Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О 120407 Ємилівка - Люшнювате на ділянці км 5+700 - км 9+900 (45233142-6 Ремонт доріг)
Current average repairs of the general road use of the local value О 120407 Yemylivka -Lyushnyuvate on the section km 5 + 700 - km 9 + 900 (45233142-6 Repair of roads)
Очікувана вартість
15 965 664,00 UAH
UA-2019-12-12-004677-b f644963ac4474d61a8cf4a8f5abcda10
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Торги відмінено    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Євгенія Гончаренко

+380975640209 torgy_amd@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АГЕНТСТВО МІСЦЕВИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ"
Код ЄДРПОУ: 42852223
Місцезнаходження: 25006, Україна , Кіровоградська область обл., м. Кропивницький, вул. Преображенська, буд. 2
Контактна особа: Євгенія Гончаренко
+380975640209
torgy_amd@ukr.net
Додаткові контактні особи: Сергій Горпинченко
+380677215353
office_dp-amd@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: DERZHAVNE PIDPRIEMSTVO "AGENTSTVO MISTSEVIH AVTOMOBILNIH DORIG"
National ID: 42852223
Contact point: Evgenia Goncharenko
+380975640209
torgy_amd@ukr.net
Additional contacts: Сергій Горпинченко
+380677215353
office_dp-amd@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 12 грудня 2019 16:58
Звернення за роз’ясненнями: до 02 січня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 08 січня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 січня 2020 00:00
Початок аукціону: 17 лютого 2020 14:21
Очікувана вартість: 15 965 664,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 79 828,32 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 159656 UAH
Publication date: 12 грудня 2019 16:58
Enquiries until: 02 січня 2020 00:00
Complaints submission until: до 08 січня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 12 січня 2020 00:00

Information

Estimated total value: 15 965 664 UAH including VAT
Minimal lowering step: 79 828 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О 120407 Ємилівка - Люшнювате на ділянці км 5+700 - км 9+900 (45233142-6 Ремонт доріг)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 25000, Україна, Кіровоградська область, Автомобільна дорога загального користування місцевого значення, O120407
ДК 021:2015: 45233142-6 — Ремонт доріг

Current average repairs of the general road use of the local value О 120407 Yemylivka -Lyushnyuvate on the section km 5 + 700 - km 9 + 900 (45233142-6 Repair of roads)
CPV: 45233142-6
Період постачання: по 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Замовник має право перерахувати Підряднику попередню оплату, розмір якої не може перевищувати 30 відсотків вартості річного обсягу робіт строком на 30 днів Аванс 30 Календарні 30
Надання послуг Джерело фінансування - субвенція з державного бюджету Пiсляоплата 10 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 грудня 2019 16:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 грудня 2019 16:58
Додатки 1-8 (2020).doc
12 грудня 2019 16:58
ТД (2020).doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Технічне завдання
Дата подання: 20 грудня 2019 14:11
Дата відповіді: 24 грудня 2019 10:51
Просимо Вас надати пояснення щодо технічного завдання на Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О 120407 Ємилівка -Люшнювате на ділянці км 5+700 - км 9+900 (45233142-6 Ремонт доріг), 1. розділ ПЛАНУВАННЯ ПЛОЩ. п.1., Розбирання дорожніх покриттів та основ щебеневих – 609 м3, надалі повинно бути як мінімум повернення тої ж кількості матеріалу в дорожні шари а інакше це послабляє конструктив дороги, в технічному завданні цього немає(що суперечить ДБН В.2.3-4:2015 Автомобільні дороги. Частина.I. Проектування. Частина II. Будівництво). 2. розділ УКРІПЛЕННЯ УЗБІЧ, згідно тех. Завдання 12172 м2, це 2м з кожного боку дороги. Згідно ДБН В.2.3-4:2015 Автомобільні дороги. I. Проектування. II. Будівництво, повинно бути від 0,75 до 1,5 м., і складати від 4564,5 м2 до 9129 м2, навіщо така перевитрата матеріалу? 3. розділ ВЛАШТУВАННЯ ВИРІВНЮЮЧОГО ШАРУ Згідно ДБН В.2.3-4:2015 Автомобільні дороги. Частина I. Проектування. Частина II. Будівництво, вирівнюючий шар це підготовчі роботи і він не є конструктивом дорожнього покриття. Конструктивними шарами асфальтобетонного покриття дороги є: - Нижній шар з крупнозернистої асфальтобетонної суміші; - Верхній шар з дрібнозернистої щільної асфальтобетонної суміші. 4. Крім того згідно ДСТУ Б В.2.7-119:2011 Суміші асфальтобетонні і асфальтобетон дорожній та аеродромний. Технічні умови крупнозернистий асфальтобетон є пористим в результаті чого має підвищену водо насиченість, тому використовується в нижніх шарах інакше при циклах замерзання – відтаювання буде зруйнований. А тому повинен бути закритий верхнім шаром дрібнозернистого щільного асфальтобетону. Технічне завдання не містить розділу устрій верхнього шару з дрібнозернистого асфальтобетону щільного. А в проекті договору п.п. 54,55, Ви вимагаєте гарантію на виконані роботи, що неможливо забезпечити з технічного боку при такому технічному завданні.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Надаємо пояснення щодо технічного завдання на Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О 120407 Ємилівка -Люшнювате на ділянці км 5+700 - км 9+900 (45233142-6 Ремонт доріг):

1. Згідно з проектної документації в п.1 – застосовується розцінка, що передбачає розбирання існуючих укріплених щебенево піщаною сумішшю узбіч, і ніяк не відноситься до розбирання конструктивних шарів дорожнього одягу. Матеріал що утворюється після розбирання в повному обсязі(з додаванням нового матеріалу) буде використаний для укріплення узбіч п. 12 Технічного завдання.
2. Автомобільна дорога місцевого значення О120407 Ємилівка – Люшнювате має IV технічну категорію. У відповідності до п.5.1.3 таблиця 5.1 ширина узбіччя складає 2м. Укріплення виконується на всю ширину узбіччя. Проектом передбачено укріплення узбіч щебенево-піщаною сумішшю для забезпечення стійкості земляного полотна при виїзді транспортних засобів відповідності до п.5.1.9 ДБН. В.2.3-4-2015.та альбому АД А.2.4-37641918-006:2018
3. У відповідності до п.18.1.3 ДБН. В.2.3-4-2015 улаштування вирівнюю чого шару не входить до переліку підготовчих робіт. Згідно з п.3.1.31 ДБН. В.2.3-4-2015 вирівнюючий шар це шар змінної товщини, що влаштовується, як правило, між покриттям і основою для забезпечення технологічних і конструктивних параметрів дорожнього покриття при іх влаштуванні сучасною технікою. Проектом передбачено влаштування вирівнюючого шару, що має мінімальну сталу товщину спільно в один прохід асфальтоукладника, так як виконати улаштування та ущільнення вирівнюючого шару товщиною 1-2 см. технічно неможливо.
4. Проектом передбачено улаштування шару з суміші асфальтобетонної АСГ.Кр.Щ.Б1.НП.I на бітумі БНД 60/90. У відповідності до п. 4.3 ДСТУ Б В.2.7-119:2011 За показником залишкової пористості асфальтобетонної з гарячої суміші поділяється на групи:
- Щільний – із залишковою пористістю від 2% до 5% (Щ);
- Пористий - із залишковою пористістю від 5% до 10% (П);
- Високопористий - із залишковою пористістю від 5% до 10% (П);
Крупність максимальної фракції ніяк не впливає на показник залишкової пористості суміші.
У відповідності до п. 8.1.2 ДБН. В.2.3-4-2015 Удосконалений полегшений тип ДО може мати покриття з холодного асфальтобетону, кам’яних матеріалів, або ґрунтів укріплених в’яжучими. Проектом передбачено використання АСГ.Кр.Щ.Б1.НП.I на бітумі БНД 60/90, що має значно вищі механічні та експлуатаційні показники ніж зазначені вище матеріали.
Технычне завдання, товщина шару А/б
Дата подання: 24 грудня 2019 14:07
В відповіді Вами вказаний за для устрою вирівнюючого шару - крупнозернистий асфальтобетон. Але гідно з ДБН Â.2.3-4:2015 8.2.2 Нежорсткий дорожній одяг необхідно констроювати та розраховувати відповідно до галузевих НД. 8.2.4 Незалежно від результатів розрахунку… товщину конструктивних шарів в ущільненому стані необхідно призначати не менше мінімальної відповідно до таблиці Ж.1 (Додаток Ж) Таблиця Ж.1 Ч.ч. Матеріал покриття та інших шарів дорожнього одягу Мінімальна товщина, см 1. Асфальтобетон: -крупнозернистий 10 2. - дрібнозернистий за максимальним розміром зерен: 1) до 20 мм 5 2) до 15 мм 4 1) до 210 мм 3 А в техзавданні товщина шару вказана - 9 см. Будь ласка дайте відповідь на цю невідповідність.
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 28 грудня 2019 09:37
Коментар щодо відміни: абз. 2, ч.1 ст. 31 Закону, відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг (в 2019р.)
Документи:
28 грудня 2019 09:37
Електронний підпис
28 грудня 2019 09:36
протокол відміна (Ємилівка-Люшнювате).doc