Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Частини та приладдя до комп’ютерного обладнання
Очікувана вартість
133 333,33 UAH
UA-2019-12-12-001353-c e65928416d684849861e0f8c53e2b8dd
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Стрюков Олексій Олександрович

+380486875043 o.striukov@ilk.uspa.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Чорноморська філія Державного підприємства “Адміністрація морських портів України” (Адміністрація морського порту Чорноморськ)
Код ЄДРПОУ: 38728418
Місцезнаходження: 68001, Україна , Одеська обл., Чорноморськ (Іллічівськ), ВУЛИЦЯ ПРАЦІ, будинок 6
Контактна особа: Стрюков Олексій Олександрович
+380486875043
o.striukov@ilk.uspa.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 грудня 2019 17:18
Звернення за роз’ясненнями: до 30 грудня 2019 23:59
Оскарження умов закупівлі: до 05 січня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 січня 2020 23:59
Початок аукціону: 10 січня 2020 12:36
Очікувана вартість: 133 333,33 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 700,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,53%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Частини та приладдя до комп’ютерного обладнання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
85 лот
Частини та приладдя до комп’ютерного обладнання (Джерело фінансування закупівлі - кошти підприємства)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 березня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару згідно Додатку 3 до тендерної документації Пiсляоплата 15 Банківські 80
Iнша подія згідно Додатку 3 до тендерної документації Пiсляоплата 15 Банківські 20

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 грудня 2019 17:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 грудня 2019 17:15
ТД запчастини до оргтехніки (1).doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 13 грудня 2019 09:16
Дата відповіді: 13 грудня 2019 15:34
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Щодо товарів, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних в тендерній документації повідомляємо наступне:
У додатку 4 до тендерної документації (Технічна Специфікація (Технічні Вимоги)) зазначено:
«У разі посилання у викладеній інформації на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип у найменуваннях за предметом закупівлі, джерело його походження або виробника, фасування - слід вважати в наявності вираз «або еквівалент».
У разі, якщо Учасник торгів запропоновує еквівалент товару, він обов’язково додатково повинен надати у складі тендерної пропозиції повний опис товару, фото товару, відомості про виробника, ТУ виробника та документальне підтвердження (паспорт/ формуляри/ інструкції експлуатації/ різні схеми/ креслення та інші технічні документи) повної відповідності основних технічних та якісних характеристик запропонованого товару, з основними технічними та якісними характеристиками замовленого товару з обов'язковим відображенням у таблиці порівняльних характеристик. Всі технічні характеристики запропонованого товару повинні бути не гірш, ніж у замовленого товару.
Якщо учасником буде запропоновано еквівалент, технічні вимоги (технічна специфікація та технічне завдання), що будуть надаватися в складі пропозиції учасника, за підписом уповноваженої особи, повинні бути викладені з урахуванням запропонованого еквіваленту!!!».

Щодо назви запропонованого товару, п.1 підрозділу 2 розділу 3 тендерної документації та таблицею 2 додатку 2 передбачено, що Учасник повинен надати у складі пропозиції «інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також відповідну технічну специфікацію (у разі потреби (плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі) – у вигляді підписаної з боку Учасника тендерної форми «Технічна специфікація (Технічні вимоги)» згідно з Додатком 4 до тендерної документації». У додатку 4 до тендерної документації у таблиці передбачено стовпчик 6 «назва виробника (або торгівельна марка), країна - виробник», яку повинен заповнити Учасник. Також у цьому додатку є примітка «якщо учасником буде запропоновано еквівалент, технічні вимоги (технічна специфікація та технічне завдання), що будуть надаватися в складі пропозиції учасника, за підписом уповноваженої особи, повинні бути викладені з урахуванням запропонованого еквіваленту!!!».

Щодо участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ повідомляємо наступне:
Відповідно до підрозділу 5 розділу 1 Тендерної документації «вітчизняні та іноземні Учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах.»
Згідно п.1.2 підрозділу 3 розділу 5 Тендерної документації «ціна тендерної пропозиції вказується Учасником при заповненні відповідного окремого поля електронної форми в електронній системі закупівель в грн. без ПДВ», та у п.1 підрозділу 1 розділу 5 Тендерної документації зазначено: «Оцінка тендерних пропозицій проводиться за цінами тендерних пропозицій без врахування податку на додану вартість (без ПДВ).»
Також у додатку 1 до тендерної документації (Тендерна форма «Пропозиція») у абзаці де зазначається ціна тендерної пропозиції за результатами аукціону до фрази «сума ПДВ*» є примітка за якою надано роз’яснення: «* Розраховується Учасником з урахуванням положень Податкового кодексу України. У разі надання тендерної пропозиції Учасником – не платником ПДВ, такі пропозиції надаються без урахування ПДВ та у графі «Загальна сума, грн., з ПДВ» зазначаються Учасником «Ціна/сума без ПДВ», про що Учасником робляться відповідні позначки.»

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 січня 2020 12:57

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Ворлдвайд Мануфакчурінг, І.Д." 128 138,50
UAH
128 138,50
UAH
Документи
ТОВ "ОЛМАКС СІСТЕМС" 131 711,00
UAH
131 711,00
UAH
Документи

Публічні документи

16 січня 2020 15:48
ВВМ Специфікація.pdf
16 січня 2020 15:48
ВВМ Пропозиція.pdf
03 січня 2020 14:00
ВВМ Тех.частина.pdf
03 січня 2020 14:00
ВВМ ст. 17.pdf
03 січня 2020 14:00
ВВМ Проект договору.pdf
03 січня 2020 14:00
ВВМ Довідки.pdf
03 січня 2020 14:00
ВВМ (Фінансовий звіт).pdf
03 січня 2020 14:00
ВВМ (Статут).pdf
03 січня 2020 14:00
ВВМ (Витяг ПДВ) 2019.pdf
03 січня 2020 14:00
ВВМ (свідоцтво ПДВ ).pdf

Публічні документи

08 січня 2020 13:35
Електронний підпис
08 січня 2020 13:35
Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Ворлдвайд Мануфакчурінг, І.Д."

ТОВ "ОЛМАКС СІСТЕМС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Ворлдвайд Мануфакчурінг, І.Д."
#20028213
Переможець 128 138,50
UAH
15 січня 2020 12:04

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 січня 2020 12:04

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Ворлдвайд Мануфакчурінг, І.Д."
#20028213
128 138,50
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 травня 2020 16:56
Електронний підпис укладений
27 січня 2020 15:07
7-в-чф-20.pdf укладений
27 січня 2020 15:07

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 січня 2020 — 31 березня 2020
Сума оплати за договором: 128 138,50
UAH