Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Сидіння,стільці та супутні вироби і частини до них (Крісла офісні)
Очікувана вартість
61 081,80 UAH
UA-2019-12-12-004546-b 2fbf2364a17a49cd9fea803c4b0762d1
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Охрімчук Ірина Петрівна

+380444811959 tender-dms@customs.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 12 грудня 2019
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державна митна служба України
Код ЄДРПОУ: 43115923
Місцезнаходження: 04119, Україна , м. Київ обл., місто Київ, вул. Дегтярівська, 11г
Контактна особа: Охрімчук Ірина Петрівна
+380444811959
tender-dms@customs.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39110000-6: Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
41 шт
Ціна за одиницю: 1489.8UAH з ПДВ
Сидіння,стільці та супутні вироби і частини до них (Крісла)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04119, Україна, м. Київ, м.Київ, вул.Дегтярівська,11Г
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 19 грудня 2019
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки здійснюються шляхом банківського переводу Покупцем грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 10 (десяти) банківських днів з дати надходження коштів з Державного бюджету України на реєстраційний рахунок Покупця на зазначені цілі, на підставі підписаних сторонами видаткових накладних . Оплата здійснюється з урахуванням фінансового ресурсу Єдиного Казначейського рахунку. Розрахунок за наданий товар здійснюється в національній валюті України. Розрахунок за наданий товар здійснюється за умови наявності коштів на реєстраційному рахунку Покупця. Датою оплати вважається дата перерахування грошових коштів Покупця на розрахунковий рахунок Постачальника. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

12 грудня 2019 16:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ОВС Плюс"
#30988274
Переможець 61 081,80
UAH з ПДВ
12 грудня 2019 16:59

Документи

12 грудня 2019 16:59
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 09:40
Електронний підпис укладений
12 грудня 2019 17:05
Договір 5 укладений
12 грудня 2019 17:03

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Сидіння,стільці та супутні вироби і частини до них (Крісла) 41 шт 1 489,80
UAH з ПДВ

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 12 грудня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 61 081,80
UAH (в тому числі ПДВ 10 180,30 UAH)