Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з прибирання адміністративної будівлі за адресою: 87548 м. Маріуполь, вул. Зелінського, 27а; 87517 м. Маріуполь, пров. Дніпропетровський, 15; 87522 м. Маріуполь, вул. Українського козацтва, 51; 87524 м. Маріуполь, пр. Металургів, 193
Очікувана вартість
649 922,00 UAH
UA-2019-12-12-001479-c 1dd89545e776495bbc077054f5a3d1e3
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кравець Ірина Іванівна

0982823011 r80@dn.pfu.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Маріупольське об'єднане управління Пенсійного фонду України Донецької області
Код ЄДРПОУ: 42171861
Місцезнаходження: 87548, Україна , Донецька обл., МАРІУПОЛЬ, вул. Зелінського, буд.27а
Контактна особа: Кравець Ірина Іванівна
0982823011
r80@dn.pfu.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 грудня 2019 17:46
Звернення за роз’ясненнями: до 17 грудня 2019 17:50
Оскарження умов закупівлі: до 23 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 грудня 2019 17:50
Початок аукціону: 02 січня 2020 14:06
Очікувана вартість: 649 922,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 6 499,22 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 6500 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90910000-9: Послуги з прибирання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Послуги з прибирання адміністративної будівлі
за адресою: 87548 м. Маріуполь, вул. Зелінського, 27а;
87517 м. Маріуполь, пров. Дніпропетровський, 15;
87522 м. Маріуполь, вул. Українського козацтва, 51;
87524 м. Маріуполь, пр. Металургів, 193
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87548, Україна, Донецька область, МАРІУПОЛЬ, вул. Зелінського, 27а; пров. Дніпропетровський, 15; вул. Українського козацтва,51 пр.Металургів, 193
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 90910000-9 — Послуги з прибирання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата наданих Послуг здійснюється 2 рази на місяць на підставі Актів здачі-приймання наданих Послуг (далі-Акт) протягом 10 (десяти) банківських днів з дня підписання Акта в межах затверджених кошторисних призначень на відповідний період. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 грудня 2019 18:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 грудня 2019 17:48
тендерна документація.doc
12 грудня 2019 18:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 грудня 2019 17:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 грудня 2019 17:48
тендерна документація.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

щодо порівняльної таблиці
Дата подання: 17 грудня 2019 09:43
Дата відповіді: 19 грудня 2019 17:41
Шановний Замовник, просимо надати пояснення щодо п.6 розділу ІІІ "Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозиції інформацію про відповідність тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим характеристикам Замовника, у формі порівняльної таблиці відповідності вимогам Замовника, у якій наводяться дані про відповідність кожної позиції («ТАК» чи «НІ») вимогам Замовника, зазначеним в «Інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі»". У додатку № 1 Технічні, якісні, кількісні та інши вимоги до предмета закупівлі. Які дані з додатку № 1 треба додати до порівняльної таблиці?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, щодо надання даних в порівняльній таблиці: згідно п.6 розділу ІІІ "Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозиції інформацію про відповідність тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим характеристикам Замовника, у формі порівняльної таблиці відповідності вимогам Замовника, у якій наводяться дані про відповідність кожної позиції («ТАК» чи «НІ») вимогам Замовника, зазначеним в «Інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі»". В порівняльній таблиці відповідності вимогам Замовника треба вказати опис послуг, вид прибирання, періодичність виконання робіт.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-12-12-001479-c.a1
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ " ПРОФСПІЛКОВИЙ ВИБІР", Код ЄДРПОУ:38356359
Дата подання: 23 січня 2020 10:31
Скасувати рішення про намір укласти Договір
Шановний, Замовник! Звертаємося до Вас із вимогою щодо перегляду рішення про намір укласти договір з ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «Клін Вей» (код ЄДРПОУ 39458432), у зв’язку з тим, що учасник не відповідає кваліфікаційним критеріям тендерної документації . Так, в тендерній документації в розділі IIІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції пункт 5.Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, встановлені статтею 17 Закону вимагається: Переможець торгів у строк, що не перевищує 5 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, зобов’язаний оприлюднити інформацію на веб-порталі Уповноваженого органу, що підтверджує відсутність підстав, визначених пунктами 2,3,5,6 і 8 частини першої та частини другої статті 17 Закону, а саме: - Інформаційна довідка з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, видана на керівника підприємства та на саме підприємство –відсутні, - Довідка з Єдиного реєстру підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство – відсутня. У Додатоку № 2 до Тендерної документації (Форма «ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ» від 10 січня 2020 року допущені арифметичні помилки при розрахунках. У Пропозиції учасника (12х3178,40х12,45=474854,40) По розрахунку(12х3178,40х12,45=474854,45), з цього розрахунку ПДВ(20%) – 94970,89, Разом із ПДВ =569825,34, виходячи з ціни яку заявив Учасник 12,45, вартість Тендерної пропозиції =569825,34, а у учасника - 569825,28. В Тендерній пропозиції в калькуляції вартості послуг окрім витрат на заробітну плату і ПДВ, не описані інші витрати , що заважає об’єктивно оцінити якість надання послуг. Таким чином ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ПРОФСПІЛКОВИЙ ВИБІР» вимагає : Рішення Замовника про намір укласти договір з ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «Клін Вей» (код ЄДРПОУ 39458432) оформлене Протоколом № 4 засідання тендерного комітету Маріупольського об’єднаного управління Пенсійного фонду України Донецької області від 13.01.2020 року скасувати, та Пропозицію визнати за таку, що не відповідає умовам тендерної документації замовника. Директор Л.І.Таран 23.01.2020 року
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Залишено без розгляду
рішення від 27.01.2020 № 1544.pdf
Дата публікації: 27 січня 2020 16:50

Документи подані скаржником

23 січня 2020 10:26
ВИМОГА.pdf
23 січня 2020 10:32
Електронний підпис

Документи Органу Оскарження

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 січня 2020 14:51

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ОХОРОННА КОМПАНІЯ "ВАША ВАРТА" 590 040,03
UAH з ПДВ
569 824,80
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Клін Вей" 617 883,00
UAH з ПДВ
569 825,28
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КЛІНОЛ" 631 155,95
UAH з ПДВ
572 100,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП ОГАНДЖАНЯН СУРЕН ВОЛОДИМИРОВИЧ 634 283,38
UAH з ПДВ
572 113,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ " ПРОФСПІЛКОВИЙ ВИБІР" 649 922,00
UAH з ПДВ
572 113,80
UAH з ПДВ
Документи
ПП Комфортпенсіонсервіс 649 921,32
UAH з ПДВ
649 921,32
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 січня 2020 17:49
Електронний підпис
02 січня 2020 17:47
Оновлена пропозиція.pdf
27 грудня 2019 16:35
Електронний підпис
27 грудня 2019 16:33
Цінова пропозиція.pdf
27 грудня 2019 16:33
Інформаційна довідка.pdf
27 грудня 2019 16:33
Статут .pdf
27 грудня 2019 16:33
Протокол .pdf
27 грудня 2019 16:33
Наказ заступник .pdf
27 грудня 2019 16:33
Наказ .pdf
27 грудня 2019 16:33
Довіреність.pdf
27 грудня 2019 16:33
Довідка тех. вимог. docx.pdf
27 грудня 2019 16:33
Довідка досвід.pdf
27 грудня 2019 16:33
Гарантійний лист.pdf
27 грудня 2019 16:33
Відповідність ст. 17.pdf
27 грудня 2019 16:33
Відомості з ЄДР (1).pdf
27 грудня 2019 16:33
Витяг ЄДР.pdf
27 грудня 2019 16:33
Витяг єд.податок (5).pdf
27 грудня 2019 16:33
Висновки СЄС.pdf
27 грудня 2019 16:33
Виписка ЄДР.pdf

Публічні документи

26 грудня 2019 16:43
Електронний підпис
26 грудня 2019 16:43
Гарантія G19-12-0012.pdf
26 грудня 2019 16:31
Електронний підпис
26 грудня 2019 16:30
Довіренність+Ліцензія.zip
26 грудня 2019 16:30
Гарантія G19-12-0012.zip
26 грудня 2019 16:30
Лист-відгук СИГМА.pdf
26 грудня 2019 16:30
ИСО 9001.2015 1 арк..pdf
26 грудня 2019 16:30
Договор+акты СИГМА.pdf
26 грудня 2019 16:30
8.Статут ТОВ Клін Вей.pdf
26 грудня 2019 16:30
8.Право підпису табл.pdf
26 грудня 2019 16:30
6.Проект Договору.pdf
26 грудня 2019 16:30
5.Довідка субпідрядник.pdf
26 грудня 2019 16:30
4.Довідка забезпечення.pdf
26 грудня 2019 16:30
11.Довідка санкції.pdf
26 грудня 2019 16:30
10.Витяг ЄДРПОУ ТОВ КВ.pdf

Публічні документи

27 грудня 2019 15:58
Підписаний_GarLIST 1003.pdf
27 грудня 2019 15:58
Протокол учредителей.pdf
27 грудня 2019 15:58
Устав Клинол.pdf
27 грудня 2019 15:58
ИНН.pdf
27 грудня 2019 15:58
Паспорт2.pdf
27 грудня 2019 15:58
Паспорт1.pdf
27 грудня 2019 15:58
НДС Клинол.pdf
27 грудня 2019 15:58
Вытяг.pdf
27 грудня 2019 15:58
Підтвердження3.pdf
27 грудня 2019 15:58
Підтвердження 2.pdf
27 грудня 2019 15:58
Підтвердження 1.pdf
27 грудня 2019 15:58
Тендерна пропозиція2.pdf
27 грудня 2019 15:58
Тендерна пропозиція1.pdf

Публічні документи

27 грудня 2019 12:49
Електронний підпис
27 грудня 2019 10:54
Електронний підпис
27 грудня 2019 10:53
банківська гарантія.zip
27 грудня 2019 10:53
19 гарантійний лист.pdf
27 грудня 2019 10:53
12 лист санкції.pdf
27 грудня 2019 10:53
18 довідка.pdf
27 грудня 2019 10:53
20 тендерна пропозиція.pdf
27 грудня 2019 10:53
8 витяг з ЄДРПОУ.pdf
27 грудня 2019 10:53
5 лист пояснення.pdf
27 грудня 2019 10:53
10 довідка ст 17.pdf
27 грудня 2019 10:53
6 скан копія паспорта.pdf
27 грудня 2019 10:53
16 порівняльна таблиця.pdf
27 грудня 2019 10:53
9 виписка з ЄДРПОУ.pdf

Публічні документи

27 грудня 2019 17:39
Електронний підпис
27 грудня 2019 17:38
Додаток екологія.pdf
27 грудня 2019 17:36
Довідка4.pdf
27 грудня 2019 17:32
Договір Маріуполь (2).pdf
27 грудня 2019 17:07
Статут.pdf
27 грудня 2019 17:07
Посадова Інструкція,.pdf
27 грудня 2019 17:06
Опис документів ДР.pdf
27 грудня 2019 17:06
Накази, трудові книжки.pdf
27 грудня 2019 17:06
Лист - згода.pdf
27 грудня 2019 17:06
Довідки2.pdf
27 грудня 2019 17:06
Гарантійний лист1.pdf
27 грудня 2019 17:02
Ліцензія.pdf (1).p7s
27 грудня 2019 17:02
Ліцензія.pdf

Публічні документи

27 грудня 2019 13:24
PDF2.rar
27 грудня 2019 13:24
PDF1.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ОХОРОННА КОМПАНІЯ "ВАША ВАРТА"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Клін Вей"

ТОВ "КЛІНОЛ"

ФОП ОГАНДЖАНЯН СУРЕН ВОЛОДИМИРОВИЧ

ТОВ "Профспілковий вибір"

ПП Комфортпенсіонсервіс

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ОХОРОННА КОМПАНІЯ "ВАША ВАРТА"
#41558082
Відхилено 569 824,80
UAH з ПДВ
10 січня 2020 11:10
Товариство з обмеженою відповідальністю "Клін Вей"
#39458432
Переможець 569 825,28
UAH з ПДВ
13 січня 2020 11:55

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 січня 2020 11:55

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Клін Вей"
#39458432
569 825,28
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 квітня 2021 17:12
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 17:26
прибирання_2.pdf зміни до договору
04 січня 2021 17:26
Електронний підпис укладений
04 лютого 2020 08:43
дод.угода.pdf зміни до договору
04 лютого 2020 08:42
Електронний підпис укладений
03 лютого 2020 11:25
договір.pdf укладений
03 лютого 2020 11:24

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
03 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
04 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення кількості періодів прибирання (місяців), з урахуванням терміну фактичного укладання договору з лютого 2020 року.
Номер договору про закупівлю: 19
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
04 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Пункт 3.1. розділу 3 «Ціна договору» викласти в наступній редакції: Ціна цього Договору становить 617310,72 грн. (шістьсот сімнадцять тисяч триста десять гривень 72 копійок), у т. ч. ПДВ 102885,12 грн. (сто дві тисячі вісімсот вісімдесят п’ять гривень 12 копійок). Ціна цього договору з 01.01.2021 року не перевищує 20% загальної суми Договору за 2020 рік.Пункт 5.1 розділу 5 «Надання послуг» викласти в наступній редакції:«Строк надання послуг: з дати укладання договору по 28 лютого 2021 року включно.Пункт 11.1. розділу 11 „Строк дії договору” викласти в наступній редакції:"Цей Договір набирає чинності з дати укладання договору до 31 грудня 2020 року включно. Дія цього Договору подовжується на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, а саме – до 28 лютого 2021 року, а в частині гарантійних зобов’язань – до повного виконання сторонами своїх обов’язків”.
Номер договору про закупівлю: 19
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 лютого 2020 — 28 лютого 2021
Сума оплати за договором: 522 339,84
UAH (в тому числі ПДВ 87 056,64 UAH)