Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Вивезення та складування твердих побутових відходів
Очікувана вартість
1 404 000,00 UAH
UA-2019-12-13-000980-c 0ef4e1e693994edf89d581e3172a8624
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сафронова Ірина

+380487069772 buhgalter134@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальна установа "Центр фінансування та господарської діяльності закладів та установ системи освіти Приморського району м. Одеси"
Код ЄДРПОУ: 40703130
Місцезнаходження: 65039, Україна , Одеська обл., Одеса, вул. Канатна, буд.134
Контактна особа: Сафронова Ірина
+380487069772
buhgalter134@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 грудня 2019 11:58
Звернення за роз’ясненнями: до 18 грудня 2019 20:00
Оскарження умов закупівлі: до 24 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 грудня 2019 20:00
Початок аукціону: 02 січня 2020 14:04
Початок аукціону: 02 січня 2020 14:04
Очікувана вартість: 1 404 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 020,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90510000-5: Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям


Вивезення та складування твердих побутових відходів

Вивезення та складування твердих побутових відходів
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
15000 метри кубічні
Вивезення та складування твердих побутових відходів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 90510000-5 — Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата здійснюється за фактом надання послуг на протязі 15 банківських днів після надходження відповідних бюджетних коштів на рахунки Замовника. Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 грудня 2019 12:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 грудня 2019 12:00
ТД.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 січня 2020 14:31

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОДЕСКОМУНТРАНС" 1 221 000,00
UAH з ПДВ
1 221 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СОЮЗ" 1 402 200,00
UAH з ПДВ
1 402 200,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЕКО-РЕНЕСАНС" 1 404 000,00
UAH з ПДВ
1 404 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 грудня 2019 12:32
ЦП.pdf
28 грудня 2019 12:32
ТВ1.pdf
28 грудня 2019 12:32
Дог1.pdf
28 грудня 2019 12:32
Тех паспорта а.тр.pdf
28 грудня 2019 12:32
Ст.17.pdf
28 грудня 2019 12:32
Справка банк.pdf
28 грудня 2019 12:32
Список а.тр.pdf
28 грудня 2019 12:32
Св-во НДС.pdf
28 грудня 2019 12:32
Св-во ед.под..pdf
28 грудня 2019 12:32
Решение о свалке.pdf
28 грудня 2019 12:32
Письма о сотруд.pdf
28 грудня 2019 12:32
Паспорт Директор.pdf
28 грудня 2019 12:32
Лист пояснення.pdf
28 грудня 2019 12:32
Договор свалка.pdf
28 грудня 2019 12:32
Дог JPS.pdf
28 грудня 2019 12:32
Довидка своэч вив.pdf
28 грудня 2019 12:32
Довидка наяв прац.pdf
28 грудня 2019 12:32
Довидка мат.тех бази.pdf
28 грудня 2019 12:32
Довидка конт парк.pdf
28 грудня 2019 12:32
Довидка Евро 4.pdf
28 грудня 2019 12:32
Довидка довкілля.pdf
28 грудня 2019 12:32
Довид банк.pdf
28 грудня 2019 12:32
Гарантийний лист.pdf
28 грудня 2019 12:32
Аналог договора.pdf

Публічні документи

15 січня 2020 17:32
Електронний підпис
27 грудня 2019 16:20
Електронний підпис
27 грудня 2019 16:16
Паспорт Кривенко Ю.О..pdf

Публічні документи

27 грудня 2019 14:50
Електронний підпис
27 грудня 2019 14:31
12 Згода з тех вимогами.PDF
27 грудня 2019 14:31
11 Проект договору.PDF
27 грудня 2019 14:31
10 Статут 30.10.2019.PDF
27 грудня 2019 14:31
8 Про не відмову по ст 17.PDF
27 грудня 2019 14:31
2 Про обладнання.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОДЕСКОМУНТРАНС"

ТОВ "СОЮЗ"

ТОВ "ЕКО-РЕНЕСАНС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОДЕСКОМУНТРАНС"
#31185678
Відхилено 1 221 000,00
UAH з ПДВ
11 січня 2020 09:49
ТОВ "СОЮЗ"
#30586931
Переможець 1 402 200,00
UAH з ПДВ
11 січня 2020 10:10

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 січня 2020 10:10

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "СОЮЗ"
#30586931
1 402 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 квітня 2021 14:57
Електронний підпис укладений
10 лютого 2021 09:39
SCAN0268.PDF зміни до договору
10 лютого 2021 09:39
Електронний підпис укладений
11 січня 2021 10:54
SCAN0175.PDF зміни до договору
11 січня 2021 10:54
Електронний підпис укладений
29 грудня 2020 09:03
SCAN0144.PDF зміни до договору
29 грудня 2020 09:03
Електронний підпис укладений
15 грудня 2020 08:36
SCAN0067.PDF зміни до договору
15 грудня 2020 08:35
Електронний підпис укладений
10 лютого 2020 12:37
IMG_0009.pdf зміни до договору
10 лютого 2020 12:36
Електронний підпис укладений
03 лютого 2020 12:37
IMG_0005.pdf зміни до договору
03 лютого 2020 12:36
Електронний підпис укладений
29 січня 2020 14:21
IMG_0001.pdf укладений
29 січня 2020 14:20

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
03 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
03 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до п. 5 ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» та п. 3.2 Договору, Сторони дійшли до взаємної згоди зниження загальної вартості вищезазначеного Договору. Загальна сума Договору зменшується на 91 800,00 грн. (дев’яносто одна тисяча вісімсот гривень 00 копійок). В зв’язку з чим викласти п.1.3 та п. 3.1. у наступній редакції: «1.3. Послуги надаються учасником а обсягах – 14 017,97 м3. «3.1 Ціна цього Договору становить за КЕКВ 2275 – 1 310 400,00 (один мільйон триста десять тисяч чотириста гривень 00 копійок), у т. ч. ПДВ – 218 400,00 грн. Вартість вивезення 1м3 ТПВ – 93,48. У т. ч. ПДВ – 15,58 грн.»
Номер договору про закупівлю: 02/ОБР/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 02/ОБР/20
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
10 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли до взаємної згоди зниження загальної вартості вищезазначеного Договору. Загальна сума Договору зменшується на 77 267,58 грн. (сімдесят сім тисяч двісті шістдесят сім гривень 58 копійок). В зв’язку з чим викласти п.1.3 та п. 3.1. у наступній редакції: «1.3. Послуги надаються учасником а обсягах – 13 191,40 м³. «3.1 Ціна цього Договору становить за КЕКВ 2275 – 1 233 132,42 (один мільйон двісті тридцять три тисячі сто тридцять дві гривні 42 копійки), у т. ч. ПДВ – 205 522,07 грн. Вартість вивезення 1м³ ТПВ – 93,48. у т. ч. ПДВ – 15,58 грн.»
Номер договору про закупівлю: 02/ОБР/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 02/ОБР/20
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
15 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли до взаємної згоди зниження загальної вартості вищезазначеного Договору. Загальна сума Договору зменшується на 240 798,48 грн. з ПДВ. В зв’язку з чим викласти п.1.3 та п. 3.1. у наступній редакції: «1.3. Послуги надаються учасником а обсягах – 10 615,47 м³. «3.1 Ціна цього Договору становить за КЕКВ 2275 – 992 333,94 у т. ч. ПДВ. Вартість вивезення 1м³ ТПВ – 93,48. у т. ч. ПДВ – 15,58 грн.»
Номер договору про закупівлю: 02/ОБР/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до ч. 5 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» та п. 10.2. Договору № 02/ОБР/20 від 29 грудня 2020 року – продовжити строк дії договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року. В зв’язку з чим викласти п. 10.1 у наступній редакції: 2. «10.1. Цей договір набирає чинності з моменту підписання і діє до 31.03.2021 року та до повного виконання обов’язків Сторін» .
Номер договору про закупівлю: 02/ОБР/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
11 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до п. 8 ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» Сторони дійшли до взаємної згоди збільшити загальну вартість вищезазначеного Договору на суму що не перевищує 20% від суми Договору визначеної в п.3.1 Договору, а саме на 198 466,79 грн. (Сто девяносто вісім тисяч чотириста шістдесят шість гривень 79 копійок). В зв’язку з чим викласти п.1.3 та п. 3.1. у наступній редакції: «1.3. Послуги надаються учасником а обсягах – 11 746,68 м³ «3.1 Ціна цього Договору становить за КЕКВ 2275 – 1 190 800,73 (Один мільйон сто дев'яносто тисяч вісімсот гривень 73 копійки), у т. ч. ПДВ – 198 466,79 грн. Вартість вивезення 1м³ ТПВ – 93,48. у т.ч. ПДВ – 15,58 грн.»
Номер договору про закупівлю: 02/ОБР/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
10 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Загальна сума Договору зменшується на 101 185,89 грн. (Сто одна тисяча сто вісімдесят п’ять гривень 89 копійок), у т. ч. ПДВ – 16 864,32. В зв’язку з чим викласти п.1.3 та п. 3.1. у наступній редакції: «1.3. Послуги надаються учасником а обсягах – 11 656,127942 м³. «3.1 Ціна цього Договору становить за КЕКВ 2275 – 1 089 614,84 (Один мільйон вісімдесят дев’ять тисяч шістсот чотирнадцять гривень 84 копійки), у т. ч. ПДВ – 181 602,47 грн. Вартість вивезення 1м³ ТПВ – 93,48. у т. ч. ПДВ – 15,58 грн.»
Номер договору про закупівлю: 02/ОБР/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 29 січня 2020 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 1 089 614,84
UAH (в тому числі ПДВ 181 602,47 UAH)