Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент освіти Харківської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 22704183 |
Вебсайт: | http://kharkivosvita.net.ua |
Місцезнаходження: | 61002, Україна , Харківська обл., Харків, вул. Сумська, 64 |
Контактна особа: |
Костюшин Олег Сергійович 380577252500 20021976@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 грудня 2019 11:39 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 30 грудня 2019 15:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 05 січня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 січня 2020 15:00 |
Початок аукціону: | 10 січня 2020 12:50 |
Очікувана вартість: | 7 053 247,20 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 35 266,24 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 35266.24 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Замовник здійснює платежі протягом 10-ти (десяти) календарних днів з моменту підписання сторонами актів прийому-здачі виконаних робіт форми КБ-2 в та Довідок про вартість виконаних робіт і витрат форми КБ-3. | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
28 грудня 2019 13:52 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
28 грудня 2019 13:32 |
Перелік змін 178 садик 28.12.doc | |
28 грудня 2019 13:32 |
Додатки 5-10 28.12.doc | |
28 грудня 2019 13:32 |
Додатки 1-4 28.12.doc | |
28 грудня 2019 13:32 |
ТД 178 садик 28.12.doc |
28 грудня 2019 13:52 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
28 грудня 2019 13:32 |
Перелік змін 178 садик 28.12.doc
|
|||
28 грудня 2019 13:32 |
Додатки 5-10 28.12.doc
|
|||
28 грудня 2019 13:32 |
Додатки 1-4 28.12.doc
|
|||
28 грудня 2019 13:32 |
ТД 178 садик 28.12.doc
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-01-17-000004 ● 6da6371855234d6abbdb31490e2d8c9e
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 15 січня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 17 січня 2020 16:33 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
15.01.2020 № 5
(дата)
Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1.Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2.Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Костенко П. від 15.01.2020 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби
від 15.01.2020 № 5
Витяг з переліку
процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
1 2 3 4
4 UA-2019-12-12-001680-b 12.12.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-01-20 11:16:04
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу Капітальний ремонт будівлі комунального закладу «Дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) №178Харківської міської ради Харківської області» за адресою: м. Харків, вул. Шатилівська, 2 (ДК 021:2015 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація)». Джерело фінансування: бюджет Департаменту освіти Харківської міської ради (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2019-12-12-001680-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні пояснення з наступних питань:
1. В тендерній пропозиції учасника – переможця ТОВ «ФІРМА «ДЕЛЬТА – БУД» надано відомості ресурсів до локального кошторису №02-001-001 та №02-001-002, в яких зазначено в розділі V. Будівельні матеріали, вироби та конструкції, пунктами 16 та 17, що при виконанні робіт буде застосовано Бойлери на 100 л та 80 л. Також, в своїй тендерній пропозиції, на вимогу підрозділу 6 розділу 3 тендерної докуметації в частині надання копії сертифікатів відповідності Державної системи УкрСЕПРО на всі будівельні матеріали, що будуть застосовуватися під час виконання робіт, ТОВ «ФІРМА «ДЕЛЬТА – БУД» надано сертифікати на водонагрівачі побутові електричні та на водопідігрівачі теплоакумулюючі ємнісні серій ВТА, ВТН, ВТП, ВТА/Н, ВТА/П. Який саме з наданих сертифікатів відноситься до назви «Бойлер»?
Пояснення з приводу вищевикладеного необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-01-22 15:08:51
Пояснення на запит
На Запит державної аудиторської служби України північно-східного корпусу офісу Держаудітслужби від 20.01.2020 повідомляємо, що відповідно до проектної документації на «Капітальний ремонт будівлі комунального закладу «Дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) №178 Харківської міської ради Харківської області» за адресою: м. Харків, вул. Шатилівська, 2 (ДК 021:2015 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація)» передбачено дублюючу систему підігріву та накопичення гарячої води для технічних потреб дошкільного закладу з улаштуванням бойлерів непрямого нагріву з нержавіючої сталі серії ВТН. (Схема водопостачання та специфікація елементів сантехнічного обладнання додаються).
Таким чином сертифікат наданий ТОВ «ФІРМА «ДЕЛЬТА – БУД» у складі тендерної пропозиції відповідно до вимог підрозділу 6 розділу 3 тендерної документації на водопідігрівачі теплоакумулюючі ємнісні серій ВТА, ВТН, ВТП, ВТА/Н, ВТА/П, який зареєстрований в реєстрі органу сертифікації за № TER.1.Пр.226-18 відноситься до «Бойлерів» непрямого нагріву з нержавіючої сталі серії ВТН.
Надання інформації про усунення порушення замовником
На підставі ч. 8 ст. 7-1 Закону України "Про публічні закупівлі" Департамент освіти Харківської міської ради надає наступні заперечення на висновок ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (надалі - ДЕРЖАУДИТСЛУЖБА) від 27.01.2020 року. 1. У своєму висновку ДЕРЖАУДИТСЛУЖБА зазначає, що довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази не містить відомості про деякі машини та механізми, які зазначені в відомості ресурсів до кошторису. Замовник не згодний з даними зауваженнями, вважає, що доводи, які приводить ДЕРЖАУДИТСЛУЖБА у своєму висновку носять суб’єктивний характер які не підтверджені умовами документації та законодавством України у сфері публічних закупівель. Згідно з п.1 розділу 3 тендерної документації наявність обладнання та матеріально-технічної бази підтверджується довідкою за формою Додатку 3 цієї документації. ТОВ фірма «ДЕЛЬТА-БУД» надало в складі тендерної пропозиції довідку від 08.01.2020 року №14. Ця довідка містить всю необхідну інформацію передбачену додатком 3. Тому, вона відповідає умовам тендерної документації. Слід зазначити, що у тендерній документації не було встановлена вимога щодо обов'язковості включення у довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази всіх машин та механізмів, зазначених у відомості ресурсів. На підставі вищезазначеного, учасник жодним чином не порушив умов тендерної документації. Маємо зауважити, що Постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (надалі-орган оскарження) вже розглядалося подібне питання. Позиція органа оскарження зазначена у рішенні № 5504-р/пк-пз від 08.06.2018 року (рішення додається до заперечення). Так в рішенні зазначається про відсутність порушень у тендерній пропозиції Скаржника. Зокрема, Антимонопольний комітет України пояснює, що документація не містить окремих вимог до переліку техніки, що має бути зазначена у довідці про наявність в учасника торгів обладнання та матеріально-технічної бази. 2. У своєму висновку ДЕРЖАУДИТСЛУЖБА зазначає, що в тендерній пропозиції ТОВ «ФІРМА «ДЕЛЬТА – БУД» не надано сертифікат відповідності на Лінолеум «Таркет», що згідно відомостей ресурсів, буде застосовано при виконанні робіт. Відповідно до п.п. в п.6 розділу 3 тендерної документації документальне підтвердження відповідності робіт Тендерній документації повинно мати копії сертифікатів відповідності Державної системи сертифікації УкрСЕПРО на всі будівельні матеріали, що будуть застосовуватися під час виконання робіт та зазначені у відомості ресурсів, чинні на дату подання пропозиції. У разі, якщо продукція не підлягає обов’язковій сертифікації в Україні, надати оригінал відповіді уповноваженого органу виданий на ім’я Учасника, згідно переліку будівельних матеріалів, що будуть використовуватися. У складі тендерної пропозиції ТОВ «ФІРМА «ДЕЛЬТА – БУД» міститься копії сертифікатів відповідності на деякі будівельні матеріали. Крім цього, у складі тендерної пропозиції Переможця мітиться лист №0108/02 від 08.01.2020 року про необов’язкову сертифікацію деяких будівельних матеріалів. ТОВ «ФІРМА «ДЕЛЬТА – БУД» не надало сертифікату на Лінолеум «Таркет». Проте, у зв'язку із втратою чинності з 01.01.2018 Декрету Кабінету Міністрів України від 10.05.1993 № 46-93 „Про стандартизацію і сертифікацію" обов'язкова сертифікація, зокрема, на лінолеум, відмінена. У зв’язку з цим, Переможець не порушив умови тендерної документації в цій частині. Слід зауважити, що тендерна документація не містить окремих вимог щодо конкретного переліку будівельних матеріалів (у тому числі, будівельних матеріалів, які викладені у відомості ресурсів), які повинні бути включені в відповідь уповноваженого органу щодо необов’язкової сертифікації. У зв'язку з вищезазначеним, дії Департаменту освіти Харківської міської ради в частині визначення переможцем торгів - ТОВ «ФІРМА «ДЕЛЬТА – БУД», не суперечать законодавству України. На підставі вищенаведеного, просимо вас: - прийняти зауваження Департаменту освіти Харківської міської ради до розгляду; - зафіксувати факт усунення замовником порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель ( у зв'язку з відсутністю порушень).
2020-01-31 17:01:48
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 27 січня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 11 лютого 2020 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 січня 2020 13:11
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФІРМА "ДЕЛЬТА-БУД" |
6 146 675,00
UAH з ПДВ
|
5 935 077,56
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПРИВАТНА КОМЕРЦІЙНА РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНА ФІРМА "ВЕНЕРА" |
6 155 555,00
UAH з ПДВ
|
6 040 875,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФІРМА "ДЕЛЬТА-БУД" #40629875 |
Переможець |
5 935 077,56
UAH з ПДВ
|
13 січня 2020 17:32
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
12 січня 2021 13:49
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 листопада 2020 11:49
|
ДУ по №178СТ.pdf | зміни до договору |
27 листопада 2020 11:16
|
Електронний підпис | зміни до договору |
25 листопада 2020 13:46
|
178СЯ.pdf | зміни до договору |
25 листопада 2020 13:39
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 січня 2020 15:38
|
ДА1.1_нов.pdf | зміни до договору |
30 січня 2020 15:36
|
ДА_№_1_нов.pdf | зміни до договору |
30 січня 2020 15:36
|
ДЦ1.1_нов.pdf | зміни до договору |
30 січня 2020 15:36
|
ДЦ_№_1_нов.pdf | зміни до договору |
30 січня 2020 15:36
|
ДУ_№_1.pdf | зміни до договору |
30 січня 2020 15:36
|
Електронний підпис | укладений |
28 січня 2020 18:32
|
ДА_№2.pdf | укладений |
28 січня 2020 18:28
|
Договiр.pdf | укладений |
28 січня 2020 18:28
|
ДА_№_1.pdf | укладений |
28 січня 2020 18:28
|
ДЦ_№_1.pdf | укладений |
28 січня 2020 18:28
|
Календарний_план.pdf | укладений |
28 січня 2020 18:28
|
ДЦ_№_1.1.pdf | укладений |
28 січня 2020 18:28
|
План_фiнансування.pdf | укладений |
28 січня 2020 18:28
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 січня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 30 січня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 12. Опис змін, що внесені до істотних умов договору: зазначені у вкладеному файлі. 14. Сума договору після внесення змін: не змінилася. 15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: не змінилася. |
Номер договору про закупівлю: | 178СТ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 листопада 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 25 листопада 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 178СТ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | № 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 листопада 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 27 листопада 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 178СТ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | № 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |