Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Надання послуг з технічного обслуговування та підтримки експлуатаційної придатності систем протипожежного захисту (автоматичної системи пожежної сигналізації , оповіщення людей про пожежу, автоматичного водяного пожежогасіння та пожежних кран-комплектів) в будівлях ДП «Національний цирк України» , та послуги з цілодобового чергування на пожежному посту Замовника. (ДК 021:2015 50610000-4).
Очікувана вартість
960 000,00 UAH
UA-2019-12-12-005354-b 271024fd51fc49fdb35600de8b7cd956
Відкриті торги    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

віктор арнаутов

+380954843025 arnautov-@bigmir.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАЦІОНАЛЬНИЙ ЦИРК УКРАЇНИ"
Код ЄДРПОУ: 02174618
Місцезнаходження: 01135, Україна , Київ обл., м.Київ, , ПЛОЩА ПЕРЕМОГИ, будинок 2
Контактна особа: віктор арнаутов
+380954843025
arnautov-@bigmir.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 грудня 2019 19:19
Звернення за роз’ясненнями: до 21 грудня 2019 20:00
Оскарження умов закупівлі: до 27 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 31 грудня 2019 20:00
Початок аукціону: 02 січня 2020 15:54
Очікувана вартість: 960 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,52%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50610000-4: Послуги з ремонту і технічного обслуговування захисного обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
12 послуга
Надання послуг з технічного обслуговування та підтримки експлуатаційної придатності систем протипожежного захисту (автоматичної системи пожежної сигналізації , оповіщення людей про пожежу, автоматичного водяного пожежогасіння та пожежних кран-комплектів) в будівлях ДП «Національний цирк України», та послуги з цілодобового чергування на пожежному посту Замовника. (ДК 021:2015 50610000-4).
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01135, Україна, Київ, Київ, пл. Перемоги, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 50610000-4 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування захисного обладнання
12 послуга
Надання послуг з технічного обслуговування та підтримки експлуатаційної придатності систем протипожежного захисту (автоматичної системи пожежної сигналізації , оповіщення людей про пожежу, автоматичного водяного пожежогасіння та пожежних кран-комплектів) в будівлях ДП «Національний цирк України», та послуги з цілодобового чергування на пожежному посту Замовника. (ДК 021:2015 50610000-4).
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01054, Україна, Київ, м. Київ, вулиця Дмитрівська, 27
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 50610000-4 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування захисного обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг 2.2. Розмір щомісячної оплати розраховується шляхом поділу суми договору на 12. Оплата послуг за п.2.1, здійснюється щомісяця рівними частинами протягом 12 ти (дванадцяти) місяців в сумі ____________ грн. ___ коп., (______________________________ гривень __ копійок), в тому числі ПДВ 20% - ___________ грн. ___ коп., після того як Виконавець надає рахунок та акт наданих послуг (далі – Акт) та довідку за формою КБ2 та КБ3 не пізніше 10 числа наступного місяця.» Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 грудня 2019 18:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 грудня 2019 18:11
ЗМІНИ до тендерної документації.docx
19 грудня 2019 18:11
ТД в Новій редакції.doc
19 грудня 2019 18:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 грудня 2019 19:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 грудня 2019 18:11
ЗМІНИ до тендерної документації.docx
19 грудня 2019 18:11
ТД в Новій редакції.doc
12 грудня 2019 19:19
ТД ПОЖАРКА 1.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Питання з приводу ліцензійних увов
Дата подання: 17 грудня 2019 11:20
Дата відповіді: 19 грудня 2019 18:28
Доброго дня. Просимо надати відповідь на наше запитання. Навіщо в розділі 6 тендерної документації, а саме: в ліцензійних умовах в переліку надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення включенно спостерігання за системами протипожежного призначення?
Відповідь: В тендерну документацію внесені зміни. В ліцензійних вимогах, в п.6 частини III Тендерної документації, в переліку надання послуг, послуга "Спостерігання за системами протипожежного захисту" вилучена з тендерної документації.
Уточнення щодо ліцензійних умов
Дата подання: 17 грудня 2019 11:43
Дата відповіді: 19 грудня 2019 18:28
Шановний Замовник! В п.6 частини ІІІ Тендерної документації вказана вимога, що в ліцензії Учасника має бути пункт "Спостерігання за системами протипожежного захисту", а в Технічних, якісних та кількісних характеристиках ("Технічні вимоги") предмета закупівлі (Додаток 3 до тендерної документації) не сказано про необхідність виведення сигналу про спрацювання протипожежних систем на пульт централізованого спостерігання. Уточніть, будь ласка, чи повинен пункт про "Спостерігання за системами протипожежного захисту" бути вказаний у ліцензії Учасника?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: В тендерну документацію внесені зміни. В ліцензійних вимогах, в п.6 частини III Тендерної документації, в переліку надання послуг, послуга "Спостерігання за системами протипожежного захисту" вилучена з тендерної документації.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-12-12-005354-b.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АСК-ПРОФІ", Код ЄДРПОУ:35378249
Дата подання: 10 січня 2020 11:23
Скарга!!!
Шановний замовник!!! Звертаємо Вашу увагу, що даний учасник, якого Ви визнали переможцем не надав жодного документу на підтвердження досвіду надання послуг з цілодобового чергування на пожежному посту! Звертаємо Вашу увагу, що дана вимога регламентована Розділом ІІІ тендерної документації Замовника, а саме інформацію про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору (на підтвердження відповідності встановленому критерію Учасник надає копію договору (договорів) щодо надання аналогічних послуг.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
14 січня 2020 16:40
Будівлі Національного цирку України не оснащені технічним обладнанням для цілодобового спостереження.
Тому в умови послуг ми внесли вимогу про «цілодобове чергування», як альтернативу чи спосіб цілодобового спостереження – або як нову послугу, яку (можливо) ще ніхто не надавав.
Наші технічні умови (великі будівлі без оснащення засобами для цілодобового спостереження) – це скоріше виключення, а не правило.
Тому ми вважаємо, що досвід послуг з цілодобового спостереження свідчить, що Учасник цілком усвідомлює наші потреби і здатен належним чином їх задовольнити.

Крім того в тендерній документації, ми просили надати копії договорів на виконання «аналогічних» послуг, а не на виконання «ідентичних» послуг.
Тому в компетенції тендерного комітету Замовника визнати договори Учасника такими, що підтверджують досвід Учасника достатнім для Замовника.
Враховуючи викладене, немає жодних підстав, щоб скасувати рішення тендерного комітету Замовника про визначення переможця закупівлі.
Номер вимоги: UA-2019-12-12-005354-b.c2
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АСК-ПРОФІ", Код ЄДРПОУ:35378249
Дата подання: 17 січня 2020 17:31
Повторна скарга
Шановний замовник!!! Звертаємо Вашу увагу, що згідно документації, а саме: довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, Ліцензії на надання послуг та виконання робіт протипожежного призначення, завантажених ПНВП «Прометей-Сервіс» для участі в закупівлі, можна зробити висновки, які свідчать про те, що дана компанія не може здійснювати цілодобове спостерігання за системами протипожежного захисту оскільки у них відсутній спеціалізований пульт для цілодобового спостерігання, персонал, який для цього потрібен, а також в їх ліцензії відсутній вид діяльності, як спостерігання за системами протипожежного захисту. Тому ми вважаємо, що досвід послуг з цілодобового спостереження у ПНВП «Прометей-Сервіс» відсутній.
Звертаємо Вашу увагу ще раз на те, що в тендерних умовах є вимога про цілодобове чергування і учасник повинен мати досвід в цьому. Ваш аргумент щодо аналогічних послуг чи ідентичних послуг не задовольняє нас. Тому просимо Вас ще раз переглянути результати тендеру та зробити об’єктивні висновки.
Розгорнути Згорнути
)
Рішення замовника: Очікується

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 січня 2020 16:15

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПНВП "Прометей-Сервіс" 828 000,00
UAH з ПДВ
818 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АСК-ПРОФІ" 907 977,00
UAH з ПДВ
822 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 січня 2020 10:52
Електронний підпис
10 січня 2020 10:43
Договір.pdf
10 січня 2020 10:42
Довідка ст.17 ч.1, ч.2.pdf
10 січня 2020 10:42
Довідка_не банкрут.pdf
31 грудня 2019 17:54
Електронний підпис
31 грудня 2019 17:46
Електронний підпис
31 грудня 2019 17:35
205.imd
31 грудня 2019 17:34
205.bdcu
31 грудня 2019 17:34
204.imd
31 грудня 2019 17:34
204.bdcu
31 грудня 2019 17:34
203.imd
31 грудня 2019 17:33
203.bdcu
31 грудня 2019 17:33
202.imd
31 грудня 2019 17:33
202.bdcu
26 грудня 2019 11:14
Електронний підпис
26 грудня 2019 11:11
205.imd
26 грудня 2019 11:11
204.imd
26 грудня 2019 11:11
203.imd
26 грудня 2019 11:11
202.imd
26 грудня 2019 11:11
205.bdcu
26 грудня 2019 11:11
203.bdcu
26 грудня 2019 11:11
204.bdcu
26 грудня 2019 11:11
202.bdcu
26 грудня 2019 11:11
Статут.pdf
26 грудня 2019 11:11
Ліцензія.pdf
26 грудня 2019 11:11
Проект договору.pdf
26 грудня 2019 11:11
Аналогічний договір_2.pdf
26 грудня 2019 11:11
Виписка з ЄДР.pdf
26 грудня 2019 11:11
Дозвіл.pdf
26 грудня 2019 11:11
Аналогічний договір_1.pdf
26 грудня 2019 11:11
Сертифікат ПБ_Бадьор.pdf
26 грудня 2019 11:11
Медична книжка Бадьор.pdf
26 грудня 2019 11:11
Диплом Бадьор.pdf
26 грудня 2019 11:11
Диплом Кирилов.pdf
26 грудня 2019 11:11
Свідоцтво ПДВ.pdf
26 грудня 2019 11:11
Довідка ст.17 ч.1, ч.2.pdf
26 грудня 2019 11:11
Опис.pdf

Публічні документи

27 грудня 2019 12:34
Електронний підпис
27 грудня 2019 12:33
Довідка з податкової.PDF
27 грудня 2019 12:33
Dovidka_19358511960560005188.pdf.p7s
27 грудня 2019 12:33
Dovidka_19358511960560005188.pdf
27 грудня 2019 12:28
Електронний підпис
27 грудня 2019 12:25
ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.PDF
27 грудня 2019 12:25
Статут.PDF
27 грудня 2019 12:25
Проект договору.PDF
27 грудня 2019 12:25
Опис до Статуту.PDF
27 грудня 2019 12:25
Наказ призначення д-ра.PDF
27 грудня 2019 12:25
Медичні книжки.PDF
27 грудня 2019 12:25
Ліцензія.PDF
27 грудня 2019 12:25
Витяг ЄДР.PDF
27 грудня 2019 12:25
Аналогічний договір.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПНВП "Прометей-Сервіс"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АСК-ПРОФІ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПНВП "Прометей-Сервіс"
#35435961
Переможець 818 000,00
UAH з ПДВ
09 січня 2020 18:12

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 січня 2020 18:12

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПНВП "Прометей-Сервіс"
#35435961
818 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
07 квітня 2021 16:05
ВИКОНАННЯ ДОГОВОРУ.pdf укладений
07 квітня 2021 16:04
Електронний підпис зміни до договору
16 грудня 2020 14:48
Додаткова угода 2 на 2021 рік.pdf зміни до договору
16 грудня 2020 11:47
Електронний підпис зміни до договору
06 жовтня 2020 15:13
Додаткова угода 1.pdf зміни до договору
06 жовтня 2020 15:12
Електронний підпис укладений
29 січня 2020 17:16
Договір пожарна.pdf укладений
29 січня 2020 17:15

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
05 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
06 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Договір № 28/01-20 ТО від 28.01.2020р. доповнити пунктом 2.5 наступного змісту: «2.5. Оплата по договору № 28/01-20 ТО від 28.01.2020р. здійснюється за рахунок наступних коштів: - Вартість послуг з технічного обслуговування та підтримки експлуатаційної придатності систем протипожежного захисту Замовника на загальну суму 647600,00 грн. (шістсот сорок сім тисяч шістсот гривень, 00 коп.) з урахуванням ПДВ 20% - 107933,33 грн, оплачується за рахунок коштів Державного бюджету України; - Решта послуг оплачується за рахунок власних коштів Національного цирку України (отриманих від здійснення господарської діяльності та інших надходжень)».
Номер договору про закупівлю: 28/01-20 ТО
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
16 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Керуючись пунктом 5 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції до 19.04.2020), пунктом 6 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про публічні закупівлі» та умовами Договору, Сторони домовились продовжити дію Договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі у 2021 році в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в Договорі, а саме до 10.03.2021р. в обсязі на суму 163600,00 грн. з урахуванням ПДВ 20% - 27266,67 грн..
Номер договору про закупівлю: 28/01-20 ТО
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 січня 2020 — 10 березня 2021
Сума оплати за договором: 886 166,83
UAH (в тому числі ПДВ 147 694,47 UAH)