Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

((90630000-2)(Послуги з очищення дахів та покрівель, звисів, балконів житлових будинків від бурульок, криги, снігу та нальодів в м. Полтава))
Очікувана вартість
3 445 290,30 UAH
UA-2019-12-12-001523-a da7f51eb8d994f798baee37802f8fb40
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Шанько Анна Ігорівна

+380532609432 zakupivli_uprav_zhkg@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління житлово-комунального господарства виконавчого комітету Полтавської міської ради
Код ЄДРПОУ: 03365854
Місцезнаходження: 36020, Україна , Полтавська обл., Полтава, вул. Стрітенська, 19, м. Полтава
Контактна особа: Шанько Анна Ігорівна
+380532609432
zakupivli_uprav_zhkg@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 грудня 2019 17:02
Звернення за роз’ясненнями: до 07 січня 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 13 січня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 січня 2020 10:00
Початок аукціону: 20 січня 2020 11:31
Очікувана вартість: 3 445 290,30 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 30 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,87%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 103300 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90630000-2: Послуги з прибирання льоду


Послуги з очищення дахів та покрівель, звисів, балконів житлових будинків від бурульок, криги, снігу та нальодів в м. Полтава
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6 посл.
((90630000-2)(Послуги з очищення дахів та покрівель, звисів, балконів житлових будинків від бурульок, криги, снігу та нальодів в м. Полтава))
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36000, Україна, Полтавська обл., Полтава, Багатоквартирні будинки м. Полтави.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 90630000-2 — Послуги з прибирання льоду

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Розрахунок здійснюється Замовником у безготівковій формі. Замовник може здійснити перерахування попередньої оплати Підряднику в розмірі 30 % вартості послуг на умовах передбачених проєктом Договору Аванс 30 Календарні 30
Надання послуг Замовник здійснює оплату за фактично надані обсяги послуг шляхом перерахування Замовником грошових коштів на розрахунковий рахунок Виконавця, в межах виділених коштів (фактичного фінансування), на протязі 10 робочих днів з моменту підписання сторонами акту (актів) наданих послуг, оформлених відповідно до умов Договору Пiсляоплата 10 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
09 січня 2020 16:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 грудня 2019 16:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 грудня 2019 16:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 січня 2020 16:45
Зміни до тендерної документації від 09.01.2020.doc
09 січня 2020 16:45
Додаток № 4 Проект Договору.doc
12 грудня 2019 16:59
Додаток № 4 Проект Договору (1).doc
09 січня 2020 16:45
Тендерна документація ощищення покрівель та дахів від криги нова редакція2.doc
27 грудня 2019 16:17
Тендерна документація ощищення покрівель та дахів від криги нова редакція.doc
12 грудня 2019 16:59
Тендерна документація ощищення покрівель та дахів від криги грудень 2019.doc
27 грудня 2019 16:17
Зміни до тендерної документації від 27.12.2019.doc
12 грудня 2019 16:59
Додаток № 1 кваліфікаційні критерії (1).doc
12 грудня 2019 16:59
Додаток №5 Форма тендерна пропозиція (1).doc
12 грудня 2019 16:59
Додаток № 2 підтвердження відсутності підстав неведених у ст. 17 (1).doc
12 грудня 2019 16:59
Додаток № 3 технічне завдання (1).doc
12 грудня 2019 16:59
Додаток № 6 інформація про Учасника (1).doc
12 грудня 2019 16:59
Додаток № 7 (1).doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 січня 2020 11:52

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АСФЕР ГРУП" 3 390 971,09
UAH з ПДВ
3 360 971,08
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕХНОБУД-УКРАЇНА" 3 435 102,53
UAH з ПДВ
3 389 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АСФЕР ГРУП"

ТОВ "ТЕХНОБУД-УКРАЇНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АСФЕР ГРУП"
#41864437
Переможець 3 360 971,08
UAH з ПДВ
24 січня 2020 15:50

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 січня 2020 15:50

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АСФЕР ГРУП"
#41864437
3 360 971,08
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 червня 2021 17:09
Електронний підпис укладений
02 червня 2021 17:06
Електронний підпис укладений
02 червня 2021 17:04
Електронний підпис укладений
02 червня 2021 17:03
Електронний підпис укладений
02 червня 2021 17:02
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2020 17:13
Додаткова угода № 1 до Договору № 2 від 10.02.2020 року (1).PDF зміни до договору
29 грудня 2020 17:13
Електронний підпис укладений
10 лютого 2020 12:02
Договір № 2 від 10.02.2020.PDF укладений
10 лютого 2020 12:00

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до ч. 5 розділу Х Прикінцеві та перехідні положення Закону України "Про публічні закупівлі" процедури закупівель товарів, робіт і послуг, розпочаті до введення в дію цього Закону, завершуються відповідно до порядку, що діяв до введення в дію цього Закону. Відповідно до п. 4 ч.4 ст. 36 Закону України "Про публічні закупівлі" (у резакції закону що діяла до 19.04.2020 р.) умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі або ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури. Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків: зміни умов у зв’язку із застосуванням положень частини п’ятої статті 36. Продовження строку дії Договору № 2 від 10.02.2020р. на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в Договорі, укладеному у попередньому році, а ле не пізніше 31.05.2021 року.
Номер договору про закупівлю: 2
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 лютого 2020 — 31 травня 2021
Сума оплати за договором: 733 427,54
UAH (в тому числі ПДВ 122 237,92 UAH)