Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

послуги з вивезення сміття (м. Звенигородка, вул. Героїв Небесної сотні, 79, 20200)
Очікувана вартість
14 166,00 UAH
UA-2019-12-12-001518-b eb8144d2427d4488ada283dcc82b68eb
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Руденко Оксана Євгенівна

380472544493 oksekplan@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО “ЧЕРКАСЬКА ОБЛАСНА ЛІКАРНЯ ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ”
Код ЄДРПОУ: 02005585
Вебсайт: http://obllik.ck.ua/
Місцезнаходження: 18009, Україна , Черкаська обл., Черкаси, вул. Менделєєва, 3
Контактна особа: Руденко Оксана Євгенівна
380472544493
oksekplan@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Замовником було двічі оголошено тендер на закупівлю : код 90510000-5 послуги з вивезення сміття (м. Звенигородка, вул. Героїв Небесної сотні, 79, 20200) та двічі відмінено через відсутність достатньої кількості учасників. У зв’язку з цим прийнято рішення про застосування переговорної процедури закупівлі відповідно до пп.4 п.2 ст.35 Закону України "Про публічні закупівлі": якщо замовником було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників.
- Закупівля ID: UA-2019-11-04-000588-a
- Закупівля ID: UA-2019-11-21-000328-c

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 грудня 2019 11:42
Оскарження наміру укласти договір: 23 грудня 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90510000-5: Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
100 метри кубічні
послуги з вивезення сміття (м. Звенигородка, вул. Героїв Небесної сотні, 79, 20200)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 20200, Україна, Черкаська область, Звенигородка, Героїв Небесної сотні, буд 79
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 90510000-5 — Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг джерело фінансування: кошти місцевого бюджету Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

12 грудня 2019 11:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Комунальне підприємство «Виробничо-житлове ремонтно-експлуатаційне управління» Звенигородської міської ради
#03356789
Переможець 14 166,00
UAH з ПДВ
12 грудня 2019 11:42

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 грудня 2019 11:42

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Комунальне підприємство «Виробничо-житлове ремонтно-експлуатаційне управління» Звенигородської міської ради
#03356789
14 166,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
16 січня 2021 11:21
Електронний підпис зміни до договору
16 січня 2021 11:21
Додаткова угода №5 до договору №1518.pdf зміни до договору
16 січня 2021 11:21
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 15:56
Додаткова угода №3 до договору №1518.pdf зміни до договору
30 грудня 2020 15:55
Електронний підпис зміни до договору
18 травня 2020 12:08
Електронний підпис зміни до договору
18 травня 2020 12:08
ПРОТОКОЛ ВИПРАВЛЕННЯ ТЕХ.ПОМИЛКИ.pdf зміни до договору
18 травня 2020 12:07
Електронний підпис зміни до договору
27 січня 2020 12:01
IMG_0002.pdf зміни до договору
27 січня 2020 11:59
Електронний підпис зміни до договору
15 січня 2020 12:01
ДОД.УГОДА № 1 ДО № 1518.pdf зміни до договору
15 січня 2020 12:00
Електронний підпис укладений
15 січня 2020 11:54
ДОГОВІР ЗВЕНИГОРОДКА № 1518 (1).pdf укладений
15 січня 2020 11:54

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
15 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
15 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна банківських реквізитів Замовника
Номер договору про закупівлю: 1518
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
27 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна банківських реквізитів замовника
Номер договору про закупівлю: 1518
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
18 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): виправити технічну помилку та доповнити річний план закупівель інформацією про код економічної класифікації видатків 2610
Номер договору про закупівлю: 1518
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): . Керуючись ч.5 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) Сторони домовились продовжити дію Договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку 2021 року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому Договорі
Номер договору про закупівлю: 1518
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
16 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Керуючись п.8 ч.4 та ч. 5 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» в редакції від 02.04.2020р., а також з урахуванням положень додаткової угоди № 34від 30.12.2020р. до Договору, Сторони прийшли до згоди продовжити строк дії Договору для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 % суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджені в установленому порядку. 2. Сума виконання договору, укладеного в попередньому році становить 14 166,00. Вартість цієї Додаткової угоди складає 2833,20грн. в т.ч. ПДВ 472,20 грн. згідно специфікації (Додаток 1
Номер договору про закупівлю: 1518
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 01 червня 2021
Сума оплати за договором: 16 999,20
UAH (в тому числі ПДВ 2 833,20 UAH)