Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Придбання тонерного пилососа
Очікувана вартість
7 000,00 UAH
UA-2019-12-12-004333-b 946b385ea08f428ea984f8022ebdb7ec
Спрощена закупівля    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис не накладено

Контакти

Склярук Валентин Васильович

380444240407 buhsrda@kievcity.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Святошинська районна в місті Києві державна адміністрація
Код ЄДРПОУ: 37395418
Вебсайт: http://svyat.kievcity.gov.ua/
Місцезнаходження: 03115, Україна , Київська обл., Київ, просп. Перемоги, 97
Контактна особа: Склярук Валентин Васильович
380444240407
buhsrda@kievcity.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 грудня 2019 16:31
Звернення за роз’ясненнями: до 13 грудня 2019 16:40
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 грудня 2019 17:30
Початок аукціону: 17 грудня 2019 13:29
Очікувана вартість: 7 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 50,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,71%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39710000-2: Електричні побутові прилади


До вартості цінової пропозиції Учасник включає загальну вартість товарів з урахуванням суми податків, зборів, обов’язкових платежів, матеріальних витрат, а також усіх інших витрат, які він може понести під час виконання своїх зобов’язань за договором про закупівлю (у т. ч. витрати на доставку, розвантаження товару). Договір повинен бути укладений протягом 3 (трьох) днів з дати визначення Переможця. У випадку непідписання договору протягом зазначеного терміну, Замовник залишає за собою право анулювати Переможця. Термін поставки - протягом 2 (двох) днів з дня укладення договору. Оплата вартості товарів здійснюється Замовником після підписання видаткової накладної. Учасник повинен обов'язково прикріпити цінову пропозицію з конкретними найменуваннями товарів та ціною за од. товару! Учасник, пропозиція якого за результатами аукціону або внаслідок відхилення пропозиції попереднього учасника визначена найбільш економічно вигідною, повинен протягом 1 (одного) робочого дня з дня настання відповідної події прикріпити на електронний майданчик оновлену цінову пропозицію, відкориговану відповідно до результатів аукціону. Тел. техн. питань: 299-08-69.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
придбання тонерного пилососа
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03115, Україна, місто Київ, Київ, просп. Перемоги, 97
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 23 грудня 2019
ДК 021:2015: 39710000-2 — Електричні побутові прилади

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 7 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 13 грудня 2019 09:14
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-12-12-004333-b.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП "БОГДАН РОМАН ЮРІЙОВИЧ", Код ЄДРПОУ:3365102253
Дата подання: 18 грудня 2019 12:19
Безпідставна дискваліфікація
Шановний тендерний комітет! Детально ознайомившись з пропозицією учасника, встановлено, що документи наявні у повному обсязі та повністю відповідають умовам документації. Згідно з ч.1 ст.2 Закону України «Про публічні закупівлі»: «Під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, та можуть використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору». Порядком здійснення допорогових закупівель, затвердженим Наказом ДП “Зовнішторгвидав” №35 від 13.04.2016, яким встановлено, що під час здійснення Закупівель Замовники повинні дотримуватися таких принципів здійснення закупівель: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Таким чином, при використані електронної системи Замовник має дотримуватися основних принципів здійснення закупівель та порядку їх проведення. Отже, пропозиція учасника відповідає Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 року № 35. Керуючись вищенаведеним, вважаємо дану дискваліфікацію безпідставною. Виходячи з вищевикладеного, ПРОШУ: 1. Зобов’язати Замовника скасувати рішення щодо дискваліфікації учасника ФОП "БОГДАН РОМАН ЮРІЙОВИЧ" та під час здійснення допорогових закупівель діяти виключно у рамках Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 року № 35 та вимог Закону України “Про публічні закупівлі”, яким передбачено дотримуватися принципів здійснення закупівель. 2. Розглянути це звернення та надати відповідь у встановлені законом строки. 3. Також відповідні листи будуть відправлені до наступних контролюючих та правоохоронних органів: Державна аудиторська служба України - 04070, м. Київ, вул. Сагайдачного, 4 Департамент захисту економіки Національної поліції України - 01061, м. Київ, вул. Академіка Богомольця, 10 Національне антикорупційне бюро України - 03035, м. Київ, вул. Василя Сурикова, 3 або через сайт Рахункова палата України - 01601, м. Київ, вул. М.Коцюбинського, 7
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
19 грудня 2019 12:18
Розглянувши вимогу, Замовник інформує про наступне.
Автор вимоги вимагає скасувати рішення щодо його дискваліфікації, оскільки вважає, що документи наявні у повному обсязі та повністю відповідають умовам документації, та вимагає від Замовника діяти виключно у рамках Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 року № 35, та вимог Закону України «Про публічні закупівлі», яким передбачено дотримуватися принципів здійснення закупівель.
Замовник інформує, що наказ ДП «Зовнішторгвидав України» № 35 від 13.04.2016, яким затверджено Порядок здійснення допорогових закупівель, втратив чинність. Натомість, наказом ДП «Прозорро» № 10 від 19.03.2019 затверджено Інструкцію про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Інструкція), якою Замовник керується при проведенні допорогових закупівель.
Замовник погоджується, що відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, та можуть використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору. Замовник дотримується принципів здійснення публічних закупівель при проведенні допорогових закупівель.
Щодо скасування рішення про дискваліфікацію ФОП Богдан Роман Юрійович, інформуємо.
Пунктом 2 розділу ІІ Інструкції визначено, що вимоги до предмета закупівлі, кваліфікаційні критерії, визначені замовником, проект договору, інші документи можуть бути завантажені в електронну систему закупівель окремими файлами або в електронній формі з окремими полями в електронній системі закупівель. Замовником також може бути зазначена інформація стосовно джерела фінансування, виду та розміру забезпечення пропозицій учасників, інша інформація, яку замовник вважає за потрібне зазначити. Замовник, керуючись вищезазначеним, встановив вимогу до учасників – прикріпити цінову пропозицію з конкретними найменуваннями товарів та ціною за од. товару. Зазначена вимога не є дискримінаційною, оскільки встановлена для всіх учасників, і виконання якої не вимагає від учасника якихось надзусиль.
У випадку, якщо учасник вважає таку вимогу дискримінаційною, або такою, що якимось чином порушує його інтереси, відповідно до пункту 4 розділу ІІ Інструкції він на етапі періоду уточнень до кінця строку його завершення має можливість звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз'ясненням щодо інформації, розміщеної під час оголошення про закупівлю та щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення. Протягом періоду уточнень закупівлі, щодо якої подано вимогу (з 12-12-2019, 16:31 по 13-12-2019, 16:40), від автора вимоги ніяких звернень не надходило.
Відповідно до пункту 5 розділу ІІ Інструкції, на етапі подання пропозицій до кінця строку його завершення учасники подають пропозиції в електронній системі закупівель шляхом заповнення електронної форми з окремими полями та завантаження інформації та документів у вигляді електронних документів через авторизовані/попередньо авторизовані електронні майданчики. До завершення періоду подання пропозиції до закупівлі, щодо якої подано вимогу (до 16-12-2019, 17:30), ФОП Богдан Роман Юрійович цінової пропозиції з конкретними найменуваннями товарів та ціною за од. товару не прикріпив, як вимагав Замовник. Це не дає змоги визначити товар, який пропонується поставити учасником.
Таким чином, пропозиція ФОП Богдан Роман Юрійович не відповідає вимогам Замовника до учасників, і підстав для скасування рішення про його дискваліфікацію немає.
При цьому, автор вимоги має право звернутися до відповідних органів з такою вимогою і, у випадку відповідних рішень таких органів, Замовник буде діяти відповідним чином в межах чинного законодавства.
Розгорнути Згорнути
За результатами розгляду вимоги Замовником не встановлено підстав для її задоволення.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2019-12-12-004333-b.b2
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП "БОГДАН РОМАН ЮРІЙОВИЧ", Код ЄДРПОУ:3365102253
Дата подання: 19 грудня 2019 15:27
Безпідставна дискваліфікація
пропозиція
ФОП "БОГДАН РОМАН ЮРІЙОВИЧ"
я найбільш екномічною і відповідає технічному завданню прошу Вас прийняти її.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
19 грудня 2019 18:16
Замовник підтверджує, що пропозиція ФОП Богдан Роман Юрійович є найбільш економічно вигідною, однак вона не відповідає вимогам Замовника до учасників в частині прикріплення цінової пропозиції з конкретними найменуваннями та ціною за од. товару. Замовник погоджується, що ФОП Богдан Роман Юрійович може здійснити поставку необхідного для Замовника товару, однак у пропозиції учасником не надано жодного документа на підтвердження цього. Прийняття такої пропозиції означатиме дискримінаційний підхід Замовником до решти учасників закупівлі.
Розгорнути Згорнути
За результатами розгляду вимоги Замовником не встановлено підстав для її задоволення.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 грудня 2019 13:56

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "БОГДАН РОМАН ЮРІЙОВИЧ" 5 100,00
UAH з ПДВ
5 100,00
UAH з ПДВ
Документи
КИРИЛЕЦЬ ВЛАДИСЛАВ ВАЛЕНТИНОВИЧ 5 900,00
UAH з ПДВ
5 850,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП ЄРОХІН ОЛЕКСАНДР ПЕТРОВИЧ 5 999,99
UAH з ПДВ
5 899,99
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 грудня 2019 14:46
пилосос тонерний.pdf
16 грудня 2019 12:25
Дов-ка про мат. базу.pdf
16 грудня 2019 12:25
Банкруцтво.pdf
16 грудня 2019 12:25
Довідка підписант.pdf
16 грудня 2019 12:25
Паспорт+ІПН завірені.pdf
16 грудня 2019 12:25
Завірені установчі.pdf

Публічні документи

15 грудня 2019 17:06
Витяг2-2019.pdf
15 грудня 2019 17:06
Свидетельство_Рег_1.pdf
15 грудня 2019 17:06
Свидетельство_Рег_2.pdf
15 грудня 2019 17:06
Витяг3-2019.pdf
15 грудня 2019 17:06
ИдКОДКирилець.pdf
15 грудня 2019 17:06
пропозиция_пилосос.pdf
15 грудня 2019 17:06
Витяг1-2019.pdf
15 грудня 2019 17:06
Витяг4-2019.pdf

Публічні документи

13 грудня 2019 21:31
Сертификация товара.pdf
13 грудня 2019 21:31
Ерохин-пропозиц.pdf
13 грудня 2019 21:31
Ерохин сертификация.pdf
13 грудня 2019 21:31
Ерохин лицензия.pdf
13 грудня 2019 21:31
Договір _589-19.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "БОГДАН РОМАН ЮРІЙОВИЧ"

КИРИЛЕЦЬ ВЛАДИСЛАВ ВАЛЕНТИНОВИЧ

ФОП ЄРОХІН ОЛЕКСАНДР ПЕТРОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "БОГДАН РОМАН ЮРІЙОВИЧ"
#3365102253
Відхилено 5 100,00
UAH з ПДВ
18 грудня 2019 09:40
КИРИЛЕЦЬ ВЛАДИСЛАВ ВАЛЕНТИНОВИЧ
#2753502476
Переможець 5 850,00
UAH з ПДВ
20 грудня 2019 13:13

Документи

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 грудня 2019 13:13

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
КИРИЛЕЦЬ ВЛАДИСЛАВ ВАЛЕНТИНОВИЧ
#2753502476
5 850,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Фоп кирилець дог№12.pdf укладений
27 грудня 2019 12:59