Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Безпровідний маршрутизатор (роутер)
Очікувана вартість
10 800,00 UAH
UA-2019-12-12-004093-b cac3ce61ec63437a9b700b612ee4beae
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Вознюк Вікторія Андріївна

+38(044)285-13-72 tenderdkl7@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДИТЯЧА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №7 ПЕЧЕРСЬКОГО РАЙОНУ М. КИЄВА
Код ЄДРПОУ: 01993842
Місцезнаходження: 01103, Україна , місто Київ обл., м.Київ, вул. Професора Підвисоцького, 4Б
Контактна особа: Вознюк Вікторія Андріївна
+38(044)285-13-72
tenderdkl7@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 грудня 2019 16:13
Звернення за роз’ясненнями: до 13 грудня 2019 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 грудня 2019 18:00
Очікувана вартість: 10 800,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 108,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32420000-3: Мережеве обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6 штуки
Безпровідний маршрутизатор (роутер)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01103, Україна, місто Київ, м.Київ, вул. Професора Підвисоцького, 4Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 грудня 2019
ДК 021:2015: 32420000-3 — Мережеве обладнання
Код КЕКВ: 2282 — Окремі заходи по реалізації державних (регіональних) програм, не віднесені до заходів розвитку

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Джерело фінансуваня - кошти спеціального фонду. Оплата проводиться згідно ст. 49 Бюджетного Кодексу України шляхом перерахування Покупцем коштів на розрахунковий рахунок Постачальника після підписання видаткових накладних з обох Сторін. Розрахунки за поставлений товар здійснюються у разі наявності та в межах відповідних бюджетних асигнувань в безготівковій формі згідно наданих Постачальником видаткових накладних протягом 30-ти днів з моменту підписання видаткових накладних з обох Сторін. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 5 банківських днів з дати отримання Покупцем бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 грудня 2019 16:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 грудня 2019 16:13
ДКТ_роутери .doc
12 грудня 2019 16:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 грудня 2019 16:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 грудня 2019 16:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 грудня 2019 16:13
ДКТ_роутери .doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 13 грудня 2019 09:13
Дата відповіді: 13 грудня 2019 09:32
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня, якщо в документації після назви найменування зазначається або аналог, тоді так- до участі допускаються торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних в тендерній документації;
Для ідентифікації та пересвідчення, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника, Ви можете переглянути у складі документів тендерної пропозиції Учасника копію техпаспорту або іншого документу, в якому міститься інформація щодо технічних параметрів запропонованого товару – що є однією із вимог нашої тендерної документації;
Так, до участі в закупівлі допускаються фізичні особи-підприємці неплатники ПДВ ( що в свою чергу не призводить до зменшення кола потенційних учасників закупівлі, зокрема, встановлення обмежуючих вимог в частині господарської діяльності учасників). Відповідно до Наказу: «учасник - фізична особа, у тому числі фізична особа-підприємець, або юридична особа, яка подала в електронному вигляді пропозицію для участі в Закупівлях». Замовник визначає переможця закупівлі за результатами Аукціону в електронній системи закупівель, який запропонував найнижчу пропозицію, та відповідає кваліфікаційним вимогам (критеріям) визначеним у оголошення про проведення закупівлі

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 грудня 2019 18:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП ВИНИЧУК АРТЕМ ЮРІЙОВИЧ 10 134,00
UAH з ПДВ
10 134,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 грудня 2019 16:11
Гарант лист Товар.pdf
18 грудня 2019 16:11
new Цінова пропозиція.pdf
16 грудня 2019 19:14
Гарантійній лист.pdf
16 грудня 2019 19:14
Деклараія про відпов.pdf
16 грудня 2019 19:14
Тех. хар. роутер.pdf
16 грудня 2019 19:14
Установчі док.(підпис).pdf
16 грудня 2019 19:14
Аналог.дог. відгук.pdf
16 грудня 2019 19:14
Довідка без печатки.pdf
16 грудня 2019 19:14
Відомості ФОП Виничук.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП ВИНИЧУК АРТЕМ ЮРІЙОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП ВИНИЧУК АРТЕМ ЮРІЙОВИЧ
#3447101710
Переможець 10 134,00
UAH з ПДВ
19 грудня 2019 12:33

Документи

19 грудня 2019 12:33
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 грудня 2019 12:33

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП ВИНИЧУК АРТЕМ ЮРІЙОВИЧ
#3447101710
10 134,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

19 грудня 2019 12:33
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
09 січня 2020 11:56
Електронний підпис укладений
23 грудня 2019 14:39
2210_договір_роутер_виничук.pdf укладений
23 грудня 2019 14:38

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 грудня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 10 134,00
UAH