Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з утримання зелених зон парку Слави в м. Біла Церква
(код ДК 021:2015 - 77310000-6- Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень)
Очікувана вартість
2 341 987,62 UAH
UA-2019-12-12-004788-b ● 6f95011b4ea74947a5b4ddb8481d99e4
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент житлово-комунального господарства Білоцерківської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 03346696 |
Вебсайт: | http://www.bc-ujkg.org.ua/ |
Місцезнаходження: | 09100, Україна , Київська обл., Біла Церква, Андрея Шептицького, 2 |
Контактна особа: |
Мельник Людмила Володимирівна 380456399482 djkgbmr@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 грудня 2019 17:07 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 січня 2020 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 24 січня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 січня 2020 10:00 |
Початок аукціону: | 29 січня 2020 11:41 |
Очікувана вартість: | 2 341 987,62 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,13% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:77310000-6: Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень
Очікувана вартість. Закупівля на 2020 рік.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з утримання зелених зон парку Слави в м. Біла Церква
(код ДК 021:2015 - 77310000-6- Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень)
Джерело фінансування - кошти місцевого бюджету
(код ДК 021:2015 - 77310000-6- Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень)
Джерело фінансування - кошти місцевого бюджету
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
09100, Україна, Київська область, Біла Церква, парк Слави
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 77310000-6 — Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Післяоплата згідно актів виконаних робіт | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 січня 2020 16:57 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
20 січня 2020 16:57 |
Перелік змін 20.01.2020 ТД утримання зелених зон парку Слави 2020.doc | |
20 січня 2020 16:56 |
Проект договору 20.01.2020.docx | |
20 січня 2020 16:56 |
ТД утримання зелених зон парку Слави 2020 нова редакція 20.01.2020.doc | |
19 грудня 2019 15:29 |
Перелік змін 19.12.2019 ТД утримання зелених зон парку Слави 2020.doc |
20 січня 2020 16:57 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
20 січня 2020 16:57 |
Перелік змін 20.01.2020 ТД утримання зелених зон парку Слави 2020.doc
|
||||||
20 січня 2020 16:56 |
Проект договору 20.01.2020.docx
|
||||||
20 січня 2020 16:56 |
ТД утримання зелених зон парку Слави 2020 нова редакція 20.01.2020.doc
|
||||||
19 грудня 2019 15:29 |
Перелік змін 19.12.2019 ТД утримання зелених зон парку Слави 2020.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Лот
Дата подання: 16 грудня 2019 17:09
Дата відповіді: 17 грудня 2019 09:21
О Боже как их много, почему не лотами?)
Відповідь: У відповідності до статті 4 ЗУ «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються відповідно до річного плану. При цьому згідно частини 7 статті 2 Закону забороняється придбання товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур, визначених цим Законом, та укладання договорів, які передбачають оплату замовником товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур, визначених цим Законом. Замовник не має права ділити предмет закупівлі на частини з метою уникнення проведення процедури відкритих торгів або застосування цього Закону.
Згідно абзацу 4 пункту 1 розділу 2 Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого Наказом Міністерства економічногорозвитку і торгівлі України 17.03.2016 № 454 замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками четвертої – восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг.
З наведених норм чинного законодавства України вбачається, що замовник зобов’язаний здійснювати закупівлі товарів, робіт та послуг у відповідності до вимог Закону із застосуванням процедур, передбачених Законом. При цьому поділ предмету закупівлі на окремі частини (лоти) є правом, а не обов’язком замовника.
Згідно абзацу 4 пункту 1 розділу 2 Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого Наказом Міністерства економічногорозвитку і торгівлі України 17.03.2016 № 454 замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками четвертої – восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг.
З наведених норм чинного законодавства України вбачається, що замовник зобов’язаний здійснювати закупівлі товарів, робіт та послуг у відповідності до вимог Закону із застосуванням процедур, передбачених Законом. При цьому поділ предмету закупівлі на окремі частини (лоти) є правом, а не обов’язком замовника.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2019-12-12-004788-b.b1
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУД ПРОМ ЛАЙН", Код ЄДРПОУ:42977983
Дата подання: 23 грудня 2019 21:40
Дата подання: 23 грудня 2019 21:40
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 27 грудня 2019 19:02
Рішення від 27.12.2019 № 19398 (+лист Замовнику).pdf
Дата публікації: 27 грудня 2019 19:02
Інформація про перенесення розгляду скарг.pdf
Дата публікації: 14 січня 2020 23:30
Резолютивна частина рішення від 17.01.2020 № 963.pdf
Дата публікації: 20 січня 2020 21:06
Рішення від 17.01.2020 № 963.pdf
Дата публікації: 22 січня 2020 21:09
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 29 січня 2020 12:02
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю “Ландшафтний Підряд “ |
2 213 324,00
UAH з ПДВ
|
2 213 324,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "БІЛОЦЕРКІВСЬКЕ ЗЕЛЕНЕ ГОСПОДАРСТВО" |
2 330 986,00
UAH з ПДВ
|
2 250 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю “Ландшафтний Підряд “ #42986598 |
Переможець |
2 213 324,00
UAH з ПДВ
|
07 лютого 2020 16:58
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
15 січня 2021 15:15
|
Електронний підпис | укладений |
20 лютого 2020 10:11
|
Договір 139.pdf | укладений |
20 лютого 2020 10:09
|