Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

03210000-6 Зернові культури та картопля
Очікувана вартість
300 000,00 UAH
UA-2019-12-12-004025-b 814f0784ed314cb88f50d15ce731e2c3
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олександр Тіхоміров

+380966594691 tihomirovtihan88@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Томашпільської селищної ради
Код ЄДРПОУ: 41403597
Місцезнаходження: 24200, Україна , Вінницька обл., Томашпільський р-н, смт. Томашпіль, площа Тараса Шевченка, буд. 1
Контактна особа: Олександр Тіхоміров
+380966594691
tihomirovtihan88@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 грудня 2019 16:07
Звернення за роз’ясненнями: до 17 грудня 2019 19:00
Оскарження умов закупівлі: до 23 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 грудня 2019 19:00
Початок аукціону: 02 січня 2020 13:24
Очікувана вартість: 300 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03210000-6: Зернові культури та картопля


Закупівля проводиться для потреб у 2020 році
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
20000 кілограм
Картопля
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03210000-6 — Зернові культури та картопля

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки Замовником проводяться за фактично поставлений Постачальником Товар не пізніше 14 (чотирнадцяти) банківських днів з моменту підписання Сторонами накладних про отримання Товару Пiсляоплата 14 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-01-11-000037 ● 95b7b69b2d8143279126d3f4c7c13326
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 11 січня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 13 січня 2020 11:55
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ
11.01.2020 №3
Вінниця

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, внесеними наказом Північного офісу Держаудитслужби від 21 грудня 2018 року №250,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Олена ВАХНОВСЬКА

Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 11.01.2020 №3
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
6.UA-2019-12-12-004025-b 12.12.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-01-13 12:09:51

про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі зернових культур та картоплі (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-12-12-004025-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснень з таких питань:
Яким чином учасник тендеру ФОП Островська Ірина Миколаївна, якого відповідно до рішення тендерного комітету (протокол від 10 січня 2020 року №6) обрано переможцем торгів, виконав вимоги тендерної документації в частині надання:
- документів для підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази (пункт 1 Додаток №1 тендерної документації);
- форми «Тендерна пропозиції» (Додаток №5 тендерної документації)?
Пояснення надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-01-15 13:39:42

Пояснення на запит Державної аудиторської служби України, північного офіс Держаудитслужби, управління північного офісу Держаудистлужби у Вінницькій області від 11.01.2020 року Ідентифікатор закупівлі: UA-2019-12-12-004025-b

Відділ освіти Томашпільської селищної ради розглянув Ваше рішення від 11.01.2020 року № 3 «Про початок моніторингу закупівель» та інформує наступне:
Відповідно до частини 3 статті 56 Закону України «Про освіту» №2145-VIII від 05.09.2017 року, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, у підпорядкуванні яких перебувають державні і комунальні заклади освіти, забезпечують безоплатним гарячим харчуванням:
дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування, дітей з особливими освітніми потребами, які навчаються у спеціальних та інклюзивних класах (групах), дітей із сімей, які отримують допомогу відповідно до Закону України "Про державну соціальну допомогу малозабезпеченим сім’ям", які навчаються в закладах дошкільної, загальної середньої, професійної (професійно-технічної) чи фахової передвищої освіти;
осіб інших категорій, визначених законодавством та/або рішенням органу місцевого самоврядування.
Частиною 3 статті 22 Закону України «Про загальну середню освіту» від 13.05.1999 № 651-XIV передбачено, що відповідальність за організацію харчування учнів (вихованців) у закладах загальної середньої освіти незалежно від підпорядкування, типів і форм власності додержання в них вимог санітарно-гігієнічних і санітарно-протиепідемічних правил і норм покладається на засновників (власників), керівників цих навчальних закладів.
В частині 2 статті 35 Закону України «Про дошкільну освіту», організація та відповідальність за харчування дітей у державних і комунальних закладах дошкільної освіти покладаються на органи місцевого самоврядування, а також на керівників закладів дошкільної освіти.
Статтею 25 Закону України «Про освіту» № 2145-VIII від 05.09.2017 року встановлені права і обов’язки засновника закладу освіти частиною 2 цієї ж статті передбачено права і обов’язки засновника закладу або уповноваженої ним особи.
Рішенням 6 позачергової сесії 8 скликання Томашпільської селищної ради № 166 від 16.05.2017 року «Про створення відділу освіти Томашпільської селищної ради» створено відділ освіти Томашпільської селищної ради та затверджено Положення про відділ освіти Томашпільської селищної ради.
З урахуванням вищевикладеного відділ освіти Томашпільської селищної ради є уповноваженою особою засновника, а отже, відповідальність за організацію харчування в закладах загальної середньої та дошкільної освіти покладено на відділ освіти Томашпільської селищної ради.
Відповідно до преамбули Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) метою Закону є, забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
Частиною 1 статті 3 Закону передбачено принципи здійснення закупівель, а саме, добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.

Замовник під час здійснення закупівлі за кодом ДК 021:2015 – 03210000-6 Зернові культури та картопля (Картопля) (ідентифікатор закупівлі - UA-2019-12-12-004025-b), (далі – Закупівля) було дотримано принципів здійснення закупівлі передбачених частиною 1 статті 3 Закону.

Статтею 3 Конституції України передбачено, що людина, її життя і здоров'я, честь і гідність, недоторканність і безпека визнаються в Україні найвищою соціальною цінністю.

Замовником під час кваліфікації переможця щодо закупівлі за кодом ДК 021:2015 – 03210000-6 Зернові культури та картопля (Картопля) (ідентифікатор закупівлі - UA-2019-12-12-004025-b), тендерна пропозиція якого визначена системою найбільш економічно вигідною, з метою забезпечення повноцінного, вчасного та здорового харчування учнів закладів загальної середньої та дошкільної освіти, уникнення порушень їхніх прав передбачених Законами України «Про освіту», «Про загальну середню освіту», «Про дошкільну освіту» та Конституцією України в частині забезпечення харчуванням та які можуть призвести до негативного стану здоров’я учнів та вихованців. Відсутністю можливості оперативного проведення повторних торгів щодо Закупівлі за кодом ДК 021:2015 – 03210000-6 Зернові культури та картопля (Картопля) (ідентифікатор закупівлі - UA-2019-12-12-004025-b), та з урахуванням того, що бюджет не матиме негативних наслідків при прийнятті вказаного рішення Замовником було прийнято рішення щодо кваліфікації переможця, а саме, ФОП Островську Ірину Миколаївну.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Відміна торгів відповідно до абзацу 3 частини 1 статті 31 Закону України "Про публічні закупівлі" у зв'язку із неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.

2020-01-28 16:30:48


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 23 січня 2020
Кінцевий строк оскарження: 07 лютого 2020

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто

Замовником усунуто порушення шляхом відміни торгів

2020-01-29 16:27:10

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 січня 2020 13:45

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ОСТРОВСЬКА ІРИНА МИКОЛАЇВНА 299 000,00
UAH з ПДВ
299 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Бойко Микола Васильович 300 000,00
UAH з ПДВ
300 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 грудня 2019 13:22
Електронний підпис
26 грудня 2019 13:22
Виписка2.pdf
26 грудня 2019 13:22
Довідки2.pdf
26 грудня 2019 13:22
Мед.книжка2.pdf
26 грудня 2019 13:22
Виписка1.pdf
26 грудня 2019 13:22
Паспорт.pdf
26 грудня 2019 13:22
Довідки.pdf
26 грудня 2019 13:22
Довіреність2.pdf
26 грудня 2019 13:22
Мед. книжка1.pdf
26 грудня 2019 13:22
скан.pdf
26 грудня 2019 13:22
Довіреність1.pdf

Публічні документи

24 грудня 2019 17:30
Реквізити.jpg
24 грудня 2019 17:30
Паспорт 5.jpg
24 грудня 2019 17:30
Паспорт 4.jpg
24 грудня 2019 17:30
Паспорт 3.jpg
24 грудня 2019 17:30
паспорт 2.jpg
24 грудня 2019 17:30
Паспорт 1.jpg
24 грудня 2019 17:30
код.jpg
24 грудня 2019 17:30
Довідка загальна.jpg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ОСТРОВСЬКА ІРИНА МИКОЛАЇВНА

ФОП Бойко Микола Васильович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ОСТРОВСЬКА ІРИНА МИКОЛАЇВНА
#3247914167
Переможець 299 000,00
UAH з ПДВ
10 січня 2020 14:39

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 січня 2020 14:39

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ОСТРОВСЬКА ІРИНА МИКОЛАЇВНА
#3247914167
299 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 28 січня 2020 17:44
Коментар щодо відміни: Відміна торгів відповідно до абзацу 3 частини 1 статті 31 Закону України "Про публічні закупівлі" у зв'язку із неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.