Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

код ДК 021:2015 (CPV) 15810000-9 Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби
Очікувана вартість
606 000,00 UAH
UA-2019-12-12-000885-c 963705aae92449799e479f44fe02566e
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ніконова Любов Георгіївна

+380956227032 nkfinosvita@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КЗ Відділ освіти Новокаховської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02146682
Вебсайт: http://www.nkmetka.gov.ua
Місцезнаходження: 74900, Україна , Херсонська обл., місто Нова Каховка, вул. Історична 5
Контактна особа: Ніконова Любов Георгіївна
+380956227032
nkfinosvita@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 грудня 2019 14:56
Звернення за роз’ясненнями: до 18 грудня 2019 15:01
Оскарження умов закупівлі: до 24 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 грудня 2019 15:01
Початок аукціону: 02 січня 2020 13:11
Очікувана вартість: 606 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 6 060,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15810000-9: Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
49000 шт
код ДК 021:2015 (CPV) 15810000-9 Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 74900, Україна, Херсонська область, м. Нова Каховка, вул. Історична, 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15810000-9 — Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата здійснюється за фактично поставлений товар, згідно накладної протягом 15 робочих днів Пiсляоплата 15 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо холодильного обладнання
Дата подання: 14 грудня 2019 20:04
Дата відповіді: 18 грудня 2019 17:44
Шановні члени тендерного комітету! п.5.1.1. тендерної документації встановлено кваліфікаційний критерій до учасника закупівлі, зокрема наявність холодильного та морозильного обладнання. Жодні вимоги ДСТУ, ТУ, СОУ не передбачають необхідності охолоджувати хліб та хлібобулочні вироби у холодильному, або морозильному обладнанні. Крім цього, загально відомим є факт, що після виймання з печі хліба та хлібобулочних виробів, прийнятною температурою для охолодження є +25 градусів. Понижена температура навколишньої середи, навпаки, негативно впливає на структуру хліба та хлібобулочних виробів. У зв’язку з цим просимо, внести зміни, або виключити вимогу кваліфікаційного критерію щодо наявності в учасника холодильного обладнання, оскільки воно не застосовуються для постачання такого виду товару.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У відповідь на звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації на закупівлю код ДК 021:2015 (CPV) 15810000-9 Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби, оголошення про проведення якої оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2019-12-12-000885-c, що оприлюднена в електронній системі закупівель 14.12.2019 року о 20 годині 04 хвилин заявником без ідентифікації особи (далі – Заявник) повідомляємо наступне:
Зауваження заявника взяті тендерним комітетом до уваги – 18.12.2019 року до тендерної документації внесені зміни, згідно з якими змінено вимоги щодо підтвердження матеріально-технічної бази учасника. Попередня редакція тендерної документації передбачала можливість закупівлі товару виключно у його виробника, для якого наявність холодильного та морозильного обладнання є обов’язковими, оскільки на виробництві здійснюється зберігання сировини, яка потребує спеціальних умов зберігання (наприклад дріжджі, яйця, масло тощо). Холодильне та морозильне обладнання для зберігання хліба не використовується. Нова редакція тендерної документації розширює коло потенційних учасників і передбачає можливість участі у ній суб’єктів господарювання, які не є виробниками товару, що є предметом цієї закупівлі. При цьому перевага надаватиметься виробникам.
Зміни до тендерної документації оприлюднюються на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 Закону.
Щодо потужностей
Дата подання: 14 грудня 2019 20:29
Дата відповіді: 18 грудня 2019 17:44
Шановні члени тендерного комітету, п.5.8.1. возначено, що учасник має надати довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, якою підтверджується відповідність учасника встановленому однойменному кваліфікаційному критерію. Довідка повинна містити інформацію про усі наявні в учасника потужності, на яких здійснюється виробництво товарів, що є предметом цієї закупівлі, земельні ділянки, на яких вони розташовані, транспортні засоби, які використовуються для постачання товарів, їх державні реєстраційні номери, та наявне обладнання. Довідка повинна містити інформацію про належність об’єкта учаснику (власний або інше, вказати), реквізити документа, на підставі якого учасником використовується об’єкт, та коротку інформацію про технічні характеристики та стан об’єкта, документи, що підтверджують фактичну наявність вказаного учасником у довідці обладнання та матеріально-технічної бази – документи, які підтверджують право власності учасника на вказане обладнання, транспортні засоби, усі наявні потужності для виробництва товарів, що є предметом цієї закупівлі та інші об’єкти матеріально-технічної бази або документи, що підтверджують право їх використання учасником, якщо вони не належать учаснику на праві власності (напр.: договір оренди та ін.), свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів, протоколи їх технічного огляду. Мені не зрозуміло у чому полягає необхідність подання саме «усіх» потужностей, а не тих що будуть задіяні у процесі виконання договору про закупівлю. У мене як виробника потужності розміщені на території Херсонської області, й інших областей. Чому я повинен вказувати свої потужності, які наприклад розміщені у Хмельницьку, та вони взагалі не будуть ніяким чином задіяні для постачання товару по вказаній закупівлі. Прошу Вас, внести зміни у тендерну документацію виключивши слово усі, або вказати які будуть задіяні для виконання договору про закупівлю.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У відповідь на звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації на закупівлю код ДК 021:2015 (CPV) 15810000-9 Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби, оголошення про проведення якої оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2019-12-12-000885-c, що оприлюднена в електронній системі закупівель 14.12.2019 року о 20 годині 29 хвилин заявником без ідентифікації особи (далі – Заявник) повідомляємо наступне:
Зауваження заявника взяті тендерним комітетом до уваги – 18.12.2019 року до тендерної документації внесені зміни, згідно з якими змінено вимоги щодо підтвердження матеріально-технічної бази учасника. Попередня редакція тендерної документації передбачала можливість закупівлі товару виключно у його виробника, а отже були встановлені вимоги до потужностей з виробництва. Нова редакція тендерної документації розширює коло потенційних учасників і передбачає можливість участі у ній суб’єктів господарювання, які не є виробниками товару, що є предметом цієї закупівлі. При цьому перевага надаватиметься виробникам.
Зміни до тендерної документації оприлюднюються на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 Закону.
Щодо протоколу про технічний огляд
Дата подання: 14 грудня 2019 20:42
Дата відповіді: 18 грудня 2019 17:45
Шановні члени тендерного комітету п.5.8.2 встановлено, що учасник повинен надати документи, що підтверджують фактичну наявність вказаного учасником у довідці обладнання та матеріально-технічної бази – документи, які підтверджують право власності учасника на вказане обладнання, транспортні засоби, усі наявні потужності для виробництва товарів, що є предметом цієї закупівлі та інші об’єкти матеріально-технічної бази або документи, що підтверджують право їх використання учасником, якщо вони не належать учаснику на праві власності (напр.: договір оренди та ін.), свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів, протоколи їх технічного огляду Мені не зрозуміло вказані умови тендерної документації, зокрема, в частині, що стосується надання протоколу технічного огляду, у зв’язку з чим у мене виникло наступне запитання ? Для виконання вказаної умови я повинен надати протоколи технічного огляду об’єктів матеріально-технічної бали (земельна ділянка, будівлі, споруди, інвентар, транспортні засоби, обладнання, що вказані у довідці), чи лише протоколи технічного огляду на транспортні засоби ? Якщо на всі об’єкти, то прошу вказати на підставі якого нормативного документу така вимога встановлена, яка форма та зміст такого документу ? Якщо лише на транспортні засоби, то наскільки нам відомо згідно постанови КМУ №1144 від 09.11.2011 р скасовано усі акти, які передбачають проходження технічного огляду транспортних засобів.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У відповідь на звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації на закупівлю код ДК 021:2015 (CPV) 15810000-9 Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби, оголошення про проведення якої оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2019-12-12-000885-c, що оприлюднена в електронній системі закупівель 14.12.2019 року о 20 годині 42 хвилин заявником без ідентифікації особи (далі – Заявник) повідомляємо наступне:
Зауваження заявника щодо деталізації умови закупівлі щодо «протоколів технічного огляду» взяті тендерним комітетом до уваги – 16.12.2019 року до тендерної документації внесені зміни, згідно з якими уточнено назва документа, який має подаватися у складі тендерної пропозиції – протокол перевірки технічного стану транспортного засобу. Учасники повинні використовувати транспортні засоби придатні до експлуатації. Протокол перевірки технічного стану транспортного засобу є документом, який видається за результатами технічного контролю та перевірки технічного стану автомобіля і засвідчує придатність транспортного засобу до експлуатації. Порядок проведення технічного контролю та обсягів перевірки технічного стану транспортних засобів визначається постановою Кабінету Міністрів України.
Зміни до тендерної документації оприлюднюються на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 Закону.
Щодо кінцевої дати подання тендерних пропозицій
Дата подання: 14 грудня 2019 20:55
Дата відповіді: 18 грудня 2019 17:46
Шановні члени тендерного комітету! В оголошенні про проведення відкритих торгів вказано кінцевий строк подання тендерних пропозицій 28.12.2019, 15 год. 01 хв. Проте, у самій тендерній документації вказано інший строк, 12.07.2019 час 16 год. 00 хв. Нам не зрозуміло як замовником може бути визначена дата кінцевого строку подання тендерних пропозицій, яка передує оголошенню про проведення відкритих торгів. Нагадуємо,що відповідно до ст. 10 ЗУ «Про публічні закупівлі» відповідальність за повноту та достовірність інформації, що оприлюднюється на веб-порталі Уповноваженого органу, несуть голова та секретар тендерного комітету замовника або уповноважена особа (особи). Просимо привести та вказати дійсну дату кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У відповідь на звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації на закупівлю код ДК 021:2015 (CPV) 15810000-9 Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби, оголошення про проведення якої оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2019-12-12-000885-c, що оприлюднена в електронній системі закупівель 14.12.2019 року о 20 годині 55 хвилин заявником без ідентифікації особи (далі – Заявник) повідомляємо наступне:
Зауваження заявника взяті тендерним комітетом до уваги – 18.12.2019 року до тендерної документації внесені відповідні зміни.
Зміни до тендерної документації оприлюднюються на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 Закону.
Щодо документів, які засвідчують можливість контакту з харчовими продуктами
Дата подання: 14 грудня 2019 22:07
Дата відповіді: 18 грудня 2019 17:46
Шановні члени тендерного комітету! п.6 додатку 1 тендерної документації встановлено, що учасник повинен надати документи, які підтверджують факт придбання транспортної тари, в яких здійснюватиметься постачання товару (накладна, акт тощо), а також документи, які засвідчують якість тари та її можливість до контакту з харчовими продуктами. Суб’єкту, який має намір взяти участь у закупівлі не зрозуміло , які він має нажати документи які «засвідчують можливість до контакту з харчовими продуктами». Просимо роз’яснити, на підставі якого нормативно-правового документа встановлена ця вимога тендерної документації ? Яку форму та зміст має вказаний документ, а також яким органом цей документ затверджено, або видано ? Крім того, незрозуміло необхідність подання документів, що засвідчують можливість до контакту з харчовими продуктами стосовно тари, коли товар по вказаній закупівлі згідно технічної специфікації буде поставлятися в упаковці ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У відповідь на звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації на закупівлю код ДК 021:2015 (CPV) 15810000-9 Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби, оголошення про проведення якої оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2019-12-12-000885-c, що оприлюднена в електронній системі закупівель 14.12.2019 року о 22 годині 07 хвилин заявником без ідентифікації особи (далі – Заявник) повідомляємо наступне:
Вимоги до пакування визначені у державних стандартах згідно з якими придбаваються товари, що є предметом цієї закупівлі. Так, наприклад ДСТУ 4583:2006, визначає, що для пакування готових виробів застосовуються пакувальні матеріали, застосування яких у контакті з харчовими продуктами дозволено центральним органом виконавчої влади з питань охорони здоров’я. Ті ж вимоги закріплюють і інші державні стандарти виготовлення інших хлібобулочних виробів. Отож вимога щодо якості пакувальних матеріалів встановлена державними стандартами.
Під час транспортування готового хліба та хлібобулочних виробів учасники повинні керуватися правилами перевезення вантажів автомобільним транспортом в Україні (наказ Мінтрансу від 14.10.1997 №363) і перевозити хліб в фургонах, обладнаних лотками, або в автомобілях у тарі (коробки, ящики, пластикові контейнери тощо). Учасник має надати документи, які підтверджують можливість використання його тари для перевезення харчових продуктів (сертифікат якості, експертний висновок, посвідчення про якість тощо). Форма і зміст таких документів встановлюється установою, що видала документ і має право на провадження діяльності з оцінки відповідності.
Для однакового розуміння положень тендерної документації в цій частині до неї внесені відповідні зміни.
Зміни до тендерної документації оприлюднюються на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 Закону.
Розгорнути всі запитання: 5 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-12-12-000885-c.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Приватне акціонерне товариство "Херсонський хлібокомбінат", Код ЄДРПОУ:00380267
Дата подання: 14 грудня 2019 20:03
Вимога про усунення порушень
Шановні члени тендерного комітету, відповідно до статті22 Закону України "Про публічні закупівлі» визначено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Ваша тендерна документація містить вимоги, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, зокрема замовником встановлено кваліфікаційний критерій, відповідно до якого учасник повинен мати виробничу лабораторію для оцінки якості партії товару, систему вимірювань яка повинна відповідати вимогам ДСТУ. Я маю відповідну виробничу лабораторію для оцінки якості партії товару, проте вказана лабораторія відповідає вимогам іншого стандарту, СОУ РЧ 74.9 - 02568348 - 001:2015.
Прошу внести зміни до тендерної документації, зокрема виключити вимогу по необхідність відповідати системі вимірювання виробничої лабораторії саме вимогам ДСТУ.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
18 грудня 2019 17:39
1. У відповідь на вимогу про усунення порушень під час проведення торгів на закупівлю код ДК 021:2015 (CPV) 15810000-9 Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби, оголошення про проведення якої оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2019-12-12-000885-c, що оприлюднена в електронній системі закупівель 14.12.2019 року о 20 годині 03 хвилин заявником без ідентифікації особи (далі – Заявник) повідомляємо наступне:
Зауваження заявника взяті тендерним комітетом до уваги – 16.12.2019 року до тендерної документації внесені зміни, згідно з якими змінено вимоги щодо підтвердження матеріально-технічної бази учасника. Попередня редакція тендерної документації передбачала можливість закупівлі товару виключно у його виробника, для якого наявність сертифікованої лабораторії (мається на увазі виробничої) є обов’язковою, оскільки кожна партія продукції, яка випускається виробником, повинна супроводжуватися документами, що засвідчують її якість. За відсутності лабораторії складання таких документів виробником не можливе, а реалізація товару без документів не дозволена. Для системи вимірювань лабораторії в Україні діє національний стандарт – ДСТУ Системи керування вимірюванням. Вимоги до процесів вимірювання та вимірювального обладнання. Вказаний стандарт затверджений наказом Держспоживстандартом України від 25.07.2005 №187. Інші державні стандарти в цій галузі замовнику не відомі. Документом, який підтверджує відповідність стану системи вимірювань лабораторії виробника, є будь-який документ, який виданий компетентною установою з оцінки відповідності за результатами перевірки лабораторії виробника (свідоцтво, сертифікат тощо).
Нова редакція тендерної документації розширює коло потенційних учасників і передбачає можливість участі у ній суб’єктів господарювання, які не є виробниками товару, що є предметом цієї закупівлі. При цьому перевага надаватиметься виробникам.
Зміни до тендерної документації оприлюднюються на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 Закону.
Номер вимоги: UA-2019-12-12-000885-c.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Приватне акціонерне товариство "Херсонський хлібокомбінат", Код ЄДРПОУ:00380267
Дата подання: 14 грудня 2019 20:19
Вимога про усунення порушень
Шановні члени тендерного комітету, відповідно до статті22 Закону України "Про публічні закупівлі» визначено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Ваша тендерна документація містить вимоги, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, зокрема замовником встановлено, що учасник повинен мати документально підтверджений досвід виконання не менше двох аналогічних договорів за останні два календарні роки, що передують даті оприлюднення оголошення про проведення цієї закупівлі. Аналогічним договором в розумінні цієї Документації є договір, предметом якого є постачання хліба або хлібобулочних виробів за не менше ніж десятьма адресами поставки в межах виконання одного договору, аналогічні договори повинні бути виконані учасником не менше ніж на дев’яносто відсотків від початкової суми аналогічного договору;
Стаття 16 Закону України "Про публічні закупівлі» не передбачає можливості встановлювати замовнику яких вимог до аналогічних договорів, отож встановлення будь-яких обмежень є дискримінаційною умовою. Я маю досвід виконання аналогічних договорів, проте поставка здійснювалася у менші кількість точок -5,8 і вони були виконанні у повному обсязі. Також виконання вимоги щодо виконання аналогічного договору не менші ніж на дев’яносто відсотків не залежить від учасника, оскільки він не відповідає за обсяги замовлення покупця таких товарів. Зважаючи на вищевикладене просимо виключити вказані умови з тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
18 грудня 2019 17:40
2. У відповідь на вимогу про усунення порушень під час проведення торгів на закупівлю код ДК 021:2015 (CPV) 15810000-9 Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби, оголошення про проведення якої оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2019-12-12-000885-c, що оприлюднена в електронній системі закупівель 14.12.2019 року о 20 годині 19 хвилин заявником без ідентифікації особи (далі – Заявник) повідомляємо наступне:
Зауваження заявника взяті тендерним комітетом до уваги – 18.12.2019 року до тендерної документації внесені зміни, згідно з якими змінено вимоги щодо підтвердження учасниками наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів.
Зміни до тендерної документації оприлюднюються на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 Закону.
Номер вимоги: UA-2019-12-12-000885-c.b3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Приватне акціонерне товариство "Херсонський хлібокомбінат", Код ЄДРПОУ:00380267
Дата подання: 14 грудня 2019 21:16
Вимога про усунення порушень
Шановні члени тендерного комітету,Вами встановлено додатковий не ціновий критерій, а саме у разі наявності в учасника акту, який виданий учаснику територіальним органом Держпродспоживслужби, як операторові ринку за результатами інспектування (обстеження) його потужності із виробництва протягом року, що передує даті оприлюднення оголошення про проведення закупівлі, на предмет відповідності вимогам чинного санітарного законодавства, ці документи надаються у складі тендерної пропозиції для підтвердження відповідності учасника встановленим неціновим критеріям. У разі наявності в учасника кількох потужностей – для відповідності встановленим неціновим критеріям акт обстеження повинні мати усі потужності учасника.
Це є прямим порушенням закону, оскільки відповідно до ст. 28 ЗУ «Про публічні закупівлі», критеріями оцінки є: у разі здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, що виробляються, виконуються чи надаються не за окремо розробленою специфікацією (технічним проектом), для яких існує постійно діючий ринок, - ціна;

Посилання на лист Мінекономіки від 05.11.2019 №3801-05/45742-06, як на підставу встановлення додаткового нецінового критерію, є безпідставними, оскільки вказаний лист має рекомендаційний характер та будь-яких рекомендацій такого роду не містив. Просимо вилучити вказану вимогу.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
18 грудня 2019 17:41
3. У відповідь на вимогу про усунення порушень під час проведення торгів на закупівлю код ДК 021:2015 (CPV) 15810000-9 Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби, оголошення про проведення якої оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2019-12-12-000885-c, що оприлюднена в електронній системі закупівель 14.12.2019 року о 21 годині 16 хвилин заявником без ідентифікації особи (далі – Заявник) повідомляємо наступне:
Керуючись рекомендаціями Мінекономрозвитку лист №3304-04/44053-06 від 08.10.2018 року, яким передбачено, що віднесення предмету закупівлі до такої, яка має складний або спеціалізований характер, здійснюється замовником самостійно у кожному конкретному випадку, керуючись обставинами і умовами такої закупівлі та виходячи зі специфіки предмета закупівлі, остільки Закон не містить визначення поняття «закупівля, яка має складний або спеціалізований характер». Тобто, замовник самостійно приймає рішення про віднесення чи не віднесення закупівлі до складної і спеціалізованої і встановлює відповідні нецінові критерії.
Нецінові критерії оцінки, зазначені замовником у тендерній документації, не мають на мені обмежити конкуренцію чи дискримінувати учасників, а дають можливість потенційному постачальнику товарів, який постачає товар від підприємства-виробника, яке вживає постійних заходів для утримання своїх виробничих потужностей в належному гігієнічному стані, отримати додаткову перевагу на торгах, а замовникові можливість отримати товар, що максимально відповідає його фінансовим ресурсам та потребам і необхідним показникам якості та безпеки.
Враховуючи вищевикладене, підстави для задоволення вимоги щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі код ДК 021:2015 (CPV) 15810000-9 Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби, оголошення про проведення якої оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2019-12-12-000885-c, що оприлюднена в електронній системі закупівель 14.12.2019 року о 21 годині 16 хвилин заявником без ідентифікації особи, у замовника відсутні.
Номер вимоги: UA-2019-12-12-000885-c.b4
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ВЕЛМЕРІ КОНСАЛТ", Код ЄДРПОУ:40587704
Дата подання: 15 грудня 2019 14:50
Вимога про усунення порушень
Шановний замовнику, ваша тендерна документація містить дискримінаційні умови - участь в ній можуть взяти тільки виробники вказаної продукції. Я є постачальником хліба та хлібо-булочних виробів і при цьому не є його виробником.
Моя діяльність абсолютно законна. Мої потужності зареєстровані в установленому законом порядку. Предметом вашої закупівліє постачання товару, а не послуги з його виробництва. Тому прошу привести тендерну документацію у відповідність до вимог законодавства, вилучивши з неї умови, які дискримінують учасників, які не є виробниками. У випадку невижиття вами заходів будемо змушені звернутися зі скаргою до адміністративної колегії АМКУ
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
18 грудня 2019 17:43
4. У відповідь на вимогу про усунення порушень під час проведення торгів на закупівлю код ДК 021:2015 (CPV) 15810000-9 Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби, оголошення про проведення якої оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2019-12-12-000885-c, що оприлюднена в електронній системі закупівель 15.12.2019 року о 14 годині 50 хвилин заявником без ідентифікації особи (далі – Заявник) повідомляємо наступне:
Зауваження заявника взяті тендерним комітетом до уваги – 18.12.2019 року до тендерної документації внесені зміни, згідно з якими змінено вимоги щодо підтвердження матеріально-технічної бази учасника. Попередня редакція тендерної документації передбачала можливість закупівлі товару виключно у його виробника. Нова редакція тендерної документації розширює коло потенційних учасників і передбачає можливість участі у ній суб’єктів господарювання, які не є виробниками товару, що є предметом цієї закупівлі. При цьому перевага надаватиметься виробникам.
Зміни до тендерної документації оприлюднюються на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 Закону.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-12-12-000885-c.a5
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: Приватне акціонерне товариство "Херсонський хлібокомбінат", Код ЄДРПОУ:00380267
Дата подання: 19 грудня 2019 15:05
С К А Р Г А про порушення процедури закупівлі
Вих. № 248/18 від 19.12.2019 р. Орган оскарження: Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі- Колегія) 03035, місто Київ, вул. Василя Липківського, буд.45 Ім’я (найменування) та місце проживання (місцезнаходження) суб’єкта оскарження: Приватне акціонерне товариство «Херсонський хлібокомбінат» Код ЄДРПОУ 00380267 73000, Херсонська обл., м. Херсон, вул. Гімназична, 30 ІПН 003802621037, Св.-во пл. ПДВ № 200022999 р/р UA333281680000000026007699501 в ПАТ «МТБ Банк», МФО 328168 тел. (0552) 49-24-26, ф. (0552) 49-41-72 Найменування та місцезнаходження замовника рішення, дія або бездіяльність якого оскаржується: Відділ освіти Новокаховської міської ради 74900, Херсонська область, м. Нова Каховка, вул. Історична, буд. 5 Номер оголошення про проведення процедури закупівлі: № UA-2019-12-12-000885-c, код ДК 021-2015: 15810000-9 Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби С К А Р Г А про усунення умов тендерної документації Відділ освіти Новокаховської міської ради (надалі іменується - Замовник) 12.12.2019 р., оприлюднив оголошення про проведення процедури закупівлі за № UA-2019-12-12-000885-с та тендерну документацію на закупівлю. Згідно статутної діяльності та відомостей Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, скаржник здійснює виробництво хліба та хлібобулочних виробів (КОД КВЕД: 10.71). Скаржник має намір взяти участь у вказаній закупівлі, проте замовником встановлено додатковий неціновий критерій, який може вплинути на оцінку тендерних пропозицій, при цьому умови договору про закупівлі не передбачають таких вимог та взагалі вказаний критерій не може бути виконаний жодним учасником. Виклад фактичних обставин, що можуть це підтвердити: Пунктом 1 Розділу V Оцінка тендерної документації, встановлено наступне: 1.1 критерії та методика оцінки тендерних пропозицій, визначаються замовником відповідно до частини першої статті 28 Закону; 1.2 оцінка тендерних пропозицій проводиться електронною системою закупівель автоматично на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у цій Документації та шляхом застосування електронного аукціону; 1.3 оскільки закупівля має складний та спеціалізований характер (предметом закупівлі є товари, якість яких визначається багатьма критеріями) та з урахуванням рекомендацій Мінекономіки від 05.11.2019 №3801-05/45742-06 для визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції, крім ціни, застосовуються інші критерії оцінки. Питома вага цінового критерію становить 80 відсотків з урахуванням податку на додану вартість (якщо учасник є платником податку на додану вартість). Тендерна пропозиція, подана учасником, оцінюється замовником за приведеною ціною, яка розраховується автоматично системою електронних закупівель на момент подання тендерної пропозиції учасником за математичною формулою PP = P / (1 + (F1 + F2) / PV), де: PP - приведена ціна; P - ціна; F1 - питома вага критерію «забезпечення простежуваності товару»; F2 - питома вага критерію «наявність акту обстеження потужностей учасника органами Держпродспоживслужби»; PV - питома вага критерію «ціна» 1.4 питома вага нецінових критеріїв у загальній оцінці тендерних пропозицій складає: 1.4.1 питома вага критерію «забезпечення простежуваності товару» становить 10 відсотків: - учасник є виробником товару, що є предметом цієї закупівлі (перша ланка)– 10 відсотків, - товар учаснику постачається безпосередньо від виробника (друга ланка) – 5 відсотків; - учасник є постачальником третьої ланки ланцюга простежуваності – 0 відсотків. 1.4.2 питома вага критерію «наявність акту обстеження потужностей» становить 10 відсотків: - в учасника наявний акт обстеження потужностей – 10 відсотків, - в учасника відсутній акт обстеження потужностей – 0 відсотків; у разі наявності в учасника акту, який виданий учаснику територіальним органом Держпродспоживслужби, як операторові ринку за результатами інспектування (обстеження) його потужності із виробництва протягом року, що передує даті оприлюднення оголошення про проведення закупівлі, на предмет відповідності вимогам чинного санітарного законодавства, ці документи надаються у складі тендерної пропозиції для підтвердження відповідності учасника встановленим неціновим критеріям. У разі наявності в учасника кількох потужностей – для відповідності встановленим неціновим критеріям акт обстеження повинні мати усі потужності учасника. Слід зазначити, що вказаний критерій не надає замовнику жодних переваг, зокрема що стосується гарантії або якості товару. Відповідно до предмету вказаної закупівлі, придбавається товар - код ДК 021-2015: 15810000-9 Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби. Тендерною документацією та проектом договору встановлено технічні та якісні вимоги до товару, зокрема запропонований учасником товар повинен відповідати вимогам ДСТУ 7517:2014 та ДСТУ 4583:2006. Згідно умов проекту договору про закупівлю, постачальник повинен поставити замовнику продукти харчування, якість яких відповідає затвердженим вимогам. Продукти повинні мати необхідні сертифікати, паспорти якості, висновки санітарно-гігієнічної експертизи тощо. Постачальник гарантує якість продуктів, що постачаються замовнику за цим Договором. Гарантія якості діє протягом строку, встановленого виробником товару, та вказаного на упаковці товару. Товар постачається з терміном придатності не менш 75% від загального терміну зберігання на момент поставки. Наявність в учасника акту, який виданий учаснику територіальним органом Держпродспоживслужби, як операторові ринку за результатами інспектування (обстеження) його потужності із виробництва протягом року, що передує даті оприлюднення оголошення про проведення закупівлі, на предмет відповідності вимогам чинного санітарного законодавства ніяким чином не може гарантувати замовнику якість запропонованого товару, оскільки вказаним документом не встановлюється відповідність продукції вимогам нормативного документу згідно якого виготовлено товар. Згідно положень Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності», документом пор відповідність є декларація (в тому числі декларація про відповідність), звіт, висновок, свідоцтво, сертифікат (у тому числі сертифікат відповідності) або будь-який інший документ, що підтверджує виконання заданих вимог, які стосуються об’єкта оцінки відповідності. Відповідно ст. 28 вказаного Закону у випадках, визначених у технічних регламентах, якими передбачене застосування процедур оцінки відповідності, виробник або уповноважений представник (від імені та під відповідальність виробника) повинен складати декларацію про відповідність. Закупівля товару здійснюється відповідно до вимог ДСТУ у яких встановлено, що якість продукції підтверджується штампелем лабораторії виробника. Ця вимога кореспондує положенням Інструкції про порядок заповнення, застосування спеціальної товарно-транспортної накладної на відпуск хлібобулочних виробів, затвердженою наказом Міністерства аграрної політики України № 153 від 06.06.2001р., зокрема якою, також, передбачено, що якість посвідчується підписом відповідальної особи виробника про проведення перевірки доброякості продукції та проставленням шмпеля про якість продукції. Додатково зауважемо, що якщо звернутися до уніфікованої форми акту складеного за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров'я та благополуччя тварин, який затверджений наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України за № 447 від 08.08.2019, то з нього випливає лише інформація, яка дає змогу встановити дотримання вимог гігієни, постійно діючих процедур, але аж ніяк вимогам товару нормативному документу. Скаржник вважає, що оскільки предметом вказаної закупівлі є визначений замовником товар, то замовник не може встановлювати критерії оцінки відповідності до матеріально-технічної бази учасників, його обладнання, оскілки він не придбаває послугу, або роботу за цією закупівлею. Поряд із цим, додатковий критерій оцінки, як це визначено тендерною документацією не може бути виконаний жодним із учасників. Згідно умов тендерної документації, перевага надається учаснику, який має акт, який виданий учаснику територіальним органом Держпродспоживслужби, як операторові ринку за результатами інспектування (обстеження) його потужності із виробництва протягом року, що передує даті оприлюднення оголошення про проведення закупівлі, на предмет відповідності вимогам чинного санітарного законодавства. По-перше вказана вимога щодо надання акту саме протягом року, що передує даті оприлюднення оголошення про проведення закупівлі, обмежує коло та дискримінує учасників які пройшли перевірку у 2018 році та у зв’язку з цим не перевірялися у 2019, оскільки перевірка проводиться на підставі ризико-орієнтованого підходу. Так у відповідності до пункту 8 Порядку визначення періодичності здійснення планових заходів державного контролю відповідності діяльності операторів ринку (потужностей) вимогам законодавства про харчові продукти, корми, здоров’я та благополуччя тварин, які здійснюються Державною службою з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів, та критерії, за якими оцінюється ступінь ризику від її провадження, затвердженого постановою КМУ № 896 від 13.10.2018, планові заходи державного контролю здійснюються з такою періодичністю: з дуже високим ступенем ризику - інспектування - не більше чотирьох разів на рік, аудит - не більше одного разу на рік; з високим ступенем ризику - інспектування - не більше трьох разів на рік, аудит - не більше одного разу на рік; із середнім ступенем ризику - інспектування - не більше двох разів на рік, аудит - не більше одного разу на рік; з низьким ступенем ризику - інспектування - не більше одного разу на рік, аудит - не більше одного разу на два роки; з незначним ступенем ризику - інспектування - не більше одного разу на два роки, аудит не проводиться. Вказана вимога обмежує осіб, які є операторами рину з незначним ступенем ризику. Поряд із цим я і є таким оператором, оскільки мене на діє система НАССР, правопорушень не вчинялось, та надзвичайних випадків не було. У мене є акт перевірки, проте за 2018 рік, який я можу надати у складі тендерної пропозиції. По-друге вказана вимога щодо надання акту перевірки «на предмет відповідності вимогам чинного санітарного законодавства» не може бути виконана, оскільки як цим, та і будь-яким іншим органом вказані питання не досліджуються. Відповідно до частин 4 статті 19 Закону України «Про державний контроль за дотриманням законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров’я та благополуччя тварин», інспектування передбачає перевірку дотримання операторами ринку законодавства про харчові продукти та корми, здоров’я та благополуччя тварин та відповідності їх діяльності вимогам щодо: 1) гігієни; 2) плану коригувальних дій, розробленого та впровадженого оператором ринку за результатами попередніх перевірок; 3) інцидентів, пов’язаних з безпечністю харчових продуктів та/або кормів. Інспектування може включати в себе перевірку потужностей, прилеглої території, приміщень, обладнання та інвентарю, транспортних засобів, а також харчових продуктів та кормів; сировини, інгредієнтів, допоміжних матеріалів для переробки, які використовуються для приготування та виробництва харчових продуктів та кормів, напівфабрикатів; предметів та матеріалів, що контактують з харчовими продуктами; засобів та процесів прибирання і догляду, а також пестицидів; маркування, зовнішнього вигляду та реклами. Знову ж таки уніфікована форма акту складеного за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров'я та благополуччя тварин, який затверджений наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України за № 447 від 08.08.2019 передбачає перевірку з дотримання вимог: ПЕРЕЛІК нормативно-правових актів, відповідно до яких складено перелік питань щодо проведення заходу державного контролю (інспектування) N з/п Нормативно-правовий акт або нормативний документ Дата і номер державної реєстрації нормативноправового акта у Мін'юсті Позначення найменування дата і номер 1 2 3 4 5 1. Закони України 1 Закон України "Про основні принципи та вимоги щодо безпечності та якості харчових продуктів" 23 грудня 1997 року N 771 ЗУ N 771 2 Закон України "Про вилучення з обігу, переробку, утилізацію, знищення або подальше використання неякісної та небезпечної продукції" 14 січня 2000 року N 1393 ЗУ N 1393 3 Закон України "Про державний контроль за дотриманням законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров'я та благополуччя тварин" 18 травня 2017 року N 2042- VIII ЗУ N 2042 4 Закон України "Про побічні продукти тваринного походження, не призначені для споживання людиною" 07 квітня 2015 року N 287- VIII ЗУ N 287 5 Закон України "Про ідентифікацію та реєстрацію тварин" 04 червня 2009 року N 1445-VI ЗУ N 1445 6 Закон України "Про інформацію для споживачів щодо харчових продуктів" 06 грудня 2018 року N 2639- VIII ЗУ N 2639 2. Накази 1 Правила роздрібної торгівлі продовольчими товарами, затверджені наказом Міністерства економіки та з питань європейської інтеграції України 11 липня 2003 року N 185 23 липня 2003 року за N 628/7949 Наказ N 185. Разом із цим, згідно розпорядження КМУ № 94-р від 20.01.2016 р визнано такими, що втратили чинність акти санітарного законодавства, видані центральними органами виконавчої влади Української РСР, в тому числі їх посадовими особами, якими затверджено санітарні, санітарно-гігієнічні, санітарно-протиепідемічні, санітарно-епідеміологічні, протиепідемічні, гігієнічні правила і норми, державні санітарно-епідеміологічні нормативи та санітарні регламенти. Відповідно до наказу МОЗ України № 185 від 22.04.2005 р скасовано Державні санітарні норми та правила "Транспортування продовольчої продукції" Тобто ані Закон, ані форма уніфікованого акту не передбачає перевірку оператора ринку на предмет відповідності вимогам санітарного законодавства, як це визначено у тендерній документації. Враховуючи вищенаведене, відповідно до статті 18 Закону 2629-VIII, ПРОСИМО: - 1. Прийняти скаргу до розгляду, 2. Зобов’язати тендерний комітент Відділу освіти Новокаховської міської ради 74900, Херсонська область, м. Нова Каховка, вул. Історична, буд.5 внести зміни у тендерну документацію, зокрема виключити умову щодо додаткового нецінового критерію у закупівлі UA-2019-12-12-000885-c, код ДК 021-2015: 15810000-9 Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби. Додатки: 1.) Документ про здійснення оплати за подання скарги до органу оскарження (оригінал).
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Рішення від 21.12.2019 № 19062.pdf
Дата публікації: 21 грудня 2019 17:52

Документи подані скаржником

19 грудня 2019 15:04
Платіжне доручення.pdf
19 грудня 2019 15:04
Скарга Н_Каховка.pdf

Документи Органу Оскарження

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 20 грудня 2019 08:28
Коментар щодо відміни: в зв’язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
Документи:
20 грудня 2019 08:28
Протокол