Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з розробки нового внутрішнього сайту Національного банку України
Очікувана вартість
1 500 000,00 UAH
UA-2019-12-12-003450-b ● 116cb7c24f274d00893804e8de3c36e0
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Національний Банк України |
Код ЄДРПОУ: | 00032106 |
Вебсайт: | http://bank.gov.ua |
Місцезнаходження: | 01601, Україна , Київська обл., Київ, вул. Інститутська, 9 |
Контактна особа: |
Катерина Співак +380442540108 kateryna.spivak@bank.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 грудня 2019 15:22 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 30 грудня 2019 11:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 05 січня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 січня 2020 11:00 |
Початок аукціону: | 10 січня 2020 14:00 |
Очікувана вартість: | 1 500 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 15 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72410000-7: Послуги провайдерів
Місце надання послуг: Інститутська, 9, м. Київ , 01601.
Обсяг надання послуг: основні характеристики внутрішнього сайту викладено в Додатку 1 “Бізнес вимоги до нового внутрішнього сайту на базі платформи MS SharePoint” до тендерної документації.
Строк надання послуг:
з розробки, впровадження та інтеграції - з дати підписання договору уповноваженими особами сторін до 31.08.2020 року (включно);
з гарантійного супроводу - протягом 12 місяців з дня підписання акта про приймання-передавання наданих послуг з розробки, впровадження та інтеграції внутрішнього сайту НБУ.
Строк дії Договору: з дати підписання договору уповноваженими особами Сторін і діє до 31.08.2021 року включно.
Розгорнути
Згорнути
Обсяг надання послуг: основні характеристики внутрішнього сайту викладено в Додатку 1 “Бізнес вимоги до нового внутрішнього сайту на базі платформи MS SharePoint” до тендерної документації.
Строк надання послуг:
з розробки, впровадження та інтеграції - з дати підписання договору уповноваженими особами сторін до 31.08.2020 року (включно);
з гарантійного супроводу - протягом 12 місяців з дня підписання акта про приймання-передавання наданих послуг з розробки, впровадження та інтеграції внутрішнього сайту НБУ.
Строк дії Договору: з дати підписання договору уповноваженими особами Сторін і діє до 31.08.2021 року включно.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з розробки нового внутрішнього сайту Національного банку України
(Джерело фінансування: кошти Національного банку України)
(Джерело фінансування: кошти Національного банку України)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01601, Україна, Київська область, м. Київ, вул. Інститутська, 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 серпня 2021
ДК 021:2015: 72410000-7 — Послуги провайдерів
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | оплата за Договором у розмірі 100% від загальної вартості послуг здійснюється Замовником протягом 10 (десяти) робочих днів від дати підписання уповноваженими особами Сторін акта про приймання-передавання наданих послуг з розробки, впровадження та інтеграції внутрішнього сайту Національного банку України | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 грудня 2019 15:26 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
12 грудня 2019 15:22 |
Додаток 5_проект Договору.docx | |
12 грудня 2019 15:22 |
Тендерна документація.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Уточнення вимог
Дата подання: 24 грудня 2019 17:02
Дата відповіді: 26 грудня 2019 11:12
Шановний Замовнику!
Просимо уточнити наступні моменти процедури закупівлі.
1. Щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Яке з формулювань предмету договору Замовник вважатиме "аналогічним":
- розробка будь-якого сайту/порталу;
- розробка саме ВНУТРІШНЬОГО сайту;
- розробка саме ВНУТРІШНЬОГО сайту на базі саме MS SharePoint?
2. У Бізнес-вимогах (стор. 16 тендерної документації) зазначено, що "Учасник підтверджує готовність продемонструвати внутрішній портал на вимогу Замовника і надати демо-доступ до нього протягом 1 тижня з моменту запиту для того, щоб Замовник міг переконатися в правдивості наданої інформації про відповідність технічним вимогам". Чи вірно ми розуміємо, що йдеться про доступ до порталу, який розроблятиметься за договором закупівлі, в процесі його розробки?
3. Відповідно до п. 26 прим. 1 підрозділу 2 розділу XX Податкового Кодексу України операція з постачання програмної продукції (з передачею майнових прав інтелектуальної власності) звільнена від оподаткування ПДВ. Просимо розглянути можливість коригування очікуваної вартості та внесення відповідних змін до тендерної документації.
Заздалегідь вдячні
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Надаємо відповідь на запитання.
1. Щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Яке з формулювань предмету договору Замовник вважатиме "аналогічним": - розробка будь-якого сайту/порталу; - розробка саме ВНУТРІШНЬОГО сайту; - розробка саме ВНУТРІШНЬОГО сайту на базі саме MS SharePoint?
Відповідно до предмету закупівлі аналогічним можна вважати розробку сайту/порталу на базі MS SharePoint.
2. У Бізнес-вимогах (стор. 16 тендерної документації) зазначено, що "Учасник підтверджує готовність продемонструвати внутрішній портал на вимогу Замовника і надати демо-доступ до нього протягом 1 тижня з моменту запиту для того, щоб Замовник міг переконатися в правдивості наданої інформації про відповідність технічним вимогам". Чи вірно ми розуміємо, що йдеться про доступ до порталу, який розроблятиметься за договором закупівлі, в процесі його розробки?
В цьому випадку мається на увазі можливість доступу до раніше розроблених учасником сайтів, які є аналогічними до предмету закупівлі.
3. Відповідно до п. 26 прим. 1 підрозділу 2 розділу XX Податкового Кодексу України операція з постачання програмної продукції (з передачею майнових прав інтелектуальної власності) звільнена від оподаткування ПДВ. Просимо розглянути можливість коригування очікуваної вартості та внесення відповідних змін до тендерної документації.
Постачання програмної продукції передбачає постачання вже готового пакету програмної продукції. В даному випадку предметом договору є «послуги з розробки, впровадження та інтеграції у середовище Національного банку України нового внутрішнього сайту на базі платформи MS SharePoint» відповідно до наданих Технічних вимог. Тому зміна предмету закупівлі не передбачається.
Надаємо відповідь на запитання.
1. Щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Яке з формулювань предмету договору Замовник вважатиме "аналогічним": - розробка будь-якого сайту/порталу; - розробка саме ВНУТРІШНЬОГО сайту; - розробка саме ВНУТРІШНЬОГО сайту на базі саме MS SharePoint?
Відповідно до предмету закупівлі аналогічним можна вважати розробку сайту/порталу на базі MS SharePoint.
2. У Бізнес-вимогах (стор. 16 тендерної документації) зазначено, що "Учасник підтверджує готовність продемонструвати внутрішній портал на вимогу Замовника і надати демо-доступ до нього протягом 1 тижня з моменту запиту для того, щоб Замовник міг переконатися в правдивості наданої інформації про відповідність технічним вимогам". Чи вірно ми розуміємо, що йдеться про доступ до порталу, який розроблятиметься за договором закупівлі, в процесі його розробки?
В цьому випадку мається на увазі можливість доступу до раніше розроблених учасником сайтів, які є аналогічними до предмету закупівлі.
3. Відповідно до п. 26 прим. 1 підрозділу 2 розділу XX Податкового Кодексу України операція з постачання програмної продукції (з передачею майнових прав інтелектуальної власності) звільнена від оподаткування ПДВ. Просимо розглянути можливість коригування очікуваної вартості та внесення відповідних змін до тендерної документації.
Постачання програмної продукції передбачає постачання вже готового пакету програмної продукції. В даному випадку предметом договору є «послуги з розробки, впровадження та інтеграції у середовище Національного банку України нового внутрішнього сайту на базі платформи MS SharePoint» відповідно до наданих Технічних вимог. Тому зміна предмету закупівлі не передбачається.
Уточнення стосовно платформи
Дата подання: 26 грудня 2019 16:00
Дата відповіді: 27 грудня 2019 10:52
Відповідно до вимог Додатку 1 до тендерної документації, Загальні вимоги: Внутрішній портал побудований на базі платформи Microsoft SharePoint 2013 Standart.
Надайте роз’яснення: MS SharePoint 2013 є не останньою версією цього продукту. Чи вважає замовник можливим, з точки зору цього тендеру, реалізацію предмету закупівлі на сучасній версії - MS SharePoint 2016 ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Ні, оскільки використовується платформа Microsoft SharePoint 2013 Std.
Уточнення стосовно аналогічних договорів
Дата подання: 26 грудня 2019 16:01
Дата відповіді: 27 грудня 2019 10:52
Відповідно до вимог тендерної документації для участі у процедурі закупівлі учасник повинен надати довідку про наявність досвіду виконання договору(ів) аналогічного(их) предмету закупівлі. Чи приймає Замовник в якості підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів на версії MS SharePoint 2016 та/або MS Office 365?
Відповідь: Так
Щодо умов оплати згідно проекту договору
Дата подання: 28 грудня 2019 09:41
Дата відповіді: 02 січня 2020 10:48
Шановний Замовнику! Просимо уточнити наступний момент процедури закупівлі.
Згідно п.п 4.1 проекту Договору про закупівлю (Додаток 5 до тендерної документації) передбачається «Оплата за Договором у розмірі 100% від загальної вартості послуг, визначеної у пункті 3.1 Договору, здійснюється Замовником протягом 10 (десяти) робочих днів від дати підписання уповноваженими особами Сторін акта про приймання-передавання наданих послуг з розробки, впровадження та інтеграції внутрішнього сайту Національного банку України.
4.2. Оплата здійснюється за умови наявності у акті про приймання-передавання наданих послуг з розробки, впровадження та інтеграції внутрішнього сайту Національного банку України, посилання на повний номер і дату укладання цього Договору, останнього додаткового договору до цього Договору (у разі укладення) та вказаної вартості наданих послуг.»
Чи передбачає Замовник можливість поетапної оплати за надані послуги з розробки, впровадження та інтеграції внутрішнього сайту НБУ згідно відповідних актів приймання-передавання?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до п.1.2 проекту договору, що є додатком 5 до тендерної документації, послуги, що надаються Виконавцем за цим Договором, включають в себе: - послуги з розробки, впровадження та інтеграції у середовище Національного банку України нового внутрішнього сайту на базі платформи MS SharePoint (далі - послуги з розробки, впровадження та інтеграції внутрішнього сайту Національного банку України );
- гарантійний супровід розробленого за цим Договором внутрішнього сайту Національного банку України протягом 12 (дванадцяти) місяців від дати підписання Сторонами акта про приймання-передавання наданих послуг з розробки, впровадження та інтеграції внутрішнього сайту Національного банку України.
Згідно з п.2.2 проекту договору, що є додатком 5 до тендерної документації, надані послуги з розробки, впровадження та інтеграції внутрішнього сайту Національного банку України приймаються на підставі акта про приймання-передавання наданих послуг з розробки, впровадження та інтеграції внутрішнього сайту Національного банку України, підписаного уповноваженими особами Сторін.
Пунктом 4.1 проекту договору, що є додатком 5 до тендерної документації, передбачено, що оплата за Договором у розмірі 100% від загальної вартості послуг, визначеної у пункті 3.1 Договору, здійснюється Замовником протягом 10 (десяти) робочих днів від дати підписання уповноваженими особами Сторін акта про приймання-передавання наданих послуг з розробки, впровадження та інтеграції внутрішнього сайту Національного банку України.
Відповідно до вищезазначеного, Замовником у проекті договору, що є додатком 5 до тендерної документації, не передбачено поетапної оплати наданих послуг, в т.ч. не передбачено підписання інших актів приймання-передавання послуг, окрім акта про приймання-передавання наданих послуг з розробки, впровадження та інтеграції внутрішнього сайту Національного банку України.
- гарантійний супровід розробленого за цим Договором внутрішнього сайту Національного банку України протягом 12 (дванадцяти) місяців від дати підписання Сторонами акта про приймання-передавання наданих послуг з розробки, впровадження та інтеграції внутрішнього сайту Національного банку України.
Згідно з п.2.2 проекту договору, що є додатком 5 до тендерної документації, надані послуги з розробки, впровадження та інтеграції внутрішнього сайту Національного банку України приймаються на підставі акта про приймання-передавання наданих послуг з розробки, впровадження та інтеграції внутрішнього сайту Національного банку України, підписаного уповноваженими особами Сторін.
Пунктом 4.1 проекту договору, що є додатком 5 до тендерної документації, передбачено, що оплата за Договором у розмірі 100% від загальної вартості послуг, визначеної у пункті 3.1 Договору, здійснюється Замовником протягом 10 (десяти) робочих днів від дати підписання уповноваженими особами Сторін акта про приймання-передавання наданих послуг з розробки, впровадження та інтеграції внутрішнього сайту Національного банку України.
Відповідно до вищезазначеного, Замовником у проекті договору, що є додатком 5 до тендерної документації, не передбачено поетапної оплати наданих послуг, в т.ч. не передбачено підписання інших актів приймання-передавання послуг, окрім акта про приймання-передавання наданих послуг з розробки, впровадження та інтеграції внутрішнього сайту Національного банку України.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 січня 2020 14:27
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ТАУРУС КВАДРО" |
1 418 400,00
UAH з ПДВ
|
1 320 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Софт Експаншен Україна |
1 440 000,00
UAH з ПДВ
|
1 330 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІЗАРД СОФТ СЕРВІС" |
1 500 000,00
UAH з ПДВ
|
1 350 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ТАУРУС КВАДРО" #37563699 |
Переможець |
1 320 000,00
UAH з ПДВ
|
16 січня 2020 09:21
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
31 серпня 2021 14:07
|
Електронний підпис | укладений |
03 лютого 2020 14:45
|
Д_101883 від 03.02.2020_ТОВ_ТАУРУС КВАДРО.pdf | укладений |
03 лютого 2020 14:44
|