Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

24310000-0 Основні неорганічні хімічні речовини (Гідроксихлорид алюмінію торгівельної марки ПОЛВАКтм-68 або еквівалент в рідкому стані, Гідроксихлорид алюмінію торгівельної марки ПОЛВАКтм -40 або еквівалент в рідкому стані, Хлор рідкий в контейнерах)
24310000-0 Basic inorganic chemicals (Aluminum hidroksohloryd brand POLVAK – 68 or equivalent in the liquid state, Aluminum hidroksohloryd brand POLVAK – 40 or equivalent in the liquid state, Liquid chlorine in containers )
Очікувана вартість
5 000 000,00 UAH
UA-2019-12-12-000878-c 0b82108282224ca09c57371d25c06857
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Секретар ТК ТК

067-503-41-04 tender@voda.pl.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВИРОБНИЧЕ УПРАВЛІННЯ ВОДОПРОВІДНО-КАНАЛІЗАЦІЙНОГО ГОСПОДАРСТВА" ГОРІШНЬОПЛАВНІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ"
Код ЄДРПОУ: 24388032
Вебсайт: http://voda.pl.ua
Місцезнаходження: 39803, Україна , Полтавська обл., Горішні Плавні, Полтавська обл., місто Горішні Плавні, ВУЛ. ПОРТОВА, будинок 27
Контактна особа: Секретар ТК ТК
067-503-41-04
tender@voda.pl.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: Communal enterprise "Production administration of sanitation services" of Horishni Plavni city
National ID: 24388032
Contact point: Bogachonok Daria 0675040803
067-503-41-04
tender@voda.pl.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 12 грудня 2019 14:57
Звернення за роз’ясненнями: до 11 січня 2020 14:45
Оскарження умов закупівлі: до 17 січня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 січня 2020 14:45
Початок аукціону: 28 лютого 2020 13:22
Очікувана вартість: 5 000 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 25 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Publication date: 12 грудня 2019 14:57
Enquiries until: 11 січня 2020 14:45
Complaints submission until: до 17 січня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 21 січня 2020 14:45

Information

Estimated total value: 5 000 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 25 000 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:24310000-0: Основні неорганічні хімічні речовини


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
110 т
Гідроксихлорид алюмінію торгівельної марки ПОЛВАКтм-68 або еквівалент в рідкому стані
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 24310000-0 — Основні неорганічні хімічні речовини

Aluminum hidroksohloryd brand POLVAK – 68 or equivalent in the liquid state
CPV: 24310000-0
Період постачання: по 31 грудня 2019
110 т
Гідроксихлорид алюмінію торгівельної марки ПОЛВАКтм -40 або еквівалент в рідкому стані
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 24310000-0 — Основні неорганічні хімічні речовини

Aluminum hidroksohloryd brand POLVAK – 40 or equivalent in the liquid state
CPV: 24310000-0
Період постачання: по 31 грудня 2020
20 т
Хлор рідкий в контейнерах
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 24310000-0 — Основні неорганічні хімічні речовини

Liquid chlorine in containers
CPV: 24310000-0
Період постачання: по 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата за поставлений товар здійснюється протягом 30 календарних днів з дня його отримання. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
14 січня 2020 14:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 січня 2020 14:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 грудня 2019 14:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 січня 2020 14:37
ПЕРЕЛІК ЗМІН до ТД 14.01.2020 р..docx
09 січня 2020 14:05
ПЕРЕЛІК ЗМІН до ТД.docx
14 січня 2020 14:37
НОВА РЕДАКЦІЯ ДОДАТОК 4 Технічні вимоги 14.01.2020 р..docx
09 січня 2020 14:05
НОВА РЕДАКЦІЯ Додаток 4 Технічні вимоги.docx
12 грудня 2019 14:54
ДОДАТОК 4 Технічні вимоги (1).doc
14 січня 2020 14:37
НОВА РЕДАКЦІЯ Тендерна документація 14.01.2020 р..docx
09 січня 2020 14:05
НОВА РЕДАКЦІЯ Тендерна документація.docx
12 грудня 2019 14:54
Тендерна документація.doc
09 січня 2020 14:05
НОВА РЕДАКЦІЯ Додаток 2 Кваліфікаційні критерії.docx
12 грудня 2019 14:54
ДОДАТОК 2 Кваліфікаційні критерії.doc
12 грудня 2019 14:54
ДОДАТОК 3 Стаття 17, повноваження.doc
12 грудня 2019 14:54
ДОДАТОК 5 Лист - згода (2).docx
12 грудня 2019 14:54
ДОДАТОК 6 Проект договору.odt
12 грудня 2019 14:54
ДОДАТОК 1 Тендерна пропозиція (2).docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-12-12-000878-c.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "АГРОГАЗСЕРВІС", Код ЄДРПОУ:30600063
Дата подання: 27 грудня 2019 13:10
стосовно лоту
Згiдно з нормами ст. 3 Закону Украiни «Про публiчнi закупiвлi» принципами
здiйснення закупiвель е: добросовiсна конкуренцiя серед учасникiв; максимальна
економiя та ефективнiсть; вiдкритiсть та прозорiсть на всіх стадiях закупiвель;
недискримiнацiя учасникiв; об'сктивна та неупереджена оцiнка тендерних пропозицiй;
запобiгання корупцiйним дiям i зловживанням.

Однак з огляду на те, що Замовник об’єднав три хімічні речовини (Гідроксихлорид алюмінію торгівельної марки ПОЛВАКтм-68 або еквівалент в рідкому стані, Гідроксихлорид алюмінію торгівельної марки ПОЛВАКтм -40 або еквівалент в рідкому стані, хлор рідкий в контейнерах) в один лот свідчить про те, що документацiя конкурсних торгiв викладена у такий спосiб, який не дае можливостi брати участь у процедурi закупiвлi більш широкому колу Учасників, оскiльки Замовник встановив вимоги тендерної документацii для зменшення конкуренцii на ринку хiмiчної продукцiї.
З метою прийняття участі у процедурі закупівлі більшого кола Учасників, просимо Вас, відокремити хімічні речовини в різні лоти по зазначеній закупівлі.

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
02 січня 2020 14:08
Відповідно до листа Мінекономрозвитку № 3304-06/26774-06 від 02.08.2017 розділення предмета закупівлі є правом Замовника, а не його обов’язком. Порядком визначення предмета закупівлі, затвердженим Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі № 454 встановлено право Замовника, а не обов’язок визначати окремі частини предмета закупівлі.
Аналіз системи торгів Prozorro, а також інформації, що є у відкритому доступі (виставки, семінари тощо) свідчать про те, що в Україні є принаймні два вітчизняних виробника, та два представника іноземних виробників, які згідно до технічних показників продукції, мають у своєму асортименті еквівалентні товари.

Жоден з Товарів, що є предметом закупівлі № UA-2019-12-12-000878-c не є ексклюзивним, не виконаний на персональне замовлення, не є зареєстрованою торгівельною маркою, не потребує окремої ліцензії, отримання якої обмежує участь потенційних постачальників.

Участь у закупівлі не обмежена ані для виробників, ані для дилерів, ані будь-яких інших суб’єктів господарювання, враховуючи вище зазначене розділення на лоти вважаємо недоречним.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-12-12-000878-c.a2
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ Дезсистема, Код ЄДРПОУ:41196801
Дата подання: 31 січня 2020 17:05
Оскарження результатів прекваліфікації
Скарга до Антимонопольного комітету України на результати прекваліфікації
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 04 лютого 2020 15:54
Рішення від 04.02.2020 № 2068 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 04 лютого 2020 15:53
Рішення від 20.02.2020 № 3303.pdf
Дата публікації: 25 лютого 2020 20:53

Документи подані скаржником

31 січня 2020 17:05
Скарга
31 січня 2020 17:05
Платіжне доручення

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 28 січня 2020
UA-2019-12-12-000878-c0b82108282224ca09c57371d25c06857
Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВИРОБНИЧЕ УПРАВЛІННЯ ВОДОПРОВІДНО-КАНАЛІЗАЦІЙНОГО ГОСПОДАРСТВА" ГОРІШНЬОПЛАВНІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ"
Код ЄДРПОУ: 24388032
Місцезнаходження: 39803, Україна, Полтавська обл., Горішні Плавні, Полтавська обл., місто Горішні Плавні, ВУЛ. ПОРТОВА, будинок 27
Учасник Документи Рішення
ТОВ Дезсистема Документи
Відхилено
Документи
ТОВ "НПП Лаваль" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "ЕНВІРОТЕХ-ІНЖИНІРІНГ" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

Публічні документи

20 січня 2020 15:53
Електронний підпис
20 січня 2020 15:50
ст 117_ санкції.pdf
20 січня 2020 15:50
проект договору.pdf
20 січня 2020 15:50
Інші.pdf

Документи

Публічні документи

20 січня 2020 17:30
Електронний підпис
20 січня 2020 17:30
Електронний підпис
20 січня 2020 17:28
Тендерна пропозиція.pdf
20 січня 2020 17:28
Статут.pdf
20 січня 2020 17:28
27 ЛИСТ ЗГОДА.pdf
20 січня 2020 17:28
26 Проект договору.pdf
20 січня 2020 17:28
5.2 Відгук.pdf
20 січня 2020 17:28
5.1 Договір.pdf

Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Дезсистема

ТОВ "НПП Лаваль"

ТОВ "ЕНВІРОТЕХ-ІНЖИНІРІНГ"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 лютого 2020 13:43

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЕНВІРОТЕХ-ІНЖИНІРІНГ" 4 619 650,00
UAH з ПДВ
4 188 200,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "НПП Лаваль" 4 780 000,00
UAH з ПДВ
4 220 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 січня 2020 17:30
Електронний підпис
20 січня 2020 17:30
Електронний підпис
20 січня 2020 17:28
Тендерна пропозиція.pdf
20 січня 2020 17:28
Статут.pdf
20 січня 2020 17:28
27 ЛИСТ ЗГОДА.pdf
20 січня 2020 17:28
26 Проект договору.pdf
20 січня 2020 17:28
5.2 Відгук.pdf
20 січня 2020 17:28
5.1 Договір.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЕНВІРОТЕХ-ІНЖИНІРІНГ"

ТОВ "НПП Лаваль"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЕНВІРОТЕХ-ІНЖИНІРІНГ"
#40229151
Переможець 4 188 200,00
UAH з ПДВ
02 березня 2020 14:43

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 березня 2020 14:43

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЕНВІРОТЕХ-ІНЖИНІРІНГ"
#40229151
4 188 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
16 березня 2021 10:00
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2020 11:00
ЕНВІРОТЕХ-ІНЖИНІРІНГ ТОВ ДУ № 4 до дог 147-Т від 16.03.2020 (1).pdf зміни до договору
28 грудня 2020 10:59
Електронний підпис зміни до договору
01 червня 2020 16:21
ЕНВІРОТЕХ-ІНЖИНІРІНГ ТОВ д-у № 3 до дог 147-Т від 16.03.2020 бюджетні кошти (1).pdf зміни до договору
01 червня 2020 16:20
Електронний підпис зміни до договору
29 травня 2020 11:29
ЕНВІРОТЕХ-ІНЖИНІРІНГ ТОВ № 2 до дог № 147-Т від 16.03.2020 тех помилка (1).pdf зміни до договору
29 травня 2020 11:29
Електронний підпис зміни до договору
12 травня 2020 16:19
Енвіротех Інжинірінг ТОВ д-у № 1 до дог № 147-Т від 16.03.2020 (1).pdf зміни до договору
12 травня 2020 16:18
Електронний підпис укладений
16 березня 2020 16:18
Енвіротех-Інжинірінг ТОВ № 147-Т від 16.03.2020 полвак хлор.pdf укладений
16 березня 2020 16:17

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
12 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
12 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Поліпшення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 147-Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Виправлення технічної помилки
Номер договору про закупівлю: 147-Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
01 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Часткова зміна фінансуванння закупівлі, на кошти з місцевого бюджету (рішення 56 сесії сьомого скликання Горішньоплавнівської міської ради Полтавської області від 19.05.2020 року "Про внесення змін до Програми розвитку житлово-комунального господарства та благоустрою Горішньоплавнівської міської ОТГ на 2019-2023 роки"
Номер договору про закупівлю: 147-Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії Договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку 2020 року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 147-Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 14 березня 2021
Сума оплати за договором: 3 994 101,96
UAH (в тому числі ПДВ 665 683,66 UAH)