Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Сервер E-DOM SYS-7039P-iL (3204/48 GB/ 4х1200GB SAS/240GB SSD), Сервер HP MicroG10 X3418 / GP-GSTFS31100TNTD/2* 3.5" 1TB 7.2K RPM SATA 6Gbps
Очікувана вартість
116 232,00 UAH
UA-2019-12-12-005135-b cbfec48bd9ce496caf4f85f56c929576
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Неубауер Наталія Валеріївна

+380562467014 obljust@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 12 грудня 2019
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне територіальне управління юстиції у Дніпропетровській області
Код ЄДРПОУ: 34984907
Вебсайт: http://obljust.gov.ua
Місцезнаходження: 49027, Україна , Дніпропетровська обл., місто Дніпро, проспект Дмитра Яворницького, 21-А
Контактна особа: Неубауер Наталія Валеріївна
+380562467014
obljust@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:48820000-2: Сервери


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 шт
Сервер E-DOM SYS-7039P-iL (3204/48 GB/ 4х1200GB SAS/240GB SSD), Сервер HP MicroG10 X3418 / GP-GSTFS31100TNTD/2* 3.5" 1TB 7.2K RPM SATA 6Gbps (за рахунок коштів Державного бюджету України)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49027, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, пр. Дмитра Яворницького, 21-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 48820000-2 — Сервери

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться за фактом поставки товару шляхом оплати Замовником після пред’явлення Постачальником рахунку на оплату товару (далі рахунок) та підписаного Сторонами акта здачі-прийняття товару або видаткової накладної, якими Сторони підтверджують дату поставки товару Замовнику. Замовник здійснює оплату товару не пізніше 5 (п'яти) банківських днів з дати поставки Товару шляхом перерахування Замовником коштів на поточний рахунок Постачальника. Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

12 грудня 2019 17:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Комп'ютери-Д"
#24613411
Переможець 116 232,00
UAH з ПДВ
12 грудня 2019 18:08

Документи

12 грудня 2019 18:08
Електронний підпис
12 грудня 2019 18:08
Рішення

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 грудня 2019 18:12
Договір укладений
12 грудня 2019 18:11