Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Масло солодковершкове
Очікувана вартість
223 200,00 UAH
UA-2019-12-12-001702-a 306448014e6a4dae996e14fcf74d74a3
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сабаніна Наталія Василівна

+380534231224 osvita.otg@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти, сім'ї, молоді та спорту виконавчого комітету Козельщинської селищної ради
Код ЄДРПОУ: 42120272
Місцезнаходження: 39100, Україна , Полтавська обл., Козельщина, вул.Остроградського,87
Контактна особа: Сабаніна Наталія Василівна
+380534231224
osvita.otg@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 грудня 2019 20:43
Звернення за роз’ясненнями: до 18 грудня 2019 13:00
Оскарження умов закупівлі: до 24 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 грудня 2019 13:00
Початок аукціону: 02 січня 2020 14:56
Очікувана вартість: 223 200,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 669,60 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,30%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15530000-2: Вершкове масло


Джерело фінансування закупівлі. місцевий бюджет, батьківська плата
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1240 кг
Масло солодковершкове
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 39100, Україна, Полтавська область, смт. Козельщина, заклади і установи підпорядковані замовнику
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15530000-2 — Вершкове масло

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія післяоплата 100 % протягом 60 календарних днів з дня отримання товару на підставі рахунків, видаткових накладних та специфікації Постачальника Пiсляоплата 60 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 грудня 2019 20:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 грудня 2019 20:44
ТД.doc
12 грудня 2019 20:44
ДОДАТОК_6.docx
12 грудня 2019 20:44
ДОДАТОК_5.docx
12 грудня 2019 20:44
ДОДАТОК_4.docx
12 грудня 2019 20:44
ДОДАТОК_3.docx
12 грудня 2019 20:44
ДОДАТОК_2.docx
12 грудня 2019 20:44
ДОДАТОК_1.docx
12 грудня 2019 20:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 грудня 2019 20:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 грудня 2019 20:44
ТД.doc
12 грудня 2019 20:44
ДОДАТОК_6.docx
12 грудня 2019 20:44
ДОДАТОК_5.docx
12 грудня 2019 20:44
ДОДАТОК_4.docx
12 грудня 2019 20:44
ДОДАТОК_3.docx
12 грудня 2019 20:44
ДОДАТОК_2.docx
12 грудня 2019 20:44
ДОДАТОК_1.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-12-12-001702-a.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ "ФОРВАРД-ГРУП", Код ЄДРПОУ:39525189
Дата подання: 13 січня 2020 12:42
Неправомірне визначення переможця
Відділом освіти, сім'ї, молоді та спорту виконавчого комітету Козельщинської селищної ради у процедурі закупівлі UA-2019-12-12-001702-a за результатами розгляду тендерної пропозиції учасника, пропозиція якого за результатами аукціону була визначена як найнижча – ФОП Мазаратій Н.І., даного учасника було визначено переможцем процедури закупівлі. Як зазначено у протоколі засідання тендерного комітету від 09.01.20 № 3 при детальному розгляді найбільш економічно вигідної пропозиції учасника – ФОП Мазаратій Н.І., не було виявлено недоліків, які б суттєво впливали на склад і зміст тендерної пропозиції учасника.
Вважаємо дане рішення замовника таким, що порушує положення Закону України «Про публічні закупівлі», так як ознайомившись з тендерною пропозицією, що була розміщена ФОП Мазаратій Н.І. в електронній системі закупівель, було встановлено, що вона не відповідає вимогам замовника, встановленим у тендерній документації (надалі – ТД), що не заперечується і самим замовником, виходячи із змісту протоколу засідання тендерного комітету. Зазначене підтверджується наступним.

1. Відповідно до пункту 1 розділу ТД «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» учасник в складі своєї пропозиції повинен надати гарантійний лист у довільній формі про те, що до нього не застосовано санкції щодо здійснення державних закупівель товарів, робіт і послуг у юридичних осіб-резидентів іноземної держави державної форми власності та юридичних осіб, частка статутного капіталу яких перебуває у власності іноземної держави, а також державних закупівель у інших суб’єктів господарювання, що здійснюють продаж товарів, робіт, послуг походженням з іноземної держави, до якої застосовано санкції згідно із чинним законодавством України та Рішеннь Ради національної безпеки і оборони України.
Натомість, ФОП Мазаратій Н.І. у складі тендерної пропозиції надала замість гарантійного листа довідку від 18.12.19 № б/н абсолютно іншого змісту, ніж визначеного вимогами ТД замовника. Таким чином, дана учасниця надала у складі тендерної пропозиції документ, який не відповідає умовам ТД.

2. Згідно пункту 1 розділу ТД «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» учасники повинні надати інформацію та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям згідно додатку 1 до ТД. У відповідності до підпункту 1.1 пункту 1 додатку 1 до ТД учасники повинні надати довідку у довільній формі, про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, де зазначено інформацію про найменування кожного з об’єктів обладнання та матеріально-технічної бази (назва, марка), підстави використання такого майна, відомості про технічний стан, наявну кількість та термін використання, з підтвердженням такої інформації копіями відповідних документів.
ФОП Мазаратій Н.І. у складі тендерної пропозиції надала довідку про наявність обладнання та матеріально – технічної бази від 18.12.19 № б/н, в якій не зазначено термін використання офісних та складських приміщень, лише зазначено, що вони експлуатуються за договором оренди. Зазначене суперечить вимогам підпункту 1.1 пункту 1 додатку 1 до ТД, який визначає яку інформацію обов’язково має містити довідка про наявність обладнання та матеріально – технічної бази.

Враховуючи вищевикладене, тендерна пропозиція ФОП Мазаратій Н.І. підлягає відхиленню.
Згідно пункту 4 частини першої статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі», замовник відхиляє тендерну пропозицію, якщо остання не відповідає умовам тендерної документації. Тобто, Ви, як замовник, повинні були відхилити пропозицію ФОП Мазаратій Н.І. як таку, що не відповідає умовам тендерної документації, а не обирати її в якості переможця процедури закупівлі.
Тому, вимагаємо скасувати рішення щодо визнання переможцем процедури закупівлі ФОП Мазаратій Н.І. та відхилити її пропозицію як таку, що не відповідає умовам тендерної документації. В іншому випадку, будемо змушені звернутись до Антимонопольного комітету України та до інших контролюючих органів з відповідними скаргами на Ваші дії як замовника процедури закупівлі, які порушують норми статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» в частині необ’єктивності при розгляді тендерної пропозиції учасника торгів та пункту 4 частини першої статті 30 Закону в частині невідхилення пропозиції учасника, яка не відповідає умовам тендерної документації.









Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
15 січня 2020 16:27
Шановний учасник процедури закупівлі! Керуючись вимогами чинного законодавства та принципами здійснення закупівель на конкурсних засадах згідно до ЗУ "Про публічні закупівлі" (далі - Закон), повідомляємо наступне.
З приводу питання першого, відповідно до абз. 11 пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації зазначено, що учасник в складі своєї пропозиції повинен надати гарантійний лист у довільній формі про те, що до нього не застосовано санкції щодо здійснення державних закупівель товарів, робіт і послуг у юридичних осіб-резидентів іноземної держави державної форми власності та юридичних осіб, частка статутного капіталу яких перебуває у власності іноземної держави, а також державних закупівель у інших суб’єктів господарювання, що здійснюють продаж товарів, робіт, послуг походженням з іноземної держави, до якої застосовано санкції згідно із чинним законодавством України та Рішень Ради національної безпеки і оборони України. Наголошуємо на формулюванні «у довільній формі», що дозволяє викладати суть довідки іншими словами.
Щодо питання другого, на вимогу замовника відповідно до п. 1.2. додатку 1 до тендерної документації вимагаються документи, що підтверджують наявність складських приміщень для зберігання, складування товару, відповідність встановленим санітарним нормам (завірена копія документа, що підтверджує право власності або завірена відповідно до чинного законодавства копія договору оренди, користування тощо), відповідний документ у складі пропозиції учасника ФОП Мазаратій Н.І. надано. Копія договору оренди надає інформацію про термін використання до 31.12.2020 року.
Також повідомляємо, що у рішенні АМкУ № 177-р/пк-пз від 03.01.2020 щодо аналогічного питання, а саме: неповне зазначення учасником інформації яка вимагається умовами тендерної документації, у довідці, не є порушенням вимог тендерної документації, якщо така інформація міститься у іншому документі.
Враховуючи викладене повідомляємо, що тендерний комітет об’єктивно розглянув тендерну пропозицію учасника та не має підстав для скасування рішення про визначення переможця.

Документи

15 січня 2020 16:26
протокол 1.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 січня 2020 15:23

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП МАЗАРАТІЙ Н. І. 178 783,20
UAH з ПДВ
178 783,20
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ "ФОРВАРД-ГРУП" 195 920,00
UAH з ПДВ
195 920,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Сергієнко Володимир Іванович 215 164,80
UAH з ПДВ
215 164,80
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 грудня 2019 15:04
Електронний підпис
25 грудня 2019 15:04
доки масло.part2.rar
25 грудня 2019 15:04
доки масло.part1.rar

Публічні документи

25 грудня 2019 08:49
Електронний підпис
25 грудня 2019 08:48
якість.pdf
25 грудня 2019 08:48
цінова масло козельщ.pdf
25 грудня 2019 08:48
транспорт форвард 2020.PDF
25 грудня 2019 08:48
склад Форвард 2020.PDF
25 грудня 2019 08:48
Протокол.PDF
25 грудня 2019 08:48
Полтава масло договор.PDF
25 грудня 2019 08:48
Орлов медкнижка нова.PDF
25 грудня 2019 08:48
омк ерошенко оі.pdf
25 грудня 2019 08:48
омк ерошенко оі (2).pdf
25 грудня 2019 08:48
Наказ.PDF
25 грудня 2019 08:48
наказ Ерошенко ОІ.PDF
25 грудня 2019 08:48
документи.pdf
25 грудня 2019 08:48
дог обробка 2020.PDF
25 грудня 2019 08:48
дог обр транс 2020.PDF
25 грудня 2019 08:48
відгук полтава масло.pdf
25 грудня 2019 08:48
Витяг ПДВ.PDF
25 грудня 2019 08:48
витяг 2019.pdf
25 грудня 2019 08:48
виписка Форвард 2019.PDF
25 грудня 2019 08:48
акти обр 2012.pdf

Публічні документи

25 грудня 2019 15:15
Електронний підпис
25 грудня 2019 15:10
цінова.pdf
25 грудня 2019 15:10
Договір Сергієнко.pdf
25 грудня 2019 15:10
ДЕКЛАРАЦІЯ МАСЛО.pdf
25 грудня 2019 15:10
IMG_0002.jpg
25 грудня 2019 15:10
IMG_0001.jpg
25 грудня 2019 15:10
34.проект.pdf
25 грудня 2019 15:10
33.згода з проектом.pdf
25 грудня 2019 15:10
28.аналогічний довідка.pdf
25 грудня 2019 15:10
27.Медичні книжки.pdf
25 грудня 2019 15:10
26.довідка працівники.pdf
25 грудня 2019 15:10
23.Потужності.pdf
25 грудня 2019 15:10
22.акт газ 1632 оригінал.pdf
25 грудня 2019 15:10
21.ман 6837 оригінал акту.pdf
25 грудня 2019 15:10
9.про субпідрядників.pdf
25 грудня 2019 15:10
14.Полтавахолод.pdf
25 грудня 2019 15:10
4. анкета.pdf
25 грудня 2019 15:10
3. довідки 1.pdf
25 грудня 2019 15:10
2. витяг з ЄДР.pdf
25 грудня 2019 15:10
1. установчі документи.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП МАЗАРАТІЙ Н. І.

ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ "ФОРВАРД-ГРУП"

ФОП Сергієнко Володимир Іванович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФОП МАЗАРАТІЙ Н. І.
#2707716424
Переможець 178 783,20
UAH з ПДВ
09 січня 2020 17:28
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ФОП МАЗАРАТІЙ Н. І. #2707716424

№ рішення у справі

141-р/тк і 142-р/тк

Дата рішення у справі

26.10.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 січня 2020 17:28

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП МАЗАРАТІЙ Н. І.
#2707716424
178 783,20
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 січня 2021 09:37
масло.pdf зміни до договору
26 січня 2021 09:36
Електронний підпис укладений
30 грудня 2020 16:01
масло.pdf зміни до договору
30 грудня 2020 15:45
Електронний підпис укладений
29 грудня 2020 16:22
масло.pdf зміни до договору
29 грудня 2020 16:11
Електронний підпис укладений
22 січня 2020 17:49
договір масло.pdf укладений
22 січня 2020 17:48

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на наступний рік
Номер договору про закупівлю: 20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 20
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
26 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на наступний рік
Номер договору про закупівлю: 20
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML