Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015 - 09130000-9 Нафта і дисцилянти (Бензин А-95)
Очікувана вартість
48 000,00 UAH
UA-2019-12-12-004752-b ● bdd4c66b7afb4015a401f27226d71023
Спрощена закупівля
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Головне управління Державної казначейської служби України у Дніпропетровській області |
Код ЄДРПОУ: | 37988155 |
Вебсайт: | http://www.treasury.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 49000, Україна , Дніпропетровська обл., Днепропетровск, вул. Челюскіна, 1 |
Контактна особа: |
Інна Жевжик +380567911536 gudksuvahr@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 грудня 2019 17:04 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 грудня 2019 18:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 грудня 2019 16:52 |
Початок аукціону: | 18 грудня 2019 14:19 |
Очікувана вартість: | 48 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4,80 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,01% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти
Бензин А-95
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1500 літр
Нафта і дисцилянти (Бензин А-95).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вул. Челюскіна, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 грудня 2019
—
26 грудня 2019
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Державний бюджет України | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 грудня 2019 17:06 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
12 грудня 2019 17:05 |
Додаток 1. .docx | |
12 грудня 2019 17:05 |
Оголошення (1).doc | |
12 грудня 2019 17:05 |
Додаток 2 .docx | |
12 грудня 2019 17:05 |
Додаток 3.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-12-12-004752-b.b1
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НОРДГАЗ", Код ЄДРПОУ:41174573
Дата подання: 24 грудня 2019 17:43
Оскарження рішення про відхилення учасника
Оскарження рішення
про відхилення учасника торгів ТОВ «НОРДГАЗ»
Згідно Протоколу №54 засідання тендерного комітету Головного управління Державної казначейської служби України у Дніпропетровській області від 21.12.2019 учасникаТовариство з обмеженою відповідальністю «НОРДГАЗ» в закупівлі UA-2019-12-12-004752-b ДК 021:2015 – 09130000-9 Нафта і дисцилянти (Бензин А-95) було відхилено, у зв’язку з недотриманням умов закупівлі. ТОВ «НОРДГАЗ» не може погодитись з таким рішенням з наступних причин.
Згідно п. 3 Протоколу №54 засідання тендерного комітету Головного управління Державної казначейської служби України у Дніпропетровській області від 21.12.2019 необхідність відхилення учасника торгів ТОВ «НОРДГАЗ» було мотивовано тим, що у пропозиції ТОВ «НОРДГАЗ» було надано найменш розгалужену мережу.
Однак згідно п. 2.4 Оголошення для проведення закупівлі товарів через систему електронних закупівель ProZorro «Інші вимоги щодо предмету закупівлі: місцезнаходження АЗС на території м. Дніпро, оплачений товар повинен знаходитися на відповідальному зберіганні на самій АЗС згідно п.5.4 Договору постачання товару.» Вважаємо, що ТОВ «НОРДГАЗ» відповідає вимог вказаної попередньо умови закупівлі у зв’язку з тим, що налічує 8 АЗС на території м. Дніпра, а також загальна кількість АЗС на території Дніпропетровської області становить – 16 АЗС.
Згідно п.1 Додатку 1 Технічні вимоги до предмету закупівлі ДК 021:2015 - 09130000-9 Нафта і дисцилянти (Бензин А-95) учасник ТОВ «НОРДГАЗ» надав інформацію про мережу АЗС в межах м. Дніпро, на яких буде здійснюватися заправка за талонами.
Однак у вищезазначеному протоколі №54 Замовник закупівлі на перше місце ставить розгалуженість мереж АЗС, а уже потім цінову пропозицію, що діє всупереч ст. 28 Закону.
Відповідно до частини 1 ст. 28 Закону України про публічні закупівлі «Критеріями оцінки є: у разі здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, що виробляються, виконуються чи надаються не за окремо розробленою специфікацією (технічним проектом), для яких існує постійно діючий ринок, - ціна», та п.2 частини 2 «У разі якщо крім ціни установлені інші критерії оцінки до початку електронного аукціону в електронній системі закупівель автоматично, відповідно до методики оцінки, установленої замовником в тендерній документації, визначаються показники інших критеріїв оцінки та приведена ціна, після чого розкривається інформація про приведену ціну та перелік усіх приведених цін пропозицій, розміщений у порядку від найнижчої до найвищої ціни без зазначення найменувань та інформації про учасників». Замовником закупівлі інших критеріїв оцінки не було зазначено, окрім як, місцезнаходження АЗС на території м. Дніпро, оплачений товар повинен знаходитися на відповідальному зберіганні на самій АЗС.
Вищевказані умови закупівлі ТОВ «НОРДГАЗ» було виконано в повному обсязі.
Також за нашою думкою, ТОВ «НОРДГАЗ» має достатньо розгалужену мережу АЗС (м. Дніпро – 8 АЗС, Дніпропетровська область –8 АЗС) для відвідування всіх територіальних органів казначейства, які розташовані по всій території Дніпропетровської області, в кожному місті, районі територіального значення області, даже беручи до уваги площу області, відстань між м. Дніпро і всіма територіями до 200 км, як зазначено в Протоколі №54.
Згідно ст. 44 Закону України про публічні закупівлі За порушення вимог, установлених цим Законом та нормативно-правовими актами, прийнятими на виконання цього Закону, уповноважені особи, службові (посадові) особи замовників, службові (посадові) особи та члени органу оскарження, службові (посадові) особи Уповноваженого органу, службові (посадові) особи центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю, службові (посадові) особи органів, що здійснюють казначейське обслуговування бюджетних коштів (обслуговуючого банку), несуть відповідальність згідно із законами України.
На підставі вищезазначеного Товариство з обмеженою відповідальністю «НОРДГАЗ» просить тендерний комітет Головного управління Державної казначейської служби України у Дніпропетровській області:
- скасувати рішення про відхилення учасника торгів ТОВ «НОРДГАЗ» згідно Протоколу № №54 засідання тендерного комітету Головного управління Державної казначейської служби України у Дніпропетровській області від 21.12.2019;
- Скасувати рішення про оголошення переможцемпо закупівлі ДК 021:2015 – 09130000-9 Нафта і дисцилянти (Бензин А-95)ТОВ «ВОГ КАРД» згідно Протоколу № №54 засідання тендерного комітету Головного управління Державної казначейської служби України у Дніпропетровській області від 21.12.2019.
В разі не згоди з нашою вимогою, залишаємо за собою право звернутись до інших органів оскарження та АМКУ відповідно до ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Розгорнути
Згорнути
про відхилення учасника торгів ТОВ «НОРДГАЗ»
Згідно Протоколу №54 засідання тендерного комітету Головного управління Державної казначейської служби України у Дніпропетровській області від 21.12.2019 учасникаТовариство з обмеженою відповідальністю «НОРДГАЗ» в закупівлі UA-2019-12-12-004752-b ДК 021:2015 – 09130000-9 Нафта і дисцилянти (Бензин А-95) було відхилено, у зв’язку з недотриманням умов закупівлі. ТОВ «НОРДГАЗ» не може погодитись з таким рішенням з наступних причин.
Згідно п. 3 Протоколу №54 засідання тендерного комітету Головного управління Державної казначейської служби України у Дніпропетровській області від 21.12.2019 необхідність відхилення учасника торгів ТОВ «НОРДГАЗ» було мотивовано тим, що у пропозиції ТОВ «НОРДГАЗ» було надано найменш розгалужену мережу.
Однак згідно п. 2.4 Оголошення для проведення закупівлі товарів через систему електронних закупівель ProZorro «Інші вимоги щодо предмету закупівлі: місцезнаходження АЗС на території м. Дніпро, оплачений товар повинен знаходитися на відповідальному зберіганні на самій АЗС згідно п.5.4 Договору постачання товару.» Вважаємо, що ТОВ «НОРДГАЗ» відповідає вимог вказаної попередньо умови закупівлі у зв’язку з тим, що налічує 8 АЗС на території м. Дніпра, а також загальна кількість АЗС на території Дніпропетровської області становить – 16 АЗС.
Згідно п.1 Додатку 1 Технічні вимоги до предмету закупівлі ДК 021:2015 - 09130000-9 Нафта і дисцилянти (Бензин А-95) учасник ТОВ «НОРДГАЗ» надав інформацію про мережу АЗС в межах м. Дніпро, на яких буде здійснюватися заправка за талонами.
Однак у вищезазначеному протоколі №54 Замовник закупівлі на перше місце ставить розгалуженість мереж АЗС, а уже потім цінову пропозицію, що діє всупереч ст. 28 Закону.
Відповідно до частини 1 ст. 28 Закону України про публічні закупівлі «Критеріями оцінки є: у разі здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, що виробляються, виконуються чи надаються не за окремо розробленою специфікацією (технічним проектом), для яких існує постійно діючий ринок, - ціна», та п.2 частини 2 «У разі якщо крім ціни установлені інші критерії оцінки до початку електронного аукціону в електронній системі закупівель автоматично, відповідно до методики оцінки, установленої замовником в тендерній документації, визначаються показники інших критеріїв оцінки та приведена ціна, після чого розкривається інформація про приведену ціну та перелік усіх приведених цін пропозицій, розміщений у порядку від найнижчої до найвищої ціни без зазначення найменувань та інформації про учасників». Замовником закупівлі інших критеріїв оцінки не було зазначено, окрім як, місцезнаходження АЗС на території м. Дніпро, оплачений товар повинен знаходитися на відповідальному зберіганні на самій АЗС.
Вищевказані умови закупівлі ТОВ «НОРДГАЗ» було виконано в повному обсязі.
Також за нашою думкою, ТОВ «НОРДГАЗ» має достатньо розгалужену мережу АЗС (м. Дніпро – 8 АЗС, Дніпропетровська область –8 АЗС) для відвідування всіх територіальних органів казначейства, які розташовані по всій території Дніпропетровської області, в кожному місті, районі територіального значення області, даже беручи до уваги площу області, відстань між м. Дніпро і всіма територіями до 200 км, як зазначено в Протоколі №54.
Згідно ст. 44 Закону України про публічні закупівлі За порушення вимог, установлених цим Законом та нормативно-правовими актами, прийнятими на виконання цього Закону, уповноважені особи, службові (посадові) особи замовників, службові (посадові) особи та члени органу оскарження, службові (посадові) особи Уповноваженого органу, службові (посадові) особи центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю, службові (посадові) особи органів, що здійснюють казначейське обслуговування бюджетних коштів (обслуговуючого банку), несуть відповідальність згідно із законами України.
На підставі вищезазначеного Товариство з обмеженою відповідальністю «НОРДГАЗ» просить тендерний комітет Головного управління Державної казначейської служби України у Дніпропетровській області:
- скасувати рішення про відхилення учасника торгів ТОВ «НОРДГАЗ» згідно Протоколу № №54 засідання тендерного комітету Головного управління Державної казначейської служби України у Дніпропетровській області від 21.12.2019;
- Скасувати рішення про оголошення переможцемпо закупівлі ДК 021:2015 – 09130000-9 Нафта і дисцилянти (Бензин А-95)ТОВ «ВОГ КАРД» згідно Протоколу № №54 засідання тендерного комітету Головного управління Державної казначейської служби України у Дніпропетровській області від 21.12.2019.
В разі не згоди з нашою вимогою, залишаємо за собою право звернутись до інших органів оскарження та АМКУ відповідно до ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Скасована
Дата: 28 грудня 2019 09:08
Причина: Неможливість виконання в 2019 році.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 18 грудня 2019 14:52
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НОРДГАЗ" |
39 240,00
UAH з ПДВ
|
38 220,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ДНІПРО ОІЛ ТРЕЙД" |
38 790,00
UAH з ПДВ
|
38 790,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ КАРД" |
39 690,00
UAH з ПДВ
|
39 690,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ЛІВАЙН ТОРГ" |
39 750,00
UAH з ПДВ
|
39 750,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НОРДГАЗ" #41174573 |
Відхилено |
38 220,00
UAH з ПДВ
|
21 грудня 2019 17:39
|
ТОВ "ДНІПРО ОІЛ ТРЕЙД" #40878412 |
Відхилено |
38 790,00
UAH з ПДВ
|
21 грудня 2019 17:40
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ КАРД" #42264086 |
Рішення скасоване |
39 690,00
UAH з ПДВ
|
28 грудня 2019 15:13
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ КАРД" #42264086 |
Переможець |
39 690,00
UAH з ПДВ
|
28 грудня 2019 15:57
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата відміни: | 30 грудня 2019 13:18 |
Коментар щодо відміни: | у зв’язку із зміною пріоритетності закупівлі |
Документи:
30 грудня 2019 13:18
|
Електронний підпис |
30 грудня 2019 13:17
|
протокол 61 від 26.12.2019.pdf |