Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 – 85140000-2 Послуги у сфері охорони здоров’я різні (Послуги з профілактики ВІЛ серед представників груп підвищеного ризику щодо інфікування ВІЛ - людей, які вживають наркотичні засоби ін’єкційним шляхом (далі - ЛВНІ) у місті Києві). (джерело фінансування - кошти Державного бюджету)
CPV 021:2015 - 85140000-2 HIV different healthcare services (prevention services for populations at higher risk for HIV infection - people who inject drugs (hereinafter referred to as PWID) in Kyiv).
Очікувана вартість
11 299 062,50 UAH
UA-2019-12-12-004223-b 931574891e914d69b58b171d3dc51c33
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кремень Артем Максимович

080683400306 a.kremen@phc.org.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Державна установа "Центр громадського здоров'я Міністерства охорони здоров'я України"
Код ЄДРПОУ: 40524109
Місцезнаходження: 04071, Україна , місто Київ обл., Київ, Ярославська, 41
Контактна особа: Кремень Артем Максимович
080683400306
a.kremen@phc.org.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: State Institution "Public Health Center of the Ministry of Health of Ukraine"
National ID: 40524109
Contact point: Artem Kremen
080683400306
a.kremen@phc.org.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 12 грудня 2019 16:24
Звернення за роз’ясненнями: до 03 січня 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 09 січня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 січня 2020 10:00
Початок аукціону: 19 березня 2020 12:16
Очікувана вартість: 11 299 062,50 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,01%
Publication date: 12 грудня 2019 16:24
Enquiries until: 03 січня 2020 10:00
Complaints submission until: до 09 січня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 13 січня 2020 10:00

Information

Estimated total value: 11 299 063 UAH including VAT
Minimal lowering step: 1 000 UAH
Minimal lowering step, %: 0,01 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:85140000-2: Послуги у сфері охорони здоров’я різні


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
475750 послуга
ДК 021:2015 – 85140000-2 Послуги у сфері охорони здоров’я різні (Послуги з профілактики ВІЛ серед представників груп підвищеного ризику щодо інфікування ВІЛ - людей, які вживають наркотичні засоби ін’єкційним шляхом (далі - ЛВНІ) у місті Києві). (джерело фінансування - кошти Державного бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04071, Україна, місто Київ, Київ, Ярославская, 41
ДК 021:2015: 85140000-2 — Послуги у сфері охорони здоров’я різні

CPV 021:2015 - 85140000-2 HIV different healthcare services (prevention services for populations at higher risk for HIV infection - people who inject drugs (hereinafter referred to as PWID) in Kyiv).
CPV: 85140000-2
Період постачання: по 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-12-12-004223-b.b1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ВСЕУКРАЇНСЬКИЙ БЛАГОДІЙНИЙ ФОНД "ДРОП ІН ЦЕНТР", Код ЄДРПОУ:26346303
Дата подання: 11 лютого 2020 13:59
Скарга на незаконні дії Замовника щодо процедури закупівлі ID: 931574891e914d69b58b171d3dc51c33 ДК 021:2015 – 85140000-2 Послуги у сфері охорони здоров’я різні (Послуги з профілактики ВІЛ серед представників груп підвищеного ризику щодо інфікування ВІЛ – людей, які вживають наркотичні засоби ін’єкційним шляхом (далі – ЛВНІ) у місті Києві). (джерело фінансування – кошти Державного бюджету) CPV 021:2015 - 85140000-2 HIV different healthcare services (prevention services for populations at higher risk for HIV infection – people who inject drugs (hereinafter referred to as PWID) in Kyiv)
Відповідно до оголошення № UA-2019-12-12-004223-b, розміщеного на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель та оприлюдненого 12.12.2019 р. (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-12-12-004223-b) Замовником торгів, а саме ДУ «ЦГЗ МОЗ України» було розпочато процедуру закупівлі (відкриті торги) ID:931574891e914d69b58b171d3dc51c33. ВБФ «ДРОП ІН ЦЕНТР» (надалі – «Скаржник») виявив бажання взяти участь у зазначеній процедурі закупівлі та згідно тендерної документації подав тендерну пропозицію. За результатами розгляду тендерних пропозицій у відповідності до Форми протоколу, опублікованої «07» лютого 2020 р., тендерна пропозиція Скаржника була відхилена. У Формі протоколу Замовник зазначив наступну підставу для відхилення тендерної пропозиції Скаржника: «Не відповідає кваліфікаційним критеріям. На виконання вимог ч.4 ст.28 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), необхідно розглянути тендерні пропозиції Учасників на відповідність тендерній документації. 1.1. Після розгляду пропозиції ВСЕУКРАЇНСЬКИЙ БЛАГОДІЙНИЙ ФОНД "ДРОП ІН ЦЕНТР" було виявлено, що пропозиція вказаного учасника не відповідає критерію, передбаченому у ст. 16 Закону п.1.1 Додатку №1 до Тендерної документації «Кваліфікаційні критерії», а саме: • Довідку за формою, визначеною у Додатку 2 за підписом керівника або уповноваженої особи учасника, що містить інформацію про наявність обладнання та матеріально-технічної бази необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі, її місцезнаходження та підстави користування (власність, оренда тощо), а саме: - окремого приміщення для проведення індивідуальної/групової роботи, консультацій (не менше трьох приміщень/кімнат для проведення індивідуальної/групової роботи, консультацій) на території міста Києва, де Учасник планує здійснювати діяльність в межах предмету закупівлі та відповідно до інформації, зазначеної Учасником у Таблиці 3 Додатку 4 до Тендерної документації; - окремого приміщення для зберігання витратних матеріалів, необхідних для надання послуг отримувачам послуг (не менше 1 приміщення/ кімнати) на території міста Києва, де Учасник планує здійснювати діяльність в межах предмету закупівлі та відповідно до інформації, зазначеної Учасником у таблиці 3 Додатку 4 до Тендерної документації; На підтвердження відповідності даному критерію вимагалось: • Копії документів, що підтверджують право власності або право користування приміщенням для проведення індивідуальної/групової роботи, консультацій (свідоцтво про право власності, договір купівлі-продажу або інший правовстановлюючий документ, який підтверджує право власності учасника та/або договір оренди, договір користування або іншого документу, який підтверджує право користування учасника) відповідно до інформації, зазначеної у Довідці • Копії документів, що підтверджують право власності або право користування приміщенням для зберігання витратних матеріалів, необхідних для надання послуг отримувачам послуг (свідоцтво про право власності, договір купівлі-продажу або інший правовстановлюючий документ, який підтверджує право власності учасника та/або договір оренди, договір користування або іншого документу, який підтверджує право користування учасника) відповідно до інформації, зазначеній у Довідці ВСЕУКРАЇНСЬКИЙ БЛАГОДІЙНИЙ ФОНД "ДРОП ІН ЦЕНТР" було подано два договори оренди, та дев’ять угод про співробітництво. Згідно тексту наведеного в угодах про співробітництво не можна вважати, що приміщення надане в користування, оскільки в угоді зазначено що сторона 1 «зобов’язується сприяти організації роботи стаціонарного інформаційно-консультативного пункту», тобто не вказано про право користування приміщенням, або оренду. Згідно ч.1 ст. 30 Закону Замовник відхиляє тендерну пропозицію у разі, якщо: 1) учасник: не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону; не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником; 3) наявні підстави, зазначені у статті 17 і частині сьомій статті 28 Закону; 4) тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.». Скаржник не може погодитися з такими рішеннями та вважає дії Замовника такими, що порушують його права та інтереси, також ці дії порушують норми ЗУ «Про публічні закупівлі». Стосовно підстави відхилення повідомляємо наступне. Згідно Додатку 1 до Тендерної документації Замовника на підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази учасник має надати наступні документи: « … Довідку за формою, визначеною у Додатку 2 за підписом керівника або уповноваженої особи учасника, що містить інформацію про наявність обладнання та матеріально-технічної бази необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі, її місцезнаходження та підстави користування (власність, оренда тощо), а саме: - окремого приміщення для проведення індивідуальної/групової роботи, консультацій (не менше трьох приміщень/кімнат для проведення індивідуальної/групової роботи, консультацій) на території міста Київ, де Учасник планує здійснювати діяльність в межах предмету закупівлі та відповідно до інформації, зазначеної Учасником у Таблиці 3 Додатку 4 до Тендерної документації; - окремого приміщення для зберігання витратних матеріалів, необхідних для надання послуг отримувачам послуг (не менше 1 приміщення/ кімнати) на території міста Київ, де Учасник планує здійснювати діяльність в межах предмету закупівлі та відповідно до інформації, зазначеної Учасником у таблиці 3 Додатку 4 до Тендерної документації; - наявність технічної спроможності надавача послуг забезпечувати діяльність відповідно до предмету оголошених торгів на території населених пунктів, зазначених у таблиці 3 Додатку 4 до Тендерної документації (не менше 1 автомобіля (у разі наявності мобільних пунктів надання послуг) або договір з надавачем послуг з пасажирських перевезень); Для підтвердження наявності власного обладнання та матеріально-технічної бази Учасник у складі тендерної пропозиції надає: 1.2. Копії документів, що підтверджують право власності або право користування приміщенням для проведення індивідуальної/групової роботи, консультацій (свідоцтво про право власності, договір купівлі-продажу або інший правовстановлюючий документ, який підтверджує право власності учасника та/або договір оренди, договір користування або іншого документу, який підтверджує право користування учасника) відповідно до інформації, зазначеної у Довідці. 1.3. Копії документів, що підтверджують право власності або право користування приміщенням для зберігання витратних матеріалів, необхідних для надання послуг отримувачам послуг (свідоцтво про право власності, договір купівлі-продажу або інший правовстановлюючий документ, який підтверджує право власності учасника та/або договір оренди, договір користування або іншого документу, який підтверджує право користування учасника) відповідно до інформації, зазначеній у Довідці. 1.4. Копії документів, що підтверджують право власності або право користування автомобілем (свідоцтво про державну реєстрацію транспортного засобу, договір купівлі-продажу або інший правовстановлюючий документ, який підтверджує право власності учасника та/або договір оренди, договір про співпрацю, договір користування, договір відшкодування використання автомобіля співробітника, договору про надання послуг або інший документ, який підтверджує право користування учасника) відповідно до інформації, зазначеній у Довідці або копію договору про надання послуг пасажирських перевезень, в якому учасник виступає замовником таки послуг. Строки дії договорів наданих учасником для підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази повинні бути не меншими ніж строк надання послуг. …». Слід зазначити, що наведене у тендерній документації формулювання щодо приміщення для проведення індивідуальної/групової роботи, консультацій є неоднозначним та може трактуватись по-різному – «окремого приміщення для проведення індивідуальної/групової роботи, консультацій (не менше трьох приміщень/кімнат для проведення індивідуальної/групової роботи, консультацій) на території міста Київ, де Учасник планує здійснювати діяльність в межах предмету закупівлі та відповідно до інформації, зазначеної Учасником у Таблиці 3 Додатку 4 до Тендерної документації;». Чітко не зрозуміло чи вимагається одне окреме приміщення, яке включає не менше трьох приміщень/кімнат; або ж мова йде про три різні приміщення/кімнати; чи можуть вони бути зосереджені в одному місці, або ж мають бути розташовані в різних районах міста Києва; також не зрозуміло що мається на увазі під визначенням «окреме приміщення», чи це має бути окрема будівля/споруда, чи приміщення з окремим входом, чи три ізольовані кімнати в одному загальному приміщенні, або ж в трьох різних приміщеннях тощо. На підтвердження відповідності Скаржника кваліфікаційним критеріям в частині наявності приміщень для проведення індивідуальної/групової роботи, консультацій та зберігання витратних матеріалів Скаржником було подано наступні документи на дотримання норм ЗУ «Про публічні закупівлі» та виконання вимог Замовника згідно п.1 розділу ІІІ Тендерної документації, Додатків 1, 2, 8 до Тендерної документації: 1. Довідку за формою, визначеною у Додатку 2 до Тендерної документації – Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази Вих. № 1 від 09.01.2020 р. 2. Копію Договору №01 оренди нежитлового приміщення від 01.01.2018 р., в т. ч. Додаткової угоди №1 26.06.2018 р., Додаткової угоди №2 від 28.12.2018 р., Додаткової угоди №3 від 15.05.2019 р., Додаткової угоди №4 від 23.12.2019 р. 3. Копію Договору №5 оренди нежитлового приміщення від 23.07.2019 р., в т. ч. Додаткової угоди №1 від 23.12.2019 р. 4. Копію угоди №25/12/19 про співробітництво від 03.12.2019 р. з Київською міською клінічною лікарнею швидкої медичної допомоги. 5. Копію угоди про співробітництво від 01.10.2013 р. з Київською міською наркологічною клінічною лікарнею «СОЦІОТЕРАПІЯ». 6. Копію угоди про співробітництво від 11.09.2017 р. з Медичним центром «САНТАНА-М». 7. Копію угоди про співробітництво від 01.08.2019 р. з ПОГ «Медичний діагностично-реабілітаційний центр «ВІДРОДЖЕННЯ ХХІ». 8. Копію угоди про співробітництво від 02.08.2019 р. з ТОВ «ФАРМИН». 9. Копію угоди про співробітництво від 16.08.2019 р. з ТОВ «Медичний центр «ДОПОМОГА». 10. Копію угоди про співробітництво від 25.09.2019 р. з ФОП Хоменко В. В. 11. Копію угоди про співробітництво від 01.10.2019 р. з ФОП Черешенко М. А. 12. Копію угоди про співробітництво від 09.12.2019 р. з ТОВ «ОКТАМЕД». На обґрунтування підстави відхилення тендерної пропозиції Скаржника у формі протоколу розгляду тендерних пропозицій, опублікованій «07» лютого 2020 р., Замовник зазначає, що згідно тексту, наведеного в угодах про співробітництво не можна вважати, що приміщення надане в користування. Скаржник не може погодитися з таким рішенням, оскільки в тексті дев’яти поданих угод про співробітництво (Стаття 3 угод) визначено, що сторони угоди зобов’язуються сприяти організації роботи та забезпечувати функціонування стаціонарних інформаційно-консультативних пунктів із чітким зазначенням адрес в м. Києві. Адреси цих приміщень для проведення індивідуальної/групової роботи, консультацій та посилання на відповідні пункти поданих угод про співробітництво зазначені також у Довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази Вих. № 1 від 09.01.2020 р. (надалі – «Довідка»). У Довідці вказана також підстава користування цими приміщеннями як «Залучене», і така підстава була передбачена Замовником у формі довідки в колонці 3 (згідно Додатку 2 до Тендерної документації). Також, у складі тендерної пропозиції Скаржника було подано копії 2 договорів оренди приміщень: Договору №01 оренди нежитлового приміщення від 01.01.2018 р. з додатками, Договору №5 оренди нежитлового приміщення від 23.07.2019 р. з додатками. Оскільки, в договорах оренди вказана загальна площа орендованих нежитлових приміщень, деталізація інформації щодо кількості окремих приміщень/кімнат по кожному з орендованих приміщень зазначена Скаржником у довідці в колонці 4, як передбачено за формою довідки згідно Додатку 2 до Тендерної документації. У Довідці деталізовано, що за поданим Договором №01 оренди нежитлового приміщення від 01.01.2018 р. орендується приміщення загальною площею 80,1 кв.м, яке включає 5 окремих приміщень (кабінетів, кімнат), санітарно-технічний блок та підсобні приміщення; за поданим Договором №5 оренди нежитлового приміщення від 23.07.2019 р. орендується приміщення загальною площею 94,2 кв.м, яке включає 4 окремі приміщення (кімнати, кабінети), санітарно-технічний блок та підсобні приміщення. При цьому, Замовником не вимагалось надання планів приміщень. Додатково надаємо плани орендованих приміщень, зазначених у Довідці. Таким чином, Скаржником документально підтверджено наявність двох орендованих приміщень, які включають відповідно 5 та 4 окремі приміщення/кімнати, а також 9 залучених приміщень для проведення індивідуальної/групової роботи, консультацій, що на вимогу Замовника підтверджує наявність «окремого приміщення для проведення індивідуальної/групової роботи, консультацій (не менше трьох приміщень/кімнат для проведення індивідуальної/групової роботи, консультацій) на території міста Київ, де Учасник планує здійснювати діяльність в межах предмету закупівлі та відповідно до інформації, зазначеної Учасником у Таблиці 3 Додатку 4 до Тендерної документації;». Слід враховувати, що Скаржник має досвід надання послуг, що є предметом закупівлі, та реалізовує діяльність за чинним Договором №291 від 23.07.2019 р. про закупівлю послуг у сфері охорони здоров’я із ДУ «ЦГЗ МОЗ України», який було укладено в результаті проведення аналогічної процедури закупівлі у попередньому періоді. У зв’язку з цим, наявність достатньої кількості у Скаржника приміщень для проведення індивідуальної/групової роботи, консультацій підтверджена не лише документально в межах даної процедури закупівлі, але й наочно під час запровадження у 2019 році діяльності з профілактики ВІЛ серед ЛВНІ в м. Києві та проведення моніторингових візитів уповноваженими представниками Замовника. З урахуванням вищезазначеного вважаємо дії Замовника щодо відхилення тендерної пропозиції Скаржника неправомірними у зв’язку з відсутністю підстав відхилення тендерної пропозиції згідно ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі», що в свою чергу призвело до порушення наших прав. Такими неправомірними діями Замовник порушив також принципи здійснення закупівель, встановлених ч.1 ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема щодо об’єктивної та неупередженої оцінки тендерної пропозиції. Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України, ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу до розгляду; 2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі; 3. Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про відхилення пропозиції Всеукраїнського благодійного фонду «ДРОП ІН ЦЕНТР», зазначене у Формі протоколу розгляду тендерних пропозицій від «07» лютого 2020 р.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 13 лютого 2020 17:00
рішення від 13.02.2020 № 2749 + лист Замовнику .pdf
Дата публікації: 13 лютого 2020 17:00
рішення від 28.02.2020 № 3875 .pdf
Дата публікації: 04 березня 2020 21:13
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішення про відхилення пропозиції ДРОП ІН ЦЕНТР скасовано, пропозицію допущено до аукціону
Дата виконання рішення замовником: 12 березня 2020 17:30
Номер скарги: UA-2019-12-12-004223-b.c2
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ВБО "КОНВІКТУС УКРАЇНА", Код ЄДРПОУ:35210880
Дата подання: 12 лютого 2020 12:46
СКАРГА на незаконне рішення Замовника щодо процедури закупівлі ДК 021:2015 – 85140000-2 Послуги у сфері охорони здоров’я різні (Послуги з профілактики ВІЛ серед представників груп підвищеного ризику щодо інфікування ВІЛ - людей, які вживають наркотичні
Вих. № 484/20 від «11» січня 2020 року До Антимонопольного комітету України Адреса: вул. Митрополита Василя Липківського, 45 м. Київ, 03035 Суб`єкт оскарження: Всеукраїнська благодійна організація «КОНВІКТУС УКРАЇНА» (код ЄДРПОУ 35210880) Адреса: проспект В. Маяковського, 7а – 170 м. Київ, 02224 e-mail: info@convictus.org.ua тел. (044) 592-58-47 Замовник: Державна установа «Центр громадського здоров’я МОЗ України» (код ЄДРПОУ 40524100) Адреса: вул. Ярославська, 41, м. Київ, 04071 e-mail: info@bhc.org.ua тел. (044) 425-43-54 Інформація про закупівлю: ID: UA-2019-12-12-004223-b ● 931574891e914d69b58b171d3dc51c33 ДК 021:2015 – 85140000-2 Послуги у сфері охорони здоров’я різні (Послуги з профілактики ВІЛ серед представників груп підвищеного ризику щодо інфікування ВІЛ - людей, які вживають наркотичні засоби ін’єкційним шляхом (далі - ЛВНІ) у місті Києві). (джерело фінансування - кошти Державного бюджету) CPV 021:2015 - 85140000-2 HIV different healthcare services (prevention services for populations at higher risk for HIV infection - people who inject drugs (hereinafter referred to as PWID) in Kyiv). Дата, коли суб’єкту оскарження стало відомо про неправомірні дії Замовника – 07.02.2020 року Плата за подання скарги – 5000,00 грн. (без ПДВ) СКАРГА на незаконне рішення Замовника щодо процедури закупівлі ДК 021:2015 – 85140000-2 Послуги у сфері охорони здоров’я різні (Послуги з профілактики ВІЛ серед представників груп підвищеного ризику щодо інфікування ВІЛ - людей, які вживають наркотичні засоби ін’єкційним шляхом (далі - ЛВНІ) у місті Києві). (джерело фінансування - кошти Державного бюджету) CPV 021:2015 - 85140000-2 HIV different healthcare services (prevention services for populations at higher risk for HIV infection - people who inject drugs (hereinafter referred to as PWID) in Kyiv).
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Скарга відкликана скаржником
Причина: неповний пакет документів до скарги
Дата: 12 лютого 2020 12:56
Рішення від 13.02.2020 № 2764.pdf
Дата публікації: 13 лютого 2020 17:17
Номер скарги: UA-2019-12-12-004223-b.c3
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ВБО "КОНВІКТУС УКРАЇНА", Код ЄДРПОУ:35210880
Дата подання: 12 лютого 2020 13:11
СКАРГА на незаконне рішення Замовника щодо процедури закупівлі ДК 021:2015 – 85140000-2 Послуги у сфері охорони здоров’я різні
Вих. № 484/20 від «11» лютого 2020 року До Антимонопольного комітету України Адреса: вул. Митрополита Василя Липківського, 45 м. Київ, 03035 Суб`єкт оскарження: Всеукраїнська благодійна організація «КОНВІКТУС УКРАЇНА» (код ЄДРПОУ 35210880) Адреса: проспект В. Маяковського, 7а – 170 м. Київ, 02224 e-mail: info@convictus.org.ua тел. (044) 592-58-47 Замовник: Державна установа «Центр громадського здоров’я МОЗ України» (код ЄДРПОУ 40524100) Адреса: вул. Ярославська, 41, м. Київ, 04071 e-mail: info@bhc.org.ua тел. (044) 425-43-54 Інформація про закупівлю: ID: UA-2019-12-12-004223-b ● 931574891e914d69b58b171d3dc51c33 ДК 021:2015 – 85140000-2 Послуги у сфері охорони здоров’я різні (Послуги з профілактики ВІЛ серед представників груп підвищеного ризику щодо інфікування ВІЛ - людей, які вживають наркотичні засоби ін’єкційним шляхом (далі - ЛВНІ) у місті Києві). (джерело фінансування - кошти Державного бюджету) CPV 021:2015 - 85140000-2 HIV different healthcare services (prevention services for populations at higher risk for HIV infection - people who inject drugs (hereinafter referred to as PWID) in Kyiv). Дата, коли суб’єкту оскарження стало відомо про неправомірні дії Замовника – 07.02.2020 року Плата за подання скарги – 5000,00 грн. (без ПДВ) СКАРГА на незаконне рішення Замовника щодо процедури закупівлі ДК 021:2015 – 85140000-2 Послуги у сфері охорони здоров’я різні (Послуги з профілактики ВІЛ серед представників груп підвищеного ризику щодо інфікування ВІЛ - людей, які вживають наркотичні засоби ін’єкційним шляхом (далі - ЛВНІ) у місті Києві). (джерело фінансування - кошти Державного бюджету) CPV 021:2015 - 85140000-2 HIV different healthcare services (prevention services for populations at higher risk for HIV infection - people who inject drugs (hereinafter referred to as PWID) in Kyiv).
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 13 лютого 2020 18:13
рішення від 13.02.2020 № 2761 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 13 лютого 2020 18:13
рішення від 02.03.2020 № 3937.pdf
Дата публікації: 05 березня 2020 18:37
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішення про відхилення пропозиції Конвіктус Україна скасовано, до аукціону допущено
Дата виконання рішення замовником: 12 березня 2020 16:58

Документи подані скаржником

11 лютого 2020 13:57
ДРОП_Договір оренди_1.PDF
11 лютого 2020 13:57
ДРОП_Договір оренди_5.PDF
11 лютого 2020 13:57
Дроп_Скарга_АМКУ_10022020.pdf

Документи подані замовником

Документи подані скаржником

12 лютого 2020 12:47
Електронний підпис

Документи Органу Оскарження

13 лютого 2020 17:17
Рішення від 13.02.2020 № 2764.pdf

Документи подані скаржником

12 лютого 2020 13:12
Електронний підпис

Документи подані замовником

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 13 березня 2020
UA-2019-12-12-004223-b931574891e914d69b58b171d3dc51c33
Найменування: Державна установа "Центр громадського здоров'я Міністерства охорони здоров'я України"
Код ЄДРПОУ: 40524109
Місцезнаходження: 04071, Україна, місто Київ обл., Київ, Ярославська, 41
Учасник Документи Рішення
ВСЕУКРАЇНСЬКИЙ БЛАГОДІЙНИЙ ФОНД "ДРОП ІН ЦЕНТР" Документи
Рішення скасоване
Документи
Громадська організація "Клуб "Еней" Документи
Відхилено
Документи
ВБО "КОНВІКТУС УКРАЇНА" Документи
Рішення скасоване
Документи
ВБО "КОНВІКТУС УКРАЇНА" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ВСЕУКРАЇНСЬКИЙ БЛАГОДІЙНИЙ ФОНД "ДРОП ІН ЦЕНТР" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

Публічні документи

25 березня 2020 13:18
Електронний підпис
25 березня 2020 13:15
Опис ДРОП ІН ЦЕНТР_2016.pdf
25 березня 2020 13:15
ДРОП_ВИТЯГ_Document_USR_1005138288.rtf
25 березня 2020 13:15
public_doc.p7s
25 березня 2020 13:15
Dovidka_20080585450160360928.pdf.p7s
25 березня 2020 13:14
Dovidka_20079609120760385190.pdf.p7s
10 січня 2020 18:59
Електронний підпис
10 січня 2020 18:59
Електронний підпис
10 січня 2020 18:49
Цінова пропозиція.pdf
10 січня 2020 18:49
4_Кваліфікація_Куцев.pdf
10 січня 2020 18:49
2_Кваліфікація_Кулик.pdf
10 січня 2020 18:49
ДРОП_ДОГОВІР_291_ЦГЗ.PDF
10 січня 2020 18:49
ДРОП_Договір оренди_5.PDF
10 січня 2020 18:49
ДРОП_Договір оренди_1.PDF
10 січня 2020 18:49
ДРОП_ГРАНТ_47-GF-19_МОД.pdf
10 січня 2020 18:49
ДРОП_ГРАНТ_47-GF-19.pdf
10 січня 2020 18:49
ДРОП_ГРАНТ_34-GF-18-А.pdf
10 січня 2020 18:49
ДРОП_ГРАНТ_014-GF-15-А.pdf
10 січня 2020 18:49
ДРОП_ГРАНТ_12-CDC-19-20.pdf
10 січня 2020 18:49
46_Кваліфікація_Вірт.PDF
10 січня 2020 18:49
45_Кваліфікація_Ходос.PDF
10 січня 2020 18:49
41_Кваліфікація_Білий.PDF
10 січня 2020 18:49
33_Кваліфікація_Дзюба.PDF
10 січня 2020 18:49
19_Кваліфікація_Білик.PDF
10 січня 2020 18:49
9_Кваліфікація_Шкляр.PDF

Документи

Публічні документи

11 січня 2020 18:37
Електронний підпис
11 січня 2020 18:37
Електронний підпис

Документи

Публічні документи

11 січня 2020 21:16
Електронний підпис
11 січня 2020 21:16
Електронний підпис

Документи

12 березня 2020 16:55
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

11 січня 2020 21:16
Електронний підпис
11 січня 2020 21:16
Електронний підпис

Документи

12 березня 2020 17:29
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

25 березня 2020 13:18
Електронний підпис
25 березня 2020 13:15
Опис ДРОП ІН ЦЕНТР_2016.pdf
25 березня 2020 13:15
ДРОП_ВИТЯГ_Document_USR_1005138288.rtf
25 березня 2020 13:15
public_doc.p7s
25 березня 2020 13:15
Dovidka_20080585450160360928.pdf.p7s
25 березня 2020 13:14
Dovidka_20079609120760385190.pdf.p7s
10 січня 2020 18:59
Електронний підпис
10 січня 2020 18:59
Електронний підпис
10 січня 2020 18:49
Цінова пропозиція.pdf
10 січня 2020 18:49
4_Кваліфікація_Куцев.pdf
10 січня 2020 18:49
2_Кваліфікація_Кулик.pdf
10 січня 2020 18:49
ДРОП_ДОГОВІР_291_ЦГЗ.PDF
10 січня 2020 18:49
ДРОП_Договір оренди_5.PDF
10 січня 2020 18:49
ДРОП_Договір оренди_1.PDF
10 січня 2020 18:49
ДРОП_ГРАНТ_47-GF-19_МОД.pdf
10 січня 2020 18:49
ДРОП_ГРАНТ_47-GF-19.pdf
10 січня 2020 18:49
ДРОП_ГРАНТ_34-GF-18-А.pdf
10 січня 2020 18:49
ДРОП_ГРАНТ_014-GF-15-А.pdf
10 січня 2020 18:49
ДРОП_ГРАНТ_12-CDC-19-20.pdf
10 січня 2020 18:49
46_Кваліфікація_Вірт.PDF
10 січня 2020 18:49
45_Кваліфікація_Ходос.PDF
10 січня 2020 18:49
41_Кваліфікація_Білий.PDF
10 січня 2020 18:49
33_Кваліфікація_Дзюба.PDF
10 січня 2020 18:49
19_Кваліфікація_Білик.PDF
10 січня 2020 18:49
9_Кваліфікація_Шкляр.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ВСЕУКРАЇНСЬКИЙ БЛАГОДІЙНИЙ ФОНД "ДРОП ІН ЦЕНТР"

Громадська організація "Клуб "Еней"

ВБО "КОНВІКТУС УКРАЇНА"

ВБО "КОНВІКТУС УКРАЇНА"

ВСЕУКРАЇНСЬКИЙ БЛАГОДІЙНИЙ ФОНД "ДРОП ІН ЦЕНТР"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 березня 2020 12:38

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ВСЕУКРАЇНСЬКИЙ БЛАГОДІЙНИЙ ФОНД "ДРОП ІН ЦЕНТР" 11 285 438,75
UAH з ПДВ
9 793 962,50
UAH з ПДВ
Документи
ВБО "КОНВІКТУС УКРАЇНА" 10 735 082,50
UAH з ПДВ
10 190 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 березня 2020 13:18
Електронний підпис
25 березня 2020 13:15
Опис ДРОП ІН ЦЕНТР_2016.pdf
25 березня 2020 13:15
ДРОП_ВИТЯГ_Document_USR_1005138288.rtf
25 березня 2020 13:15
public_doc.p7s
25 березня 2020 13:15
Dovidka_20080585450160360928.pdf.p7s
25 березня 2020 13:14
Dovidka_20079609120760385190.pdf.p7s
10 січня 2020 18:59
Електронний підпис
10 січня 2020 18:59
Електронний підпис
10 січня 2020 18:49
Цінова пропозиція.pdf
10 січня 2020 18:49
4_Кваліфікація_Куцев.pdf
10 січня 2020 18:49
2_Кваліфікація_Кулик.pdf
10 січня 2020 18:49
ДРОП_ДОГОВІР_291_ЦГЗ.PDF
10 січня 2020 18:49
ДРОП_Договір оренди_5.PDF
10 січня 2020 18:49
ДРОП_Договір оренди_1.PDF
10 січня 2020 18:49
ДРОП_ГРАНТ_47-GF-19_МОД.pdf
10 січня 2020 18:49
ДРОП_ГРАНТ_47-GF-19.pdf
10 січня 2020 18:49
ДРОП_ГРАНТ_34-GF-18-А.pdf
10 січня 2020 18:49
ДРОП_ГРАНТ_014-GF-15-А.pdf
10 січня 2020 18:49
ДРОП_ГРАНТ_12-CDC-19-20.pdf
10 січня 2020 18:49
46_Кваліфікація_Вірт.PDF
10 січня 2020 18:49
45_Кваліфікація_Ходос.PDF
10 січня 2020 18:49
41_Кваліфікація_Білий.PDF
10 січня 2020 18:49
33_Кваліфікація_Дзюба.PDF
10 січня 2020 18:49
19_Кваліфікація_Білик.PDF
10 січня 2020 18:49
9_Кваліфікація_Шкляр.PDF

Публічні документи

11 січня 2020 21:16
Електронний підпис
11 січня 2020 21:16
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ВСЕУКРАЇНСЬКИЙ БЛАГОДІЙНИЙ ФОНД "ДРОП ІН ЦЕНТР"

ВБО "КОНВІКТУС УКРАЇНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ВСЕУКРАЇНСЬКИЙ БЛАГОДІЙНИЙ ФОНД "ДРОП ІН ЦЕНТР"
#26346303
Переможець 9 793 962,50
UAH з ПДВ
23 березня 2020 17:50

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 березня 2020 17:50

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ВСЕУКРАЇНСЬКИЙ БЛАГОДІЙНИЙ ФОНД "ДРОП ІН ЦЕНТР"
#26346303
9 793 962,50
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
12 березня 2021 09:15
ДУ 4 Договір 309 ( Київ ЛВНІ ) ЗФ.pdf зміни до договору
12 березня 2021 09:14
Електронний підпис зміни до договору
12 лютого 2021 16:55
ДУ 3 Договір 309 ( Київ ЛВНІ ) ЗФ.pdf зміни до договору
12 лютого 2021 16:54
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 13:27
ДУ2 Дог 309 (м.Київ ЛВНІ) ЗФ.pdf зміни до договору
30 грудня 2020 13:26
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2020 15:40
ДУ 1 Дог 309 ( м.Київ ЛВНІ ) ЗФ 2812 ЗМ.pdf зміни до договору
29 грудня 2020 15:39
Електронний підпис укладений
08 квітня 2020 16:25
Договір 309 (м. Київ ЛВНІ).pdf укладений
08 квітня 2020 16:24

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись пунктом 1 частини 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII в редакції, що діяла до 19.04.2020 року, на виконання п. 6 Розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII в редакції, що діє з 19.04.2020 року, статтями 651-654 Цивільного кодексу України, п. 8.2., 8.3., 13.5. Договору, Сторони дійшли до згоди внести наступні зміни до Договору
Номер договору про закупівлю: 309
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись частиною 5 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII в редакції, що діяла до 19.04.2020 року, на виконання п. 6 Розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII в редакції, що діє з 19.04.2020 року, статтями 631, 651-654 Цивільного кодексу України, п. 8.2., 8.3. та п. 13.5. Договору, з метою недопущення переривання та/або припинення надання Отримувачам послуг у сфері охорони здоров’я, Сторони дійшли до згоди продовжити строк дії Договору на період проведення процедури закупівлі на початку 2021 року, в обсязі, що не перевищує 20 % суми, визначеної в початковому Договорі, у зв’язку з чим внести наступні зміни до Договору
Номер договору про закупівлю: 309
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
12 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись частиною 5 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII в редакції, що діяла до 19.04.2020 року, на виконання п. 6 Розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII в редакції, що діє з 19.04.2020 року, статтями 631, 651-654 Цивільного кодексу України, п. 8.2., 8.3. та п. 13.5. Договору, у зв’язку з затвердженням видатків в обсязі, що не перевищує 20 % фактичної суми, визначеної на кінець грудня 2020 року в початковому Договорі, для закупівлі Послуг на початку 2021 року
Номер договору про закупівлю: 309
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
12 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись пунктом 1 частини 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII в редакції, що діяла до 19.04.2020 року, на виконання п. 6 Розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII в редакції, що діє з 19.04.2020 року, статтями 651-654 Цивільного кодексу України, п. 8.2., 8.3., 13.5. Договору
Номер договору про закупівлю: 309
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 6 315 223,00
UAH (в тому числі ПДВ 1 052 537,17 UAH)