Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | УПРАВЛІННЯ ПОЛІЦІЇ ОХОРОНИ В ХАРКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 40108955 |
Місцезнаходження: | 61052, Україна , Харківська обл., місто Харків, ВУЛИЦЯ ПОЛТАВСЬКИЙ ШЛЯХ, будинок 20 |
Контактна особа: |
Наталья Губина +380577680817 tenderupo@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 грудня 2019 17:06 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 січня 2020 12:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 09 січня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 січня 2020 12:00 |
Початок аукціону: | 27 січня 2020 12:10 |
Очікувана вартість: | 3 470 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 300,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,01% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50110000-9: Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 90 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 січня 2020 14:18 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
03 січня 2020 14:17 |
-ТД зміни.doc | |
03 січня 2020 14:17 |
Додаток №2 техзадание Зміни.doc | |
03 січня 2020 14:17 |
ЗМІНИ до ТД.doc | |
12 грудня 2019 17:06 |
Додаток №6 проект договору.doc | |
12 грудня 2019 17:06 |
Додаток №5 документи від переможця.doc | |
12 грудня 2019 17:06 |
Додаток №4 документи від учасника.doc | |
12 грудня 2019 17:06 |
Додаток №1 пропозиція.doc | |
12 грудня 2019 17:06 |
Додаток № 8 Лист-згода з проектом-договору.doc | |
12 грудня 2019 17:06 |
Додаток № 7 Лист згода щодо персональних даних.doc | |
12 грудня 2019 17:06 |
Додаток № 3 Специфікація.xlsx |
03 січня 2020 14:18 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
03 січня 2020 14:17 |
-ТД зміни.doc
|
||||||
03 січня 2020 14:17 |
Додаток №2 техзадание Зміни.doc
|
||||||
03 січня 2020 14:17 |
ЗМІНИ до ТД.doc
|
||||||
12 грудня 2019 17:06 |
Додаток №6 проект договору.doc
|
||||||
12 грудня 2019 17:06 |
Додаток №5 документи від переможця.doc
|
||||||
12 грудня 2019 17:06 |
Додаток №4 документи від учасника.doc
|
||||||
12 грудня 2019 17:06 |
Додаток №1 пропозиція.doc
|
||||||
12 грудня 2019 17:06 |
Додаток № 8 Лист-згода з проектом-договору.doc
|
||||||
12 грудня 2019 17:06 |
Додаток № 7 Лист згода щодо персональних даних.doc
|
||||||
12 грудня 2019 17:06 |
Додаток № 3 Специфікація.xlsx
|
Скарги до процедури
Дата подання: 23 грудня 2019 19:53
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-02-06-000004 ● c93d9a36b1f840acad8b6d0fac3dea40
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 06 лютого 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 06 лютого 2020 13:56 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
06.02.2020 №27
(дата)
Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Костенко П. від 06.02.2020 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби
від 06.02.2020 № 27
Витяг з переліку
процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
3 UA-2019-12-12-004772-b 12.12.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Павло КОСТЕНКО
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2020-02-12 12:22:32
ЗАПЕРЕЧЕННЯ до висновку про результати моніторингу закупівлі
06.02.2020 представниками Північно-східного офісу Державної аудиторської служби України в електронній системі закупівель був оприлюднений висновок про результати моніторингу закупівлі № UA-M-2020-02-06-000004 (далі – Висновок), а саме, процедури відкритих торгів на закупівлю Управлінням поліції охорони в Харківській області (далі скорочено – Управління, Замовник) послуг з ремонту і технічного обслуговування автотранспортних засобів і супутнього обладнання (код за ДК 021:2015 50110000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання), згідно з оголошенням про проведення процедури закупівлі № UA-2019-12-12-004772-b, що оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу (далі – Процедура закупівлі).
Відповідно до абзацу другого частини восьмої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (далі – Закон), протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку замовник оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
У зв'язку з цим, вивчивши інформацію про результати моніторингу закупівлі в розрізі стадій проведення процедури закупівлі, яка зазначена у Висновку, на виконання вимог абзацу другого частини восьмої статті 71 Закону, вважаємо за необхідне подати на Вашу адресу такі свої заперечення щодо безпідставності і необґрунтованості Висновку та звернути Вашу увагу на наступне.
1. Щодо невідповідності тендерної документації вимогам статті 28 Закону.
В пункті першому констатуючої частини Висновку вказано, що «Замовником у Додатку 4 до тендерної документації передбачено перевірку достовірності інформації, поданої Учасником в складі тендерної пропозиції, зокрема, щодо наявності у учасника обладнання та матеріально-технічної бази, представниками Замовника може бути здійснено виїзд за адресою СТО Учасника у м. Харкові для проведення огляду наявного обладнання, що є порушенням вимог абзацу четвертого частини п’ятої статті 28 Закону».
Відповідно до норм пункту 29 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація - документація щодо умов проведення публічних закупівель, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу та авторизованих електронних майданчиках. Тендерна документація не є об’єктом авторського права та/або суміжних прав.
Вимоги щодо складання тендерної документації визначені статтею 22 Закону. При цьому, абзацем першим частини третьої вказаної статті Закону встановлено, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
В свою чергу, частиною сьомою статті 28 Закону визначено, що Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. У разі отримання достовірної інформації про його невідповідність вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, зазначених у частині першій статті 17 цього Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника.
Таким чином, з метою захисту своїх прав у спосіб передбачений Законом, Замовником була встановлена в Додатку № 4 до тендерної документації наступна умова: «З метою перевірки достовірності інформації, поданої Учасником в складі тендерної пропозиції, зокрема, щодо наявності у учасника обладнання та матеріально-технічної бази, представниками Замовника може бути здійснено виїзд за адресою СТО Учасника у м. Харкові для проведення огляду наявного обладнання. При цьому, Учасник повинен гарантувати безперешкодний доступ представників Замовника до приміщення СТО Учасника. У разі виявлення невідповідності фактичного обладнання СТО інформації, поданої Учасником в складі тендерної пропозиції, або вчинення Учасником будь-яких дій з метою перешкоджання здійсненню представниками Замовника огляду, тендерна пропозиція такого Учасника буде відхилена.»
Аналогічна умова, встановлена Замовником в частині другій розділу V тендерної документації.
Частиною п’ятою статті 28 Закону (про порушення вимог якої йдеться у Висновку) встановлено порядок розгляду тендерних пропозицій Замовником у разі, якщо оголошення про проведення процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до норм частини четвертої статті 10 Закону, тобто, якщо очікувана вартість закупівлі товарів або послуг перевищує суму, еквівалентну 133 тисячам євро.
Згідно абзацу другого частини четвертої статті 10 Закону, курс євро визначається згідно з офіційним курсом Національного банку України, встановленим на день надання для оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі.
Оголошення про проведення відкритих торгів № UA-2019-12-12-004772-b було оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу 12.12.2019, згідно з яким очікувана вартість предмета закупівлі склала 3 470 000,00 грн.
Станом на 12.12.2019 офіційний курс НБУ складав 2614,0927 грн. за 100 євро, тобто, 3 476 743,29 грн. за 133 000 євро. Таким чином, очікувана вартість закупівлі в євро станом на 12.12.2019 склала: 3 470 000,00 (грн.) / 26,140927 (грн. за 1 євро) = 132 742,041 (євро).
ВИСНОВОК: Враховуючи, що очікувана вартість закупівлі не перевищувала суму еквівалентну 133 тисячам євро, застосування норми частини п’ятої статті 28 Закону до вказаної процедури відкритих торгів є неправильним і безпідставним.
2. Щодо відсутності листів-згод на обробку наявних персональних даних у тендерній пропозиції учасника ТОВ «СТО «АВТОШОП».
В пункті першому констатуючої частини Висновку вказано, що «в ході моніторингу питання відповідності тендерних пропозицій умовам тендерної документації встановлено, що на порушення пункту першого розділу третього тендерної документації, у складі тендерної пропозиції учасника -переможця використовуються персональні дані Созикіна М.В., Долгополова С.В. та Гузя І.О., проте листи-згоди на обробку наявних персональних даних, відповідно до Закону України «Про захист персональних даних» відсутні.»
Відповідно до норм пункту 30 частини першої статті 1 Закону, тендерна пропозиція - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації (далі – ТД).
Відповідно до п. 1.1. частини першої розділу ІІІ Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді до кінцевого строку подання тендерних пропозицій шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі якщо це передбачено Замовником) та завантаження файлів в електронну систему закупівель у вигляді кольорових сканкопій документів, що підтверджують відповідність учасника встановленим кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону, вимогам згідно зі статтею 17 Закону, а також додатково вимагаються замовником, перелік яких наведений Додатку № 4 до ТД.
Згідно з пунктом п’ятим Додатку № 4 до тендерної документації, учасник повинен надати Лист-згоду на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних, підписаний посадовою особою учасника уповноваженою на підписання тендерної пропозиції та договору про закупівлю, форма якого наведена у Додатку № 7 до цієї ТД.
Відповідно до статті 13 Статуту Товариства з обмеженою відповідальністю «СТО «АВТОШОП», копія якого надана в складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «СТО «АВТОШОП», виключне право без довіреності укладати договори, передбачені чинним законодавством України має директор цього Товариства.
Відповідно до наказу від 29.11.2019 № 45-к та Протоколу Загальних зборів учасників ТОВ «СТО «АВТОШОП» від 29.11.2019 № 1, копії яких надані в складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «СТО «АВТОШОП», директором Товариства з обмеженою відповідальністю «СТО «АВТОШОП» є Гузь Ігор Анатолійович.
Відповідно до інформації від 26.12.2019 вих. 12-26/43, поданої в складі тендерної пропозиції ТОВ «СТО «АВТОШОП», уповноваженою посадовою особою ТОВ «СТО «АВТОШОП» підписувати документи тендерної пропозиції та представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі є директор Гузь Ігор Анатолійович.
При цьому, в складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «СТО «АВТОШОП» наявний Лист-згода на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних, підписаний посадовою особою учасника уповноваженою на підписання тендерної пропозиції та договору про закупівлю, форма якого наведена у Додатку № 7 до цієї ТД, а саме директором ТОВ «СТО «АВТОШОП» Гузем Ігорем Анатолійовичем, що в повній мірі відповідає вимогам тендерної документації.
Жодних вимог щодо надання персональних даних або будь-яких листів від інших осіб тендерна документація не містила.
ВИСНОВОК: Учасник ТОВ «СТО «АВТОШОП» виконав вимоги тендерної документації у цій частині і правові підстави для відхилення його тендерної пропозиції у Замовника відсутні.
3. Щодо незавантаження в електронну систему документу переможцем торгів.
В пункті першому констатуючої частини Висновку вказано, що «на порушення пункту другого розділу п’ятого тендерної документації учасником – переможцем не завантажено, протягом одного дня з дня проведення електронного аукціону, заповнену форму «Специфікація послуг» (Додаток № 3 до ТД) у форматі розширення.xls., приведену у відповідність до результатів проведеного електронного аукціону та заповнену форму «Специфікація товару» (Додаток № 3 до ТД) у форматі розширення.xls., приведену у відповідність до результатів проведеного електронного аукціону. На підставі вищевикладеного та відповідно вимог пункту 4 частини 1 статті 30 Закону Замовник повинен відхилити тендерну пропозицію учасника як таку, що не відповідає умовам тендерної документації.»
Відповідно до вимог п. 2 розділу V Тендерної документації «Переможець торгів у строк не пізніше одного робочого дня з дня проведення електронного аукціону (дискваліфікації учасника, який запропонував найнижчу ціну), повинен завантажити в Систему заповнену форму «Специфікація послуг» (Додаток № 3 до ТД) у форматі розширення .xls., приведену у відповідність до результатів проведеного електронного аукціону (розрядність знаків в ціні не повинна перевищувати двох знаків після коми). Переможець торгів у строк не пізніше одного робочого дня з дня проведення електронного аукціону (дискваліфікації учасника, який запропонував найнижчу ціну), повинен завантажити в Систему заповнену форму «Специфікація товару» (Додаток № 3 до ТД) у форматі розширення .xls., приведену у відповідність до результатів проведеного електронного аукціону (розрядність знаків в ціні не повинна перевищувати двох знаків після коми). Вартість жодної з позицій не може дорівнювати 0,00 грн.»
Після проведення електронного аукціону ТОВ «СТО «АВТОШОП» не була виконана зазначена вимога тендерної документації, при цьому у Замовника були відсутні законні підстави для визнання тендерної пропозиції ТОВ «СТО «АВТОШОП» такою, що не відповідає вимогам тендерної документації виходячи з наступного.
Відповідно до п. 30 частини першої статті 1 Закону, тендерна пропозиція – пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини, яку учасник подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації.
У відповідності до норм п. 13 частини другої статті 22 Закону в тендерній документації встановлено кінцевий строк подання тендерних пропозицій – до 13.01.2020 до 12.00. При цьому всі документи, які подаються учасниками (переможцем) після закінчення зазначеного строку вже не є частиною тендерної пропозиції.
Таким чином, незавантаження учасником ТОВ «СТО «АВТОШОП» в електронну систему закупівель вищевказаного документу після закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій не дає Замовнику законних підстав для визнання тендерної пропозиції такою, що не відповідає умовам тендерної документації.
При цьому, стаття 30 Закону містить вичерпний перелік підстав для відхилення тендерної пропозиції, жодну з яких неможливо застосувати у даному випадку.
Також, звертаємо Вашу увагу на те, що рішенням постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 623-р/пк-пз від 11.01.2020 (на скаргу № UA-2019-11-12-003079-b.а5) по аналогічному питанню скаржнику ТОВ «ОПТА СІД ТРЕЙД» було відмовлено у задоволенні його скарги.
ВИСНОВОК: Правові підстави для відхилення тендерної пропозиції Учасника ТОВ «СТО «АВТОШОП», передбачені статтею 30 Замовника, у Замовника відсутні.
Таким чином, Управління поліції охорони в Харківській області вважає, що під час проведення процедури закупівлі послуг з ремонту і технічного обслуговування автотранспортних засобів і супутнього обладнання (код за ДК 021:2015 50110000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання), згідно з оголошенням про проведення процедури закупівлі № UA-2019-12-12-004772-b, що оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу, не було допущено порушень жодних вимог Закону України «Про публічні закупівлі» і висновок про результати моніторингу закупівлі № UA-M-2020-02-06-000004, оприлюднений в електронній системі закупівель 06.02.2020, складений без урахування викладених вище обставин та правових норм.
На підставі викладеного вище, просимо Північно-східний офіс Державної аудиторської служби України розглянути ці обгрунтовані заперечення до Висновку та повідомити про результати їх розгляду Управління поліції охорони в Харківській області у порядку та строки встановлені Законом
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 06 лютого 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 21 лютого 2020 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Оскарження в суді
Опис: | 19.02.2020 Управлінням поліції охорони в Харківській області до Харківського окружного адміністративного суду подана позовна заява щодо визнання протиправним та скасування висновку про результати моніторингу № UA-M-2020-02-06-000004, складеного Північно-східним офісом ДАСУ по процедурі закупівлі послуг з ремонту і технічного обслуговування автотранспортних засобів і супутнього обладнання (оголошення про проведення відкритих торгів № UA-2019-12-12-004772-b). |
Дата публікації: | 20 лютого 2020 |
Документи:
20 лютого 2020 15:30
|
Платіжне доручення судовий збір.PDF |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 27 січня 2020 12:43
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "СТО "АВТОШОП"" |
1 983 638,40
UAH з ПДВ
|
1 983 638,40
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "ЛИНКОВ ДЕНИС ВАЛЕНТИНОВИЧ" |
2 350 000,00
UAH з ПДВ
|
2 350 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОТРЕЙДІНГ - СХІД" |
2 642 227,50
UAH з ПДВ
|
2 642 227,50
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "АВТОМОБІЛЬНИЙ ДОМ "СОЛЛІ-ПЛЮС" |
3 470 000,00
UAH з ПДВ
|
3 470 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "СТО "АВТОШОП"" #41373547 |
Переможець |
1 983 638,40
UAH з ПДВ
|
03 лютого 2020 14:41
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 квітня 2021 09:50
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 грудня 2020 14:53
|
Повідомлення про внесення змін до договору СТО.PDF | зміни до договору |
30 грудня 2020 14:48
|
Електронний підпис | укладений |
19 лютого 2020 19:13
|
Договір №36 СТО АВТОШОП.PDF | укладений |
19 лютого 2020 19:12
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Випадки для внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною четвертою статті 36 Закону України "Про публічні закупівлі": ч. 5 статті 36 Закону – продовження дії договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році. Опис змін, що внесені до істотних умов договору: продовження дії договору з 01.01.2021 до 31.03.2021 включно; Вартість послуг, які Замовник отримує у Виконавця за цією Додатковою угодою, не може перевищувати 20 % суми, визначеної у Договорі, а саме – 396 727,60 грн., у т.ч. ПДВ – 20 %. |
Номер договору про закупівлю: | 36 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |