Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт будівель Комунального закладу охорони здоров'я "Валківська центральна районна лікарня" за адресою; провулок Майський,будинок 34,м. Валки, Валківського району,Харківської області. Кошти "Надзвичайної кредитної програми відновлення України".
Очікувана вартість
13 984 903,20 UAH
UA-2019-12-13-000317-a 5f7b738111ce4c29ba7926b6dae65124
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Стеценко Сергій Валерійович

+380575351474 medic_valky@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КНП "Валківська центральна районна лікарня"
Код ЄДРПОУ: 02002859
Місцезнаходження: 63002, Україна , Харківська обл., Валки, провулок Майський,34
Контактна особа: Стеценко Сергій Валерійович
+380575351474
medic_valky@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 грудня 2019 10:51
Звернення за роз’ясненнями: до 02 січня 2020 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 08 січня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 січня 2020 12:00
Початок аукціону: 13 січня 2020 13:05
Очікувана вартість: 13 984 903,20 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 69 924,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт будівель Комунального закладу охорони здоров'я "Валківська центральна районна лікарня" за адресою; провулок Майський,будинок 34,м. Валки, Валківського району,Харківської області. Кошти "Надзвичайної кредитної програми відновлення України".
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 63002, Україна, Харківська область, м.Валки, провулок Майський,34
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Початок робіт Аванс 14 Календарні 30
Виконання робіт Акт виконання робіт Пiсляоплата 45 Календарні 65
Виконання робіт Завершення робіт. Після реєстрації декларації про готовність об"єкта до експлуатації Пiсляоплата 45 Календарні 5

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 грудня 2019 12:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 грудня 2019 12:15
Тендерна документація нова редакція.docx
24 грудня 2019 12:15
Перелік внесених змін в ТД.docx
24 грудня 2019 12:15
Тендерна документація.docx
24 грудня 2019 12:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 грудня 2019 10:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 грудня 2019 12:15
Тендерна документація нова редакція.docx
24 грудня 2019 12:15
Перелік внесених змін в ТД.docx
24 грудня 2019 12:15
Тендерна документація.docx
13 грудня 2019 10:52
Тендерна документація.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-12-13-000317-a.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "СТРОЙСЕРВИС-ПЛЮС", Код ЄДРПОУ:35243565
Дата подання: 20 грудня 2019 19:18
Прохання щодо вилучення або коригування дискримінаційних пунктів тендерної документації
Доброго дня!
ТОВ «СТРОЙСЕРВИС-ПЛЮС» вбачає необхідним прийняти участь Відкритих торгах UA-2019-12-13-00031-7a «Капітальний ремонт будівель Комунального закладу охорони здоров’я «Валківська центральна районна лікарня» за адресою: провулок Майський, будинок 34, м. Валки, Валківського району Харківської області».
Ознайомившись з Тендерною документацією, наша копманія, що має великий досвід подібних робіт, вважає незаконними та такими, що суперечать принципам чесної конкуренції та є дискримінаційними наступні вимоги:
1. пункт 5 розділу ІІІ тендерної документації:
«Відповідний досвід роботи: не менше 2 (двох) аналогічних договорів протягом останніх 4 (чотирьох) років із вартістю кожного договору не менше 30% від суми тендерної пропозиції. Загальний досвід роботи Учасника має бути не менше 4 (чотирьох) років»
2. пункт 5 розділу ІІІ тендерної документації:
«Фінансова спроможність учасника закупівлі: середньорічний оборот коштів за останні 4 (чотири) роки (середнє арифметичне значення річних оборотів) має бути не менше 100% від суми пропозиції».
Щодо пункту 1 зазначаємо, що жодною нормою діючого законодавства не встановлена вимога підтвердження саме вартості відповідних договорів та їх відсоткового співвідношення із сумою тендерної пропозиції. Необхідною є лише умова щодо підтвердження досвіду виконання аналогічних робіт.
Щодо пункту 2 так само звертаємо увагу, що законодавством України не встановлена обов’язкова вимога підтвердження фінансової спроможності учасника. Крім того, середне арифметичне значення річних обертів жодним чином не може підтверджувати фінансову спроможність учасника, оскільки при наявності великих обертів підприємство може мати і великі витрати. Вважаємо зазначений пункт дискримінаційним та таким, що не направлений на підтвердження фінансової спроможності учасника.
ТОВ «СТРОЙСЕРВИС-ПЛЮС» звертається до Вас із проханням виключення, або редагування цих незаконних вимог.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
21 грудня 2019 12:12
Прохання щодо вилучення з тендерної документації не задоволено

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-01-28-000028 ● 733d5cce2cbf41adb15b196117eafafe
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 27 січня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 28 січня 2020 13:00
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

27.01.2020 № 14
(дата)
Харків

Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Костенко П. від 27.01.2020 року.


Начальник Станіслав КОСІНОВ

Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби
від 27.01.2020 № 14

Витяг з переліку
процедур для здійснення моніторингу закупівлі

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
8 UA-2019-12-13-000317-a 13.12.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Павло КОСТЕНКО

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 05 лютого 2020
Кінцевий строк оскарження: 20 лютого 2020

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 січня 2020 13:32

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ДОБРОБУДЪ" 13 979 682,22
UAH з ПДВ
12 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЛИСИЧАНСЬКА ІНЖЕНЕРНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ 13 209 114,96
UAH з ПДВ
13 139 180,00
UAH з ПДВ
Документи
Приватне підприємство "Фасад-Сервіс" 13 978 847,66
UAH з ПДВ
13 978 847,66
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 січня 2020 12:49
Електронний підпис
10 січня 2020 12:43
Тенд.предложение.PDF
10 січня 2020 12:43
Статут.pdf
10 січня 2020 12:43
Проект договора.PDF
10 січня 2020 12:43
Паспорт директора.pdf
10 січня 2020 12:43
Пакт.PDF
10 січня 2020 12:43
Матеріальна база.PDF
10 січня 2020 12:43
Ліцензія.pdf
10 січня 2020 12:43
Кошторис.pdf
10 січня 2020 12:43
Досвід-2.pdf
10 січня 2020 12:43
Досвід-1.pdf
10 січня 2020 12:43
Дозволи.pdf
10 січня 2020 12:43
Гарантія.zip
10 січня 2020 12:43
Гарантійні листи.PDF
10 січня 2020 12:43
Витяг.PDF

Публічні документи

10 січня 2020 21:52
Електронний підпис
10 січня 2020 21:51
Інші документи.pdf
10 січня 2020 21:51
СТАТУТ.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ДОБРОБУДЪ"

ТОВ "ЛИСИЧАНСЬКА ІНЖЕНЕРНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ

Приватне підприємство "Фасад-Сервіс"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ДОБРОБУДЪ"
#31798269
Рішення скасоване 12 000 000,00
UAH з ПДВ
21 січня 2020 09:05
ТОВ "ДОБРОБУДЪ"
#31798269
Переможець 12 000 000,00
UAH з ПДВ
22 січня 2020 10:48

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 січня 2020 10:48

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ДОБРОБУДЪ"
#31798269
12 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 31 січня 2020 13:25
Коментар щодо відміни: Відповідно до ст. 31 п 1 Закону України «Про публічні закупівлі» та Розділ VI п 1 Тендерної документації (неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель)
Документи:
31 січня 2020 13:25
Повідомлення про відміну закупівлі