Вугілля кам’яне, напівбрикети торф’яні
Очікувана вартість
476 000,00 UAH
UA-2019-12-12-001854-b 323b1cd1e04b4c45bc2b791d01ff2781
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Плужненський Професійний Аграрний Ліцей
Код ЄДРПОУ: 02548452
Місцезнаходження: 30300, Україна , Хмельницька обл., Ізяслав, вул. Шевченка,139
Контактна особа: Гримак Ірина Миколаївна
+380385250053
ppal33@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 грудня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 17 грудня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 23 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 грудня 2019 18:00
Початок аукціону: 02 січня 2020 14:24
Очікувана вартість: 476 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 300,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,48 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09110000-3: Тверде паливо


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
20 т
Вугілля кам’яне марки Г(Г2)Р (0-200)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо
200 т
напівбрикети торф’яні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару згідно товарно-транспортної накладної Пiсляоплата 7 Робочі 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

12 грудня 2019 12:04
Електронний цифровий підпис
12 грудня 2019 11:57
5 - ТД вугілля напівбрикет ПАЛ.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Дискримінаційна вимога
Дата подання: 17 грудня 2019 10:29
Дата відповіді: 20 грудня 2019 09:52
Замовником встановлена дискримінаційна вимога , а саме : На Учасника-переможця торгів відповідно до ст. 527, 528, 629, 636, 903, 904 ЦК України можуть покладатися витрати в розмірі 4000,00 (чотири тисячі гривень), на оплату послуг Консультанта торгів. Учасники процедури закупівлі не включають у вартість пропозиції суму коштів, що може бути сплачена на рахунок консультанта торгів згідно вказаних вище умов. Згідно з п.18 ч.1 ст.1 Закону предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Згідно з п. 32 ч.1 ст.1 Закону товари - продукція, об’єкти будь-якого виду та призначення, у тому числі сировина, вироби, устаткування, технології, предмети у твердому, рідкому і газоподібному стані, а також послуги, пов’язані з постачанням таких товарів, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих товарів. Відповідно до Тендерної документації, предметом закупівлі є: «код ДК 021:2015 - 09110000-3 - Тверде паливо» (вугілля кам’яне, напівбрикети торф’яні).Таким чином, юридично-консультаційні послуги не відносяться до предмету закупівлі. А отже, положення про їх сплату учасником-переможцем зазначених послуг не можуть бути включені до умов тендерної документації, навіть за умови добровільності їх сплати. Відповідно до ч.6 ст.28 Закону за результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції замовник визначає переможця та приймає рішення про намір укласти договір згідно з цим Законом Згідно з положенням ст.32 Закону рішення про намір укласти договір про закупівлю приймається замовником у день визначення переможця. Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем торгів протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та пропозиції учасника-переможця. Відповідно до ч.4 ст. 36 Закону умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі або ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури. Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі. Тобто, Закон не передбачає можливість встановлення додаткових умов, якими є оплата переможцем витрат, пов’язаних з наданням послуг Замовнику третьою особою. Таким чином, вищезазначені витрати, які повинні бути відшкодовані за надання послуг третьою особою, не відносяться до предмету закупівлі, з чого слідує, що положення щодо можливості покладення на учасника-переможця процедури закупівлі суми оплати послуг консультанта не можуть бути включені до Документації. Отже, дії Замовника в частині встановлення вищезазначеної умови в тендерній документації порушують вимоги ч.4 ст.22 Закону та один з принципів здійснення закупівель, визначних ст. 3 Закону, а саме – відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель. Вимагаємо внести відповідні змін до тендерної документації, з метою усунення порушень Закону України «Про публічні закупівлі». У разі виникнення у Замовника сумніву, щодо порушення ним приписів Закону України «Про публічні закупівлі», звертаємо увагу останнього на постанову Вінницького міського суду Вінницької області м. Вінниця від 31.01.2017 року в справі № 127/15574/16-а , провадження № 2-а/127/148/17. Даною постановою було визнано протиправною та незаконною вимогу Замовника по оплаті послуг консультанта торгів учасниками закупівель в Документації конкурсних торгів, яка містила формулювання щодо можливості покладення такого обов’язку на учасника-переможця. Також, звертаємо вашу увагу на рішення № 7587-р/пк від 27.10.2017 р. Постійно діючої адміністративної колегії АМКУ з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, яке містить аналогічну правову позицію. Так, в даному рішенні органом оскарження встановлено, що включення в тендерну документацію умови щодо можливості оплати консультанта порушують вимоги ч.4 ст.22 Закону та один з основних принципів здійснення закупівель, визначених ст.3 Закону, а саме – відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. На Ваше звернення про внесення змін в тендерну документацію повідомляємо наступне.
На Учасника - переможця торгів відповідно до ст. 527, 528, 629, 636, 903, 904 ЦК України можуть покладатися витрати 4000,00 (чотири тисячі гривень), на оплату послуг Консультанта торгів, наданих Замовнику відповідно до укладеного між Замовником та Консультантом торгів договору про надання юридичних послуг (договір на користь третьої особи відповідно до ст. 636 Цивільного кодексу України). Учасник має право ознайомитись з даним договором.
Дані витрати сплачуються в наступному порядку: на рахунок Консультанта торгів, з яким Замовником укладено договір, з моменту укладення договору про закупівлю між Учасником - переможцем процедури закупівлі та Замовником протягом 5 робочих днів.
Стандартною тендерною документацією, затвердженою Наказом Міністерства економічного розвитку та торгівлі України 13.04.2016р. № 680, передбачено, що в п. 2 розділу 5 тендерної документації («Інша інформація») замовник у тендерній документації може зазначити іншу інформацію відповідно до вимог законодавства, яку вважає за необхідне включити (а не виключно до Закону України «Про публічні закупівлі»).
Цивільним кодексом України та Господарським кодексом України передбачено принцип свободи договору. Відповідно до ст. 204 ЦКУ правочин є правомірним, якщо його недійсність прямо не встановлена законом або якщо він не визнаний судом недійсним. Тому, права та обов’язки сторін договору, а також порядок розрахунків між ними визначається відповідно до його умов. Законом не заборонено залучення Замовником на договірних засадах експертів та консультантів до роботи тендерного комітету. Права, обов’язки сторін договору, порядок розрахунків визначається відповідно до умов укладеного з ними договору. Між Замовником та Консультантом укладено договір про надання юридичних послуг, в якому зазначено, що за домовленістю сторін, оплата послуг може здійснювати учасником-переможцем процедури закупівлі, про що повинно бути зазначено в тендерній документації.
У тендерній документації вказано, що на Учасника-переможця торгів відповідно до ст. 527, 528, 629, 636, 903, 904 ЦК України можуть покладатися витрати на оплату послуг Консультанта торгів, наданих Замовнику відповідно до укладеного між Замовником та Консультантом торгів договору про надання юридичних послуг (договір на користь третьої особи відповідно до ст. 636 Цивільного кодексу України).
Тобто, Учасник торгів, за його згодою може оплатити послуги консультанта. Жодної вимоги, що учасник зобов’язаний оплатити такі послуги тендерним комітетом не встановлено у ТД.
Тобто, на етапі між прийняттям рішення про намір укласти договір та укладенням договору про закупівлю жодних додаткових умов, не передбачених чинним законодавством, не встановлено.
Крім того, в разі несплати коштів переможцем процедури закупівлі, не погодження Учасником оплатити послуги не призводить до відхилення тендерної пропозиції учасника. Тому, жодним чином не впливає на зміст предмету закупівлі, тендерної пропозиції та результатів торгів.
Крім того, відповідно до укладеного договору передбачено, що «Послуги, які надаються Консультантом, є безоплатними для Замовника в разі їх сплати учасником-переможцем торгів відповідної процедури закупівлі. Замовник має право оплатити вартість послуг самостійно». В разі необхідності Замовником буде оплачено вартість наданих послуг самостійно.
Крім того, правомірність щодо можливості оплати послуг консультанта торгів переможцем відповідної процедури закупівлі визначена судом під час судового розгляду даного питання і викладена в рішенні Господарського суду Одеської області від "25" лютого 2013 року по справі № 916/62/13-г, яке залишене в силі та без змін рішенням Одеського апеляційного господарського суду від "14" травня 2013 року по справі № 916/62/13-г.
Згідно з ч.3 ст. 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Дана стаття Закону називається «Недискримінація учасників», яка відповідно до неї забезпечується шляхом встановлення того, що вітчизняні та іноземні учасники беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах, а також забезпеченням вільного доступу усіх учасників до інформації про закупівлю. Жодна з цих вимог Замовником не порушена, а тому й відсутня дискримінація учасників.
Отже, замовником будь-які права потенційних учасників процедури закупівлі не порушені, та його дії не спрямовані на встановлення дискримінаційних вимог у тендерній документації, оскільки вони для всіх осіб однакові.
Викладене вище свідчить про повне дотримання Замовником вимог діючого законодавства, про відсутність дій, що обмежують конкуренцію або призвели до дискримінації учасників (вимоги встановлені для всіх однакові).
Окрім того, відповідність чинному законодавству включення послуг Консультанта, підтверджується висновком Державної аудиторської служби України № UA-2019-04-11-003343-a.
Згідно висновку ДАСУ встановлено лише про одне порушення, виявлене ДАСУ – і воно не стосувалось вимоги замовника про перекладання на переможця витрат на консультаційні послуги (мова йшла про виключення вимоги про забезпечення виконання договору).
Отже, аудиторська служба погодилась із замовником, що вимога про оплату консультаційних послуг коштом переможця торгів – не суперечить законодавству. Дякуємо за взаєморозуміння!
Кваліфікаційні вимоги
Дата подання: 17 грудня 2019 12:16
Дата відповіді: 20 грудня 2019 09:54
Відповідно до п 5. Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону передбачено надання учасником "Довідки в довільній формі, за підписом уповноваженої особи, скріплена печаткою Учасника*, з зазначенням кількості аналогічних договорів, переліку організацій (замовників), з адресами, номерами та датами укладення таких договорів, сум договорів, які укладені в 2017-2019 роках" Питання: 1. Чи учасник має зазначити всю кількість аналогічних договорів, укалдених за 2017-2019 роки (державні та приватні споживачі)? 2. Скільки аналогічних договорів зазначати у довідці про виконання? Всі чи тільки 3 які додаються? 3. Чи має бути по одному договору за кожен рік? Чи можна надати 3 договори виконані наприклад в 2019 році? 4. Чи обов'язково серед 3 аналогічних договорів має бути договір на поставку брикетів?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Щодо кваліфікаційного критерію «досвід виконання аналогічних договорів» пояснюємо наступне – в ТД не визначено вимоги зазначати всі договори за період 2017-2019 років. Досвід має бути підтверджений у кількості – не менше трьох договорів з наданням їх копій. Тобто, Учасник самостійно визначає чи зазначати весь перелік договорів за вказаний період, чи три і більше аналогічних договорів. При цьому, слід пам’ятати, що вказані в довідці аналогічні договори та відгуки до наданих договорів у складі пропозиції від замовників про належне виконання учасником даного договору теж мають бути надані в складі тендерної пропозиції.
Крім того, в примітці до критерію визначено, що «* - Під аналогічними договорами згідно умов даної тендерної документації необхідно розуміти договори щодо виконання поставки твердого палива». Тобто, умовами ТД не визначено, що аналогічні договори мають бути окремо по поставці вугілля чи брикетів.
Тендерною документацією також не визначено, що договори мають бути надані не менше одного за кожен рік. Учасник підтверджує досвід за період 2017-2019 років.
Кваліфікаційні вимоги
Дата подання: 17 грудня 2019 12:16
Дата відповіді: 20 грудня 2019 09:54
Відповідно до п. 3.5.4. У разі встановлення замовником порушення умов раніше укладених договорів, стосовно неналежного їх виконання, відсутності обладнання, машин і механізмів, тендерна пропозиція учасника буде відхилена, як така, що не відповідає кваліфікаційним вимогам. Чи існує якийсь перелік обладнання, машин та механізмів та вимог до технічних характеристик обладнання, якого має дотримуватися учасник та за яким потім будуть оцінювати його пропозицію на відповідність вимогам ТД?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Перелік документів, що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям визначено в п. 5 розділу 3 ТД. У випадку надання усіх документів, в тому числі для підтвердження критерію «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази» – ваша тендерна пропозиція відповідатиме вимогам ТД.
перелік документів
Дата подання: 17 грудня 2019 12:17
Дата відповіді: 20 грудня 2019 09:54
Що таке "витяг з паспорту"? В якій формі має бути надано такий документ? Чи можна надати копію паспорту?
Відповідь: Доброго дня. Витяг з паспорту означає сканована копія заповнених сторінок паспорту. Можна надати скановану копію всього документа.
Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі додаток 4
Дата подання: 17 грудня 2019 12:17
Дата відповіді: 20 грудня 2019 09:55
Згідно з текстом ТД вимагається надання документів, що підтверджують якісні показники брикетів (напібрикетів) торф’яних. Які документи має надати учасник? Щодо брикетів? Чи щодо напібрикетів?
Відповідь: Доброго дня. Якісне посвідчення може бути надане щодо напівбрикетів торф’яних.
Розгорнути всі запитання: 5 Згорнути запитання

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-12-12-001854-b.b1
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ПП "Енергозахід", Код ЄДРПОУ:36084263
Дата подання: 16 січня 2020 15:44
Скарга на безпідставне визнання переможцем ФОП Іскрун В.П.
Замовник безпідставно визнав переможцем ФОП Іскрун В.П.
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 21 січня 2020 00:14
рішення від 20.01.2020 №1031 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 21 січня 2020 00:14
Рішення від 31.01.2020 № 1982.pdf
Дата публікації: 05 лютого 2020 16:48

Документи подані скаржником

16 січня 2020 15:44
Cкарга.PDF
16 січня 2020 15:44
Платіжка 5000.pdf

Документи подані замовником

28 січня 2020 17:36
Пояснення

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 січня 2020 15:03

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЕНІК ЕНЕРДЖІ ГРУП" 358 000,00
UAH з ПДВ
350 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ІСКРУН ВІКТОР ПЕТРОВИЧ 359 000,00
UAH з ПДВ
351 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "Енергозахід" 382 800,00
UAH з ПДВ
382 800,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЗАКАРПАТОБЛПАЛИВО" 392 000,00
UAH з ПДВ
392 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП Надра-Ресурс 475 200,00
UAH з ПДВ
475 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 січня 2020 17:02
ліцей.pdf
10 січня 2020 17:02
МВС.pdf
27 грудня 2019 16:07
пропозиція.rar

Публічні документи

26 грудня 2019 14:24
sign.p7s
26 грудня 2019 14:23
Кваліфікаційні вимоги.pdf
26 грудня 2019 14:23
Тех вимоги.PDF
26 грудня 2019 14:23
Проект договору.PDF
26 грудня 2019 14:23
Пропозиція.PDF

Публічні документи

27 грудня 2019 15:47
sign.p7s
27 грудня 2019 15:14
Проект Договору.pdf
27 грудня 2019 15:14
Технічна частина.zip
27 грудня 2019 15:14
Стаття 17.zip
27 грудня 2019 15:14
Стаття 16.zip
27 грудня 2019 15:14
Право підпису.zip
27 грудня 2019 15:14
Довідки з банків.zip

Публічні документи

27 грудня 2019 14:43
sign.p7s

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЕНІК ЕНЕРДЖІ ГРУП"
#39782701
Відхилено 350 900,00
UAH з ПДВ
10 січня 2020 15:18
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ІСКРУН ВІКТОР ПЕТРОВИЧ
#2376303477
Переможець 351 000,00
UAH з ПДВ
10 січня 2020 15:22

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 січня 2020 15:22

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ІСКРУН ВІКТОР ПЕТРОВИЧ
#2376303477
351 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
11 лютого 2020 17:29
Договір укладений
11 лютого 2020 17:20
sign.p7s зміни до договору
13 лютого 2020 10:35
додатк.угода 1 опр.PDF зміни до договору
12 лютого 2020 16:32

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
11 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
12 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п. 1 ч. 4 ст. 36 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 12
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Актуальні тендери

До пошуку