Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з приймання телефонних дзвінків (послуги кол-центру)
Очікувана вартість
421 685,00 UAH
UA-2019-12-13-000528-a dd7325bf9820471c852ca823243f5772
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Міняйло Ігор Валентинович

080577253619 dz_upszn@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління праці та соціального захисту населення адміністрації Шевченківського району Харківської міської ради
Код ЄДРПОУ: 03196593
Місцезнаходження: 61166, Україна , Харківська обл., Харків, просп. Науки, б 17а
Контактна особа: Міняйло Ігор Валентинович
080577253619
dz_upszn@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 грудня 2019 12:12
Звернення за роз’ясненнями: до 20 грудня 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 26 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 грудня 2019 10:00
Початок аукціону: 02 січня 2020 11:47
Очікувана вартість: 421 685,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 108,43 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79510000-2: Послуги з приймання телефонних дзвінків


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з приймання телефонних дзвінків (послуги кол-центру)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61166, Україна, Харківська область, Харків, проспект Науки буд. 17А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 79510000-2 — Послуги з приймання телефонних дзвінків

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 грудня 2019 12:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 грудня 2019 12:14
ТД кол центр 2020.docx
13 грудня 2019 12:14
ДОДАТОК 5_КЦ_2020.doc
13 грудня 2019 12:14
ДОДАТОК 3_КЦ_2020.doc
13 грудня 2019 12:14
ДОДАТОК 2_КЦ_2020.doc
13 грудня 2019 12:14
ДОДАТОК 1_КЦ_2020.doc
13 грудня 2019 12:14
ДОДАТОК_4_КЦ_2020.docx
13 грудня 2019 12:14
ДОДАТОК 1_1_КЦ_2020.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-12-13-000528-a.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП МОЛЧАНОВ СТАНІСЛАВ ВІКТОРОВИЧ, Код ЄДРПОУ:3246106952
Дата подання: 08 січня 2020 13:10
Оскарження кваліфікаціі учасників
Добрий день. Додаємо документи, яких бракувало на момент початку торгів. Прошу відмітити, що наша цінова пропозиція набагато нижча, ніж у ФОП Загородня Олена Станіславівна, та вважаю, що документи, яких не вистачало на момент засідання тендерного комітету, не є вагомою причиною, для дискваліфікаціі ФОП Молчанов Станіслав Вікторович. Що до підписа ЕЦП/КЕП, пропозиція була підписана 02.01.2020 у ввечері.
Дякуємо за увагу, очікуємо Ваше рішення.
З Повагою, ФОП Молчанов Станіслав Вікторович
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
09 січня 2020 13:01
Тендерним комітетом розглянута вимога та за результатами розгляду встановлено, що вимога не підлягає задоволенню з наступних підстав:
Пунктом 1 розділу 3 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» передбачено подачу документів у складі тендерної пропозиції шляхом накладення кваліфікованого електронного підпису (КЕП). Пропозиція повинна бути підписана не після завершення аукціону, а підчас подачі документів.
Відповідно до пункту 4 ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 1 розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації починаючи з учасника, тендерна пропозиція якого за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною.
ФОП Молчанов Станіслав Вікторович надав не всі документи, які вимагались відповідно до тендерної документації:
-тендерна пропозиція, яка подається учасником процедури закупівлі, повинна складатися з тендерної пропозиції, яка подається в електронному вигляді та завантаженого файлу із заповненою тендерною пропозицією за формою, вказаною у Додатку 1 до тендерної документації.
Не був завантажений файл із заповненою тендерною пропозицією, тендерна пропозиція учасника за формою, вказаною у Додатку 1 до тендерної документації відсутня.
-не надані документи, що підтверджують платником якого виду податку (ПДВ чи єдиного податку) є Учасник.
Розділом 3 Тендерної документації передбачено, що електронний вигляд тендерної пропозиції повинен бути чітким та відображати підписи та печатки.
Електронний вигляд Картки фізичної особи платника податків Молчанова С.І. – не чіткий, не можливо прочитати ідентифікаційний номер.
Печать на договорі № 205239192 від 31.08.2018- не чітка, не можливо прочитати зміст.
Документи, які завантажені учасником 08.01.2020, тобто, після прийняття тендерним комітетом рішення про не відповідність тендерної пропозиції умовам тендерної документації не можуть розглядатись, так як чинним законодавством та тендерною документацією не передбачений такий розгляд. На час розгляду тендерних пропозицій дані документи не були завантажені, та не були надані у складі тендерної пропозиції, що є однією із причин відхилення тендерної пропозиції.
За таких обставин, тендерний комітет вважає, що тендерна пропозиція ФОП Молчанов Станіслав Вікторович не відповідає вимогам тендерної документації, підстави для задоволення вимоги-відсутні.
Вважає за необхідне відмовити в задоволенні Вимоги від 08.01.2020.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно

Документи подані скаржником

08 січня 2020 13:10
лайф договор.PDF

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 січня 2020 12:08

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП МОЛЧАНОВ СТАНІСЛАВ ВІКТОРОВИЧ 418 685,00
UAH з ПДВ
395 783,14
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Загородня Олена Станіславівна 421 400,00
UAH з ПДВ
421 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 січня 2020 23:27
Електронний підпис
02 січня 2020 23:24
Електронний підпис
27 грудня 2019 17:02
Альтаріс лист відгук.PDF
27 грудня 2019 17:02
Виписка.PDF
27 грудня 2019 17:02
Ш.Р. Додаток 1 Протокол.PDF
27 грудня 2019 17:02
Ш.Р. Гарантійний лист.PDF
27 грудня 2019 17:02
Паспорт.PDF
27 грудня 2019 17:02
ИНН.PDF
27 грудня 2019 17:02
Ш.Р. лист згода.PDF

Публічні документи

13 січня 2020 11:44
Електронний підпис
13 січня 2020 11:42
Dovidka.pdf
09 січня 2020 16:59
Електронний підпис
09 січня 2020 16:55
Ш_ДОДАТОК 1_1_КЦ_2020.pdf
09 січня 2020 16:55
Dovidka_19345418840720378479.pdf
26 грудня 2019 13:56
Електронний підпис
26 грудня 2019 13:54
Ш_Лист-відгук_2020.pdf
26 грудня 2019 13:54
Ш_Додаток 5_2020.pdf
26 грудня 2019 13:54
Ш_Додаток 3_2020.pdf
26 грудня 2019 13:54
Ш_Паспорт_2020.pdf
26 грудня 2019 13:54
Ш_Витяг ЄДР_2020.pdf
26 грудня 2019 13:54
Ш_Гарантійний лист_2020.pdf
26 грудня 2019 13:54
Ш_Додаток 4_2020.pdf
26 грудня 2019 13:54
Ш_Додаток 1_2020.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП МОЛЧАНОВ СТАНІСЛАВ ВІКТОРОВИЧ

ФОП Загородня Олена Станіславівна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП МОЛЧАНОВ СТАНІСЛАВ ВІКТОРОВИЧ
#3246106952
Відхилено 395 783,14
UAH з ПДВ
03 січня 2020 16:27
ФОП Загородня Олена Станіславівна
#2441000960
Переможець 421 400,00
UAH з ПДВ
09 січня 2020 14:20

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 січня 2020 14:20

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Загородня Олена Станіславівна
#2441000960
421 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
16 березня 2021 14:16
Електронний підпис зміни до договору
15 січня 2021 14:26
д у 4.pdf зміни до договору
15 січня 2021 14:24
Електронний підпис зміни до договору
05 січня 2021 13:53
дод уг 3.pdf зміни до договору
05 січня 2021 13:52
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2020 15:19
дод угода 2 колцентр.pdf зміни до договору
28 грудня 2020 15:18
Електронний підпис зміни до договору
14 серпня 2020 15:00
ду до 01-42-01.pdf зміни до договору
14 серпня 2020 14:59
Електронний підпис укладений
21 січня 2020 11:28
договір 01-42-01 від 21012020.rar укладений
21 січня 2020 11:20

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
14 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
14 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Перейменування замовника
Номер договору про закупівлю: 01-42/01
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): надання послуг за неповний календарний рік
Номер договору про закупівлю: 01-42/01
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
05 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору по 28,02,2021, необхідний для проведення процедури закупівлі на початку 2021р. в обсязі, що не перевищує 20% суми визначеної в даному договорі, ч. 6 ст.41 Закону Украіни"Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 01-42/01
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
15 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна банківських реквізитів замовника
Номер договору про закупівлю: 01-42/01
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 28 лютого 2021
Сума оплати за договором: 401 333,37
UAH