Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з охорони правопорядку та громадського порядку, послуги фізичної охорони
Очікувана вартість
3 246 775,00 UAH
UA-2019-12-12-005156-b ● 318baa07f0674e2db5588e5f5ddf18a2
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ПРОКУРАТУРА СУМСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 03527891 |
Вебсайт: | http://sumy.gp.gov.ua |
Місцезнаходження: | 40000, Україна , Сумська обл., м. Суми, вул. Герасима Кондратьєва, буд. 33 |
Контактна особа: |
Тетяна Руженко +380542601530 tanin-ru@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 грудня 2019 17:59 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 грудня 2019 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 24 грудня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 грудня 2019 00:00 |
Початок аукціону: | 02 січня 2020 13:45 |
Очікувана вартість: | 3 246 775,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 32 467,75 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:75240000-0: Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку
Закупівля здійснюється за плановою потребою на 2020 рік
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
20079 година
Послуги з охорони правопорядку та громадського порядку, послуги фізичної охорони
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 75240000-0 — Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата послуг Виконавця за цим Договором здійснюється Замовником в національній валюті України до 5 числа місяця, наступного за розрахунковим, на підставі рахунку-фактури Виконавця та актів прийому-здачі виконаних робіт/послуг, або протягом трьох банківських днів з дати підписання Сторонами актів прийому-здачі виконаних робіт/послуг шляхом перерахування відповідної суми грошових коштів на поточний розрахунковий рахунок Виконавця. | Пiсляоплата | 3 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 грудня 2019 18:43 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
12 грудня 2019 18:43 |
ТД_Охорона.doc |
12 грудня 2019 18:43 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
12 грудня 2019 18:43 |
ТД_Охорона.doc
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-12-12-005156-b.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПП "СБ ШЕРИФ", Код ЄДРПОУ:41157579
Дата подання: 17 грудня 2019 12:46
Підрозділи та мат база у Сумській області
Шановний Замовник!
У тендерній документації ви вимагаєте наявність матеріально-технічної бази у містах Суми, Конотоп, Охтирка, Ромни, Шостка Сумської області так як у вказаних містах розміщені структурні підрозділи замовника.
Повідомляємо, що дана вимога є дискримінаційною, оскільки ліцензія на надання охоронних послуг діє на всій території України та не має обмежень ні по території, ні по терміну дії, ні по об’єктам надання охорони. Логічно, що підрозділи та матеріально-технічну базу у Сумській області може мати лише суб'єкт, який зареєстрований у Сумській області. Таким чином, прописавши дану вимогу, Ви автоматично відсіяли учасників з усіх інших регіонів України, а отже, дискримінували їх (привіт, принцип недискримінації учасників, який зазначений в Законі України "Про публічні закупівлі"!). Це велике "по-перше". Велике "по-друге" полягає в тому, що Ви ж розумієте, у разі перемоги учаснику немає проблем орендувати офіс у Сумах та передислокувати свої групи та матеріально-техічну базу для того, щоб повно і якісно надавати Вам послуги. Таким чином, Ви можете зобов'язати учасників надати гарантійний лист про те, що вони орендують офіс саме у тих містах, яких ви вимагаєте. Підсумуємо вищевикладене, ми, звичайно, розуміємо, що Ви хочете бачити переможця із Сум, але ж Ви проводите відкриту та прозору процедуру, тому грайте по її правилам та вимогам закону! Отже, вимагаємо виключити вимогу про наявність діючих підрозділів та матеріально-технічної бази у містах Суми, Конотоп, Охтирка, Ромни, Шостка Сумської області.
Розгорнути
Згорнути
У тендерній документації ви вимагаєте наявність матеріально-технічної бази у містах Суми, Конотоп, Охтирка, Ромни, Шостка Сумської області так як у вказаних містах розміщені структурні підрозділи замовника.
Повідомляємо, що дана вимога є дискримінаційною, оскільки ліцензія на надання охоронних послуг діє на всій території України та не має обмежень ні по території, ні по терміну дії, ні по об’єктам надання охорони. Логічно, що підрозділи та матеріально-технічну базу у Сумській області може мати лише суб'єкт, який зареєстрований у Сумській області. Таким чином, прописавши дану вимогу, Ви автоматично відсіяли учасників з усіх інших регіонів України, а отже, дискримінували їх (привіт, принцип недискримінації учасників, який зазначений в Законі України "Про публічні закупівлі"!). Це велике "по-перше". Велике "по-друге" полягає в тому, що Ви ж розумієте, у разі перемоги учаснику немає проблем орендувати офіс у Сумах та передислокувати свої групи та матеріально-техічну базу для того, щоб повно і якісно надавати Вам послуги. Таким чином, Ви можете зобов'язати учасників надати гарантійний лист про те, що вони орендують офіс саме у тих містах, яких ви вимагаєте. Підсумуємо вищевикладене, ми, звичайно, розуміємо, що Ви хочете бачити переможця із Сум, але ж Ви проводите відкриту та прозору процедуру, тому грайте по її правилам та вимогам закону! Отже, вимагаємо виключити вимогу про наявність діючих підрозділів та матеріально-технічної бази у містах Суми, Конотоп, Охтирка, Ромни, Шостка Сумської області.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
18 грудня 2019 15:13
Відповідно до ч. 1 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон) вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Згідно з ч. 2 ст. 5 Закону замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом. Відповідно до ч. 2 ст. 16 Закону замовник установлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв до потенційних учасників процедури закупівлі: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Так, замовник пунктом 5 розділу 3 тендерної документації встановлено, зокрема, кваліфікаційний критерій «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази», на підтвердження якого учасник надає довідку/інформацію у довільній формі скріплену підписом уповноваженої особи, завіреною печаткою про наявність достатнього обладнання та матеріально-технічної бази, в т.ч. транспортних засобів (їх найменування, кількість, рік випуску, технічний стан), спеціальної форми, спецзасобів, засобів радіо- та мобільного зв’язку, яке наявне та/чи обліковується в учасника;
При цьому, така матеріально-технічна база повинна бути наявна у містах Суми, Конотоп, Охтирка, Ромни, Шостка Сумської області так як у вказаних містах розміщені структурні підрозділи замовника. У свою чергу, довідка повинна містити інформацію, встановлену замовником щодо наявності матеріально-технічної бази також і у містах як Суми так і Конотоп, Охтирка, Ромни, Шостка Сумської області.
Також, Ваше твердження, що дана вимога є дискримінаційною, оскільки ліцензія на надання охоронних послуг діє на всій території України та не має обмежень ні по території, ні по терміну дії, ні по об’єктам надання охорони є безпідставною, оскільки замовник умовами тендерної документації не встановлював вимоги щодо наявності в Учасника ліцензії діючої виключно по території Сумської області. При чому, Сумська область це територія України.
По другій частині вимоги інформую.
Відповідно до Закону України «Про прокуратуру» створено структуру органів прокуратури. Також згідно правовстановлюючих документів закріплено їх місцезнаходження. Так, тендерною документацією замовником конкретизовано місця надання послуг в м. Суми та у Сумській області, що й деталізовано також у Додатку 2 до тендерної документації. Відповідно до п. 3 ч. 2 ст. 22 Закону тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Право визначення технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі надається у відповідності до законодавства про публічні закупівлі. Дана вимога вказана Замовником на підставі її визначальної характеристики щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази, а також як визначення технічних характеристик предмету закупівлі.
Так, наявність матеріально-технічної бази у містах Суми, Конотоп, Охтирка, Ромни, Шостка Сумської області необхідна з наступних підстав:
1) необхідність взаємодії Замовника з керівництвом Учасника з організаційних та інших нагальних питань, які можуть виникнути в процесі виконання договору;
2) здійснення відповідальною особою або відповідальним керівництвом Учасника перевірки чергових працівників Учасника на об’єкті Замовника. У разі відсутності місць дислокації Учасника у місті Суми та по містах Конотоп, Охтирка, Ромни, Шостка стає неможливою своєчасна та належна перевірка стану роботи компетентних працівників;
3) необхідність термінового прибуття керівництва Учасника на об’єкт Замовника у випадку виникнення непередбачуваних критичних ситуацій, які можуть виникнути у будь-який момент.
4) потреба взаємодії працівників Учасника з групою швидкого реагування Учасника, яка повинна розміщуватися в м. Суми та м. Конотоп, м. Охтирка, м. Ромни, м. Шостка з метою вжиття заходів із запобігання порушень громадського порядку в приміщеннях прокуратури області та місцевих прокуратурах;
5) створення Учасником офісів та груп мобільного реагування лише після підписання договору, фактично, на невизначений строк, відтермінує його виконання, оскільки виникає необхідність у пошуку офісів, додаткових транспортних засобів та місць для їх зберігання, додаткових працівників, екіпірованих засобами активної оборони на випадок надзвичайної події тощо;
6) в ціну пропозиції не включено витрати на створення офісів та груп мобільного реагування, у тому числі після підписання договору.
Таким чином, вимога щодо наявності матеріально-технічної бази у місті Суми та по містах Конотоп, Охтирка, Ромни, Шостка, є обґрунтованим та необхідним заходом забезпечення належної охорони на об’єкті Замовника, яка відповідає чинному законодавству про публічні закупівлі та не може бути розцінена як дискримінаційна.
Так, замовник пунктом 5 розділу 3 тендерної документації встановлено, зокрема, кваліфікаційний критерій «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази», на підтвердження якого учасник надає довідку/інформацію у довільній формі скріплену підписом уповноваженої особи, завіреною печаткою про наявність достатнього обладнання та матеріально-технічної бази, в т.ч. транспортних засобів (їх найменування, кількість, рік випуску, технічний стан), спеціальної форми, спецзасобів, засобів радіо- та мобільного зв’язку, яке наявне та/чи обліковується в учасника;
При цьому, така матеріально-технічна база повинна бути наявна у містах Суми, Конотоп, Охтирка, Ромни, Шостка Сумської області так як у вказаних містах розміщені структурні підрозділи замовника. У свою чергу, довідка повинна містити інформацію, встановлену замовником щодо наявності матеріально-технічної бази також і у містах як Суми так і Конотоп, Охтирка, Ромни, Шостка Сумської області.
Також, Ваше твердження, що дана вимога є дискримінаційною, оскільки ліцензія на надання охоронних послуг діє на всій території України та не має обмежень ні по території, ні по терміну дії, ні по об’єктам надання охорони є безпідставною, оскільки замовник умовами тендерної документації не встановлював вимоги щодо наявності в Учасника ліцензії діючої виключно по території Сумської області. При чому, Сумська область це територія України.
По другій частині вимоги інформую.
Відповідно до Закону України «Про прокуратуру» створено структуру органів прокуратури. Також згідно правовстановлюючих документів закріплено їх місцезнаходження. Так, тендерною документацією замовником конкретизовано місця надання послуг в м. Суми та у Сумській області, що й деталізовано також у Додатку 2 до тендерної документації. Відповідно до п. 3 ч. 2 ст. 22 Закону тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Право визначення технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі надається у відповідності до законодавства про публічні закупівлі. Дана вимога вказана Замовником на підставі її визначальної характеристики щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази, а також як визначення технічних характеристик предмету закупівлі.
Так, наявність матеріально-технічної бази у містах Суми, Конотоп, Охтирка, Ромни, Шостка Сумської області необхідна з наступних підстав:
1) необхідність взаємодії Замовника з керівництвом Учасника з організаційних та інших нагальних питань, які можуть виникнути в процесі виконання договору;
2) здійснення відповідальною особою або відповідальним керівництвом Учасника перевірки чергових працівників Учасника на об’єкті Замовника. У разі відсутності місць дислокації Учасника у місті Суми та по містах Конотоп, Охтирка, Ромни, Шостка стає неможливою своєчасна та належна перевірка стану роботи компетентних працівників;
3) необхідність термінового прибуття керівництва Учасника на об’єкт Замовника у випадку виникнення непередбачуваних критичних ситуацій, які можуть виникнути у будь-який момент.
4) потреба взаємодії працівників Учасника з групою швидкого реагування Учасника, яка повинна розміщуватися в м. Суми та м. Конотоп, м. Охтирка, м. Ромни, м. Шостка з метою вжиття заходів із запобігання порушень громадського порядку в приміщеннях прокуратури області та місцевих прокуратурах;
5) створення Учасником офісів та груп мобільного реагування лише після підписання договору, фактично, на невизначений строк, відтермінує його виконання, оскільки виникає необхідність у пошуку офісів, додаткових транспортних засобів та місць для їх зберігання, додаткових працівників, екіпірованих засобами активної оборони на випадок надзвичайної події тощо;
6) в ціну пропозиції не включено витрати на створення офісів та груп мобільного реагування, у тому числі після підписання договору.
Таким чином, вимога щодо наявності матеріально-технічної бази у місті Суми та по містах Конотоп, Охтирка, Ромни, Шостка, є обґрунтованим та необхідним заходом забезпечення належної охорони на об’єкті Замовника, яка відповідає чинному законодавству про публічні закупівлі та не може бути розцінена як дискримінаційна.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 02 січня 2020 14:06
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "Охоронно-детективна агенція Альфа" |
3 232 719,00
UAH з ПДВ
|
3 232 719,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Управління поліції охорони в Сумській області |
3 246 775,00
UAH з ПДВ
|
3 246 775,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Охоронно-детективна агенція Альфа" #33078655 |
Відхилено |
3 232 719,00
UAH з ПДВ
|
08 січня 2020 17:41
|
Управління поліції охорони в Сумській області #40108871 |
Переможець |
3 246 775,00
UAH з ПДВ
|
10 січня 2020 15:02
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
24 березня 2021 17:10
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 березня 2021 17:06
|
ду 7 фіз охорона 2020.pdf | зміни до договору |
24 березня 2021 17:00
|
Електронний підпис | зміни до договору |
25 січня 2021 16:56
|
ду 6 упо фіз охорона 20 відсотків.pdf | зміни до договору |
25 січня 2021 16:55
|
Електронний підпис | зміни до договору |
31 грудня 2020 11:03
|
ду 5 упо продовження.pdf | зміни до договору |
31 грудня 2020 11:02
|
Електронний підпис | зміни до договору |
13 жовтня 2020 14:00
|
упо ду 4.pdf | зміни до договору |
13 жовтня 2020 13:58
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 березня 2020 10:47
|
ДУ 3 УПО.pdf | зміни до договору |
02 березня 2020 10:43
|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 лютого 2020 16:59
|
ду 2 упо зміна суми.pdf | зміни до договору |
05 лютого 2020 16:42
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 січня 2020 10:58
|
ДУ 1 зміна суми договору.pdf | зміни до договору |
29 січня 2020 10:55
|
Електронний підпис | укладений |
29 січня 2020 10:31
|
IMG_20200129_0004.pdf | укладений |
29 січня 2020 10:30
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 січня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 29 січня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни договору, з урахуванням фактичної можливості надання послуг. |
Номер договору про закупівлю: | п17-3-0307-20-20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 03 лютого 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 05 лютого 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягу закупівлі, без зміни якості |
Номер договору про закупівлю: | п17-3-0307-20-20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 лютого 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 02 березня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення суми договору з урахуванням кошторисних призначень на 2020 рік. |
Номер договору про закупівлю: | п17-3-0307-20-20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 12 жовтня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 13 жовтня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі; Зміна назви установи |
Номер договору про закупівлю: | п17-3-0307-20-20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 31 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року (без конкретизації обсягу) |
Номер договору про закупівлю: | п17-3-0307-20-20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 січня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 25 січня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку |
Номер договору про закупівлю: | п17-3-0307-20-20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 березня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 24 березня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | п17-3-0307-20-20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |