Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Принтери
Очікувана вартість
48 000,00 UAH
UA-2019-12-12-001551-a 62c1aa3bbb1344e5afb12d3e71230561
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Карпенко Анжеліка Анатоліївна

+380432671426 kz.cpmsd2@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги №2 м.Вінниці"
Код ЄДРПОУ: 38055061
Місцезнаходження: 21050, Україна , Вінницька обл., Вінниця, вул. Магістратська, 44
Контактна особа: Карпенко Анжеліка Анатоліївна
+380432671426
kz.cpmsd2@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 грудня 2019 17:23
Звернення за роз’ясненнями: до 13 грудня 2019 17:27
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 грудня 2019 17:27
Початок аукціону: 19 грудня 2019 15:43
Очікувана вартість: 48 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 250,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,52%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
12 шт
Принтери
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21050, Україна, Вінницька область, м.Вінниця, вул. Магістратська,44
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару 4.1. Розрахунки за Договором проводяться на підставі накладних шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника. 4.2. Розрахунки проводяться протягом 7 календарних днів з моменту отримання товару. 4.3. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунки проводяться на протязі 3 банківських днів з дати отримання Замовником на свій реєстраційний рахунок бюджетного призначення на фінансування закупівлі за вказаним напрямом. 4.4. Вартість товару визначена з урахуванням податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, а також витрат на транспортування, навантаження та розвантаження, введення в експлуатацію, монтаж, інструктаж персоналу Замовника, страхування, сплату митних тарифів та інших витрат згідно вимог діючих законодавчих і розпорядчих актів місцевого самоврядування щодо формування ціни та вартості. Не врахована Учасником вартість окремих послуг не сплачується Замовником окремо, а витрати на їх виконання вважаються врахованими у загальній ціні його пропозиції Пiсляоплата 7 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 грудня 2019 17:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 грудня 2019 17:23
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.docx
12 грудня 2019 17:23
техн. харак..docx
12 грудня 2019 17:23
Оголошення прінтера.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 13 грудня 2019 09:18
Дата відповіді: 13 грудня 2019 09:28
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! В нашій тендерній документації зазначено, що пропозиції, які не відповідають технічним вимогам, а також складові, які будуть являтися аналогами, розглядатися не будуть. Аналоги та еквіваленти не пропонувати.
Деталізований опис комп'ютерного обладнання, що пропонується з зазначенням точної назви виробництва з чітким визначенням марки/моделі та технічних характеристик складових частин. Опис повинен містити порівняльну таблицю параметрів на предмет відповідності запропонованого обладнання до технічних вимог Замовника згідно Додатку №1 до оголошення.
Так, ми допускаємо до участі фізичних осіб-підприємців. Ми розглядаємо учасників з ПДВ та не платників ПДВ. Якщо учасник являється платником ПДВ то до суми цінової пропозиції має бути включений ПДВ.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 грудня 2019 16:40

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП СЕМЕНЕНКО ТЕТЯНА СЕРГІЇВНА 47 888,00
UAH з ПДВ
40 449,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КОМПАКОМ-2000" 48 000,00
UAH з ПДВ
40 450,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП СТАРИНСЬКИЙ ОЛЕГ ОЛЕКСАНДРОВИЧ 43 380,00
UAH з ПДВ
42 450,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Кривий Віталій Валерійович 45 000,00
UAH з ПДВ
42 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "Компанія "Вінець" 46 800,00
UAH з ПДВ
43 129,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 46 656,00
UAH з ПДВ
45 503,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Ворлдвайд Мануфакчурінг, І.Д." 45 504,00
UAH з ПДВ
45 504,00
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ШЕРЕМЕТА ІННА МИКОЛАЇВНА 47 040,00
UAH з ПДВ
47 040,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 грудня 2019 17:03
ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
19 грудня 2019 17:03
Довідка.pdf
19 грудня 2019 17:03
СЕС Canon.pdf
18 грудня 2019 17:26
Завірені.zip

Публічні документи

18 грудня 2019 15:41
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.pdf
18 грудня 2019 15:22
Авторизаційний лист (3).pdf
18 грудня 2019 15:22
Досвід 2000.rar
18 грудня 2019 15:22
Сервіс_центри.pdf
18 грудня 2019 15:22
Порівняльна тоблиця.pdf

Публічні документи

18 грудня 2019 16:09
СЕС Canon 2019.pdf
18 грудня 2019 16:09
Паспорт.pdf
18 грудня 2019 16:09
Certifikate-LBP6030.pdf
18 грудня 2019 16:09
Довідка право підпису.pdf
18 грудня 2019 16:09
Виписка.pdf
18 грудня 2019 16:09
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.pdf
18 грудня 2019 16:09
Цінова пропозиція.pdf
18 грудня 2019 16:09
Витяг.pdf
18 грудня 2019 16:09
Інформаційна довідка.pdf

Публічні документи

18 грудня 2019 15:51
Certifikate-LBP6030.pdf
18 грудня 2019 15:51
Наказ про призначення.pdf
18 грудня 2019 15:51
Цінова пропозиція.pdf
18 грудня 2019 15:51
Статут.pdf
18 грудня 2019 15:51
Сервісний центр.pdf
18 грудня 2019 15:51
Реквізити банка.pdf
18 грудня 2019 15:51
Проект договору.pdf
18 грудня 2019 15:51
Висновок СЕС Сanon 2019.pdf

Публічні документи

17 грудня 2019 21:52
техн. харак..pdf
17 грудня 2019 21:52
Сервіс.pdf
17 грудня 2019 21:52
ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
17 грудня 2019 21:52
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.pdf
17 грудня 2019 21:52
Лист згода.pdf
17 грудня 2019 21:52
ИНН.pdf
17 грудня 2019 21:52
Гарантiйний_лист.pdf
17 грудня 2019 21:52
Витяг Інна.pdf
17 грудня 2019 21:52
Витяг єдиний податок.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП СЕМЕНЕНКО ТЕТЯНА СЕРГІЇВНА

ТОВ "КОМПАКОМ-2000"

ФОП СТАРИНСЬКИЙ ОЛЕГ ОЛЕКСАНДРОВИЧ

ФОП Кривий Віталій Валерійович

ПП "Компанія "Вінець"

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Ворлдвайд Мануфакчурінг, І.Д."

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ШЕРЕМЕТА ІННА МИКОЛАЇВНА

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП СЕМЕНЕНКО ТЕТЯНА СЕРГІЇВНА
#3396310308
Переможець 40 449,00
UAH з ПДВ
24 грудня 2019 14:53

Документи

24 грудня 2019 14:53
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 грудня 2019 14:53

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП СЕМЕНЕНКО ТЕТЯНА СЕРГІЇВНА
#3396310308
40 449,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

24 грудня 2019 14:53
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
додаткова угода принтера.docx зміни до договору
03 січня 2020 16:28
Додаткова угода 2.docx зміни до договору
02 січня 2020 18:02
Договір укладений
31 грудня 2019 09:54

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
02 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
02 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на виконання зобов'язань
Номер договору про закупівлю: 342
Договір:
Номер додаткової угоди: 1/2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
03 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов'язань
Номер договору про закупівлю: 342
Договір:
Номер додаткової угоди: 1/2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 31 грудня 2019 — 31 січня 2020
Сума оплати за договором: 40 449,00
UAH