Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Реконструкція з використанням заходів термомодернізації будівлі ЗОШ № 2 у м. Лиман» (Коригування)
Очікувана вартість
38 058 279,00 UAH
UA-2019-12-12-005544-b 53089070b8bb4d6b99cba40c15188c50
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Світлана Міан

+380997591934 liman_uo@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти, молоді та спорту Лиманської міської ради
Код ЄДРПОУ: 41832960
Місцезнаходження: 84406, Україна , Донецька обл., м. Лиман, вул. Незалежності, буд.15
Контактна особа: Світлана Міан
+380997591934
liman_uo@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 грудня 2019 21:58
Звернення за роз’ясненнями: до 18 грудня 2019 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 24 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 грудня 2019 00:00
Початок аукціону: 02 січня 2020 13:20
Очікувана вартість: 38 058 279,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 190 291,39 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 189500 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Закупівля оголошена в рамках Надзвичайної кредитної програми для відновлення України (зі змінами) від 25.11.2015 року №1068. Договір укладений за результатами цієї процедури набере чинності з моменту письмового підтвердження Мінрегіону та Європейського інвестиційного банку (далі - ЄІБ) "без заперечень". У разі не надання ЄІБ резолюції "без заперечень" договірні відносини вважаються такими, що не розпочалися. Рішення ЄІБ є остаточним і безапеляційним.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Реконструкція з використанням заходів термомодернізації будівлі ЗОШ № 2 у м. Лиман» (Коригування) (Джерело фінансування – субвенція з державного бюджету та кошти міського бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84401, Україна, Донецька область, м. Лиман, вул. Пушкіна, 13 а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 жовтня 2020
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Перед початком робіт Замовник сплачує Підряднику попередню оплату (аванс) для виконання будівельно-монтажних робіт, згідно постанови Кабінету Міністрів України від 23.04.2014 р. № 117 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» (аванс надається на 3 місяці з моменту виплати У разі вимоги Підрядником попередньої оплати (авансу), Підрядник до надання Замовнику рахунку (інвойсу) на попередню оплату (авансу) (або разом з ним) має надати Замовнику безвідкличну банківську гарантію повернення попередньої оплати (авансу) на суму, еквівалентну сумі попередньої оплати (авансу), з терміном дії до повного зарахування попередньої оплати (авансу) згідно актів приймання виконаних будівельних робіт або повернення Підрядником суми попередньої оплати (авансу) згідно з пунктом 12.4 Договору, але не менше 4 (чотирьох) календарних місяців (у тому числі 30 (тридцять) днів для реалізації Замовником права отримання коштів цієї гарантії). Умови гарантії можуть передбачати пропорційне зменшення суми гарантії на суми прийнятих робіт згідно актів приймання виконаних будівельних робіт. У разі невиконання Підрядником договірних зобов’язань протягом зазначеного у п. 12.2 цього Договору строку, отримані суми попередньої оплати або повертаються Підрядником Замовнику на рахунки, що будуть повідомлені Підряднику Замовником, або отримуються Замовником за банківською гарантією повернення попередньої оплати. Аванс 10 Робочі 30
Виконання робіт Проміжні розрахунки за виконані роботи здійснюються Замовником в межах не більш як 95 (дев’яносто п’яти) відсотків їх загальної вартості за Договірною ціною на підставі підписаних актів приймання виконаних будівельних робіт (Форми – КБ-2в), довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (Форми – КБ-3), та/або підписаних актів приймання-передачі обладнання і рахунку на оплату. Акти приймання виконаних будівельних робіт (Форми - КБ-2в), довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (Форми - КБ-3), акти приймання-передачі обладнання підписуються Замовником за наявності у нього всіх необхідних виконавчих документів. Підрядник надає разом із формами КБ-2в, КБ-3 (у 4-х примірниках) Замовнику до 25 числа поточного місяця на паперових і магнітних носіях документи, що підтверджують виконання робіт, всю необхідну виконавчу документацію (сертифікати на застосовані матеріали, паспорти на конструкції та обладнання, акти на приховані роботи, документи, що підтверджують фактичні витрати на відрядження, та ін.), відомість ресурсів, яка підписана головним бухгалтером або керівником підприємства та підтверджена печаткою, а також реєстр накладних застосованих матеріалів і устаткування із зазначенням вартості, завірений підписом керівника і печаткою. Пiсляоплата 45 Календарні 65
Iнша подія Кінцеві розрахунки між Замовником та Підрядником у розмірі 5 (п’яти) відсотків від Договірної ціни здійснюються у термін до 45 (сорока п’яти) календарних днів після реєстрації декларації про готовність Об'єкта до експлуатації. Пiсляоплата 45 Календарні 5

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 грудня 2019 22:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 грудня 2019 21:58
Подовження Додатку 3 Експертиза.docx
12 грудня 2019 21:58
Подовження Додатку 3 Спеціфікація 2019.docx
12 грудня 2019 21:58
ТД ЗОШ №2 Лиман 2019.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

договірна ціна
Дата подання: 13 грудня 2019 11:39
Дата відповіді: 16 грудня 2019 22:35
Можливо ЗАМОВНИКУ вислати НОЛЬ ціну у програмі АВК-5 ЗВЕДЕНОГО КОШТОРИСНОГО РОЗРАХУНКУ який пройшов експертизу. Розрахунок НОЛЬ ціна зробе розробник ПРОЕКТУ та передасть ЗАМОВНИКУ, раніше розробник ПРОЕКТУ повинен передавати ЕЛЕКТРОННУ версію Зведеного кошторисного разрахунку. ЦЕ не порушення законодавства а для УЧАСНИКІВ полегшення.
Відповідь: Доброго дня!
Ваше питання розглянуто.
Умови закупівлі залишаються незмінними.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-12-12-005544-b.b1
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: BAK stavební společnost, a.s., Код ЄДРПОУ:28402758
Дата подання: 21 грудня 2019 16:48
Вимога щодо усунення порушення під час процедури закупівлі Замовником Управлінням освіти, молоді та спорту Лиманської міської ради, а саме: щодо неправомірного оголошення тендеру № UA-2019-12-12-005544-b «Реконструкція з використанням заходів термомодернізації будівлі ЗОШ № 2 у м. Лиман» (Коригування). Щодо незаконного розірвання договору в односторонньому порядку укладеного за результатами торгів № UA-2018-10-29-001562-с.
14.11.2018 року завершився аукціон у закупівлі № UA-2018-10-29-001562-с (очікувана вартість 38058279,00 грн. з ПДВ), за результатами якого АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО “БАК будівельна компанія” (BAK stavebni spolecnost, a.s.) (далі по тексту – «переможець» або «Підрядник») перемогло, запропонувавши найнижчу ціну (а саме 38 000 105,08 грн. з ПДВ). Протоколом розкриття тендерних пропозицій від 14.11.2018 року о 13:07 визнано переможцем торгів. Оголошено повідомлення про намір укласти договір переможцю. З переможцем АКЦІОНЕРНИМ ТОВАРИСТВОМ “БАК будівельна компанія” (BAK stavebni spolecnost, a.s.) укладено Договір про закупівлю робіт №1 (договір підряду) від 08 січня 2019 року. Згідно п. 1.4 договору, даний договір набирає чинності з моменту отримання резолюції Європейського інвестиційного банку (далі-ЄІБ) «без заперечень». Джерелами фінансування робіт за договором є субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію проектів у рамках «Надзвичайної кредитної програми для відновлення України» та/або кошти місцевих бюджетів. Порядок надання субвенції визначається Постановою Кабінету Міністрів України від 25.11.2015 № 1068 та Угодою про передачу коштів позики № 13010-05/126 від 23 липня 2018 року між Міністерством фінансів України, Міністерством регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України, Лиманською міською радою та Управлінням освіти, молоді та спорту Лиманської міської ради, укладеною відповідно до Фінансової угоди між Україною та Європейським інвестиційним банком (Проект «Надзвичайна кредитна програма для відновлення України»), ратифікованої Законом № 346-VIII від 22.04.2015р., (далі по тексту – проект) за погодженням з Мінрегіоном та Мінфіном. Згідно до розділу «Тлумачення та визначення» Проекту – «Посібник з питань закупівель» означає, опублікований на веб-сайті ЄІБ посібник із закупівлі, який інформує ініціаторів проектів, що повністю чи частково фінансуються ЄІБ, про організацію дій для здійснення закупівлі товарів, робіт та послуг, необхідних для Проекту (далі по тексту – Посібник з питань закупівель). На підставі Посібника з питань закупівель для проектів, що фінансуються ЄІБ, в рамках Проекту консультантами Європейського інвестиційного банку та Мінрегіоном була розроблена – «Процедура закупівель. Конкурсні торги за національними процедурами» (надалі – Процедура закупівель). Відповідно до ч.1,2 параграфа 3 Процедури закупівель, замовником тендеру є кінцевий одержувач коштів позики. Замовник готує тендерну документацію для проекту, виконує закупівлю та визначає виконавця. Група реалізації проекту при Мінрегіоні (далі «Мінрегіон/ГРП»), надає загальну підтримку, координує та наглядає за процесом проведення закупівлі. Зокрема, Мінрегіон/ГРП розробляє примірну тендерну документацію, затверджує тендерну документацію, що підготовлена Замовниками, а також розробляє План закупівель. Також, Мінрегіон/ГРП координує співпрацю між Замовниками та ЄІБ (наприклад, при схваленні на предмет відсутності заперечень чи при запитах додаткової інформації). Згідно Проекту, Мінрегіон виступає Ініціатором проекту. Згідно до ч.1,2 параграфа 6.1 Процедури закупівель, відповідно до ст. 3.5 Керівництва ЄІБ про закупівлі «У випадку, коли не йде мова про процедуру міжнародної закупівлі, ініціатор повинен отримати згоду Банку на обраний метод проведення закупівлі та остаточний вибір учасника тендера на основі адекватних обґрунтувань, наданих ініціатором». Для цього перед вибіркою коштів (платежами Виконавцю) Замовник через Мінрегіон/ГРП повинен подати результати закупівлі з адекватними обґрунтуваннями (Протокол оцінки тендерних пропозицій та підписаний контракт) до ЄІБ та отримати його схвалення на предмет відсутності заперечень «ex-post». Замовник повинен надати наступні документи до Мінрегіону/ГРП: Протокол оцінки тендерних пропозицій; Підписана копія Пакту про згоду; Підписана угода. Мінрегіон/ГРП розглядає надані документи, складає порівняльну таблицю результатів публічних закупівель (англійською мовою) та передає їх до ЄІБ для подальшого погодження (отримання «без заперечень»). Всупереч вищезазначеному Міністерством регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України подання на погодження до ЄІБ переможця процедури закупівлі подано не було, а свавільно, перевищуючи надані повноваження, даючи оцінюючі характеристики переможцю, здійснюючи безпідставні звинувачення, приймається рішення про неможливість направлення такого подання, про що повідомляється Замовника листом №01/1021 від 15.10.2019року. В свою чергу, Замовником - Управлінням освіти, молоді та спорту Лиманської міської ради направляється Підряднику лист про розірвання договору підряду №1 від 08.01.2019 року в односторонньому порядку з 16 жовтня 2019 року та опубліковується в електронній системі закупівель Рrozorro. Розірвання Договору про закупівлю робіт №1 (договір підряду) від 08 січня 2019 року (далі по тексту – Договір) є неправомірним та таким, що не відповідає чинним нормам законодавства України виходячи з наступного: У відповідності до п. 17.2 Договору розірвання договору допускається за згодою Сторін. Можливості розірвання договору в односторонньому порядку Договором не передбачено. Оскільки, договір породжує господарські зобов’язання, є господарським, а тому до нього повинна застосовуватись ч. 1 с. 188 та ст.291 Господарського кодексу України, яка забороняє односторонню відмову від договору. Вищезазначене вказує на відсутність будь-яких інших підстав для розірвання договору, виходячи як з норм чинного законодавства, так і з умов самого договору. За змістом частин 4, 5 ст. 188 Господарського кодексу України сторони передають на вирішення суду спір, якщо вони не досягли згоди щодо зміни договору; якщо судовим рішенням договір змінено або розірвано, договір вважається зміненим або розірваним з дня набрання чинності даним рішенням, якщо іншого строку набрання чинності не встановлено за рішенням суду. Таким чином, Замовником, недотримано передбаченої ст.188 Господарського кодексу України порядку розірвання договору за відсутності згоди іншої сторони договору, а саме передання спору на вирішення суду. Судячи з вищевказаного, Договір про закупівлю робіт №1 (договір підряду) від 08 січня 2019 року не є розірваним, оскільки не дотримано процедуру його розірвання. Оскільки, договір укладений за результатами торгів № UA-2018-10-29-001562-с не розірвано, Замовником не міг бути призначений новий тендер, незаконно прийнято рішень щодо проведення (оголошення) тотожного тендеру UA-2019-11-14-003281-b на аналогічних умовах на виконання тих самих робіт, виконання яких передбачено в договорі про закупівлю робіт №1 (договір підряду) від 08 січня 2019 року та затверджено тендерну документацію (Рішення уповноваженої особи Управління освіти, молоді та спорту Лиманської міської ради затверджене протокол № 2 від «24» жовтня 2019 р.). Усе наведе вище свідчить, що оголошений тендер № UA-2019-12-12-005544-b є незаконним, і має бути скасований замовником відповідно до абз. 2 ч.1 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі» за яким замовник відміняє торги в разі: неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель. У протилежному випадку, складається практика, за якої Управління освіти, молоді та спорту Лиманської міської ради, оголошує новий тендер з метою не виконання прийнятих зобов’язань за договором про закупівлю робіт №1 (договір підряду) від 08 січня 2019 року у попередньому аналогічному тендері, - що є неприпустимим і не узгоджується із нормами та метою взагалі Закону України «Про публічні закупівлі». Замовник розпоряджається не власними коштами, а коштами, що прямо чи опосередковано перебувають у віданні держави Україна або територіальної громади і повинен діяти ощадливо, заобачливо та добросовісно, а не відміняти і призначати торги виключно за власним рішенням. Відповідно до преамбули Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (надалі – Закон) цей Закон установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. Статтею 3 Закону встановлено принципи здійснення закупівель, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Також щодо наших вимог у цій частині зазначимо таке. Ми включаємо дані вимоги щодо тендеру № UA-2019-12-12-005544-b, оскільки їх призначення та проведення призведе до визнання, ще одного переможця, при тому що існує переможець, з яким вже укладений договір. Так, буде порушено вже права не одного учасника торгів, а двох, витрачені кошти та час на підготовку та участь в торгах. Також іншої процедурної можливості подати таку вимогу у нас немає – система електронних торгів не дозволяє внести будь-яку скаргу чи вимогу у торги, які відбулися та за якими укладено договір. Тобто ми технічно не можемо окремо внести вимогу чи скаргу у профіль тендеру № UA-2018-10-29-001562-с. Враховуючи наведені вище доводи про те, що Замовник посилаючись на розірвання договору, щоча процедура розірвання в односторонньому порядку передбачена законодавством була порушена та не передбачена договором; оголошено тотожні торги № UA-2019-12-12-005544-b при не розірваному договорі, укладеному за результатом попередніх торгів № UA-2018-10-29-001562-с, останні мають бути відмінені, оскільки порушено законодавство про публічні закупівлі (принципи публічних закупівель). Для відновлення порушеного права АКЦІОНЕРНИМ ТОВАРИСТВО “БАК будівельна компанія” (BAK stavebni spolecnost, a.s.) 08.11.2019 подано адміністративний позов до Замовника -Управління освіти, молоді та спорту Лиманської міської ради з позовними вимогами, в тому числі про зобов’язання Управління освіти, молоді та спорту Лиманської міської ради не вчиняти дії щодо оголошення та проведення торгів щодо предмету закупівлі «Реконструкція з використанням заходів термомодернізації будівлі ЗОШ № 2 у м. Лиман» (Коригування). Окружним адміністративним судом міста Києва відкрито провадження у справі № 640/21829/19 та призначено підготовче засідання на 20.01.2020року о 10:30 год. На підставі вищенаведеного, вимагаємо відмінити відкриті торги № UA-2019-12-12-005544-b щодо предмету закупівлі «Реконструкція з використанням заходів термомодернізації будівлі ЗОШ № 2 у м. Лиман» (Коригування).
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Залишено без розгляду
рішення від 26.12.2019 № 19292.pdf
Дата публікації: 26 грудня 2019 23:24

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 січня 2020 13:41

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "Сучасні будівельні технології - 12" 37 800 000,00
UAH з ПДВ
37 800 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КОНСОЛЬСТРОЙ" 38 000 500,00
UAH з ПДВ
38 000 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 січня 2020 10:24
Електронний підпис
21 січня 2020 14:32
Електронний підпис
17 січня 2020 14:54
Електронний підпис
10 січня 2020 18:42
Електронний підпис
10 січня 2020 18:41
Довідки.pdf
27 грудня 2019 10:10
Електронний підпис
27 грудня 2019 10:07
Фін.звіт 2019 .rar
27 грудня 2019 10:07
Фін.звіт 2018.rar
27 грудня 2019 10:07
Фін.звіт 2015.rar
27 грудня 2019 10:07
Фін.звіт 2014.rar
27 грудня 2019 10:07
Фін. звіт 2017.rar
27 грудня 2019 10:07
Фін. звіт 2016.rar
27 грудня 2019 10:07
Тендерне забезпечення.zip
27 грудня 2019 10:07
Кошторис.rar
27 грудня 2019 10:07
10 Інші документи (6).rar
27 грудня 2019 10:07
09 ст. 17 (8).rar
27 грудня 2019 10:07
08 Технічна (4).rar
27 грудня 2019 10:07
07 працівники (5).rar
27 грудня 2019 10:07
06 МТБ (3).rar
27 грудня 2019 10:07
05 Аналог.договір (3).rar
27 грудня 2019 10:07
04 Інші довідки 3 (6).rar
27 грудня 2019 10:07
03 Інші довідки 2 скан (5).rar
27 грудня 2019 10:07
02 Інші довідки 2 (6).rar
27 грудня 2019 10:07
00 Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

26 грудня 2019 13:33
Електронний підпис
21 грудня 2019 16:32
статистика 2.jpg
21 грудня 2019 16:32
статистика 1.jpg
21 грудня 2019 16:32
Ліцензія.PDF
21 грудня 2019 16:32
Ліцензія 2.PDF
21 грудня 2019 16:32
Стат 2.jpg
21 грудня 2019 16:32
Стат 1.jpg
21 грудня 2019 16:32
Витяг ЄДР.PDF
21 грудня 2019 16:32
ПДВ.jpg
21 грудня 2019 16:32
комерц.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "Сучасні будівельні технології - 12"

ТОВ "КОНСОЛЬСТРОЙ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "Сучасні будівельні технології - 12"
#38889859
Переможець 37 800 000,00
UAH з ПДВ
09 січня 2020 18:44

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 січня 2020 18:44

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "Сучасні будівельні технології - 12"
#38889859
37 800 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 лютого 2020 08:29
ду2 від 12.02.20 розірв дог 23 від 23.01.20.PDF укладений
12 лютого 2020 08:28
Електронний підпис зміни до договору
05 лютого 2020 11:57
ду 1 дог 23 реконст зош2 ЕІБ 23.01.2020.PDF зміни до договору
05 лютого 2020 11:57
Електронний підпис укладений
23 січня 2020 08:50
дог 23 реконстр ЗОШ 2 ЕІБ 23.01.2020.PDF укладений
23 січня 2020 08:49

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
05 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
05 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміни в Додаток № 1, Додаток № 4
Номер договору про закупівлю: 23
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 січня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: за згодою Сторін