Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Реконструкція Луківської ЗОШ І-ІІІ ст. за адресою: Житомирська область, Житомирський район, с. Лука, вул. Шкільна, 5
Очікувана вартість
38 288 885,20 UAH
UA-2019-12-12-003580-b ● 0d22478ca1b4416ca867b7b661ebbf91
Відкриті торги
Торги не відбулися
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Станишівська сільська рада |
Код ЄДРПОУ: | 04348444 |
Місцезнаходження: | 12430, Україна , Житомирська обл., Житомирський р-н, с. Станишівка, Вул. Кооперативна, 3 |
Контактна особа: |
Олександр Цьмох 492744 stansilrada@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 грудня 2019 15:34 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 грудня 2019 15:33 |
Оскарження умов закупівлі: | до 24 грудня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 грудня 2019 15:33 |
Початок аукціону: | 02 січня 2020 12:18 |
Очікувана вартість: | 38 288 885,20 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 191 444,43 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 75000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Реконструкція Луківської ЗОШ І-ІІІ ст. за адресою: Житомирська область, Житомирський район, с. Лука, вул. Шкільна, 5 (джерело фінансування закупівлі: кошти місцевого бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
12430, Україна, Житомирська область, с.Станишівка , вул.Кооперативна, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45214000-0 — Будівництво освітніх та науково-дослідних закладів
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Підписання договору | Аванс | 5 | Робочі | 30 | |
Виконання робіт | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 грудня 2019 16:44 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
19 грудня 2019 16:43 |
Тендерна_документацiя_В НОВІЙ РЕДАКЦІЇ.doc | |
19 грудня 2019 16:43 |
Таблиця_змiн.docx | |
19 грудня 2019 16:43 |
Проект договору_В НОВІЙ РЕДАКЦІЇ.doc | |
19 грудня 2019 16:43 |
Технічне завдання_В НОВІЙ РЕДАКЦІЇ.xls | |
12 грудня 2019 15:34 |
Технічне завдання.xls | |
12 грудня 2019 15:34 |
Тендерна_документацiя.doc | |
12 грудня 2019 15:34 |
Проект договору.doc |
19 грудня 2019 16:44 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
19 грудня 2019 16:43 |
Тендерна_документацiя_В НОВІЙ РЕДАКЦІЇ.doc
|
|||
19 грудня 2019 16:43 |
Таблиця_змiн.docx
|
|||
19 грудня 2019 16:43 |
Проект договору_В НОВІЙ РЕДАКЦІЇ.doc
|
|||
19 грудня 2019 16:43 |
Технічне завдання_В НОВІЙ РЕДАКЦІЇ.xls
|
|||
12 грудня 2019 15:34 |
Технічне завдання.xls
|
|||
12 грудня 2019 15:34 |
Тендерна_документацiя.doc
|
|||
12 грудня 2019 15:34 |
Проект договору.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
щодо умов тендерної документації
Дата подання: 18 грудня 2019 15:00
Дата відповіді: 21 грудня 2019 14:28
пункт 5 розділу 3 тендерної документації визначає Кваліфікаційні критерії до учаснеиків та вимоги, встановлені ст. 17 ЗУ "Про публічні закупівлі". Однак, кваліфікаційний критерій "Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід" визначено як "Загальна кількість працівників в учасника повинна бути не менше 32 осіб, а саме 27 робочих, 2 ІТР, 3 МОП".
Вважаємо, таку вимогу дискримінаційною, оскільки таким вимогам може відповідати один учасник або обмежене коло учасників, адже на підтвердження спроможності виконати відповідні роботи Замовника, учасник закупівлі документально підтверджує досвідом виконання аналогічного договору.
Ви жодним чином не обгрунтовуєте необхідність встановлення у Тендерній документації такої вимоги, чому Роботи, які закуповуються у межах процедури закупівлі, можуть бути надані лише учасниками які мають у штаті не менше 32 найманих працівників, з них 27 робочих, 2 ІТР і 3 МОП. Таким чином, встановлення кваліфікаційних критеріїв щодо визначеної кількості працівників (а саме: 32 особи) є ніщо інше, як порушенням прав та інтересів учасників закупівлі на участь у Процедурі закупівлі.
Частиною 2 ст. 16 ЗУ "Про публічні закупівлі" закріплено, замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази, наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Перелік кваліфікаційних критеріїв чітко визначений Законом і є вичерпним.
Принцип недискримінації учасників закріплений у ст. 3 Закону України "Про публічні закупівлі". А у ст. 5 прямо передбачається, що замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом, та не можуть встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Заборону на включення до тендерної документації вимог, що обмежуюють конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, містить і ч. 4 ст. 22 ЗУ "Про публічні закупівлі".
Отже, враховуючи дані зауваження та пропозиції, керуючись своїм правом учасника закупівлі, просимо внести відповідні зміни до Тендерної документації, шляхом виключення дискримінаційних вимог до учасників закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Кількість працівників необхідна для виконання робіт «Реконструкція Луківської ЗОШ І-ІІІ ст. за адресою: Житомирська область, Житомирський район, с.Лука, вул. Шкільна, 5» зазначена в тендерній документації відповідно до розрахунку потреби в будівельних кадрах визначеного в проектно-кошторисній документації по даному об’єкту. Розробником проектно-кошторисної документації є спеціалізована проектна організація. Тендерна документація підготовлена замовником у відповідності до проектно-кошторисної документації по об’єкту та згідно із ЗУ «Про публічні закупівлі».
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-12-12-003580-b.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "АРІАДНА-ПОЛІССЯ", Код ЄДРПОУ:40258463
Дата подання: 24 січня 2020 14:53
вимога
про відміну рішення по протоколу
Рішення замовника: Вимога не задоволена
28 січня 2020 15:01
Ваша вимога розглянута та прийнята до уваги.
Поряд із тим, роз’яснюємо, що тендерна документація – це документація щодо умов проведення публічних закупівель, яку розробляє та затверджує замовник і яка оприлюднюється для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу й авторизованих електронних майданчиках.
Саме в тендерній документації замовник описує товар (послуги, роботи), у якому має потребу, і вимоги до учасника, з яким бажає укласти договір про закупівлю, зокрема які ресурси повинні бути в наявності, для забезпечення замовникові належного виконання договірних зобов’язань в подальшому. При цьому, замовник керується проектно-кошторисною документацією, розробленою проектантом.
Щоб взяти участь у тендері, учасники мають надати замовникові пакет документів, перелік яких установлюється в ТД.
Невідповідність пропозиції учасника умовам ТД – це підстава для відхилення його пропозиції (пункт 4 частини 1 статті 30 Закону).
На сьогодні, невідповідність одній із вимог визначеній у тендерній документації є підставою для відхилення тендерної пропозиції.
Як зазначалось попередньо у протоколі засідання тендерного комітету № 12 від 23.01.2020 подані Вами інформаційні довідки про наявність кваліфікованих робітників та про перелік машин необхідних для виконання робіт не відповідали додаткам №6 та №7 тендерної документації. Аргументи наведені у змісті вимоги від 24.01.2020 року не спростовують висновки тендерного комітету.
Вимоги тендерної документації учасниками не оскаржувались, а тому тендерна пропозиція учасників повинна повністю відповідати визначеним вимогам.
Поряд із тим, роз’яснюємо, що тендерна документація – це документація щодо умов проведення публічних закупівель, яку розробляє та затверджує замовник і яка оприлюднюється для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу й авторизованих електронних майданчиках.
Саме в тендерній документації замовник описує товар (послуги, роботи), у якому має потребу, і вимоги до учасника, з яким бажає укласти договір про закупівлю, зокрема які ресурси повинні бути в наявності, для забезпечення замовникові належного виконання договірних зобов’язань в подальшому. При цьому, замовник керується проектно-кошторисною документацією, розробленою проектантом.
Щоб взяти участь у тендері, учасники мають надати замовникові пакет документів, перелік яких установлюється в ТД.
Невідповідність пропозиції учасника умовам ТД – це підстава для відхилення його пропозиції (пункт 4 частини 1 статті 30 Закону).
На сьогодні, невідповідність одній із вимог визначеній у тендерній документації є підставою для відхилення тендерної пропозиції.
Як зазначалось попередньо у протоколі засідання тендерного комітету № 12 від 23.01.2020 подані Вами інформаційні довідки про наявність кваліфікованих робітників та про перелік машин необхідних для виконання робіт не відповідали додаткам №6 та №7 тендерної документації. Аргументи наведені у змісті вимоги від 24.01.2020 року не спростовують висновки тендерного комітету.
Вимоги тендерної документації учасниками не оскаржувались, а тому тендерна пропозиція учасників повинна повністю відповідати визначеним вимогам.
Номер вимоги: UA-2019-12-12-003580-b.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "АРІАДНА-ПОЛІССЯ", Код ЄДРПОУ:40258463
Дата подання: 29 січня 2020 14:41
Вимога
про відміну рішення о дискваліфікації учасника
Рішення замовника: Вимога не задоволена
31 січня 2020 13:45
На виконання вимог ч. 3 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» інформуємо, що Ваша вимога розглянута.
Інформація, зазначена у вимозі № 19-01 від 29.01.2020 року прийнята до відома.
Замовник торгів відповідно вимог Закону України «Про публічні закупівлі» у власній тендерній документації, яку було складено і розміщено у Системі, чітко зазначив всі технічні і якісні характеристики предмету закупівлі.
Поряд із тим повторно інформуємо, що тендерний комітет, приймаючи рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «АРІАДНА-ПОЛІССЯ» керувався виключно вимогами чинного законодавства та умовами тендерної документації.
Щодо невідповідності тендерної пропозиції вимогам п. 3.5.2. ТД (додатку 7):
Так, відповідно до п.3.5.2. визначено, обов’язок учасника підтвердити наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, зокрема зазначено, що загальна кількість працівників в учасника повинна бути не менше 32 осіб (а саме: 27 робочих, 2 ІТР, 3 МОП), що підтверджується звітом з праці та/або 1 ДФ за останній звітний період, який надається в складі пропозиції.
Натомість, надана Вами інформаційна довідка про наявність кваліфікованих працівників для виконання робіт від 23.12.2019 року не відповідає вищевказаним вимогам, через відсутність у ній інформації про наявність не менше 3 працівників МОП.
Щодо невідповідності тендерної пропозиції вимогам п. 3.5.2. ТД (додатку 6):
Від учасників вимагалось надати інформаційну довідку про наявність машин для виконання робіт (за формою згідно з додатком №6) для підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази. Вказаним додатком було визначено перелік машин необхідних згідно проектної документації для виконання робіт, зокрема підтвердження наявності бульдозера.
У наданій Вами довідці від 24.12.2019 року відсутні відомості про наявність у товариства бульдозера для виконання робіт.
Щодо невідповідності тендерної пропозиції вимогам п. 3.5.2. ТД (додатку 8):
Згідно Додатку №8 інформаційна довідка про досвід виконання аналогічного договору, в примітках до інформаційної довідки, чітко вимагалось надання листа-відгуку адресованого Станишівській сільській раді, тобто Замовнику.
В свою чергу, Учасником надано лист-відгук, який адресований Учаснику, що не відповідає визначеним вище вимогам.
За таких обставин вбачається, що на стадії формування власної тендерної пропозиції Учасник або не уважно проаналізував зміст ТД і власні можливості, або сподівався, що Замовник не зверне увагу на деякі розбіжності між вимогами ТД і пропозицією Учасника.
Також підкреслимо, що з урахуванням вимог Закону щодо прозорості, об’єктивності, недопущення дискримінації і свавільного тлумачення при проведенні торгів, Замовник завжди ретельно перевіряє пропозиції учасників і при наявності хоча б одного відступу від вимог ТД відхиляє пропозицію такого учасника.
Інформація, зазначена у вимозі № 19-01 від 29.01.2020 року прийнята до відома.
Замовник торгів відповідно вимог Закону України «Про публічні закупівлі» у власній тендерній документації, яку було складено і розміщено у Системі, чітко зазначив всі технічні і якісні характеристики предмету закупівлі.
Поряд із тим повторно інформуємо, що тендерний комітет, приймаючи рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «АРІАДНА-ПОЛІССЯ» керувався виключно вимогами чинного законодавства та умовами тендерної документації.
Щодо невідповідності тендерної пропозиції вимогам п. 3.5.2. ТД (додатку 7):
Так, відповідно до п.3.5.2. визначено, обов’язок учасника підтвердити наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, зокрема зазначено, що загальна кількість працівників в учасника повинна бути не менше 32 осіб (а саме: 27 робочих, 2 ІТР, 3 МОП), що підтверджується звітом з праці та/або 1 ДФ за останній звітний період, який надається в складі пропозиції.
Натомість, надана Вами інформаційна довідка про наявність кваліфікованих працівників для виконання робіт від 23.12.2019 року не відповідає вищевказаним вимогам, через відсутність у ній інформації про наявність не менше 3 працівників МОП.
Щодо невідповідності тендерної пропозиції вимогам п. 3.5.2. ТД (додатку 6):
Від учасників вимагалось надати інформаційну довідку про наявність машин для виконання робіт (за формою згідно з додатком №6) для підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази. Вказаним додатком було визначено перелік машин необхідних згідно проектної документації для виконання робіт, зокрема підтвердження наявності бульдозера.
У наданій Вами довідці від 24.12.2019 року відсутні відомості про наявність у товариства бульдозера для виконання робіт.
Щодо невідповідності тендерної пропозиції вимогам п. 3.5.2. ТД (додатку 8):
Згідно Додатку №8 інформаційна довідка про досвід виконання аналогічного договору, в примітках до інформаційної довідки, чітко вимагалось надання листа-відгуку адресованого Станишівській сільській раді, тобто Замовнику.
В свою чергу, Учасником надано лист-відгук, який адресований Учаснику, що не відповідає визначеним вище вимогам.
За таких обставин вбачається, що на стадії формування власної тендерної пропозиції Учасник або не уважно проаналізував зміст ТД і власні можливості, або сподівався, що Замовник не зверне увагу на деякі розбіжності між вимогами ТД і пропозицією Учасника.
Також підкреслимо, що з урахуванням вимог Закону щодо прозорості, об’єктивності, недопущення дискримінації і свавільного тлумачення при проведенні торгів, Замовник завжди ретельно перевіряє пропозиції учасників і при наявності хоча б одного відступу від вимог ТД відхиляє пропозицію такого учасника.
Номер вимоги: UA-2019-12-12-003580-b.b3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ КІРАБУД, Код ЄДРПОУ:40908698
Дата подання: 04 лютого 2020 15:45
Вимога про усунення порушення
Вимога (Скарга) ТОВ «КІРАБУД» про усунення порушення
Рішення замовника: Вимога не задоволена
06 лютого 2020 10:42
у зв'язку із відсутністю у системі Вашого файлу із вимогою від 04.02.2020р. про усунення порушення, неможливо надати Вам відповідь відповідно до статті 30 Закону України "Про публічні закупівлі"
Номер вимоги: UA-2019-12-12-003580-b.c4
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВ КІРАБУД, Код ЄДРПОУ:40908698
Дата подання: 06 лютого 2020 23:26
Вимога (Скарга) про усунення порушення
Вимога (Скарга) ТОВ «КІРАБУД» про усунення порушення
Рішення замовника: Очікується
Номер вимоги: UA-2019-12-12-003580-b.a5
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВ КІРАБУД, Код ЄДРПОУ:40908698
Дата подання: 06 лютого 2020 23:39
Вимога (Скарга) про усунення порушення
Вимога (Скарга) ТОВ «КІРАБУД» про усунення порушення
Товариство з обмеженою відповідальністю «КІРАБУД» (ТОВ «КІРАБУД») є учасником відкритих торгів на закупівлю робіт з «Реконструкція Луківської ЗОШ І-ІІІ ст. за адресою: Житомирська область, Житомирський район, с. Лука, вул. Шкільна, 5» (ідентифікатор закупівлі UA-2019-12-12-003580-b).
На підставі протоколу №13 засідання тендерного комітету Станишівської сільської ради Житомирського району Житомирської області від 28.01.2020р. тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «КІРАБУД» (ТОВ «КІРАБУД», ідентифікаційний код за ЄДРПОУ 40908698) визнано такою, що відповідає вимогам тендерної документації Замовника та відхилено.
ТОВ «КІРАБУД» не погоджується з таким рішенням та діями Замовника, оскільки вони порушують вимоги Закону України «Про публічні закупівлі», законні права та інтереси нашого підприємства як учасника торгів.
Детально ознайомившись із означеним вище протоколом №13 від 28.01.2020р., вважаємо за необхідне зазначити таке.
ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ
«Реконструкція Луківської ЗОШ І-ІІІ ст. за адресою: Житомирська область, Житомирський район, с. Лука, вул. Шкільна, 21 (код ДК 021-2015 – 45214000-0 – «Будівництво освітніх та науково-дослідних закладів»)»
містить найменування норми на монтажні роботи :
4-3 Автоматизована системараннього виявлення надзвичайних ситуацій та оповіщення людей у разі ії виникнення
Кошторис №4-3-1 на Автоматизована системараннього виявлення надзвичайних ситуацій
Монтажні роботи
2 Апарати контролю, сигналізації й управління, контактори і блоки-контактори, найменування апарата термодатчики
шт 6
Даному пункту Технічного Завдання відповідає норма з обгрунтуванням М8-818-6.
Вищевказана норма відноситься до монтажних робіт, код «гірничі роботи», тобто, самеТехнічне Завдання містить норму з кодом виду робіт «гірничі роботи», і включення даної норми відповідає Технічному Завданню.
Група 818 Апарати контролю, сигналізації й управління, контактори і блоки-контактори
8-818-6 Апарати контролю, сигналізації й управління, контактори і блоки-контактори, найменування апарата термодатчики
Вимірник: 1 шт.
Склад робіт: 1. Установка апаратів і приладів. 2. Розкриття апарата і перевірка схеми з'єднання. 3. Приєднання до мережі. 4. Продзвонка жил і навішення бирок з написами. 5. Випробування схеми приєднання апаратів під напругою.
Таблиця 495 Група 818 Норми з 1 по 6
Шифр ресурсу Найменування ресурсу Одиниця виміру 8-818
1 8-818
2 8-818
3 8-818
4 8-818
5 8-818
6
1 2 3 4 5 6 7 8 9
27 Витрати праці робітників-монтажників люд.-год. 6.24 6.44 18.86 16.48 9.01 6.89
Витрати праці робітників-монтажників на шахтній поверхні
2- розряд люд.-год. 0.05 0.11 0.32 0.13 0.06 0.01
3- розряд люд.-год. 0.03 0.07 0.20 0.08 0.04 0.01
4- розряд люд.-год. 0.02 0.04 0.12 0.05 0.02
Витрати праці робітників-монтажників у підземних умовах
3- розряд (0) люд.-год. 4.97 5.10 4.84 5.51 3.69 4.32
4- розряд (0) люд.-год. 1.17 1.12 13.38 10.71 5.20 2.55
3 Витрати праці машиністів люд.-год. 0.09 0.19 0.56 0.22 0.10 0.01
Машини і механізми
200-0001 Автомобілі бортові вантажопідйомністю 3т маш.-год. 0.03 0.07 0.20 0.08 0.04 0.005
202-1102 Крани на автомобільному ходу при роботі на монтажі технологічного устаткування вантажопідйомність 10т маш.-год. 0.03 0.07 0.20 0.08 0.04 0.005
203-0301 Лебідки ручні та підйомні, тягове зусилля до 9,81(1)кН(т) маш.-год. 0.17
270-0131 Перфоратор пневматичний маш.-год. 0.50 0.53 0.68 0.61 0.36 0.36
Матеріали
111-1653 Білила свинцеві т 0.0001 0.0001 0.0001 0.0001 0.0001 0.00012
111-1680 Стрічка ПВХ-БК м2 0.0001 0.10 0.15 0.20 0.10 0.10
1545-0169 Перемичка що заземлює шт. 1.00 2.00 3.00 4.00 3.00 3.00
111-0632 Потверджувач №1 т 0.0007 0.0011 0.0019 0.0011 0.0011 0.0011
1546-0023 Компаунд липкий поліізобутиловий ГИПК(ЭТЗК) кг 0.20
1113-0089 Лак ХВ-784 т 0.001 0.001 0.002 0.001 0.001 0.001
1545-0004 Бирка маркірувальна 100шт. 0.06 0.09
1545-0262 Трубка ПВХ, діаметр 4-6мм кг 4.00 3.00 4.50
121-0782 Металеві конструкції т 0.003 0.02 0.02 0.01 0.003 0.003
115-0125 Плакат попереджувальний шт 1 1 1 1 1 1
111-1356 Інші види цементу т 0.0019 0.0020 0.0059 0.0052 0.0051 0.0022
1421-10634 Пісок для будівельних робіт м3 0.0051 0.0053 0.015 0.014 0.0074 0.0057
142-10-0002 Вода м3 0.00138 0.0014 0.0042 0.0037 0.002 0.0015
Можливе штучне (примусове) технічне не віднесення даної норми до коду виду робіт «гірничі роботи», але така вимога відсутня в Технічному завданні.
Зауважимо, що не віднесення даної норми до коду виду робіт «гірничі роботи» не вплине на вартість пропозицїї.
Таким чином, рішення оформлене протоколом №13 засідання тендерного комітету Станишівської сільської ради Житомирського району Житомирської області від 28.01.2020р. є протиправним.
На підставі усього вищевикладеного, враховуючи вимоги Тендерної документації, керуючись ст.19 Конституції України та Законом України «Про публічні» закупівлі вважаємо рішення щодо результатів торгів, прийняте тендерним Станишівської сільської ради Житомирського району Житомирської області помилковим та вимагаємо:
Скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «КІРАБУД» по відкритих торгів UA-2019-12-12-003580-b про закупівлю робіт з «Реконструкція Луківської ЗОШ І-ІІІ ст. за адресою: Житомирська область, Житомирський район, с. Лука, вул. Шкільна, 5» ТОВ «ОЛЕНВІТ» , ЄДРПОУ 42142186 (протокол засідання тендерного комітету Станишівської сільської ради Житомирського району Житомирської області від 28.01.2020р.);
У випадку невиконання цієї вимоги залишаємо за собою право звернутися до Антимонопольного комітету України та правоохоронних органів.
Розгорнути
Згорнути
Товариство з обмеженою відповідальністю «КІРАБУД» (ТОВ «КІРАБУД») є учасником відкритих торгів на закупівлю робіт з «Реконструкція Луківської ЗОШ І-ІІІ ст. за адресою: Житомирська область, Житомирський район, с. Лука, вул. Шкільна, 5» (ідентифікатор закупівлі UA-2019-12-12-003580-b).
На підставі протоколу №13 засідання тендерного комітету Станишівської сільської ради Житомирського району Житомирської області від 28.01.2020р. тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «КІРАБУД» (ТОВ «КІРАБУД», ідентифікаційний код за ЄДРПОУ 40908698) визнано такою, що відповідає вимогам тендерної документації Замовника та відхилено.
ТОВ «КІРАБУД» не погоджується з таким рішенням та діями Замовника, оскільки вони порушують вимоги Закону України «Про публічні закупівлі», законні права та інтереси нашого підприємства як учасника торгів.
Детально ознайомившись із означеним вище протоколом №13 від 28.01.2020р., вважаємо за необхідне зазначити таке.
ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ
«Реконструкція Луківської ЗОШ І-ІІІ ст. за адресою: Житомирська область, Житомирський район, с. Лука, вул. Шкільна, 21 (код ДК 021-2015 – 45214000-0 – «Будівництво освітніх та науково-дослідних закладів»)»
містить найменування норми на монтажні роботи :
4-3 Автоматизована системараннього виявлення надзвичайних ситуацій та оповіщення людей у разі ії виникнення
Кошторис №4-3-1 на Автоматизована системараннього виявлення надзвичайних ситуацій
Монтажні роботи
2 Апарати контролю, сигналізації й управління, контактори і блоки-контактори, найменування апарата термодатчики
шт 6
Даному пункту Технічного Завдання відповідає норма з обгрунтуванням М8-818-6.
Вищевказана норма відноситься до монтажних робіт, код «гірничі роботи», тобто, самеТехнічне Завдання містить норму з кодом виду робіт «гірничі роботи», і включення даної норми відповідає Технічному Завданню.
Група 818 Апарати контролю, сигналізації й управління, контактори і блоки-контактори
8-818-6 Апарати контролю, сигналізації й управління, контактори і блоки-контактори, найменування апарата термодатчики
Вимірник: 1 шт.
Склад робіт: 1. Установка апаратів і приладів. 2. Розкриття апарата і перевірка схеми з'єднання. 3. Приєднання до мережі. 4. Продзвонка жил і навішення бирок з написами. 5. Випробування схеми приєднання апаратів під напругою.
Таблиця 495 Група 818 Норми з 1 по 6
Шифр ресурсу Найменування ресурсу Одиниця виміру 8-818
1 8-818
2 8-818
3 8-818
4 8-818
5 8-818
6
1 2 3 4 5 6 7 8 9
27 Витрати праці робітників-монтажників люд.-год. 6.24 6.44 18.86 16.48 9.01 6.89
Витрати праці робітників-монтажників на шахтній поверхні
2- розряд люд.-год. 0.05 0.11 0.32 0.13 0.06 0.01
3- розряд люд.-год. 0.03 0.07 0.20 0.08 0.04 0.01
4- розряд люд.-год. 0.02 0.04 0.12 0.05 0.02
Витрати праці робітників-монтажників у підземних умовах
3- розряд (0) люд.-год. 4.97 5.10 4.84 5.51 3.69 4.32
4- розряд (0) люд.-год. 1.17 1.12 13.38 10.71 5.20 2.55
3 Витрати праці машиністів люд.-год. 0.09 0.19 0.56 0.22 0.10 0.01
Машини і механізми
200-0001 Автомобілі бортові вантажопідйомністю 3т маш.-год. 0.03 0.07 0.20 0.08 0.04 0.005
202-1102 Крани на автомобільному ходу при роботі на монтажі технологічного устаткування вантажопідйомність 10т маш.-год. 0.03 0.07 0.20 0.08 0.04 0.005
203-0301 Лебідки ручні та підйомні, тягове зусилля до 9,81(1)кН(т) маш.-год. 0.17
270-0131 Перфоратор пневматичний маш.-год. 0.50 0.53 0.68 0.61 0.36 0.36
Матеріали
111-1653 Білила свинцеві т 0.0001 0.0001 0.0001 0.0001 0.0001 0.00012
111-1680 Стрічка ПВХ-БК м2 0.0001 0.10 0.15 0.20 0.10 0.10
1545-0169 Перемичка що заземлює шт. 1.00 2.00 3.00 4.00 3.00 3.00
111-0632 Потверджувач №1 т 0.0007 0.0011 0.0019 0.0011 0.0011 0.0011
1546-0023 Компаунд липкий поліізобутиловий ГИПК(ЭТЗК) кг 0.20
1113-0089 Лак ХВ-784 т 0.001 0.001 0.002 0.001 0.001 0.001
1545-0004 Бирка маркірувальна 100шт. 0.06 0.09
1545-0262 Трубка ПВХ, діаметр 4-6мм кг 4.00 3.00 4.50
121-0782 Металеві конструкції т 0.003 0.02 0.02 0.01 0.003 0.003
115-0125 Плакат попереджувальний шт 1 1 1 1 1 1
111-1356 Інші види цементу т 0.0019 0.0020 0.0059 0.0052 0.0051 0.0022
1421-10634 Пісок для будівельних робіт м3 0.0051 0.0053 0.015 0.014 0.0074 0.0057
142-10-0002 Вода м3 0.00138 0.0014 0.0042 0.0037 0.002 0.0015
Можливе штучне (примусове) технічне не віднесення даної норми до коду виду робіт «гірничі роботи», але така вимога відсутня в Технічному завданні.
Зауважимо, що не віднесення даної норми до коду виду робіт «гірничі роботи» не вплине на вартість пропозицїї.
Таким чином, рішення оформлене протоколом №13 засідання тендерного комітету Станишівської сільської ради Житомирського району Житомирської області від 28.01.2020р. є протиправним.
На підставі усього вищевикладеного, враховуючи вимоги Тендерної документації, керуючись ст.19 Конституції України та Законом України «Про публічні» закупівлі вважаємо рішення щодо результатів торгів, прийняте тендерним Станишівської сільської ради Житомирського району Житомирської області помилковим та вимагаємо:
Скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «КІРАБУД» по відкритих торгів UA-2019-12-12-003580-b про закупівлю робіт з «Реконструкція Луківської ЗОШ І-ІІІ ст. за адресою: Житомирська область, Житомирський район, с. Лука, вул. Шкільна, 5» ТОВ «ОЛЕНВІТ» , ЄДРПОУ 42142186 (протокол засідання тендерного комітету Станишівської сільської ради Житомирського району Житомирської області від 28.01.2020р.);
У випадку невиконання цієї вимоги залишаємо за собою право звернутися до Антимонопольного комітету України та правоохоронних органів.
Рішення замовника: Очікується
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 02 січня 2020 12:57
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПРБФ"КОМУНАЛЬНИК" |
32 137 134,00
UAH з ПДВ
|
31 547 134,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "СКЕФАЛД - 2" |
32 519 094,16
UAH з ПДВ
|
31 561 872,01
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "АРІАДНА-ПОЛІССЯ" |
33 600 000,00
UAH з ПДВ
|
33 600 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ КІРАБУД |
37 099 799,05
UAH з ПДВ
|
37 099 799,05
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Зодчество ЛТД |
37 881 746,51
UAH з ПДВ
|
37 881 746,51
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПРБФ"КОМУНАЛЬНИК" #20425612 |
Відхилено |
31 547 134,00
UAH з ПДВ
|
21 січня 2020 16:53
|
ПП "СКЕФАЛД - 2" #35099849 |
Відхилено |
31 561 872,01
UAH з ПДВ
|
23 січня 2020 15:43
|
ТОВ "АРІАДНА-ПОЛІССЯ" #40258463 |
Відхилено |
33 600 000,00
UAH з ПДВ
|
23 січня 2020 15:45
|
ТОВ КІРАБУД #40908698 |
Відхилено |
37 099 799,05
UAH з ПДВ
|
28 січня 2020 14:58
|
ТОВ Зодчество ЛТД #33643953 |
Відхилено |
37 881 746,51
UAH з ПДВ
|
31 січня 2020 11:01
|
Інформація про відміну
Дата відміни
31 січня 2020 11:01
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі