Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Сир кисломолочний та сир твердий
Очікувана вартість
514 640,00 UAH
UA-2019-12-13-000772-c 785b2c2872954e0c9f4855377e36145b
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Макаров Олег Ігорович

+380523322024 znamosvita@zn-rada.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти виконавчого комітету Знам'янської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02143956
Вебсайт: http://znamosvita.at.ua
Місцезнаходження: 27400, Україна , Кіровоградська обл., місто Знам'янка, проспект Шкільний, 5
Контактна особа: Макаров Олег Ігорович
+380523322024
znamosvita@zn-rada.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 грудня 2019 11:24
Звернення за роз’ясненнями: до 18 грудня 2019 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 24 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 грудня 2019 16:00
Очікувана вартість: 514 640,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15540000-5: Сирні продукти


Джерело фінансування - кошти місцевого бюджету.

Тендерна документація

13 грудня 2019 11:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 грудня 2019 11:25
ТД Сири 2020.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Загальне питання
Дата подання: 13 грудня 2019 11:45
Дата відповіді: 18 грудня 2019 14:17
п.7 ст. 21 ЗУ "Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів" передбачено: Сертифікація діючих процедур, заснованих на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках, не є обов’язковою. Таким чином, вимагання Вами Сертифікату ДСТУ ISО 22000:2007 порушує вищевказану вимогу Закону, а тому є не правомірною вимогою. Враховуючи вищевикладене прошу внести зміни до ТД прописавши альтернативу Сертифікату ДСТУ ISО 22000:2007 та конкретизуйте будь ласка яким ще документом може підтверджуватися впровадження та застосування учасником системи HACCP. Дякую!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Вимогами тендерної документації передбачено
- документ*, що підтверджує застосування учасником вимог ДСТУ ISО 22000:2007 Системи управління безпечністю харчових продуктів. Вимоги до будь-яких організацій харчового ланцюга", виданого на ім'я учасника відповідно до виду діяльності (у разі якщо Учасник виробник: виробництво, зберігання, торгівля транспортування; у разі якщо Учасник не виробник: зберігання, торгівля, транспортування) та містити інформацію щодо адреси потужності учасника;
*документ, має бути виданий органом з сертифікації, акредитованого НААУ у сфері передбаченого ДСТУ ISО 22000:2007 Системи управління безпечністю харчових продуктів. Вимоги до будь-яких організацій харчового ланцюга". Надати в складі тендерної пропозиції атестат акредитації НААУ органу з сертифікації у сфері передбаченого ДСТУ ISО 22000:2007 Системи управління безпечністю харчових продуктів. Вимоги до будь-яких організацій харчового ланцюга, що видав учаснику документ, що підтверджує застосування учасником вимог передбачених ДСТУ ISО 22000:2007 Системи управління безпечністю харчових продуктів. Вимоги до будь-яких організацій харчового ланцюга";
Тобто вимогою тендерної документації відсутня вимога надання виключно Сертифікату ДСТУ ISО 22000:2007, як зазначено в Вашому листі.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-12-13-000772-c.b1
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ТОВ САВВА ГРУПП, Код ЄДРПОУ:43094935
Дата подання: 18 січня 2020 10:29
Щодо можливих порушень
СКАРГА про порушення законодавства в сфері публічних закупівель Відділом освіти виконавчого комітету Знам’янської міської ради (далі – Замовник) було прийнято рішення про проведення процедури відкритих торгів щодо закупівлі " Сирні продукти-2 лоти. Код ДК 021:2015 – 15540000-5 " Лот 1 « Кисломолочний сир» (далі – Процедура закупівлі). Очікувана вартість - 430 320,00 грн. з ПДВ. Кінцева дата подання пропозицій – 28.12.2019 р. До участі у закупівлі подало пропозиції 3 учасників: 1) ТОВ "МП Мрія"- Переможець; 2) ТОВ "САВВА ГРУПП" - пропозиція не розглядалась (надалі - Скаржник); 3) ТОВ "СЕРВІСТОРГПРОМ" - пропозиція не розглядалась. Відповідно до Протоколу розгляду тендерних пропозицій №7 від 09.01.2020 р., що опублікований в системі Prozorro 09.01.2020 р., тендерну пропозицію ТОВ "МП Мрія" визначено переможцем торгів та опубліковано повідомлення про намір укласти договір. Замовник оголосив переможцем тендерну пропозицію учасника ТОВ "МП Мрія" (Переможець), яка не відповідає вимогам Тендерної документації, таким рішенням Замовник порушує основні принципи здійснення закупівель. Скаржник - ТОВ "САВВА ГРУПП" не погоджується з таким рішення Замовника, оскільки таке рішення порушує наші законні права та інтереси, пропозиція Переможця не відповідає вимогам ТД, а саме: 1. Відповідно до п. 1, розділу 3 Тендерної Документації Замовника (надалі -ТД), Вимагається: Документи, які передбачені цим пунктом необхідно надати у складі тендерної пропозиції, у вигляді файлів у форматі pdf (Portable Document Format): - Паспорт (сторінки з відмітками) та довідку про присвоєння ідентифікаційного коду/облікової картки фізичної особи-платника податків (для фізичних осіб). Для іноземного учасника - завірений переклад витягу з торгового реєстру, тощо); - Копія діючого Статуту (у останній редакції) або іншого установчого документу (для юридичних осіб); ... Всі документи, які завантажуються Учасником мають бути читабельні. У складі пропозиції переможця міститься Статут пункти з 23.10 по 23.22 є нечитабельними. Переможець не виконав вимог ТД, а його пропозиція підлягає відхиленню. 2. Відповідно до п. 1, розділу 3 Тендерної Документації Замовника (надалі -ТД), Вимагається: Документи, які передбачені цим пунктом необхідно надати у складі тендерної пропозиції, у вигляді файлів у форматі pdf (Portable Document Format): ... - Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань. Відповідно до п. 2, р. 5 ТД, Вимагається: У випадку надання у складі тендерної пропозиції відповідних документів з відомостями, що містяться в єдиних державних реєстрах та/або видаються банківськими установами, то такі документи повинні бути видані учаснику (отримані учасником) у строк не раніше дати оголошення закупівлі (вимога не стосується рішень/ повідомлень про державну реєстрацію потужностей; статуту; експлуатаційного дозволу, документів згідно п. 5 розділу «ІНСТРУКЦІЯ З ПІДГОТОВКИ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ» тендерної документації та, що надаються учасником в складі тендерної пропозиції). У складі пропозиції Переможця міститься Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань датований 28.11.2019 р. Процедуру закупівлі оголошено 13.12.2019 р. Отже, витяг повинен бути датований у період з 13.12.2019 р. по 29.12.2019 р. Переможець не виконав вимог ТД, а його пропозиція підлягає відхиленню. 3. Відповідно до п. 1, розділу 3 Тендерної Документації Замовника (надалі -ТД), Вимагається: Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження файлів з: ... • інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також відповідну технічну специфікацію (у разі потреби (плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі); Відповідно до п.6., р. 3 ТД, Вимагається: Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі (Додаток 2). У додатку 2 до ТД, Вимагається: Відповідність товару вимогам по якості та безпечності і спроможність учасника забезпечити належну якість та безпечність товару на момент поставок також має бути підтверджена учасником шляхом надання в складі тендерної пропозиції передбачених законом на момент подання пропозиції документів: - документ*, що підтверджує застосування учасником вимог ДСТУ ISО 22000:2007 Системи управління безпечністю харчових продуктів. Вимоги до будь-яких організацій харчового ланцюга", виданого на ім'я учасника відповідно до виду діяльності (у разі якщо Учасник виробник: виробництво, зберігання, торгівля транспортування; у разі якщо Учасник не виробник: зберігання, торгівля, транспортування) та містити інформацію щодо адреси потужності учасника; У Складі пропозиції Переможця міститься Сертифікат ДСТУ ISО 22000:2007, однак з видів діяльності зазначено лише виробництво. Документ, який підтверджує застосування учасником вимог ДСТУ ISО 22000:2007 Системи управління безпечністю харчових продуктів. Вимоги до будь-яких організацій харчового ланцюга", виданого на ім'я учасника відповідно до виду діяльності (у разі якщо Учасник виробник: зберігання, торгівля транспортування, у складі пропозиції відсутній. Переможець не виконав вимог ТД, а його пропозиція підлягає відхиленню. 4. Відповідно до п. 1, розділу 3 Тендерної Документації Замовника (надалі -ТД), Вимагається: Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження файлів з: ... • інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також відповідну технічну специфікацію (у разі потреби (плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі); Відповідно до п.6., р. 3 ТД, Вимагається: Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі (Додаток 2). У додатку 2 до ТД, Вимагається: Відповідність товару вимогам по якості та безпечності і спроможність учасника забезпечити належну якість та безпечність товару на момент поставок також має бути підтверджена учасником шляхом надання в складі тендерної пропозиції передбачених законом на момент подання пропозиції документів: - документ*, що підтверджує застосування учасником вимог ДСТУ ISО 22000:2007 Системи управління безпечністю харчових продуктів. Вимоги до будь-яких організацій харчового ланцюга", виданого на ім'я учасника відповідно до виду діяльності (у разі якщо Учасник виробник: виробництво, зберігання, торгівля транспортування; у разі якщо Учасник не виробник: зберігання, торгівля, транспортування) та містити інформацію щодо адреси потужності учасника; *документ, має бути виданий органом з сертифікації, акредитованого НААУ у сфері передбаченого ДСТУ ISО 22000:2007 Системи управління безпечністю харчових продуктів. Вимоги до будь-яких організацій харчового ланцюга". Надати в складі тендерної пропозиції атестат акредитації НААУ органу з сертифікації у сфері передбаченого ДСТУ ISО 22000:2007 Системи управління безпечністю харчових продуктів. Вимоги до будь-яких організацій харчового ланцюга, що видав учаснику документ, що підтверджує застосування учасником вимог передбачених ДСТУ ISО 22000:2007 Системи управління безпечністю харчових продуктів. Вимоги до будь-яких організацій харчового ланцюга"; У складі пропозиції подано Атестат про акредитацію, в якому зазначено: Невід'ємні частини атестату у складі пропозиції відсутні, Атестат складається з титульного аркушу та 70 аркушів невід'ємних додатків . У складі пропозиції відсутні 70 з 71 аркуша Атестату. Переможець не виконав вимог ТД, а його пропозиція підлягає відхиленню. 5. Відповідно до п. 1, розділу 3 Тендерної Документації Замовника (надалі -ТД), Вимагається: Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження файлів з: ... • інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям; Відповідно до п. 5, р. 3 ТД, Вимагається: Для підтвердження відповідності кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції наступні документи: Кваліфікаційний критерій Документальне підтвердження 1. Наявність обладнання та матеріально-технічної бази Згідно вимог Додатоку 5 до тендерної документації 2. Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід Згідно вимог Додатоку 5 до тендерної документації 3. Наявність документально підтвердженого досві у виконання аналогічних договорів. Згідно вимог Додатоку 5 до тендерної документації Відповідно до п. 1 Додатку 5 до ТД, вимагається: Для продукції тваринного походження обов'язково наявність автомобіля обладнаного холодильною установкою (рефрижераторного типу). Для продукції, що потребує дотримання температурних умов від +50С до +200С (соки, овочі, фрукти тощо) можливо використання автомобіля з ізотермічною будкою. На підтвердження встановлених вимог до транспортних засобів Учасник повинен надати в складі тендерної пропозиції довідку, що містить інформацію про технічний стан транспортного засобу, температурний режим, вантажопідйомність. У складі пропозиції Переможця містяться документи та інформація (довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази № 237, довідка № 239, свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу № СХІ031955) у яких Переможець зазначає про наявність фургону ізотермічного, хоча умовами ТД вимагалась наявність автомобіля обладнаного холодильною установкою (рефрижераторного типу). Переможець не виконав вимог ТД, а його пропозиція підлягає відхиленню. 6. Відповідно до п. 1, розділу 3 Тендерної Документації Замовника (надалі -ТД), Вимагається: Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження файлів з: ... • інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям; Відповідно до п. 5, р. 3 ТД, Вимагається: Для підтвердження відповідності кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції наступні документи: Кваліфікаційний критерій Документальне підтвердження 1. Наявність обладнання та матеріально-технічної бази Згідно вимог Додатоку 5 до тендерної документації 2. Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід Згідно вимог Додатоку 5 до тендерної документації 3. Наявність документально підтвердженого досві у виконання аналогічних договорів. Згідно вимог Додатоку 5 до тендерної документації Відповідно до п. 1 Додатку 5 до ТД, вимагається: На підтвердження наявності у учасника працівників відповідної На підтвердження наявності у учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, учасником у складі тендерної пропозиції надається інформація у формі таблиці 1 про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід за участі яких буде здійснюватись обіг предмету закупівлі (згідно із п. 4.3. Інструкції з організації харчування дітей у дошкільних навчальних закладах, затвердженої спільним Наказом Міністерства охорони здоров'я та Міністерства освіти і науки, від 17.04.2006, № 298/227 та Класифікатором професій ДК 003:2010), обов’язково надається інформація про наявність водія автотранспортного засобу, експедитора транспортного, вантажника або комірника. У складі пропозиції подано довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, однак інформація про наявність експедитора транспортного у поданій довідці відсутня. Переможець не виконав вимог ТД, а його пропозиція підлягає відхиленню 7. Відповідно до п. 1, розділу 3 Тендерної Документації Замовника (надалі -ТД), Вимагається: Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження файлів з: ... • інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям; Відповідно до п. 5, р. 3 ТД, Вимагається: Для підтвердження відповідності кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції наступні документи: Кваліфікаційний критерій Документальне підтвердження 1. Наявність обладнання та матеріально-технічної бази Згідно вимог Додатоку 5 до тендерної документації 2. Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід Згідно вимог Додатоку 5 до тендерної документації 3. Наявність документально підтвердженого досві у виконання аналогічних договорів. Згідно вимог Додатоку 5 до тендерної документації Відповідно до п. 1 Додатку 5 до ТД, вимагається: На підтвердження поданої інформації в довідці з інформацією про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід за формою таблиці 1 надати в складі тендерної пропозиції: звіт за формою №1-ДФ за останній звітний період Учасника (у разі, якщо Учасником для перевезення предмету закупівлі залучається суб’єкт господарювання, який здійснює перевезення вантажів: звіт за формою №1-ДФ за останній звітний період Перевізника); наказ про прийняття на роботу працівника (у разі, якщо Учасником для перевезення предмету закупівлі залучається суб’єкт господарювання, який здійснює перевезення вантажів: накази про прийняття на роботу працівника Перевізника). У складі пропозиції відсутні накази про прийняття на роботу працівників. Переможець не виконав вимог ТД, а його пропозиція підлягає відхиленню Враховуючи вищезазначене Замовник порушив наші права визнав переможцем пропозицію, яка не відповідає умовам ТД. Визнаючи пропозицію учасника торгів, що не відповідає вимогам Тендерної документації Замовник порушує наші законні права та інтереси. Відповідно до статті 3 «Принципи здійснення закупівель» Закону України «Про публічні закупівлі, а саме «максимальна економія та ефективність», «відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель», «недискримінація учасників» та «об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій» та керуючись ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі», та відповідно до третього абзацу ч.2 ст.18 Закону скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після розгляду тендерних пропозицій на відповідність технічним вимогам, визначеним у тендерній документації, та визначення відповідності учасників кваліфікаційним критеріям, подаються протягом п'яти днiв з дня оприлюднення на веб-порталi Уповноваженого органу протоколу розгляду тендерних пропозицiй. Ч.9 ст.18 Закону встановлено, що результатами розгляду скарги орган оскарження має право: прийняти рішення про встановлення або вiдсутнiсть порушень процедури закупiвлi (у тому числi порушення порядку оприлюднення або не оприлюднення iнформації про закупiвлi, передбаченою цим Законом) та про заходи, що повиннi вживатися для ix усунення, зокрема зобов'язати замовника повнiстю або частково скасувати своє рiшення, надати необхiднi документи, роз'яснення, усунути будь-якiдискримiнацiйнi умови (у тому числiтi, що зазначені в технiчнiйспецифiкацiї, яка с складовою частиною тендерноiдокументацii), привести тендерну документацiю у вiдповiднiстьiз вимогами законодавства, або за неможливостi виправити допущенi порушення, вiдмiнити процедуру закупiвлi. На пiдставi викладеного, вiдповiдно до ст.З0 Закону, керуючись ст.18 Закону. П Р О С И М О: 1. Прийняти скаргу до розгляду; 2. Встановити порушення процедури закупівлі за номером в ЦБД UA-2019-12-13-000772-c за предметом закупівлі " Сирні продукти-2 лоти. Код ДК 021:2015 – 15540000-5 " Лот 1 « Кисломолочний сир»" в частині визнання переможцем закупівлі та публікації повідомлення про намір укласти договір з ТОВ "МП Мрія". 3. Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про визнання переможцем даної процедури закупівлі та відхилити тендерну пропозицію ТОВ "МП Мрія" як таку, яка не відповідає вимогам тендерної документації, скасувати оголошення про намір укласти договір ТОВ "МП Мрія". 4. Зобов'язати Замовника перейти до розгляду тендерної пропозиції ТОВ "САВВА ГРУПП" та у разі її відповідності вимогам Тендерної документації оприлюднити оголошення про намір укласти договір. Додатки: - Платіжне доручення про внесення плати за подання скарги. - Всі документи за цією скаргою знаходяться у публічному доступі за посиланням: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-12-13-000772-c Директор ТОВ «САВВА ГРУПП» О.І.Пономаренко
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Залишено без розгляду
рішення від 22.01.2020 № 1286.pdf
Дата публікації: 22 січня 2020 20:20

Документи подані скаржником

18 січня 2020 10:28
Скарга АМКУ
18 січня 2020 10:28
Платіжне доручення

Документи Органу Оскарження

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Сир кисломолочний
Опис предмету закупівлі:
Джерело фінансування - кошти місцевого бюджету.
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 430 320,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 2 200,00 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 02 січня 2020 13:09
Закінчення: 02 січня 2020 13:36
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

6520 кг
Сир кисломолочний
ДК 021:2015: 15540000-5 — Сирні продукти
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 27406, Україна, Кіровоградська область, м. Знам'янка, Зазначено в тендерній документації
Дата доставки: 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Робочі 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Скарги до лоту

Номер скарги: UA-2019-12-13-000772-c.b1
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ТОВ САВВА ГРУПП, Код ЄДРПОУ:43094935
Дата подання: 18 січня 2020 10:29
Щодо можливих порушень
СКАРГА про порушення законодавства в сфері публічних закупівель Відділом освіти виконавчого комітету Знам’янської міської ради (далі – Замовник) було прийнято рішення про проведення процедури відкритих торгів щодо закупівлі " Сирні продукти-2 лоти. Код ДК 021:2015 – 15540000-5 " Лот 1 « Кисломолочний сир» (далі – Процедура закупівлі). Очікувана вартість - 430 320,00 грн. з ПДВ. Кінцева дата подання пропозицій – 28.12.2019 р. До участі у закупівлі подало пропозиції 3 учасників: 1) ТОВ "МП Мрія"- Переможець; 2) ТОВ "САВВА ГРУПП" - пропозиція не розглядалась (надалі - Скаржник); 3) ТОВ "СЕРВІСТОРГПРОМ" - пропозиція не розглядалась. Відповідно до Протоколу розгляду тендерних пропозицій №7 від 09.01.2020 р., що опублікований в системі Prozorro 09.01.2020 р., тендерну пропозицію ТОВ "МП Мрія" визначено переможцем торгів та опубліковано повідомлення про намір укласти договір. Замовник оголосив переможцем тендерну пропозицію учасника ТОВ "МП Мрія" (Переможець), яка не відповідає вимогам Тендерної документації, таким рішенням Замовник порушує основні принципи здійснення закупівель. Скаржник - ТОВ "САВВА ГРУПП" не погоджується з таким рішення Замовника, оскільки таке рішення порушує наші законні права та інтереси, пропозиція Переможця не відповідає вимогам ТД, а саме: 1. Відповідно до п. 1, розділу 3 Тендерної Документації Замовника (надалі -ТД), Вимагається: Документи, які передбачені цим пунктом необхідно надати у складі тендерної пропозиції, у вигляді файлів у форматі pdf (Portable Document Format): - Паспорт (сторінки з відмітками) та довідку про присвоєння ідентифікаційного коду/облікової картки фізичної особи-платника податків (для фізичних осіб). Для іноземного учасника - завірений переклад витягу з торгового реєстру, тощо); - Копія діючого Статуту (у останній редакції) або іншого установчого документу (для юридичних осіб); ... Всі документи, які завантажуються Учасником мають бути читабельні. У складі пропозиції переможця міститься Статут пункти з 23.10 по 23.22 є нечитабельними. Переможець не виконав вимог ТД, а його пропозиція підлягає відхиленню. 2. Відповідно до п. 1, розділу 3 Тендерної Документації Замовника (надалі -ТД), Вимагається: Документи, які передбачені цим пунктом необхідно надати у складі тендерної пропозиції, у вигляді файлів у форматі pdf (Portable Document Format): ... - Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань. Відповідно до п. 2, р. 5 ТД, Вимагається: У випадку надання у складі тендерної пропозиції відповідних документів з відомостями, що містяться в єдиних державних реєстрах та/або видаються банківськими установами, то такі документи повинні бути видані учаснику (отримані учасником) у строк не раніше дати оголошення закупівлі (вимога не стосується рішень/ повідомлень про державну реєстрацію потужностей; статуту; експлуатаційного дозволу, документів згідно п. 5 розділу «ІНСТРУКЦІЯ З ПІДГОТОВКИ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ» тендерної документації та, що надаються учасником в складі тендерної пропозиції). У складі пропозиції Переможця міститься Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань датований 28.11.2019 р. Процедуру закупівлі оголошено 13.12.2019 р. Отже, витяг повинен бути датований у період з 13.12.2019 р. по 29.12.2019 р. Переможець не виконав вимог ТД, а його пропозиція підлягає відхиленню. 3. Відповідно до п. 1, розділу 3 Тендерної Документації Замовника (надалі -ТД), Вимагається: Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження файлів з: ... • інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також відповідну технічну специфікацію (у разі потреби (плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі); Відповідно до п.6., р. 3 ТД, Вимагається: Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі (Додаток 2). У додатку 2 до ТД, Вимагається: Відповідність товару вимогам по якості та безпечності і спроможність учасника забезпечити належну якість та безпечність товару на момент поставок також має бути підтверджена учасником шляхом надання в складі тендерної пропозиції передбачених законом на момент подання пропозиції документів: - документ*, що підтверджує застосування учасником вимог ДСТУ ISО 22000:2007 Системи управління безпечністю харчових продуктів. Вимоги до будь-яких організацій харчового ланцюга", виданого на ім'я учасника відповідно до виду діяльності (у разі якщо Учасник виробник: виробництво, зберігання, торгівля транспортування; у разі якщо Учасник не виробник: зберігання, торгівля, транспортування) та містити інформацію щодо адреси потужності учасника; У Складі пропозиції Переможця міститься Сертифікат ДСТУ ISО 22000:2007, однак з видів діяльності зазначено лише виробництво. Документ, який підтверджує застосування учасником вимог ДСТУ ISО 22000:2007 Системи управління безпечністю харчових продуктів. Вимоги до будь-яких організацій харчового ланцюга", виданого на ім'я учасника відповідно до виду діяльності (у разі якщо Учасник виробник: зберігання, торгівля транспортування, у складі пропозиції відсутній. Переможець не виконав вимог ТД, а його пропозиція підлягає відхиленню. 4. Відповідно до п. 1, розділу 3 Тендерної Документації Замовника (надалі -ТД), Вимагається: Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження файлів з: ... • інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також відповідну технічну специфікацію (у разі потреби (плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі); Відповідно до п.6., р. 3 ТД, Вимагається: Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі (Додаток 2). У додатку 2 до ТД, Вимагається: Відповідність товару вимогам по якості та безпечності і спроможність учасника забезпечити належну якість та безпечність товару на момент поставок також має бути підтверджена учасником шляхом надання в складі тендерної пропозиції передбачених законом на момент подання пропозиції документів: - документ*, що підтверджує застосування учасником вимог ДСТУ ISО 22000:2007 Системи управління безпечністю харчових продуктів. Вимоги до будь-яких організацій харчового ланцюга", виданого на ім'я учасника відповідно до виду діяльності (у разі якщо Учасник виробник: виробництво, зберігання, торгівля транспортування; у разі якщо Учасник не виробник: зберігання, торгівля, транспортування) та містити інформацію щодо адреси потужності учасника; *документ, має бути виданий органом з сертифікації, акредитованого НААУ у сфері передбаченого ДСТУ ISО 22000:2007 Системи управління безпечністю харчових продуктів. Вимоги до будь-яких організацій харчового ланцюга". Надати в складі тендерної пропозиції атестат акредитації НААУ органу з сертифікації у сфері передбаченого ДСТУ ISО 22000:2007 Системи управління безпечністю харчових продуктів. Вимоги до будь-яких організацій харчового ланцюга, що видав учаснику документ, що підтверджує застосування учасником вимог передбачених ДСТУ ISО 22000:2007 Системи управління безпечністю харчових продуктів. Вимоги до будь-яких організацій харчового ланцюга"; У складі пропозиції подано Атестат про акредитацію, в якому зазначено: Невід'ємні частини атестату у складі пропозиції відсутні, Атестат складається з титульного аркушу та 70 аркушів невід'ємних додатків . У складі пропозиції відсутні 70 з 71 аркуша Атестату. Переможець не виконав вимог ТД, а його пропозиція підлягає відхиленню. 5. Відповідно до п. 1, розділу 3 Тендерної Документації Замовника (надалі -ТД), Вимагається: Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження файлів з: ... • інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям; Відповідно до п. 5, р. 3 ТД, Вимагається: Для підтвердження відповідності кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції наступні документи: Кваліфікаційний критерій Документальне підтвердження 1. Наявність обладнання та матеріально-технічної бази Згідно вимог Додатоку 5 до тендерної документації 2. Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід Згідно вимог Додатоку 5 до тендерної документації 3. Наявність документально підтвердженого досві у виконання аналогічних договорів. Згідно вимог Додатоку 5 до тендерної документації Відповідно до п. 1 Додатку 5 до ТД, вимагається: Для продукції тваринного походження обов'язково наявність автомобіля обладнаного холодильною установкою (рефрижераторного типу). Для продукції, що потребує дотримання температурних умов від +50С до +200С (соки, овочі, фрукти тощо) можливо використання автомобіля з ізотермічною будкою. На підтвердження встановлених вимог до транспортних засобів Учасник повинен надати в складі тендерної пропозиції довідку, що містить інформацію про технічний стан транспортного засобу, температурний режим, вантажопідйомність. У складі пропозиції Переможця містяться документи та інформація (довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази № 237, довідка № 239, свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу № СХІ031955) у яких Переможець зазначає про наявність фургону ізотермічного, хоча умовами ТД вимагалась наявність автомобіля обладнаного холодильною установкою (рефрижераторного типу). Переможець не виконав вимог ТД, а його пропозиція підлягає відхиленню. 6. Відповідно до п. 1, розділу 3 Тендерної Документації Замовника (надалі -ТД), Вимагається: Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження файлів з: ... • інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям; Відповідно до п. 5, р. 3 ТД, Вимагається: Для підтвердження відповідності кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції наступні документи: Кваліфікаційний критерій Документальне підтвердження 1. Наявність обладнання та матеріально-технічної бази Згідно вимог Додатоку 5 до тендерної документації 2. Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід Згідно вимог Додатоку 5 до тендерної документації 3. Наявність документально підтвердженого досві у виконання аналогічних договорів. Згідно вимог Додатоку 5 до тендерної документації Відповідно до п. 1 Додатку 5 до ТД, вимагається: На підтвердження наявності у учасника працівників відповідної На підтвердження наявності у учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, учасником у складі тендерної пропозиції надається інформація у формі таблиці 1 про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід за участі яких буде здійснюватись обіг предмету закупівлі (згідно із п. 4.3. Інструкції з організації харчування дітей у дошкільних навчальних закладах, затвердженої спільним Наказом Міністерства охорони здоров'я та Міністерства освіти і науки, від 17.04.2006, № 298/227 та Класифікатором професій ДК 003:2010), обов’язково надається інформація про наявність водія автотранспортного засобу, експедитора транспортного, вантажника або комірника. У складі пропозиції подано довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, однак інформація про наявність експедитора транспортного у поданій довідці відсутня. Переможець не виконав вимог ТД, а його пропозиція підлягає відхиленню 7. Відповідно до п. 1, розділу 3 Тендерної Документації Замовника (надалі -ТД), Вимагається: Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження файлів з: ... • інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям; Відповідно до п. 5, р. 3 ТД, Вимагається: Для підтвердження відповідності кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції наступні документи: Кваліфікаційний критерій Документальне підтвердження 1. Наявність обладнання та матеріально-технічної бази Згідно вимог Додатоку 5 до тендерної документації 2. Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід Згідно вимог Додатоку 5 до тендерної документації 3. Наявність документально підтвердженого досві у виконання аналогічних договорів. Згідно вимог Додатоку 5 до тендерної документації Відповідно до п. 1 Додатку 5 до ТД, вимагається: На підтвердження поданої інформації в довідці з інформацією про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід за формою таблиці 1 надати в складі тендерної пропозиції: звіт за формою №1-ДФ за останній звітний період Учасника (у разі, якщо Учасником для перевезення предмету закупівлі залучається суб’єкт господарювання, який здійснює перевезення вантажів: звіт за формою №1-ДФ за останній звітний період Перевізника); наказ про прийняття на роботу працівника (у разі, якщо Учасником для перевезення предмету закупівлі залучається суб’єкт господарювання, який здійснює перевезення вантажів: накази про прийняття на роботу працівника Перевізника). У складі пропозиції відсутні накази про прийняття на роботу працівників. Переможець не виконав вимог ТД, а його пропозиція підлягає відхиленню Враховуючи вищезазначене Замовник порушив наші права визнав переможцем пропозицію, яка не відповідає умовам ТД. Визнаючи пропозицію учасника торгів, що не відповідає вимогам Тендерної документації Замовник порушує наші законні права та інтереси. Відповідно до статті 3 «Принципи здійснення закупівель» Закону України «Про публічні закупівлі, а саме «максимальна економія та ефективність», «відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель», «недискримінація учасників» та «об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій» та керуючись ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі», та відповідно до третього абзацу ч.2 ст.18 Закону скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після розгляду тендерних пропозицій на відповідність технічним вимогам, визначеним у тендерній документації, та визначення відповідності учасників кваліфікаційним критеріям, подаються протягом п'яти днiв з дня оприлюднення на веб-порталi Уповноваженого органу протоколу розгляду тендерних пропозицiй. Ч.9 ст.18 Закону встановлено, що результатами розгляду скарги орган оскарження має право: прийняти рішення про встановлення або вiдсутнiсть порушень процедури закупiвлi (у тому числi порушення порядку оприлюднення або не оприлюднення iнформації про закупiвлi, передбаченою цим Законом) та про заходи, що повиннi вживатися для ix усунення, зокрема зобов'язати замовника повнiстю або частково скасувати своє рiшення, надати необхiднi документи, роз'яснення, усунути будь-якiдискримiнацiйнi умови (у тому числiтi, що зазначені в технiчнiйспецифiкацiї, яка с складовою частиною тендерноiдокументацii), привести тендерну документацiю у вiдповiднiстьiз вимогами законодавства, або за неможливостi виправити допущенi порушення, вiдмiнити процедуру закупiвлi. На пiдставi викладеного, вiдповiдно до ст.З0 Закону, керуючись ст.18 Закону. П Р О С И М О: 1. Прийняти скаргу до розгляду; 2. Встановити порушення процедури закупівлі за номером в ЦБД UA-2019-12-13-000772-c за предметом закупівлі " Сирні продукти-2 лоти. Код ДК 021:2015 – 15540000-5 " Лот 1 « Кисломолочний сир»" в частині визнання переможцем закупівлі та публікації повідомлення про намір укласти договір з ТОВ "МП Мрія". 3. Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про визнання переможцем даної процедури закупівлі та відхилити тендерну пропозицію ТОВ "МП Мрія" як таку, яка не відповідає вимогам тендерної документації, скасувати оголошення про намір укласти договір ТОВ "МП Мрія". 4. Зобов'язати Замовника перейти до розгляду тендерної пропозиції ТОВ "САВВА ГРУПП" та у разі її відповідності вимогам Тендерної документації оприлюднити оголошення про намір укласти договір. Додатки: - Платіжне доручення про внесення плати за подання скарги. - Всі документи за цією скаргою знаходяться у публічному доступі за посиланням: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-12-13-000772-c Директор ТОВ «САВВА ГРУПП» О.І.Пономаренко
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Залишено без розгляду
рішення від 22.01.2020 № 1286.pdf
Дата публікації: 22 січня 2020 20:20

Документи подані скаржником

18 січня 2020 10:28
Скарга АМКУ
18 січня 2020 10:28
Платіжне доручення

Документи Органу Оскарження

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 січня 2020 13:36

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "МП Мрія" 417 410,40
UAH з ПДВ
417 410,40
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ САВВА ГРУПП 424 060,80
UAH з ПДВ
424 060,80
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ СЕРВІСТОРГПРОМ 430 320,00
UAH з ПДВ
430 320,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 січня 2020 15:16
Зн.ГОРОНО док.перем..PDF
28 грудня 2019 15:13
Електронний підпис
28 грудня 2019 15:11
Зн. ГОРОНО ан.дог.СИР.PDF
28 грудня 2019 15:11
Зн. ГОРОНО СИР пр.дог..PDF
28 грудня 2019 15:11
Зн. ГОРОНО СИР тех.хар...PDF
28 грудня 2019 15:11
Лист-відгук творог.pdf
28 грудня 2019 15:11
Скани Лист-подяка.pdf
28 грудня 2019 15:11
Атестат.jpg
28 грудня 2019 15:11
сертифікат (2).jpg
28 грудня 2019 15:11
Зн. ГОРОНО Ст 17..PDF
28 грудня 2019 15:11
Зн. ГОРОНО довідки.PDF
28 грудня 2019 15:11
мрія 2.pdf
28 грудня 2019 15:11
Зн. ГОРОНО тр. кн..PDF
28 грудня 2019 15:11
Зн. ГОРОНОфін.звіт.PDF
28 грудня 2019 15:11
Зн. ГОРОНО робітн..PDF
28 грудня 2019 15:11
Зн. ГОРОНО мтб.PDF
28 грудня 2019 15:11
СТАТУТ (новий).PDF
28 грудня 2019 15:11
Зн. ГОРОНО заг..PDF
28 грудня 2019 15:11
Зн. ГОРОНО СИР ЦП..PDF

Публічні документи

09 січня 2020 16:41
Електронний підпис
27 грудня 2019 19:18
Електронний підпис

Публічні документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "МП Мрія"

ТОВ САВВА ГРУПП

ТОВ СЕРВІСТОРГПРОМ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "МП Мрія"
#24150945
Переможець 417 410,40
UAH з ПДВ
09 січня 2020 15:18

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 січня 2020 15:18

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "МП Мрія"
#24150945
417 410,40
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 січня 2021 11:18
Електронний підпис укладений
28 грудня 2020 15:34
23.PDF зміни до договору
28 грудня 2020 15:31
Електронний підпис укладений
30 жовтня 2020 10:26
кисломолочний.PDF зміни до договору
30 жовтня 2020 09:47
Електронний підпис укладений
29 січня 2020 10:05
Договір з переможцем укладений
29 січня 2020 09:45

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Суму договору зменшено в зв'язку зі зменшенням обсягу закупівлі.
Номер договору про закупівлю: 23
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сума договору зменшена в зв'язку з закриттям договору.
Номер договору про закупівлю: 23
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 січня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 214 888,44
UAH (в тому числі ПДВ 35 814,74 UAH)