Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О 120407 Ємилівка - Люшнювате на ділянці км 5+700 - км 9+900 (45233142-6 Ремонт доріг)
Current average repairs of the general road use of the local value О 120407 Yemylivka -Lyushnyuvate on the section km 5 + 700 - km 9 + 900 (45233142-6 Repair of roads)
Current average repairs of the general road use of the local value О 120407 Yemylivka -Lyushnyuvate on the section km 5 + 700 - km 9 + 900 (45233142-6 Repair of roads)
Очікувана вартість
15 965 664,00 UAH
UA-2019-12-12-004677-b ● f644963ac4474d61a8cf4a8f5abcda10
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Торги відмінено
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АГЕНТСТВО МІСЦЕВИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ" |
Код ЄДРПОУ: | 42852223 |
Місцезнаходження: | 25006, Україна , Кіровоградська область обл., м. Кропивницький, вул. Преображенська, буд. 2 |
Контактна особа: |
Євгенія Гончаренко +380975640209 torgy_amd@ukr.net |
Додаткові контактні особи: |
Сергій Горпинченко +380677215353 office_dp-amd@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | DERZHAVNE PIDPRIEMSTVO "AGENTSTVO MISTSEVIH AVTOMOBILNIH DORIG" |
National ID: | 42852223 |
Contact point: |
Evgenia Goncharenko +380975640209 torgy_amd@ukr.net |
Additional contacts: |
Сергій Горпинченко +380677215353 office_dp-amd@ukr.net |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 12 грудня 2019 16:58 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 січня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 січня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 січня 2020 00:00 |
Початок аукціону: | 17 лютого 2020 14:21 |
Очікувана вартість: | 15 965 664,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 79 828,32 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 159656 UAH |
Publication date: | 12 грудня 2019 16:58 |
Enquiries until: | 02 січня 2020 00:00 |
Complaints submission until: | до 08 січня 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 12 січня 2020 00:00 |
Information
Estimated total value: | 15 965 664 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 79 828 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О 120407 Ємилівка - Люшнювате на ділянці км 5+700 - км 9+900 (45233142-6 Ремонт доріг)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
25000, Україна, Кіровоградська область, Автомобільна дорога загального користування місцевого значення, O120407
ДК 021:2015: 45233142-6 — Ремонт доріг
Current average repairs of the general road use of the local value О 120407 Yemylivka -Lyushnyuvate on the section km 5 + 700 - km 9 + 900 (45233142-6 Repair of roads)
CPV: 45233142-6
Період постачання:
по 31 грудня 2020
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Замовник має право перерахувати Підряднику попередню оплату, розмір якої не може перевищувати 30 відсотків вартості річного обсягу робіт строком на 30 днів | Аванс | 30 | Календарні | 30 |
Надання послуг | Джерело фінансування - субвенція з державного бюджету | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 грудня 2019 16:59 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
12 грудня 2019 16:58 |
Додатки 1-8 (2020).doc | |
12 грудня 2019 16:58 |
ТД (2020).doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Технічне завдання
Дата подання: 20 грудня 2019 14:11
Дата відповіді: 24 грудня 2019 10:51
Просимо Вас надати пояснення щодо технічного завдання на Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О 120407 Ємилівка -Люшнювате на ділянці км 5+700 - км 9+900 (45233142-6 Ремонт доріг),
1. розділ ПЛАНУВАННЯ ПЛОЩ.
п.1., Розбирання дорожніх покриттів та основ щебеневих – 609 м3,
надалі повинно бути як мінімум повернення тої ж кількості матеріалу в дорожні шари а інакше це послабляє конструктив дороги, в технічному завданні цього немає(що суперечить ДБН В.2.3-4:2015 Автомобільні дороги. Частина.I. Проектування. Частина II. Будівництво).
2. розділ УКРІПЛЕННЯ УЗБІЧ, згідно тех. Завдання 12172 м2, це 2м з кожного боку дороги.
Згідно ДБН В.2.3-4:2015 Автомобільні дороги. I. Проектування. II. Будівництво, повинно бути від 0,75 до 1,5 м., і складати від 4564,5 м2 до 9129 м2, навіщо така перевитрата матеріалу?
3. розділ ВЛАШТУВАННЯ ВИРІВНЮЮЧОГО ШАРУ
Згідно ДБН В.2.3-4:2015 Автомобільні дороги. Частина I. Проектування. Частина II. Будівництво, вирівнюючий шар це підготовчі роботи і він не є конструктивом дорожнього покриття.
Конструктивними шарами асфальтобетонного покриття дороги є:
- Нижній шар з крупнозернистої асфальтобетонної суміші;
- Верхній шар з дрібнозернистої щільної асфальтобетонної суміші.
4. Крім того згідно ДСТУ Б В.2.7-119:2011 Суміші асфальтобетонні і асфальтобетон дорожній та аеродромний. Технічні умови
крупнозернистий асфальтобетон є пористим в результаті чого має підвищену водо насиченість, тому використовується в нижніх шарах інакше при циклах замерзання – відтаювання буде зруйнований. А тому повинен бути закритий верхнім шаром дрібнозернистого щільного асфальтобетону. Технічне завдання не містить розділу устрій верхнього шару з дрібнозернистого асфальтобетону щільного.
А в проекті договору п.п. 54,55, Ви вимагаєте гарантію на виконані роботи, що неможливо забезпечити з технічного боку при такому технічному завданні.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Надаємо пояснення щодо технічного завдання на Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О 120407 Ємилівка -Люшнювате на ділянці км 5+700 - км 9+900 (45233142-6 Ремонт доріг):
1. Згідно з проектної документації в п.1 – застосовується розцінка, що передбачає розбирання існуючих укріплених щебенево піщаною сумішшю узбіч, і ніяк не відноситься до розбирання конструктивних шарів дорожнього одягу. Матеріал що утворюється після розбирання в повному обсязі(з додаванням нового матеріалу) буде використаний для укріплення узбіч п. 12 Технічного завдання.
2. Автомобільна дорога місцевого значення О120407 Ємилівка – Люшнювате має IV технічну категорію. У відповідності до п.5.1.3 таблиця 5.1 ширина узбіччя складає 2м. Укріплення виконується на всю ширину узбіччя. Проектом передбачено укріплення узбіч щебенево-піщаною сумішшю для забезпечення стійкості земляного полотна при виїзді транспортних засобів відповідності до п.5.1.9 ДБН. В.2.3-4-2015.та альбому АД А.2.4-37641918-006:2018
3. У відповідності до п.18.1.3 ДБН. В.2.3-4-2015 улаштування вирівнюю чого шару не входить до переліку підготовчих робіт. Згідно з п.3.1.31 ДБН. В.2.3-4-2015 вирівнюючий шар це шар змінної товщини, що влаштовується, як правило, між покриттям і основою для забезпечення технологічних і конструктивних параметрів дорожнього покриття при іх влаштуванні сучасною технікою. Проектом передбачено влаштування вирівнюючого шару, що має мінімальну сталу товщину спільно в один прохід асфальтоукладника, так як виконати улаштування та ущільнення вирівнюючого шару товщиною 1-2 см. технічно неможливо.
4. Проектом передбачено улаштування шару з суміші асфальтобетонної АСГ.Кр.Щ.Б1.НП.I на бітумі БНД 60/90. У відповідності до п. 4.3 ДСТУ Б В.2.7-119:2011 За показником залишкової пористості асфальтобетонної з гарячої суміші поділяється на групи:
- Щільний – із залишковою пористістю від 2% до 5% (Щ);
- Пористий - із залишковою пористістю від 5% до 10% (П);
- Високопористий - із залишковою пористістю від 5% до 10% (П);
Крупність максимальної фракції ніяк не впливає на показник залишкової пористості суміші.
У відповідності до п. 8.1.2 ДБН. В.2.3-4-2015 Удосконалений полегшений тип ДО може мати покриття з холодного асфальтобетону, кам’яних матеріалів, або ґрунтів укріплених в’яжучими. Проектом передбачено використання АСГ.Кр.Щ.Б1.НП.I на бітумі БНД 60/90, що має значно вищі механічні та експлуатаційні показники ніж зазначені вище матеріали.
1. Згідно з проектної документації в п.1 – застосовується розцінка, що передбачає розбирання існуючих укріплених щебенево піщаною сумішшю узбіч, і ніяк не відноситься до розбирання конструктивних шарів дорожнього одягу. Матеріал що утворюється після розбирання в повному обсязі(з додаванням нового матеріалу) буде використаний для укріплення узбіч п. 12 Технічного завдання.
2. Автомобільна дорога місцевого значення О120407 Ємилівка – Люшнювате має IV технічну категорію. У відповідності до п.5.1.3 таблиця 5.1 ширина узбіччя складає 2м. Укріплення виконується на всю ширину узбіччя. Проектом передбачено укріплення узбіч щебенево-піщаною сумішшю для забезпечення стійкості земляного полотна при виїзді транспортних засобів відповідності до п.5.1.9 ДБН. В.2.3-4-2015.та альбому АД А.2.4-37641918-006:2018
3. У відповідності до п.18.1.3 ДБН. В.2.3-4-2015 улаштування вирівнюю чого шару не входить до переліку підготовчих робіт. Згідно з п.3.1.31 ДБН. В.2.3-4-2015 вирівнюючий шар це шар змінної товщини, що влаштовується, як правило, між покриттям і основою для забезпечення технологічних і конструктивних параметрів дорожнього покриття при іх влаштуванні сучасною технікою. Проектом передбачено влаштування вирівнюючого шару, що має мінімальну сталу товщину спільно в один прохід асфальтоукладника, так як виконати улаштування та ущільнення вирівнюючого шару товщиною 1-2 см. технічно неможливо.
4. Проектом передбачено улаштування шару з суміші асфальтобетонної АСГ.Кр.Щ.Б1.НП.I на бітумі БНД 60/90. У відповідності до п. 4.3 ДСТУ Б В.2.7-119:2011 За показником залишкової пористості асфальтобетонної з гарячої суміші поділяється на групи:
- Щільний – із залишковою пористістю від 2% до 5% (Щ);
- Пористий - із залишковою пористістю від 5% до 10% (П);
- Високопористий - із залишковою пористістю від 5% до 10% (П);
Крупність максимальної фракції ніяк не впливає на показник залишкової пористості суміші.
У відповідності до п. 8.1.2 ДБН. В.2.3-4-2015 Удосконалений полегшений тип ДО може мати покриття з холодного асфальтобетону, кам’яних матеріалів, або ґрунтів укріплених в’яжучими. Проектом передбачено використання АСГ.Кр.Щ.Б1.НП.I на бітумі БНД 60/90, що має значно вищі механічні та експлуатаційні показники ніж зазначені вище матеріали.
Технычне завдання, товщина шару А/б
Дата подання: 24 грудня 2019 14:07
В відповіді Вами вказаний за для устрою вирівнюючого шару - крупнозернистий асфальтобетон.
Але гідно з ДБН Â.2.3-4:2015
8.2.2 Нежорсткий дорожній одяг необхідно констроювати та розраховувати відповідно до галузевих НД.
8.2.4 Незалежно від результатів розрахунку… товщину конструктивних шарів в ущільненому стані необхідно призначати не менше мінімальної відповідно до таблиці Ж.1 (Додаток Ж)
Таблиця Ж.1
Ч.ч. Матеріал покриття та інших шарів дорожнього одягу Мінімальна товщина, см
1. Асфальтобетон:
-крупнозернистий 10
2. - дрібнозернистий за максимальним розміром зерен:
1) до 20 мм 5
2) до 15 мм 4
1) до 210 мм 3
А в техзавданні товщина шару вказана - 9 см.
Будь ласка дайте відповідь на цю невідповідність.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь відсутня
Інформація про відміну
Виконано
Дата відміни: | 28 грудня 2019 09:37 |
Коментар щодо відміни: | абз. 2, ч.1 ст. 31 Закону, відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг (в 2019р.) |
Документи:
28 грудня 2019 09:37
|
Електронний підпис |
28 грудня 2019 09:36
|
протокол відміна (Ємилівка-Люшнювате).doc |