Будівництво об’єкту «Реконструкція операційної акваторії 1-го ковша Сухого лиману Іллічівської філії ДП "АМПУ" із збільшенням глибини до 15м (V черга будівництва)
Works on construction object: «Reconstruction of the operational water area of the first boot basin of Sukhiy Estuary (Sukhyi Liman), ILLICHIVSK BRANCH of SE USPA with increasing of the depth up to 15 meters» (V stage of construction)
Очікувана вартість
161 421 669,00 UAH
UA-2019-12-12-001640-c bd0833d29bb64f2baaa949235ca87de5
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Торги не відбулися
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Чорноморська філія Державного підприємства “Адміністрація морських портів України” (Адміністрація морського порту Чорноморськ)
Код ЄДРПОУ: 38728418
Місцезнаходження: 68001, Україна , Одеська обл., Чорноморськ (Іллічівськ), ВУЛИЦЯ ПРАЦІ, будинок 6
Контактна особа: Стрюков Олексій Олександрович
+380486875043
o.striukov@ilk.uspa.gov.ua
Додаткові контактні особи: Уклеіна Нельвіна Вікторівна
+38(04868) 75035
N.Ukleina@ilk.uspa.gov.ua
Кушнір Віталій Вікторович
+38(04868) 75108
V.Kushnir@ilk.uspa.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: Чорноморська філія Державного підприємства “Адміністрація морських портів України” (Адміністрація морського порту Чорноморськ)
National ID: 38728418
Contact point: Striukov Oleksiy Oleksandrovich
+380486875043
o.striukov@ilk.uspa.gov.ua
Additional contacts: Ukleina Nelvina Viktorovna
+38(04868) 75035
N.Ukleina@ilk.uspa.gov.ua
Kushnir Vitaly Viktorovich
+38(04868) 75108
V.Kushnir@ilk.uspa.gov.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 12 грудня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 10 січня 2020 23:59
Оскарження умов закупівлі: до 16 січня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 січня 2020 23:59
Очікувана вартість: 161 421 669,00 UAH без ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 600 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,99 %
Publication date: 12 грудня 2019 18:49
Enquiries until: 10 січня 2020 23:59
Complaints submission until: до 16 січня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 20 січня 2020 23:59

Information

Estimated total value: 161 421 669 UAH excluding VAT
Minimal lowering step: 1 600 000 UAH
Minimal lowering step, %: 0,99 %
Type of tender guarantee: No guarantee

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Scope of the procurement
Будівництво об’єкту «Реконструкція операційної акваторії 1-го ковша Сухого лиману Іллічівської філії ДП "АМПУ" із збільшенням глибини до 15м (V черга будівництва)
Works on construction object: «Reconstruction of the operational water area of the first boot basin of Sukhiy Estuary (Sukhyi Liman), ILLICHIVSK BRANCH of SE USPA with increasing of the depth up to 15 meters» (V stage of construction)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Роботи
Будівництво об’єкту «Реконструкція операційної акваторії 1-го ковша Сухого лиману Іллічівської філії ДП "АМПУ" із збільшенням глибини до 15м (V черга будівництва) (Джерело фінансування закупівлі - кошти підприємства)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Works on construction object: «Reconstruction of the operational water area of the first boot basin of Sukhiy Estuary (Sukhyi Liman), ILLICHIVSK BRANCH of SE USPA with increasing of the depth up to 15 meters» (V stage of construction)
CPV: 45000000-7
Період постачання: по 31 грудня 2021

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт згідно Додатків 6, 6/1 до тендерної документації Пiсляоплата 20 Банківські 80
Iнша подія згідно Додатків 6, 6/1 до тендерної документації Пiсляоплата 15 Банківські 20

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

12 грудня 2019 18:46
Електронний цифровий підпис
12 грудня 2019 18:46
ТД днопоглиблення.docx
12 грудня 2019 18:46
Проект договора резидент (1).docx
12 грудня 2019 18:46
Проект договора нерезидент (1).docx
12 грудня 2019 18:46
NOTIFICATION (1).docx
12 грудня 2019 18:46
Додаток Е - План днопоглиблювальних робіт на акваторії 1-го ковша Сухого лиману .pdf
12 грудня 2019 18:46
Додаток Є до Тех.вимог - Існуючі проміри глибин ділянки днопоглиблення.pdf
12 грудня 2019 18:46
Додаток В до Тех.вимог - Інженерно-геологічні вишукування бр.№3380.pdf
12 грудня 2019 18:46
Додаток А до Тех.вимог- Схема ділянок днопоглиблення.pdf
12 грудня 2019 18:46
Додаток Б до Тех.вимог - Інженерно-геологічні вишукування бр.№4030.pdf
12 грудня 2019 18:46
Додаток Г до Тех.вимог - Схема розташування ділянок відвалу ґрунтів.pdf
12 грудня 2019 18:46
Ссылка на проект.docx
12 грудня 2019 18:46
Додаток Д до Тех.вимог- Схема координат меж підводних котлованів по п'яти чергах.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Питання по тендерній документації
Дата подання: 20 грудня 2019 09:48
Дата відповіді: 23 грудня 2019 08:03
Якщо запропоновані днопоглиблювальні плавзасоби не належать Учаснику на праві власності, достатньо надання договорів тайм-чартеру, чи додатково необхідно надання документів про право власності Власника?
Відповідь: Дякуємо за звернення. Стосовно поставленого питання: «Якщо запропоновані днопоглиблювальні плавзасоби не належать Учаснику на праві власності, достатньо надання договорів тайм-чартеру, чи додатково необхідно надання документів про право власності Власника?», повідомляємо наступне:
Відповідно ч.5, пп. 1.1.2., п. 1, Розділу I «ЗМІСТ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ ДЛЯ УЧАСНИКІВ», Додатку 2 до Тендерної документації: «В разі, коли запропоновані днопоглиблювальні плавзасоби не належать Учаснику на праві власності – надати завірені Учасником копії договорів управління/ оренди/ чартеру тощо.»
Отже, Учаснику, достатньо надати завірені копії договору(-ів) тайм-чартеру.
питання по свідоцтвам
Дата подання: 24 грудня 2019 10:56
Дата відповіді: 27 грудня 2019 09:17
Шановний замовник. Час подачі тендерних пропозицій збігається з новорічними та різдвяними святами. Українське посольство більших цих днів відпочиває та не працює. У випадку, якщо термін  дії Свідоцтв на техніку закінчується до моменту закриття тендерних пропозицій або у випадку, якщо Замовник вирішує продовжити дату проведення закупівлі, учасник-нерезидент не має змоги оновити дату Свідоцтв з проведенням легалізації. Чи є можливим зі сторони учасника подання довідки, в якій гарантуємо чинну дію Свідоцтв на техніку з легалізацією на момент укладання договору та  період виконання робіт, просимо уточнити.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за звернення. Відповідно вимогам Тендерної документації, Учасник зобов’язаний надати у складі тендерної пропозиції діючі на кінцеву дату подання тендерних пропозицій Класифікаційні свідоцтва на днопоглиблювальні плавзасоби (оригінали або завірені Учасником копії), які планується залучити для виконання робіт за предметом закупівлі.
Також, відповідно ч.6, пп. 1.1.2., п. 1, Розділу I «ЗМІСТ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ ДЛЯ УЧАСНИКІВ», Додатку 2 до Тендерної документації: «У разі, якщо дія документів, з обмеженим строком дії, наданих в складі пропозиції, закінчується у період проведення процедури закупівлі або після завершення процедури закупівлі до моменту закінчення виконання робіт, Учасник у складі пропозиції має надати документальне підтвердження - зобов’язання (лист, довідка або інший підтверджуючий документ) щодо їх отримання до моменту укладання договору, продовження терміну дії на весь період виконання робіт, що є предметом закупівлі.»
Отже, Учасник, має можливість надати документальне підтвердження - зобов’язання (довідку) щодо продовження терміну дії Класифікаційного свідоцтва на днопоглиблювальні плавзасоби на весь період виконання робіт, що є предметом закупівлі, до моменту укладання договору.
Легалізація документів
Дата подання: 27 грудня 2019 13:54
Дата відповіді: 28 грудня 2019 09:52
Шановний Замовник! У попередніх торгах Замовником було надано роз'яснення щодо легалізації документів, а саме, що документи повинні бути апостилізовані у 2019 році. Беручи до уваги те, що процедура закупівлі відбувається вже у 2020 році просимо Вас надати роз'яснення чи повинні документи бути апостилізовані у 2020 році, або ми можемо використовувати апостилізовані документи з січня 2019 року?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за звернення. Вимоги щодо апостилізації та/або легалізації документів викладені в п. 6, Розділу I «ЗМІСТ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ ДЛЯ УЧАСНИКІВ», Додатку 2 до Тендерної документації.
Отже, Тендерна документація не конкретизує рік, яким необхідно апостилізувати та/або легалізувати документи, що прераховані в зазначеному пункті.
Стосовно валюти договору
Дата подання: 07 січня 2020 16:32
Дата відповіді: 10 січня 2020 10:30
Оскільки в пункті 3.19 Додатку 5 (Технічні вимоги) зазначено, що строк виконання робіт за V чергою не повинен перевищувати 69 днів, просимо уточнити причини збільшення строку дії договору до 31.12.2021 р. та термін дії забезпечення виконання договору до 31.03.2022.
Відповідь: Відповідно п. 20.1, Розділу 20 «Строк дії Договору», проекту Договору (резидент/ нерезидент) Додатку 6 та Додатку 6/1 до Тендерної документації, Договір набирає чинності з моменту його укладення Сторонами, але не раніше затвердження в установленому порядку фінансового плану Замовника на 2020 рік за умови наявності в ньому витрат на закупівлю Робіт, що є предметом цього Договору.
Відповідно ч. 2, п. 3.1, Розділу 3 «Строки виконання робіт» проекту Договору (резидент/ нерезидент) Додатку 6 та Додатку 6/1 до Тендерної документації: «Дата початку робіт – день наступний за датою підписання Сторонами акту приймання-передачі відповідної ділянки днопоглиблення (фронту робіт).»
Враховуючи вищевикладене, Замовник не може прогнозувати дату затвердження в установленому порядку фінансового плану на 2020 рік, тобто дату набрання чинності Договору та дату початку виконання робіт.
Відповідно затвердженої проектної документації, cтрок виконання Робіт за V чергою становить не більше 69 календарних днів. Відповідно п. 3.24 Технічних вимог, Додатку 5 до Тендерної документації, Підрядник повинен розробити календарний графік виконання робіт відповідно до Проекту, але у будь-якому разі у межах Строку виконання робіт.
Строк дії договору (виконання зобов’язань) є істотною умовою договору і встановлюється за загальними правилами, визначеними в статтях 251—255, 530—531, 631 Цивільного кодексу України (далі — ЦК України) та в ст. 180 Господарського кодексу України. Замовник встановив строк дії Договору до 31.12.2021 року.
Враховуючи те, що забезпечення виконання Договору, не може закінчуватись разом зі строком дії Договору, враховуючи досвід Замовника в попередніх закупівлях, було прийнято рішення, встановити термін дії забезпечення виконання Договору до 31.03.2022 року.
Подовження строків подання пропозицій
Дата подання: 09 січня 2020 17:05
Дата відповіді: 13 січня 2020 17:23
Шановний Замовник! Просимо Вас подовжити строки подання тендерних пропозицій на 30 днів, оскільки оголошення тендерної пропозиції та період подання припадають на Новорічні свята, отже нам, як компанії-нерезиденту неможливо вчасно легалізувати та перекласти всі необхідні документи, що робить зовсім неможливим приймати участь у процедурі закупівлі.
Відповідь: Дякуємо за звернення, проте вимушені повідомити, що під час встановлення кінцевого строку подання тендерних пропозицій Замовником було враховано, що зазначений термін припадає на Новорічні свята та встановлено кінцевий строк подання тендерних пропозицій на 9 днів більше ніж мінімальний строк визначений Законом.
Так, відповідно до ст. 10 Закону України «Про публічні закупівлі» оголошення про проведення процедури закупівлі та тендерна документація оприлюднена Замовником за 39 днів замість 30, що надає потенційним учасникам достатньо часу навіть з урахуванням святкових та вихідних днів.
Стосовно обмеження непрямих збитків
Дата подання: 10 січня 2020 18:03
Дата відповіді: 14 січня 2020 16:51
В продовженні роз’яснення замовника від 01.01.2020, просимо пояснити чи факт (можливості) виконання договору на протязі двох років розглядається як продовження договору на наступний рік у відповідності до частини 6 статті 41 закону України «Про Публічні Закупівлі». Якщо так, просимо додатково пояснити порядок дій у випадку, якщо обсяг робіт, перенесений на початок 2021 перевищуватиме 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю. Приймаючи до уваги, що договір діє з моменту підписання (теоретично починаючи з 2020 року) до 31.12.2021 р., а термін виконання робіт становить лише 69 днів, це створює непропорційні валютні ризики для підрядника, і в той же час є фінансово неефективним для замовника, тому просимо переглянути можливість зменшення строку дії договору.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник, підтверджуємо, що виконання договору має розпочатись у 2020 році та може продовжуватись у 2021році (у разі затвердження фінансового плану Замовника наприкінці року) на підставі умов викладених у Постанові КМУ від 27.02.2019р. № 133 «Деякі питання діяльності державного підприємства «Адміністрація морських портів України» та не потребує продовження його дії. У разі виконання зобов’язань у 2020 році, Замовник у відповідності до п.6.5 проектів договорів (резидент/нерезидент) повертає забезпечення виконання зобов’язання у вигляді банківської гарантії Підряднику.
При цьому звертаємо увагу, що відповідно п. 3.24 Технічних вимог, Додатку 5 до Тендерної документації, Підрядник повинен розробити календарний графік виконання робіт відповідно до Проекту. При цьому в календарному графіку повинні бути зазначені Дата початку Робіт та Дата закінчення Робіт, але у будь-якому разі у межах Строку виконання робіт - не більше 69 календарних днів.
Просимо звернути увагу, що строк виконання робіт та строк дії договору не є тотожними, що зумовлює відсутність будь яких валютних ризиків для Підрядника, який має право виконати роботи достроково у відповідності до плану фінансування, який надається Замовником та погоджується із Підрядником після затвердження фінансового плану Замовника на 2020рік (Додаток 4 до проектів договорів).
Питання щодо непрямих збитків
Дата подання: 10 січня 2020 18:25
Дата відповіді: 14 січня 2020 18:05
2. На відміну від загальноприйнятої практики, проект договору в даний час не містить жодного загальноприйнятого обмеження відповідальності та явного виключення непрямих збитків, залишаючи Підряднику невиправдану кількість невизначеності, що неминуче впливає на рішення Підрядника щодо участі у цьому тендері. У глобальному масштабі цей проект належить до категорії малих проектів (очікувана тривалість робіт 1-2 місяці), і необмежені ризики значно переважують потенційну вигоду, що знижує зацікавленість Підрядника в даному проекті. Тому переконливе прохання додати новий підпункт у пункті 18: "Жодна зі Сторін не несе відповідальності перед іншою Стороною за втрату використання будь-яких робіт, втрату прибутку, втрату будь-якого контракту чи будь-яких непрямих або непрямих збитків або збитків, які можуть понести інші Сторони у зв'язку з Договором. Загальна сума зобов'язань Виконавця перед Замовником, згідно з Договором або у зв'язку з ним, не повинна перевищувати хх% від ціни Договірної ціни ", де xx% є взаємно узгоджується сторонами і зазвичай лежить у межах від 50% до 100%. В даному випадку просимо Замовника зазначити.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за звернення.
Питання відшкодування збитків буде вирішуватись відповідно до умов проектів договорів, які визначені Розділом 18, у розмірі реальних збитків, які спричиненні невиконання або неналежним виконанням зобов’язання. Дані положення договорів є уніфікованими на підприємстві та розроблені з урахуванням ризиків Замовника та попереднього досвіду виконання аналогічних договорів.
Питання стосовно підтвердження досвіду
Дата подання: 10 січня 2020 21:47
Дата відповіді: 14 січня 2020 16:52
Відповідно до міжнародної ділової етики, учасник не може опублікувати всі деталі (додатки) виконаних попередніх договорів в публічному доступі в системі Prozorro. У роз’ясненні від 14.08.2019 до попереднього тендеру Замовник чітко визначає, що перераховані документи необхідні для надання можливості Замовнику впевнитись у досвіді виконання учасниками аналогічного договору та у поданні учасниками правдивих відомостей. Ми вважаємо, що копія самого договору є достатньою для підтвердження його дійсності, а акти виконання та прийому-передачі робіт, та лист-відгук від замовника, що підтверджує відповідність проекту тендерним вимогам (виконання Учасником днопоглиблювальних робіт із досягненням глибин не менше 15,0 м) та його успішне виконання, є достатнім для підтвердження досвіду. Це також значно зменшить кількість документів, що підлягають перекладу та нотаріальному завіренню (договір з додатками може містити більше сотні сторінок), що істотно зменшить витрати учасника на підготовку тендерної пропозиції. Просимо Замовника пояснити необхідність надання всіх додатків, та розглянути можливість надання лише самого договору, актів виконаних робіт та листа-відгуку для задоволення вимог даного пункту з метою спрощення та уникнення зайвих фінансових витрат та часу на підготовку тендерної пропозиції.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник, частиною другою статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закону) передбачено, що замовник установлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв, зокрема наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Перелік документів, якими Учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеному кваліфікаційному критерію, визначається Замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням та дотриманням принципів, закріплених у статті 5 Закону.
Відповідно п.1.2. Розділу I «Зміст тендерної пропозиції для Учасників», Додатку 2 до Тендерної документації, під аналогічним договором, Замовник визначав, договір з усіма додатками до нього, які є його невід`ємною частиною, щодо виконання Учасником днопоглиблювальних робіт із досягненням глибин не менше 15,0 м.
Враховуючи вищевикладене, Учасник (резидент/нерезидент) відповідно до вимог Тендерної документації, повинен надати у складі Тендерної пропозиції, лише ті додатки, які є невід`ємною частиною договору(ів), що зазначений(і) у довідці щодо документального підтвердження досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів). Зазначена вимога є сталою практикою при проведенні закупівель та не призводить до будь якої дискримінації.
Питання стосовно зразку підпису
Дата подання: 10 січня 2020 21:49
Дата відповіді: 14 січня 2020 17:02
У складі тендерної пропозиції за минулим тендером учасником було надано копії паспортів представників учасника процедури закупівлі, уповноважених підписувати документи тендерної пропозиції, що містять зразки підпису. Копії паспортів, їх переклад та доручення були завантажені на платформу «Prozorro» в одному й тому ж pdf файлі. Але замовник вказав ненадання зразків підпису у якості причини дискваліфікації тендерної пропозиції учасника. В тендерній документації по даному тендеру вимога надання зразку підпису виключена із списку документів тендерної пропозиції, але в той же час дана вимога включена до списку документів, що надаються учасником-переможцем Замовнику для укладання договору. Просимо Замовника підтвердити, що надання зразку підпису у складі тендерної пропозиції не вимагається, та пояснити який документ може надаватися у якості підтвердження зразку підпису для укладання договору.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Підтверджуємо, що надання зразку підпису не є обов’язковим під час подання тендерної пропозиції.



Проте, пп.7, п. 2 «Документи що надаються учасником-переможцем Замовнику для укладання договору.», Розділу II , Додатку 2 до Тендерної документації встановлено документи, що підтверджують повноваження посадової особи Учасника або уповноваженої особи Учасника процедури закупівлі щодо правомочності укладення договору про закупівлю:

у разі підписання керівником:

- надається документ (оригінал або завірена копія), підтверджуючий обрання/призначення керівника та право підпису відповідно до вимог установчих документів Учасника та чинного законодавства (рішення засновник (а)ів підприємства тощо),

у разі підписання уповноваженою особою Учасника (якщо така визначена Учасником):

- довіреність або інший документ із зазначенням повноважень, ПІБ уповноваженої особи, зразку підпису, терміну дії та інше з наданням паспорту уповноваженої особи (якщо повноваження надаються у відповідності до паспортних даних).

Отже, учасник – переможець може подати зразок підпису у довіреності на укладання (підписання) договору або у іншому документі (наприклад, рішення засновника тощо).
Питання стосовно підтвердження наявності матеріально-технічної бази
Дата подання: 10 січня 2020 21:59
Дата відповіді: 14 січня 2020 17:30
Відповідно до тендерної документації та підпункту 1 частини 2 статті 16 закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон) Замовник установлює один або декілька (з таких) кваліфікаційних критеріїв: наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. Для задоволення даної вимоги Учасником під час попередньої процедури закупівлі були надані технічні відомості самовідвізного трюмно-рефулерного землесосу, діючі класифікаційні свідоцтва та лист-зобов’язання (декларацію) від власника судна, що входить до складу тієї ж самої групи компаній, щодо надання даного землесосу (або аналогу / еквіваленту) для виконання робіт за предметом закупівлі (у якості підтвердження права використання). Вважаємо що дані документи підтверджують наявність обладнання в частині днопоглиблення та повністю задовольняють вимоги тендерної документації та Закону. Примітка «(або аналог / еквівалент)» була додана, для додаткового підтвердження наявності у учасника обладнання незалежно від дату початку робіт, яка не є чітко визначеною в тендерній документації. Крім того у роз’ясненні від 10.01.2020 Замовник підтверджує, що не може прогнозувати дату затвердження в установленому порядку фінансового плану на 2020 рік, що є однією з умов початку робіт. В той же час Замовник визнав причиною для дискваліфікації наступне «згідно наданих документів, конкретно не визначено яке саме обладнання буде задіяно для виконання робіт». З нашого боку хочемо повідомити, що по-перше тендерною документацією та Законом передбачається підтвердження тільки наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, а не чітке визначення яке саме обладнання буде залучено для виконання робіт. По-друге учасник може чітко визначити обладнання, тільки у разі коли відома дата початку робіт, що не є чітко визначеною у тендерній документації. Тому просимо надати додаткове роз’яснення по даному пункту та (у якості необхідності) вказати які зміни необхідно внести, щоб уникнути дискваліфікації за даним пунктом в даній процедурі закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Просимо звернути увагу, що необхідно ставити питання до діючої процедури закупівлі.
Тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закону), зокрема один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16 та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям згідно із законодавством.
При цьому, частиною третьою статті 22 Закону встановлено, зокрема, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Враховуючи викладене, перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність встановленим кваліфікаційним критеріям, визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону.
Для документального підтвердження інформації про відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям, Замовник, потребує від учасників надати у складі тендерної пропозиції, довідки (листи) та документи, що перераховані в пп.1.1., п. 1, Розділу I «ЗМІСТ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА», Додатку 2 до Тендерної документації.
Звертаємо Вашу увагу, що у тендерній пропозиції Учасника вираз аналог/або еквівалент у відношенні до матеріальної технічної бази є неприйнятним.
Відповідно до ч. 2 розділу 5 ТД визначено, що ціна тендерної пропозиції має бути визначено учасником чітко та остаточно без будь яких посилань, обмежень або застережень. Ціна тендерної пропозиції за предметом закупівлі визначається на підставі договірної ціни згідно з вимогами ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013, та складається з обґрунтованих розрахунків до неї. Зокрема, з розрахунку Вартості експлуатації будівельних машин та механізмів та відповідних індивідуальних ресурсних елементних кошторисних норм саме тих машин та механізмів які запропоновані учасником в складі матеріально технічної бази тендерної пропозиції.
Питання стосовно підтвердження наявності матеріально-технічної бази (промірні та водолазні роботи)
Дата подання: 10 січня 2020 22:04
Дата відповіді: 14 січня 2020 17:49
4. Відповідно до тендерної документації та підпункту 1 частини 2 статті 16 закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон) Замовник установлює один або декілька (з таких) кваліфікаційних критеріїв: наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. Для задоволення даної вимоги Учасником під час попередньої процедури були надані технічні відомості обладнання субпідрядника (постачання послуг), копії сертифікатів повірки, копію оборотно-сальдової відомості (у якості підтвердження права власності) та договір про надання послуг, який включає водолазне обстеження акваторії та промірні роботи. При цьому у примітках було чітко вказано, що обладнання знаходиться у власності субпідрядника та вказані дані договору про надання послуг. Вважаємо, що дані документи підтверджують наявність обладнання в частині виконання водолазного обстеження та промірних робіт, та повністю задовольняють вимоги тендерної документації та законодавства. В той же час Замовник визнав цей пункт причиною для дискваліфікації так як «згідно наданих документів, конкретно не визначено яке саме обладнання буде задіяно для виконання робіт». З нашого боку хочемо повідомити, що по-перше тендерною документацією та Законом передбачається підтвердження тільки наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, а не чітке визначення яке саме обладнання буде залучено для виконання робіт. По-друге, договір із субпідрядником (постачальником послуг) був укладений на надання послуг, а не обладнання, тому інформація про обладнання не є суттєвою, а наявність у субпідрядника (постачальника послуг) необхідної дозвільної документації підтверджує його кваліфікацію на виконання даного виду робіт (надання послуг). Тому просимо надати додаткове роз’яснення по даному пункту та (у якості необхідності) вказати які зміни необхідно внести до тендерної пропозиції, щоб уникнути дискваліфікації за даним пунктом в даній процедурі закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Просимо звернути увагу, що необхідно ставити питання до діючої процедури закупівлі.

Дане питання не є актуальним в редакції тендернлої документації затвердженої рішенням тендерного комітету від 12.12.2019 року. Звертаємо Вашу увагу , що Учасник процедури закупівлі зазначає у тендерній пропозиції кожного суб'єкта господарювання, якого учасник планує залучити до виконання робіт як субпідрядника в обсязі не менш ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, згідно з Додатком 7 до даної тендерної документації.

Субпідрядники, що залучаються учасником до виконання окремих відповідних субпідрядних робіт (в обсязі не менш ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю), повинні відповідати кваліфікаційним вимогам до Учасника, щодо досвіду виконання відповідної(их) аналогічної(их) робот(и), мати ресурси (матеріальні, технічні), достатні для виконання відповідних робіт, що повинно бути документально підтверджено у складі тендерної пропозиції.

Крім того, звертаємо Вашу увагу на положення пункту 5.1.36. Проекту договору яким визначено , що підрядник зобов’язаний мати діючі, Свідоцтва про визнання Регістром судноплавства України для виконання днопоглиблювальних Робіт, промірних робіт та водолазного обстеження (у разі виконання промірних робіт та водолазного обстеження) та передати їх Замовнику протягом 15 робочих днів після набуття чинності Договору.
Розгорнути всі запитання: 11 Згорнути запитання

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації: 18 лютого 2020
UA-2019-12-12-001640-cbd0833d29bb64f2baaa949235ca87de5
Найменування: Чорноморська філія Державного підприємства “Адміністрація морських портів України” (Адміністрація морського порту Чорноморськ)
Код ЄДРПОУ: 38728418
Місцезнаходження: 68001, Україна, Одеська обл., Чорноморськ (Іллічівськ), ВУЛИЦЯ ПРАЦІ, будинок 6
Учасник Документи Рішення
China Harbour Engineering company Ltd. Документи
Відхилено
ТОВ УКРСТРОЙСЕРВІС Документи
Допущено до аукціону
Документи
LTD Novadeal Документи
Відхилено

Документи

Публічні документи

20 січня 2020 13:49
44 Додаток Є.pdf
20 січня 2020 13:49
43 Додаток Е.pdf
20 січня 2020 13:49
42 Додаток Д.pdf
20 січня 2020 13:49
41 Додаток Г.pdf
20 січня 2020 13:49
40 Додаток В.pdf
20 січня 2020 13:49
39 Додаток Б 51-74 стор.pdf
20 січня 2020 13:49
38 Додаток Б 26-50 стор.pdf
20 січня 2020 13:49
37 Додаток Б 1-25 стор.pdf
20 січня 2020 13:49
36 Додаток А.pdf
20 січня 2020 13:49
35 Технічні вимоги.pdf
20 січня 2020 13:49
25 Повноваження.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 січня 2020 23:59

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ УКРСТРОЙСЕРВІС 121 761 938,00
UAH
121 761 938,00
UAH
Документи

Публічні документи

20 січня 2020 13:49
44 Додаток Є.pdf
20 січня 2020 13:49
43 Додаток Е.pdf
20 січня 2020 13:49
42 Додаток Д.pdf
20 січня 2020 13:49
41 Додаток Г.pdf
20 січня 2020 13:49
40 Додаток В.pdf
20 січня 2020 13:49
39 Додаток Б 51-74 стор.pdf
20 січня 2020 13:49
38 Додаток Б 26-50 стор.pdf
20 січня 2020 13:49
37 Додаток Б 1-25 стор.pdf
20 січня 2020 13:49
36 Додаток А.pdf
20 січня 2020 13:49
35 Технічні вимоги.pdf
20 січня 2020 13:49
25 Повноваження.pdf

Інформація про відміну

Дата відміни
18 лютого 2020
Причина відміни
допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій

Актуальні тендери

До пошуку