Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт будівлі комунального закладу «Дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) № 178 Харківської міської ради Харківської області» за адресою: м. Харків, вул. Шатилівська, 2 (ДК 021:2015 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація)
Очікувана вартість
7 053 247,20 UAH
UA-2019-12-12-001680-b 9a2178b88eff4ba4931b36c7a8367b3a
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Костюшин Олег Сергійович

380577252500 20021976@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент освіти Харківської міської ради
Код ЄДРПОУ: 22704183
Вебсайт: http://kharkivosvita.net.ua
Місцезнаходження: 61002, Україна , Харківська обл., Харків, вул. Сумська, 64
Контактна особа: Костюшин Олег Сергійович
380577252500
20021976@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 грудня 2019 11:39
Звернення за роз’ясненнями: до 30 грудня 2019 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 05 січня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 січня 2020 15:00
Початок аукціону: 10 січня 2020 12:50
Очікувана вартість: 7 053 247,20 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 35 266,24 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 35266.24 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт будівлі комунального закладу «Дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) № 178 Харківської міської ради Харківської області» за адресою: м. Харків, вул. Шатилівська, 2
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61166, Україна, Харківська область, Харків, вул. Шатилівська, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Замовник здійснює платежі протягом 10-ти (десяти) календарних днів з моменту підписання сторонами актів прийому-здачі виконаних робіт форми КБ-2 в та Довідок про вартість виконаних робіт і витрат форми КБ-3. Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
28 грудня 2019 13:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 грудня 2019 13:32
Перелік змін 178 садик 28.12.doc
28 грудня 2019 13:32
Додатки 5-10 28.12.doc
28 грудня 2019 13:32
Додатки 1-4 28.12.doc
28 грудня 2019 13:32
ТД 178 садик 28.12.doc
28 грудня 2019 13:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 грудня 2019 11:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 грудня 2019 13:32
Перелік змін 178 садик 28.12.doc
28 грудня 2019 13:32
Додатки 5-10 28.12.doc
12 грудня 2019 11:41
Додатки 5-10.doc
28 грудня 2019 13:32
Додатки 1-4 28.12.doc
12 грудня 2019 11:47
Додатки 1-4.doc
28 грудня 2019 13:32
ТД 178 садик 28.12.doc
12 грудня 2019 11:41
ТД 178 садик.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-01-17-000004 ● 6da6371855234d6abbdb31490e2d8c9e
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 15 січня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 17 січня 2020 16:33
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

15.01.2020 № 5
(дата)
Харків

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1.Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2.Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Костенко П. від 15.01.2020 року.

Начальник Станіслав КОСІНОВ

Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби
від 15.01.2020 № 5

Витяг з переліку
процедур для здійснення моніторингу закупівлі

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
1 2 3 4
4 UA-2019-12-12-001680-b 12.12.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-01-20 11:16:04

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу Капітальний ремонт будівлі комунального закладу «Дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) №178Харківської міської ради Харківської області» за адресою: м. Харків, вул. Шатилівська, 2 (ДК 021:2015 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація)». Джерело фінансування: бюджет Департаменту освіти Харківської міської ради (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2019-12-12-001680-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні пояснення з наступних питань:
1. В тендерній пропозиції учасника – переможця ТОВ «ФІРМА «ДЕЛЬТА – БУД» надано відомості ресурсів до локального кошторису №02-001-001 та №02-001-002, в яких зазначено в розділі V. Будівельні матеріали, вироби та конструкції, пунктами 16 та 17, що при виконанні робіт буде застосовано Бойлери на 100 л та 80 л. Також, в своїй тендерній пропозиції, на вимогу підрозділу 6 розділу 3 тендерної докуметації в частині надання копії сертифікатів відповідності Державної системи УкрСЕПРО на всі будівельні матеріали, що будуть застосовуватися під час виконання робіт, ТОВ «ФІРМА «ДЕЛЬТА – БУД» надано сертифікати на водонагрівачі побутові електричні та на водопідігрівачі теплоакумулюючі ємнісні серій ВТА, ВТН, ВТП, ВТА/Н, ВТА/П. Який саме з наданих сертифікатів відноситься до назви «Бойлер»?
Пояснення з приводу вищевикладеного необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-01-22 15:08:51

Пояснення на запит

На Запит державної аудиторської служби України північно-східного корпусу офісу Держаудітслужби від 20.01.2020 повідомляємо, що відповідно до проектної документації на «Капітальний ремонт будівлі комунального закладу «Дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) №178 Харківської міської ради Харківської області» за адресою: м. Харків, вул. Шатилівська, 2 (ДК 021:2015 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація)» передбачено дублюючу систему підігріву та накопичення гарячої води для технічних потреб дошкільного закладу з улаштуванням бойлерів непрямого нагріву з нержавіючої сталі серії ВТН. (Схема водопостачання та специфікація елементів сантехнічного обладнання додаються).
Таким чином сертифікат наданий ТОВ «ФІРМА «ДЕЛЬТА – БУД» у складі тендерної пропозиції відповідно до вимог підрозділу 6 розділу 3 тендерної документації на водопідігрівачі теплоакумулюючі ємнісні серій ВТА, ВТН, ВТП, ВТА/Н, ВТА/П, який зареєстрований в реєстрі органу сертифікації за № TER.1.Пр.226-18 відноситься до «Бойлерів» непрямого нагріву з нержавіючої сталі серії ВТН.

Надання інформації про усунення порушення замовником

На підставі ч. 8 ст. 7-1 Закону України "Про публічні закупівлі" Департамент освіти Харківської міської ради надає наступні заперечення на висновок ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (надалі - ДЕРЖАУДИТСЛУЖБА) від 27.01.2020 року. 1. У своєму висновку ДЕРЖАУДИТСЛУЖБА зазначає, що довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази не містить відомості про деякі машини та механізми, які зазначені в відомості ресурсів до кошторису. Замовник не згодний з даними зауваженнями, вважає, що доводи, які приводить ДЕРЖАУДИТСЛУЖБА у своєму висновку носять суб’єктивний характер які не підтверджені умовами документації та законодавством України у сфері публічних закупівель. Згідно з п.1 розділу 3 тендерної документації наявність обладнання та матеріально-технічної бази підтверджується довідкою за формою Додатку 3 цієї документації. ТОВ фірма «ДЕЛЬТА-БУД» надало в складі тендерної пропозиції довідку від 08.01.2020 року №14. Ця довідка містить всю необхідну інформацію передбачену додатком 3. Тому, вона відповідає умовам тендерної документації. Слід зазначити, що у тендерній документації не було встановлена вимога щодо обов'язковості включення у довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази всіх машин та механізмів, зазначених у відомості ресурсів. На підставі вищезазначеного, учасник жодним чином не порушив умов тендерної документації. Маємо зауважити, що Постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (надалі-орган оскарження) вже розглядалося подібне питання. Позиція органа оскарження зазначена у рішенні № 5504-р/пк-пз від 08.06.2018 року (рішення додається до заперечення). Так в рішенні зазначається про відсутність порушень у тендерній пропозиції Скаржника. Зокрема, Антимонопольний комітет України пояснює, що документація не містить окремих вимог до переліку техніки, що має бути зазначена у довідці про наявність в учасника торгів обладнання та матеріально-технічної бази. 2. У своєму висновку ДЕРЖАУДИТСЛУЖБА зазначає, що в тендерній пропозиції ТОВ «ФІРМА «ДЕЛЬТА – БУД» не надано сертифікат відповідності на Лінолеум «Таркет», що згідно відомостей ресурсів, буде застосовано при виконанні робіт. Відповідно до п.п. в п.6 розділу 3 тендерної документації документальне підтвердження відповідності робіт Тендерній документації повинно мати копії сертифікатів відповідності Державної системи сертифікації УкрСЕПРО на всі будівельні матеріали, що будуть застосовуватися під час виконання робіт та зазначені у відомості ресурсів, чинні на дату подання пропозиції. У разі, якщо продукція не підлягає обов’язковій сертифікації в Україні, надати оригінал відповіді уповноваженого органу виданий на ім’я Учасника, згідно переліку будівельних матеріалів, що будуть використовуватися. У складі тендерної пропозиції ТОВ «ФІРМА «ДЕЛЬТА – БУД» міститься копії сертифікатів відповідності на деякі будівельні матеріали. Крім цього, у складі тендерної пропозиції Переможця мітиться лист №0108/02 від 08.01.2020 року про необов’язкову сертифікацію деяких будівельних матеріалів. ТОВ «ФІРМА «ДЕЛЬТА – БУД» не надало сертифікату на Лінолеум «Таркет». Проте, у зв'язку із втратою чинності з 01.01.2018 Декрету Кабінету Міністрів України від 10.05.1993 № 46-93 „Про стандартизацію і сертифікацію" обов'язкова сертифікація, зокрема, на лінолеум, відмінена. У зв’язку з цим, Переможець не порушив умови тендерної документації в цій частині. Слід зауважити, що тендерна документація не містить окремих вимог щодо конкретного переліку будівельних матеріалів (у тому числі, будівельних матеріалів, які викладені у відомості ресурсів), які повинні бути включені в відповідь уповноваженого органу щодо необов’язкової сертифікації. У зв'язку з вищезазначеним, дії Департаменту освіти Харківської міської ради в частині визначення переможцем торгів - ТОВ «ФІРМА «ДЕЛЬТА – БУД», не суперечать законодавству України. На підставі вищенаведеного, просимо вас: - прийняти зауваження Департаменту освіти Харківської міської ради до розгляду; - зафіксувати факт усунення замовником порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель ( у зв'язку з відсутністю порушень).

2020-01-31 17:01:48


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 27 січня 2020
Кінцевий строк оскарження: 11 лютого 2020

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 січня 2020 13:11

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФІРМА "ДЕЛЬТА-БУД" 6 146 675,00
UAH з ПДВ
5 935 077,56
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНА КОМЕРЦІЙНА РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНА ФІРМА "ВЕНЕРА" 6 155 555,00
UAH з ПДВ
6 040 875,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 січня 2020 14:13
Dovidka_19351608310280149866.pdf.p7s
17 січня 2020 14:13
Dovidka_19351608310280149866.pdf
17 січня 2020 14:13
Довідка ДПІ.pdf
09 січня 2020 12:26
Електронний підпис
09 січня 2020 12:19
Лист.PDF
09 січня 2020 12:19
Лист НБУ по ліцензії.pdf
09 січня 2020 12:18
Довідка 2.pdf
09 січня 2020 12:18
Довідка 1.pdf
09 січня 2020 12:18
Відгук.pdf

Публічні документи

24 грудня 2019 13:51
Електронний підпис
24 грудня 2019 13:49
уповноваж.особа.PDF
24 грудня 2019 13:49
техн.,завдання.PDF
24 грудня 2019 13:49
Ст.17 Закону.PDF
24 грудня 2019 13:49
проект договору.PDF
24 грудня 2019 13:49
наказ, протокол.PDF
24 грудня 2019 13:49
копія Статуту.PDF
24 грудня 2019 13:49
копия ліцензії.PDF
24 грудня 2019 13:49
кваліфікаційні.PDF
24 грудня 2019 13:49
інші.PDF
24 грудня 2019 13:49
Договірна ціна.PDF
24 грудня 2019 13:49
довівдка з банку.PDF
24 грудня 2019 13:49
аналог.договір.PDF
24 грудня 2019 13:49
Акт ознайомлення.PDF
24 грудня 2019 13:49
fwd_2869019.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФІРМА "ДЕЛЬТА-БУД"

ПРИВАТНА КОМЕРЦІЙНА РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНА ФІРМА "ВЕНЕРА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФІРМА "ДЕЛЬТА-БУД"
#40629875
Переможець 5 935 077,56
UAH з ПДВ
13 січня 2020 17:32

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 січня 2020 17:32

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФІРМА "ДЕЛЬТА-БУД"
#40629875
5 935 077,56
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 січня 2021 13:49
Електронний підпис зміни до договору
27 листопада 2020 11:49
ДУ по №178СТ.pdf зміни до договору
27 листопада 2020 11:16
Електронний підпис зміни до договору
25 листопада 2020 13:46
178СЯ.pdf зміни до договору
25 листопада 2020 13:39
Електронний підпис зміни до договору
30 січня 2020 15:38
ДА1.1_нов.pdf зміни до договору
30 січня 2020 15:36
ДА_№_1_нов.pdf зміни до договору
30 січня 2020 15:36
ДЦ1.1_нов.pdf зміни до договору
30 січня 2020 15:36
ДЦ_№_1_нов.pdf зміни до договору
30 січня 2020 15:36
ДУ_№_1.pdf зміни до договору
30 січня 2020 15:36
Електронний підпис укладений
28 січня 2020 18:32
ДА_№2.pdf укладений
28 січня 2020 18:28
Договiр.pdf укладений
28 січня 2020 18:28
ДА_№_1.pdf укладений
28 січня 2020 18:28
ДЦ_№_1.pdf укладений
28 січня 2020 18:28
Календарний_план.pdf укладений
28 січня 2020 18:28
ДЦ_№_1.1.pdf укладений
28 січня 2020 18:28
План_фiнансування.pdf укладений
28 січня 2020 18:28

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 12. Опис змін, що внесені до істотних умов договору: зазначені у вкладеному файлі. 14. Сума договору після внесення змін: не змінилася. 15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: не змінилася.
Номер договору про закупівлю: 178СТ
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
25 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 178СТ
Договір:
Номер додаткової угоди: № 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
27 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 178СТ
Договір:
Номер додаткової угоди: № 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 4 545 195,97
UAH