Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Бензин А-95 - 2300 л. Бензин А-92 - 5800 л. дизельне паливо - 10000 л.
Очікувана вартість
501 000,00 UAH
UA-2019-12-13-001116-b ● 447da88f937b45fa899811b7fbc4f99f
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БЛАГОУСТРІЙ - ПОЛОГИ" ПОЛОГІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 41971069 |
Місцезнаходження: | 70608, Україна , Запорізька обл., м. Пологи, вул. Суворова, буд. 7 |
Контактна особа: |
Наталія Катрич +380616550063 knpblagoustrij@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 грудня 2019 11:05 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 грудня 2019 16:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 24 грудня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 грудня 2019 16:00 |
Очікувана вартість: | 501 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 505,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
18100 літр
Бензин А-95 - 2300 л. Бензин А-92 - 5800 л. дизельне паливо - 10000 л.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
70608, Україна, Запорізька область, м. Пологи, Суворова , буд. 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
03 лютого 2020
—
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 грудня 2019 11:28 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
18 грудня 2019 11:28 |
Додаток 4.docx | |
18 грудня 2019 11:28 |
опис змін до додатку 4.docx | |
13 грудня 2019 11:13 |
Тендерна документація пальне.docx | |
13 грудня 2019 11:05 |
Додаток 5.docx | |
13 грудня 2019 11:05 |
Додаток 2.docx | |
13 грудня 2019 11:05 |
Додаток 1.docx | |
13 грудня 2019 11:05 |
Додаток 3.docx |
18 грудня 2019 11:28 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
18 грудня 2019 11:28 |
Додаток 4.docx
|
||||||
18 грудня 2019 11:28 |
опис змін до додатку 4.docx
|
||||||
13 грудня 2019 11:13 |
Тендерна документація пальне.docx
|
||||||
13 грудня 2019 11:05 |
Додаток 5.docx
|
||||||
13 грудня 2019 11:05 |
Додаток 2.docx
|
||||||
13 грудня 2019 11:05 |
Додаток 1.docx
|
||||||
13 грудня 2019 11:05 |
Додаток 3.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Внесення змін до договору
Дата подання: 17 грудня 2019 17:06
Дата відповіді: 18 грудня 2019 11:26
Просимо розглянути можливість внесення наступних змін до договору:
Доповнити п. 1.2.,1.3.
п. 1.2. У разі здійснення постачання товарів, постачання яких має безперервний або ритмічний характер при постійних зв’язках із Покупцем, Покупцю згідно даних щодо вибірки товару на АЗС виписується зведена видаткова накладна з 1-15 та 16-30(31).
1.3. Право власності на пальне вважається переданим Покупцю в момент його фактично відпуску на АЗС.
П. 4.1. Викласти в наступній редакції:
4.1. Перерахування коштів на рахунок Постачальника здійснюється Покупцем протягом 10 (десяти) банківських днів з дня поставки скретч-карток (талонів) на весь Товар, отримання рахунку-фактури та видаткової накладної.
Доповнити Договір п. 7.3.3.
7.3.3. У разі порушення строків оплати Покупець зобов’язаний сплати пеню у розмірі подвійної облікової ставки НБУ за кожен день прострочення виконання.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Розглянувши пропозиції щодо можливісті внесення запропонованих змін до проекту Договору Поставки повідомляємо:
Що п.1.2. Видаткова накладна видається Покупцю для оплати товару. В зведеній накладній немає потреби.
Вважаємо за необхідне п.1.2. залишити без змін та доповнити проект Договору новим пунктом 1.6. наступного змісту:
«1.6. Постачання товару має безперервний характер на протязі строку поставки визначений у п. 5.1 цього проекту Договору по поставлених Постачальником скретч-картках.»
По п.1.3. вважаємо, що Право власності на пальне настає після сплати коштів за скретч-картки та отримання їх згідно видаткової накладної.
По п.4.1. Оплата за товар буде здійснюватись частинами згідно планів на 2020 рік ( березень 2020 – квітень 2020 )
По п.7.3.3. викладений в новій редакції п.7.4. наступного змісту:
«7.4. У разі порушення строків оплати за товар Покупцем сплачується пеня у розмірі подвійної облікової ставки НБУ від суми вартості товарів за кожен день прострочення.»
Що п.1.2. Видаткова накладна видається Покупцю для оплати товару. В зведеній накладній немає потреби.
Вважаємо за необхідне п.1.2. залишити без змін та доповнити проект Договору новим пунктом 1.6. наступного змісту:
«1.6. Постачання товару має безперервний характер на протязі строку поставки визначений у п. 5.1 цього проекту Договору по поставлених Постачальником скретч-картках.»
По п.1.3. вважаємо, що Право власності на пальне настає після сплати коштів за скретч-картки та отримання їх згідно видаткової накладної.
По п.4.1. Оплата за товар буде здійснюватись частинами згідно планів на 2020 рік ( березень 2020 – квітень 2020 )
По п.7.3.3. викладений в новій редакції п.7.4. наступного змісту:
«7.4. У разі порушення строків оплати за товар Покупцем сплачується пеня у розмірі подвійної облікової ставки НБУ від суми вартості товарів за кожен день прострочення.»
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-12-13-001116-b.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ЗОГ- РІТЕЙЛ", Код ЄДРПОУ:41224168
Дата подання: 18 грудня 2019 13:37
умови тендерної документації
Підприємство, яке має досвід постачання палива, має намір взяти участь в даній закупівлі (UA-2019-12-13-001116-b). У відповідності до частини 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Відповідно до ст.3 Закону закупівлі здійснюються за принципами: добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії та ефективності, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, недискримінації
п.6 Додатка 3 до Тендерної документації встановлені дискримінаційні вимоги по відношенню до потенційних учасників.
А саме, «Скретч-карти повинні забезпечувати отримання бензину і дизельного палива у розгалуженій мережі автозаправних станцій (власних, орендованих, партнерських), які обов’язково мають бути розташовані на території м. Пологи, на території Пологівського району, на території усіх районів Запорізької області, а також на території міста Київ та усіх, без виключення, областей України, крім тимчасово окупованих територій. У тендерній пропозиції Учасник повинен надати перелік власних/орендованих/партнерських АЗС, які обов’язково мають бути розташовані на території м. Пологи, на території Пологівського району, на території усіх районів Запорізької області, а також на території міста Київ та усіх, без виключення, областей України крім тимчасово окупованих територій, та повинен надати довідку про те, що кожна поставлена Замовнику скретч-карта буде мати захисний шар, що унеможливлює копіювання невикористаних скретч–карт з метою несанкціонованого отримання бензину або дизельного палива та забезпечує щоденне і цілодобове отримання бензину і дизельного палива на кожній АЗС із переліку АЗС зазначених учасником. і які обов’язково мають бути розташовані на території м. Пологи, на території Пологівського району, на території всіх районів Запорізької області, а також, на території міста Київ та усіх, без виключення, областей України крім тимчасово окупованих територій.»
Стосовно використання саме «талонів» або «скретч-карток», насамперед зазначаємо, що згідно Інструкції про порядок приймання, транспортування, зберігання, відпуску та обліку нафти і нафтопродуктів на підприємствах і організаціях України, затв. наказом Міністерства палива та енергетики України, Міністерства економіки України, Міністерства транспорту та зв’язку, Державним комітетом України з питань технічного регулювання та споживчої політики, (далі- Інструкція № 281) використовується термін «талони» .
Під талонами на пальне слід розуміти спеціальні талони, придбані за умовами та відпускною ціною обумовленого номіналу, що підтверджують право їх власника на отримання фіксованої кількості нафтопродукту певного найменування і марки на АЗС. Таке визначення наведено у п. 3 Інструкції № 281. Із цього тлумачення випливає, що талони не є платіжними або розрахунковими документами, а лише засвідчують право покупця на отримання раніше оплачених ПММ, які тимчасово зберігаються на АЗС.
Тому критерій «скретч-карта» або «талон» відрізняються тільки зовнішньою формою, та не впливає на якість Товару та його поставку згідно умов документації.
Оскільки, форму, зміст та ступінь захисту бланків талонів (або скрет-карток) установлює тільки емітент талона, тому вимога що кожна поставлена скретч-карта повинна мати захисний шар є дискримінаційною, та матиме наслідком обмеження кола потенційних учасників, надання переваги одному Учаснику з-поміж інших.
Враховуючи вищенаведене, з метою недопущення порушення вимог частини третьої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 р. (зі змінами та доповненнями), якими передбачена недискримінація учасників та розраховуючи на дотримання з Вашого боку норм чинного законодавства, просимо внести зміни до тендерної документації та виключити обмежуючи умови шляхом внесення змін до відповідного пункту:
«Скретч-карти (талони) повинні забезпечувати отримання бензину і дизельного палива у розгалуженій мережі автозаправних станцій (власних, орендованих, партнерських), які обов’язково мають бути розташовані на території м. Пологи, на території Пологівського району, на території усіх районів Запорізької області, а також на території міста Київ та усіх, без виключення, областей України, крім тимчасово окупованих територій. У тендерній пропозиції Учасник повинен надати перелік власних/орендованих/партнерських АЗС, які обов’язково мають бути розташовані на території м. Пологи, на території Пологівського району, на території усіх районів Запорізької області, а також на території міста Київ та усіх, без виключення, областей України крім тимчасово окупованих територій, про що Учасником надається довідка.
Розгорнути
Згорнути
п.6 Додатка 3 до Тендерної документації встановлені дискримінаційні вимоги по відношенню до потенційних учасників.
А саме, «Скретч-карти повинні забезпечувати отримання бензину і дизельного палива у розгалуженій мережі автозаправних станцій (власних, орендованих, партнерських), які обов’язково мають бути розташовані на території м. Пологи, на території Пологівського району, на території усіх районів Запорізької області, а також на території міста Київ та усіх, без виключення, областей України, крім тимчасово окупованих територій. У тендерній пропозиції Учасник повинен надати перелік власних/орендованих/партнерських АЗС, які обов’язково мають бути розташовані на території м. Пологи, на території Пологівського району, на території усіх районів Запорізької області, а також на території міста Київ та усіх, без виключення, областей України крім тимчасово окупованих територій, та повинен надати довідку про те, що кожна поставлена Замовнику скретч-карта буде мати захисний шар, що унеможливлює копіювання невикористаних скретч–карт з метою несанкціонованого отримання бензину або дизельного палива та забезпечує щоденне і цілодобове отримання бензину і дизельного палива на кожній АЗС із переліку АЗС зазначених учасником. і які обов’язково мають бути розташовані на території м. Пологи, на території Пологівського району, на території всіх районів Запорізької області, а також, на території міста Київ та усіх, без виключення, областей України крім тимчасово окупованих територій.»
Стосовно використання саме «талонів» або «скретч-карток», насамперед зазначаємо, що згідно Інструкції про порядок приймання, транспортування, зберігання, відпуску та обліку нафти і нафтопродуктів на підприємствах і організаціях України, затв. наказом Міністерства палива та енергетики України, Міністерства економіки України, Міністерства транспорту та зв’язку, Державним комітетом України з питань технічного регулювання та споживчої політики, (далі- Інструкція № 281) використовується термін «талони» .
Під талонами на пальне слід розуміти спеціальні талони, придбані за умовами та відпускною ціною обумовленого номіналу, що підтверджують право їх власника на отримання фіксованої кількості нафтопродукту певного найменування і марки на АЗС. Таке визначення наведено у п. 3 Інструкції № 281. Із цього тлумачення випливає, що талони не є платіжними або розрахунковими документами, а лише засвідчують право покупця на отримання раніше оплачених ПММ, які тимчасово зберігаються на АЗС.
Тому критерій «скретч-карта» або «талон» відрізняються тільки зовнішньою формою, та не впливає на якість Товару та його поставку згідно умов документації.
Оскільки, форму, зміст та ступінь захисту бланків талонів (або скрет-карток) установлює тільки емітент талона, тому вимога що кожна поставлена скретч-карта повинна мати захисний шар є дискримінаційною, та матиме наслідком обмеження кола потенційних учасників, надання переваги одному Учаснику з-поміж інших.
Враховуючи вищенаведене, з метою недопущення порушення вимог частини третьої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 р. (зі змінами та доповненнями), якими передбачена недискримінація учасників та розраховуючи на дотримання з Вашого боку норм чинного законодавства, просимо внести зміни до тендерної документації та виключити обмежуючи умови шляхом внесення змін до відповідного пункту:
«Скретч-карти (талони) повинні забезпечувати отримання бензину і дизельного палива у розгалуженій мережі автозаправних станцій (власних, орендованих, партнерських), які обов’язково мають бути розташовані на території м. Пологи, на території Пологівського району, на території усіх районів Запорізької області, а також на території міста Київ та усіх, без виключення, областей України, крім тимчасово окупованих територій. У тендерній пропозиції Учасник повинен надати перелік власних/орендованих/партнерських АЗС, які обов’язково мають бути розташовані на території м. Пологи, на території Пологівського району, на території усіх районів Запорізької області, а також на території міста Київ та усіх, без виключення, областей України крім тимчасово окупованих територій, про що Учасником надається довідка.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
20 грудня 2019 15:44
Комунальному підприємству для заправки бензином та дизельним паливом необхідні скретч-картки.
Інформація про відміну
Дата відміни
28 грудня 2019 16:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій