеного, враховуючи вимоги Тендерної документації, керуючись ст. 19 Конституції України, ст.ст5,22,28 Закону України Про публічні закупівлі»
вимагаємо:
1) скасувати рішення про визнання переможцем ТОВ «Еско-Захід» у відкритих торгах ДК 021:2015 - 09110000-3 Тверде паливо (Торфобрикет), UA-2019-12-13-001206-a (протокол засідання тендерного комітету Жидичинської сільської ради №1 від 08.01.2020 року);
2) Розглянути наступні тендерні пропозиції з переліку учасників, пропозиції яких вважаються найбільш економічно вигідними у порядку встановленим Законом України «Про публічні закупівлі» та у відповідності до вимог Тендерної документації.
У разі не вжиття заходів, спрямованих на усунення порушень законних прав та інтересів ДП «Волиньторф»» залишаємо за собою право на оскарження дій Замовника, в порядку встановленому ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» та у судовому порядку.




Директор І. КИРИЧИК

Величко 4-09-63
Розгорнути Згорнути
)
Рішення замовника: Очікується

Документи подані скаржником

16 січня 2020 11:46
ЖИДИЧИН С.Р..docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-03-16-000010 ● ad33960f14df40bba7c44067c35dd11c
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 16 березня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 16 березня 2020 17:54
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ
16.03.2020 № 12-од
Луцьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 184 (із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291).НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК
Додаток №1
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у
Волинській області
від 16.03.2020 № 12-од
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2019-12-13-001206-a від 13.12.2019. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі – Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

1. Надати Держаудитслужбі через електронну систему аргументовані заперечення до висновку наступного змісту: «Виходячи зі змісту частини першої статті 23 Закону, будь-яка фізична/юридична особа має право звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз'ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції. Тобто, строк для звернення встановлений в ч.1 ст.23 Закону - не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції. Подача пропозицій тривала з 13.12.19 до 29.12.19. Тобто фізична/юридична особа, керуючись ч.1 ст.23 Закону, мала право звернутися до Замовника з вимогою до 19.12.19. Вимога Державного підприємства "Волиньторф" оприлюднено в системі 16.01.2020, 11:47. Саме тому, Жидичинською сільською радою не було порушено вимоги ч.1 ст.23 Закону (оскільки учасник пропустив строк для подачі вимоги). Тому не виникло обов’язку надати відповідь ДП «Волиньторф» через електронну систему».

2020-04-17 10:38:05


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 03 квітня 2020
Кінцевий строк оскарження: 18 квітня 2020

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Замовником не розглянуто вимогу)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 січня 2020 14:13

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Еско-Захід" 242 658,00
UAH з ПДВ
227 205,00
UAH з ПДВ
Документи
Державне підприємство "Волиньторф" 232 214,22
UAH з ПДВ
232 214,22
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ВУДПРОМ 238 955,40
UAH з ПДВ
238 955,40
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 січня 2020 11:57
довідка мвс
09 січня 2020 11:57
довідка податкова
02 січня 2020 15:18
Електронний підпис
28 грудня 2019 12:59
Електронний підпис
28 грудня 2019 12:57
ПропозиціяЖидичин.rar
28 грудня 2019 10:42
Електронний підпис

Публічні документи

29 грудня 2019 11:42
Електронний підпис
29 грудня 2019 11:38
Тендерна пропозиція.pdf
29 грудня 2019 11:38
Протокол 001.pdf
29 грудня 2019 11:38
Договір.pdf
29 грудня 2019 11:38
Довкілля.pdf
29 грудня 2019 11:38
17 006.pdf
29 грудня 2019 11:38
17 005.pdf
29 грудня 2019 11:38
17 004.pdf
29 грудня 2019 11:38
17 003.pdf
29 грудня 2019 11:38
17 002.pdf
29 грудня 2019 11:38
17 001.pdf
29 грудня 2019 11:38
11.Протоколи_наказ.pdf
29 грудня 2019 11:38
9.Статут ТОВ Вудпром.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Еско-Захід"

Державне підприємство "Волиньторф"

ТОВ ВУДПРОМ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Еско-Захід"
#42935084
Переможець 227 205,00
UAH з ПДВ
08 січня 2020 15:46

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 січня 2020 15:46

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Еско-Захід"
#42935084
227 205,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 січня 2021 09:17
Електронний підпис укладений
18 листопада 2020 10:49
001-1.pdf зміни до договору
18 листопада 2020 10:44
Електронний підпис укладений
27 січня 2020 12:06
Додаткова угода №1 зміни до договору
27 січня 2020 10:53

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
13 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
18 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): обсягу видатків замовника; 2) збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 січня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 227 205,00
UAH