Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Будівництво амбулаторії первинної медичної допомоги по вул. Шевченка,6 в смт. Кожанка Фастівського району Київської області ( коригування)
Очікувана вартість
1 880 715,92 UAH
UA-2019-12-13-000814-a 750ee35586a64bb8ae629e8e86698f77
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гукова Ольга

+380456554352 centerpmsd@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ФАСТІВСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ "ФАСТІВСЬКИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ"
Код ЄДРПОУ: 38036489
Місцезнаходження: 08500, Україна , Київська обл., Фастів, місто Фастів, ВУЛИЦЯ ЛЬВА ТОЛСТОГО, будинок 28
Контактна особа: Гукова Ольга
+380456554352
centerpmsd@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, що передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера та/або здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю
Обґрунтування
У 2018 році КНП ФРР «Фастівський Центр ПМСД» були виділені кошти на закупівлю робіт «Будівництво амбулаторії первинної медичної допомоги по вул. Шевченка,6 в смт. Кожанка Фастівського району Київської області ». У зв’язку з цим був розроблений робочий проект на об’єкт будівництва. Цей проект пройшов державну експертизу (експертний звіт – № 16746 від 02.10.2018 року). На виконання вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) КНП ФРР «Фастівський Центр ПМСД» було проведено відкриті торги на закупівлю робіт «Будівництво амбулаторії первинної медичної допомоги по вул. Шевченка,6 в смт. Кожанка Фастівського району Київської обл. » (ідентифікатор закупівлі UA-2018-11-01-000403-b). За результатами проведення відкритих торгів між КНП ФРР «Фастівський Центр ПМСД» та переможцем торгів - Товариством з обмеженою відповідальністю «С.В.С. ГРУП» було укладеного Договір будівельного підряду щодо виконання робіт. У ході виконання будівельних робіт виникла потреба у здійсненні додаткових будівельно–монтажних робіт, не передбачених початковим проектом. Було виявлено невідповідність фактичних обсягів проектним рішенням. Додаткові роботи виникли внаслідок огляду конструкцій після початку виконання будівництва та їх виконання стало необхідним для покращення експлуатаційних характеристик. Виконання додаткових робіт стало необхідним для завершення проекту у повному обсязі. За результатами наведених вище непередбачуваних обставин сформовано нове завдання на проектування. Проектною організацією була розроблена нова проектно-кошторисна документація (коригування) на проведення додаткових будівельних робіт. Ця документація пройшла державну експертизу (експертний звіт № 21357 від 24.05.2019 року). Відповідно до пункту 6 частини 2 статті 35 Закону замовник може здійснювати закупівлю шляхом застосування переговорної процедури закупівлі у разі необхідності проведення додаткових будівельних робіт, не зазначених у початковому проекті, але які стали через непередбачувані обставини необхідними для виконання проекту за сукупності таких умов: договір буде укладено з попереднім виконавцем цих робіт, такі роботи технічно чи економічно пов’язані з головним (первинним) договором; загальна вартість додаткових робіт не перевищує 50 відсотків вартості головного (первинного) договору, договір буде укладено з попереднім виконавцем робіт. Договір підряду щодо виконання робіт «Будівництво амбулаторії первинної медичної допомоги по вул. Шевченка,6 в смт. Кожанка Фастівського району Київської області» ( код ДК 021:2015- 45000000-7 – будівельні роботи та поточний ремонт) № 1 від 07.12.2018 року було укладено з Товариством з обмеженою відповідальністю «С.В.С. ГРУП». У зв’язку з цим, між Замовником та Учасником було проведено переговори щодо основних умов Договору, технічних характеристик предмету закупівлі та ціни пропозиції Учасника (протокол переговорів № 109 від 10.12.2019р). В результаті проведених переговорів Товариство з обмеженою відповідальністю «С.В.С. ГРУП» погодилося виконати додаткові будівельні роботи з «Будівництво амбулаторії первинної медичної допомоги по вул. Шевченка,6 в смт. Кожанка Фастівського району Київської області» ( коригування)» ( код ДК 021:2015- 45000000-7 – будівельні роботи та поточний ремонт). Таким чином, Договір планується укласти з попереднім виконавцем робіт. Роботи технічно чи економічно пов’язані з головним (первинним) Договором. Роботи, які необхідно виконувати є технологічно пов’язаними з роботами, що вже виконані Товариством з обмеженою відповідальністю «С.В.С. ГРУП». Вкрай важливо, виконувати роботи так, щоб уникнути несумісності інженерних систем при майбутній експлуатації об’єкта. Крім цього, без здійснення додаткових будівельних робіт неможливо закінчення будівництва та введення об’єкта будівництва в експлуатацію. Слід зазначити, що додаткові роботи пов’язані між собою у технологічному процесі, та виконуються в межах одного будівельного майданчику в рамках одного зазначеного об’єкта, і технічно та економічно пов’язані з головним (первинним) Договором. З метою уникнення проблем технічного характеру, пов’язаних з експлуатацією та обслуговуванням інженерних мереж, беручи до уваги необхідність забезпечення сумісності технологій, обладнання і матеріалів з наявними системами та обладнанням, при тому що залучення додаткового підрядника також спричинить додаткові витрати, втрату гарантійних зобов’язань, закупівлю додаткових робіт необхідно здійснити з попереднім виконавцем робіт - Товариством з обмеженою відповідальністю «С.В.С. ГРУП».

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 грудня 2019 14:03
Оскарження наміру укласти договір: 24 грудня 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Роботи
Будівництво амбулаторії первинної медичної допомоги по вул. Шевченка,6 в смт. Кожанка Фастівського району Київської області ( коригування)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08550, Україна, Київська обл., Кожанка, Шевченка,6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки проводяться у відповідності до Постанови КМУ № 1764 від 27.01.2001р. " Про затвердження порядку державного фінансування капітального будівництва". Замовник може перерахувати підряднику авансовий платіж у розмірі до 30% вартості обсягу робіт. Аванс 5 Календарні 30
Виконання робіт Поточні та остаточний розрахунки за виконані роботи Замовник здійснює лише при умові надходження коштів з джерел фінансування, на підставі актів форми КБ-2в, КБ-3. Пiсляоплата 15 Календарні 70

Тендерна документація

13 грудня 2019 13:48
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
13 грудня 2019 13:48
протокол переговорів1.jpg
13 грудня 2019 13:48
прококол переговорів.jpg
13 грудня 2019 13:48
протокол.jpg
13 грудня 2019 13:48
протокол..jpg

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ " С.В.С. ГРУП"
#37165039
Переможець 1 872 923,46
UAH з ПДВ
13 грудня 2019 14:03

Документи

13 грудня 2019 14:03
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 грудня 2019 14:03

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ " С.В.С. ГРУП"
#37165039
1 872 923,46
UAH з ПДВ
Документи

Документи

13 грудня 2019 14:03
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 серпня 2020 11:04
Електронний підпис зміни до договору
03 липня 2020 13:26
календ.графік (1).jpg зміни до договору
03 липня 2020 13:26
календ.графік1 (1).jpg зміни до договору
03 липня 2020 13:26
дод.угода (1).jpg зміни до договору
03 липня 2020 13:26
Електронний підпис зміни до договору
12 червня 2020 15:35
календарний графік (1).jpg зміни до договору
12 червня 2020 15:35
календарний графік . (1).jpg зміни до договору
12 червня 2020 15:35
дод.угода (1).jpg зміни до договору
12 червня 2020 15:35
Електронний підпис зміни до договору
18 травня 2020 10:43
Дод.угода (1).pdf зміни до договору
18 травня 2020 10:43
Електронний підпис зміни до договору
03 квітня 2020 12:05
ScanImage001 (1).jpg зміни до договору
03 квітня 2020 12:04
Електронний підпис зміни до договору
10 лютого 2020 11:18
ScanImage001 (1).jpg зміни до договору
10 лютого 2020 11:04
Електронний підпис зміни до договору
27 грудня 2019 11:28
ScanImage001 (2) (1).jpg зміни до договору
27 грудня 2019 11:28
Електронний підпис укладений
24 грудня 2019 14:21
2019-12-24.pdf укладений
24 грудня 2019 14:20

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.4 ч.4 ст. 36 ЗУ " Про публічні закупівлі"- продовження строку дії договору та виконання зобов'язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об'єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі.
Номер договору про закупівлю: 1/12
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
10 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов"язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об"єктивних обставин (зміна строків виконання робіт, зміна календарного графіка виконання робіт)
Номер договору про закупівлю: 1/12
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
03 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.4 ч.4 ст.36 ЗУ " Про публічні закупівлі" - продовження строку дії договору та виконання зобов'язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об'єктивних обставин ( зміна строків виконання робіт, зміна календарного графіка виконання робіт)
Номер договору про закупівлю: 1/12
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
18 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.4 ч.5 ст. 41 ЗУ " Про публічні закупівлі"- продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов'язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об'єктивних обставин ( зміна строків виконання робіт, зміна календарного графіка виконання робіт)
Номер договору про закупівлю: 1/12
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
12 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.4 ч.5 ст. 41 ЗУ " Про публічні закупівлі"- продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов'язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об'єктивних обставин ( зміна строків виконання робіт, зміна календарного графіка виконання робіт)
Номер договору про закупівлю: 1/12
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
03 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.4 ч.5 ст. 41 ЗУ " Про публічні закупівлі"- продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов"язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об"єктивних обставин ( зміна строків виконання робіт, зміна календарного графіка виконання робіт)
Номер договору про закупівлю: 1/12
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 24 грудня 2019 — 31 липня 2020
Сума оплати за договором: 1 795 971,76
UAH (в тому числі ПДВ 299 328,62 UAH)