Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з організації харчування учнів
Очікувана вартість
1 960 200,00 UAH
UA-2019-12-12-005181-b ● 85466da5d2104e61ab2b76fbacf9f6f2
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ІЗМАЇЛЬСЬКА СПЕЦІАЛІЗОВАНА ШКОЛА-ІНТЕРНАТ-ВІЙСЬКОВО-МОРСЬКИЙ ЛІЦЕЙ З ПОСИЛЕНОЮ ВІЙСЬКОВО-ФІЗИЧНОЮ ПІДГОТОВКОЮ" |
Код ЄДРПОУ: | 23209719 |
Місцезнаходження: | 68600, Україна , Одеська обл., м. Ізмаїл, вул. Нахімова, буд. 407 |
Контактна особа: |
Наталя Володимирівна Стогнієнко +380980662936 izm_vm_litsey@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 грудня 2019 18:04 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 грудня 2019 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 26 грудня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 грудня 2019 18:00 |
Початок аукціону: | 02 січня 2020 14:51 |
Очікувана вартість: | 1 960 200,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,10% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55520000-1: Кейтерингові послуги
Обсяг та умови надання послуг додатково визначено у Додатку №1 до тендерної документації
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з організації харчування учнів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
68600, Україна, Одеська область, м. Ізмаїл, вул.. Фанагорійська, буд. 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 55520000-1 — Кейтерингові послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата послуг здійснюється Замовником у безготівковій формі, шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Виконавця, на підставі акту наданих послуг,шляхом перерахунку коштів через установу Державної казначейської служби, але не пізніше як через 30 календарних днів після отримання акту | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 грудня 2019 18:28 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
12 грудня 2019 18:25 |
проект договору.docx | |
12 грудня 2019 18:25 |
ТД_харчування учнів.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-12-12-005181-b.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП "ОНАЦЬКА РУЗАННА ОЛЕКСАНДРІВНА", Код ЄДРПОУ:2369219723
Дата подання: 20 грудня 2019 15:02
Доброго дня! Просимо усунути порушення під час проведення процедури закупівлі для здійснення принципу недискримінації учасників.
Просимо у договорі про закупівлю передбачити пункт щодо авансу, а також внести зміни до п 5.2. проекту договору та викласти його у наступній редакції: Оплата послуг здійснюється Замовником у безготівковій формі, шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Виконавця, на підставі акту наданих послуг,шляхом перерахунку коштів через установу Державної казначейської служби, але не пізніше як через 10 календарних днів після отримання акту. Крім цього, у проект договору про закупівлю просимо внести зміни до п 11.3. та викласти його у наступній редакції: Договір може бути розірваний за взаємною згодою Сторін. Сторона-ініціатор повинна попередньо письмово повідомити про це другу сторону не пізніше ніж за 14 днів до моменту розірвання Договору.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
23 грудня 2019 09:57
Доброго дня.
Комунальний заклад «Ізмаїльська спеціалізована школа-інтернат-військово-морський ліцей з посиленою військово-фізичною підготовкою» - Замовник торгів за предметом Закупівлі "Послуги з організації харчування учнів" (показник національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник" – 55520000-1 - Кейтерингові послуги), розглянувши Ваше звернення повідомляє натупне:
1.Постановою Кабінету Міністрів України № 117 від 23 квітня 2014 року “Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти” не передбачено можливості здійснення замовником попередньої оплати (авансу) при закупівлі послуг, що становлять предмет закупівлі.
2.Частиною 3 Ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. № 922-VIII(надалі – Закон) передбачено, що тендерна документація може містити іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Замовник встановив умови у проекті договору за п.5.2. та 11.3. враховуючи специфіку закупівлі, неможлиість зупинення процесу надання послуг (послуг з організації харчування учнів), можливі випадки відсутності фінансування, затримки фінансування, тощо, та не вважає за необхідне змінювати відповідні пункти проекту договору
Отже, Замовник вважає вимогу потенційного Учасника безпідставною, необгрунтованою та такою, що не може бути задоволеною.
Комунальний заклад «Ізмаїльська спеціалізована школа-інтернат-військово-морський ліцей з посиленою військово-фізичною підготовкою» - Замовник торгів за предметом Закупівлі "Послуги з організації харчування учнів" (показник національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник" – 55520000-1 - Кейтерингові послуги), розглянувши Ваше звернення повідомляє натупне:
1.Постановою Кабінету Міністрів України № 117 від 23 квітня 2014 року “Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти” не передбачено можливості здійснення замовником попередньої оплати (авансу) при закупівлі послуг, що становлять предмет закупівлі.
2.Частиною 3 Ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. № 922-VIII(надалі – Закон) передбачено, що тендерна документація може містити іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Замовник встановив умови у проекті договору за п.5.2. та 11.3. враховуючи специфіку закупівлі, неможлиість зупинення процесу надання послуг (послуг з організації харчування учнів), можливі випадки відсутності фінансування, затримки фінансування, тощо, та не вважає за необхідне змінювати відповідні пункти проекту договору
Отже, Замовник вважає вимогу потенційного Учасника безпідставною, необгрунтованою та такою, що не може бути задоволеною.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 02 січня 2020 15:18
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП Калина Ігор Миколайович |
1 829 520,00
UAH
|
1 829 520,00
UAH
|
Документи |
ФОП Баліка Парасковія Михайлівна |
1 894 860,00
UAH
|
1 894 860,00
UAH
|
Документи |
ФОП "ОНАЦЬКА РУЗАННА ОЛЕКСАНДРІВНА" |
1 958 200,00
UAH
|
1 940 200,00
UAH
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Калина Ігор Миколайович #3433709330 |
Відхилено |
1 829 520,00
UAH
|
10 січня 2020 17:20
|
ФОП Баліка Парасковія Михайлівна #1992901802 |
Відхилено |
1 894 860,00
UAH
|
10 січня 2020 18:33
|
ФОП "ОНАЦЬКА РУЗАННА ОЛЕКСАНДРІВНА" #2369219723 |
Відхилено |
1 940 200,00
UAH
|
13 січня 2020 15:25
|
Інформація про відміну
Дата відміни
13 січня 2020 15:25
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі