Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КНП "Валківська центральна районна лікарня" |
Код ЄДРПОУ: | 02002859 |
Місцезнаходження: | 63002, Україна , Харківська обл., Валки, провулок Майський,34 |
Контактна особа: |
Стеценко Сергій Валерійович +380575351474 medic_valky@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 грудня 2019 10:51 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 січня 2020 12:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 січня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 січня 2020 12:00 |
Початок аукціону: | 13 січня 2020 13:05 |
Очікувана вартість: | 13 984 903,20 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 69 924,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Підписання договору | Початок робіт | Аванс | 14 | Календарні | 30 |
Виконання робіт | Акт виконання робіт | Пiсляоплата | 45 | Календарні | 65 |
Виконання робіт | Завершення робіт. Після реєстрації декларації про готовність об"єкта до експлуатації | Пiсляоплата | 45 | Календарні | 5 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 грудня 2019 12:23 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
24 грудня 2019 12:15 |
Тендерна документація нова редакція.docx | |
24 грудня 2019 12:15 |
Перелік внесених змін в ТД.docx | |
24 грудня 2019 12:15 |
Тендерна документація.docx |
24 грудня 2019 12:23 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
24 грудня 2019 12:15 |
Тендерна документація нова редакція.docx
|
|||
24 грудня 2019 12:15 |
Перелік внесених змін в ТД.docx
|
|||
24 грудня 2019 12:15 |
Тендерна документація.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
ТОВ «СТРОЙСЕРВИС-ПЛЮС» вбачає необхідним прийняти участь Відкритих торгах UA-2019-12-13-00031-7a «Капітальний ремонт будівель Комунального закладу охорони здоров’я «Валківська центральна районна лікарня» за адресою: провулок Майський, будинок 34, м. Валки, Валківського району Харківської області».
Ознайомившись з Тендерною документацією, наша копманія, що має великий досвід подібних робіт, вважає незаконними та такими, що суперечать принципам чесної конкуренції та є дискримінаційними наступні вимоги:
1. пункт 5 розділу ІІІ тендерної документації:
«Відповідний досвід роботи: не менше 2 (двох) аналогічних договорів протягом останніх 4 (чотирьох) років із вартістю кожного договору не менше 30% від суми тендерної пропозиції. Загальний досвід роботи Учасника має бути не менше 4 (чотирьох) років»
2. пункт 5 розділу ІІІ тендерної документації:
«Фінансова спроможність учасника закупівлі: середньорічний оборот коштів за останні 4 (чотири) роки (середнє арифметичне значення річних оборотів) має бути не менше 100% від суми пропозиції».
Щодо пункту 1 зазначаємо, що жодною нормою діючого законодавства не встановлена вимога підтвердження саме вартості відповідних договорів та їх відсоткового співвідношення із сумою тендерної пропозиції. Необхідною є лише умова щодо підтвердження досвіду виконання аналогічних робіт.
Щодо пункту 2 так само звертаємо увагу, що законодавством України не встановлена обов’язкова вимога підтвердження фінансової спроможності учасника. Крім того, середне арифметичне значення річних обертів жодним чином не може підтверджувати фінансову спроможність учасника, оскільки при наявності великих обертів підприємство може мати і великі витрати. Вважаємо зазначений пункт дискримінаційним та таким, що не направлений на підтвердження фінансової спроможності учасника.
ТОВ «СТРОЙСЕРВИС-ПЛЮС» звертається до Вас із проханням виключення, або редагування цих незаконних вимог.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-01-28-000028 ● 733d5cce2cbf41adb15b196117eafafe
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 27 січня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 28 січня 2020 13:00 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
27.01.2020 № 14
(дата)
Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Костенко П. від 27.01.2020 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби
від 27.01.2020 № 14
Витяг з переліку
процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
8 UA-2019-12-13-000317-a 13.12.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Павло КОСТЕНКО
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 05 лютого 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 20 лютого 2020 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 13 січня 2020 13:32
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ДОБРОБУДЪ" |
13 979 682,22
UAH з ПДВ
|
12 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ЛИСИЧАНСЬКА ІНЖЕНЕРНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ |
13 209 114,96
UAH з ПДВ
|
13 139 180,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Приватне підприємство "Фасад-Сервіс" |
13 978 847,66
UAH з ПДВ
|
13 978 847,66
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ДОБРОБУДЪ" #31798269 |
Рішення скасоване |
12 000 000,00
UAH з ПДВ
|
21 січня 2020 09:05
|
ТОВ "ДОБРОБУДЪ" #31798269 |
Переможець |
12 000 000,00
UAH з ПДВ
|
22 січня 2020 10:48
|
Інформація про відміну
Дата відміни: | 31 січня 2020 13:25 |
Коментар щодо відміни: | Відповідно до ст. 31 п 1 Закону України «Про публічні закупівлі» та Розділ VI п 1 Тендерної документації (неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель) |
31 січня 2020 13:25
|
Повідомлення про відміну закупівлі |