Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

макаронні вироби
Очікувана вартість
514 031,20 UAH
UA-2019-12-12-000862-a feeb867ee28e40aeb6385d5841638fcc
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мушит Орися Володимирівна

380332725214 osvita9Lutsk@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Луцької міської ради
Код ЄДРПОУ: 02141673
Місцезнаходження: 43000, Україна , Волинська обл., Луцьк, Шевченка,1
Контактна особа: Мушит Орися Володимирівна
380332725214
osvita9Lutsk@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 грудня 2019 14:18
Звернення за роз’ясненнями: до 20 грудня 2019 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 26 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 грудня 2019 09:00
Початок аукціону: 02 січня 2020 11:30
Очікувана вартість: 514 031,20 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15850000-1: Макаронні вироби


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
31420 кілограми
макаронні вироби
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 43000, Україна, Волинська область, Луцьк, заклади згідно додатку
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15850000-1 — Макаронні вироби

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Замовник проводить оплату за фактично поставлений товар, згідно наданих накладних, за рахунок коштів місцевого бюджету та інших надходжень. шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника, не пізніше 20 робочих днів з моменту поставки партії товару Пiсляоплата 20 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 грудня 2019 10:02
ТД макаронні вироби.doc
12 грудня 2019 14:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 грудня 2019 14:20
договору на макаронні вироби.doc
12 грудня 2019 14:19
ТД на макаронні вироби.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

01
Дата подання: 20 грудня 2019 08:37
Дата відповіді: 20 грудня 2019 10:01
Прошу завантажити документацію у такому ж форматі як і проект договору doc, адже ви завантажили у форматі pdf. Це спричинить незручності для "не своїх" учасників, адже всі документи треба набирати вручну, наприклад Форму тендерна пропозиція тощо. Перестаньте вже знущатись над іншими(не своїми) учасниками
Відповідь: Доброго дня, ми завантажено документацію у відповідмому формі. Доволі не коректно надавати неналежну характуристику дія Замовника з яким бажаєте співпрацювати. Для нас не існує своїх та не своїх учасників, усі Учасників рівні перед Законом та у рівних умоах при проведенні процедури закупівлі.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-12-12-000862-a.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП "ВОЛИНЯНИН", Код ЄДРПОУ:34557106
Дата подання: 17 січня 2020 13:38
Вимога
Вимагаємо переглянути Ваше рішення про визнання переможцем ФОП Ляцевич О.В. у зв’язку з тим, що тендерна пропозиція даного учасника не відповідає вимогам тендерної документації. ФОП Ляцевич О.В надав довідку про наявність обладнання, в якій вказані складські приміщення. Документів на власність вказаних складських приміщень не надано, що вимагалося тендерною документацією (у Розділ 5 пункт 1.2 «Правові підстави наявності обладнання» конкретно зазначено - копія договору купівлі-продажу або свідоцтва про право власності або договору оренди приміщень/будівлі/складу. Наданий договір на логістичні послуги не несе ніякої інформації по пункту 1.2, а саме - правові підстави права власності даного складу ТзОВ «Ліа Гроус» не підтверджені ні одним із зазначених документів. Підписаний Додаток № 4 містить в собі пункт 1.1 про якість товару, яка має відповідати показникам безпечності та якості для харчових продуктів, відповідати вимогам Закону України від 23.12.1997 №771/97-ВР (зі змінами) «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів». В даному законі зазначено розділ 4 стаття 20 пункти 2, та стаття 21 пункт 1, про впровадження системи НАССР операторами ринку, терміни впровадження вже минули, доказів впровадження НАССР на задіяних підприємствах ТзОВ «Ліа Гроус» та ПП «Віннер» відсутні, а якщо вони і є, то вони не діючі, про що свідчить надання не діючих документів на якість ПП «Віннер», а саме наданий протокол на ГМО даного виробника давно вже втратив чинність так як є новий протокол на ГМО, який ми додаємо до вимоги. Не дотримання контролю за якістю постачання згідно пункту 1.1 Додатку 4 (впровадження НАССР на задіяних посередниках), відсутні їх підтвердження згідно Додатку 4 пункту 1.1, несе небезпеку потрапляння неякісних харчових продуктів в ДНЗ замовника. Додаток 4 підписаний, але вимоги вказані в ньому не виконуються. Договір з ПП «Віліс» від 2018 року підписаний попереднім директором ПП «Віннер», згідно розділа 5 пункту 1.7 документації має бути підтвердження пролонгації, лист від ПП «Віннер» не є доказом пролонгації так як дане підприємство не виробник (дистриб’ютор, дилер), про що зазначено в договорі (договір поставки). Враховуючи все вище наведене вимагаємо переглянути Ваше рішення та відхилити пропозицію ФОП Ляцевич О.В., та перейти до розгляду наступної пропозиції.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
20 січня 2020 17:26
На підставі договору про логістичні послуги продукція (предмет закупівлі) буде поставлятися в заклади дошкільної освіти. У п. 1.2. Тендерної документації буде внесено відповідні зміни.
Дійсність договору з виробником, що пролонгується підтверджена листом виробника (дистриб’ютора, дилера) (лист від 24.12.2019 № 32).
Відповідно до п. 1.8. Тендерної документації учасник повинен подати документи, що підтверджують впровадження, застосування та постійну дію на підприємстві Виробника процедур, заснованих на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках стосовно предмета закупівлі (наприклад – сертифікат на систему управління безпечністю харчових продуктів, який відповідає вимогам ДСТУ ІSО 22000:2007 (ІSО 22000:2005). Ми не вимагали ХАСП від постачальників, які не є виробниками.
Терміну дії протоколів на ГМО не визначено законодавством.

Документи подані скаржником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 січня 2020 12:03

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП ЛЯЦЕВИЧ ОЛЬГА ВАЛЕРІЇВНА 436 110,00
UAH з ПДВ
372 955,40
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ВОЛИНЯНИН" 490 152,00
UAH з ПДВ
373 269,60
UAH з ПДВ
Документи
ФОП ЛОРВІ В.С. 407 517,40
UAH з ПДВ
393 692,60
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МИХАЛЕВИЧ ЮЛІЯ АНДРІЇВНА 514 031,00
UAH з ПДВ
514 031,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 січня 2020 12:47
Електронний підпис
20 січня 2020 12:46
Довідка МВС Ляцевич.pdf
18 січня 2020 15:58
Електронний підпис
18 січня 2020 15:58
Довідка мвс.pdf
18 січня 2020 15:11
Електронний підпис
18 січня 2020 15:10
Довідка банкрутство.pdf
18 січня 2020 15:10
Довідка ФОП Ляцевич.pdf
02 січня 2020 12:18
Електронний підпис
29 грудня 2019 02:16
Електронний підпис
29 грудня 2019 02:15
Санобробка тз 2.pdf
29 грудня 2019 02:15
Проект договору.pdf
29 грудня 2019 02:15
Транспорт 2.pdf
29 грудня 2019 02:15
Санобробка тз 1.pdf
29 грудня 2019 02:15
Тендерна пропозиція.pdf
29 грудня 2019 02:15
ФОП Ляцевич ЄП.pdf
29 грудня 2019 02:15
Протокл 1228.pdf
29 грудня 2019 02:15
Медична книжка 1.pdf
29 грудня 2019 02:15
Макарони сес.pdf
29 грудня 2019 02:15
Довідка про штат.pdf
29 грудня 2019 02:15
ISO.pdf
29 грудня 2019 02:15
ФОП Ляцевич ІПН.pdf
29 грудня 2019 02:15
Рішення оператора.pdf
29 грудня 2019 02:15
Медична книжка 2.pdf
29 грудня 2019 02:15
Протокол 1301.pdf
29 грудня 2019 02:15
Технічна специфікація.pdf
29 грудня 2019 02:15
Акт обстеження .pdf
29 грудня 2019 02:15
Довідка МТБ.pdf
29 грудня 2019 02:15
Довідка експертний.pdf
29 грудня 2019 02:15
Транспорт 1.pdf
29 грудня 2019 02:15
Декларація виробника.pdf
29 грудня 2019 02:15
ФОП Ляцевич Паспорт.pdf
29 грудня 2019 02:15
ФОП Ляцевич Виписка.pdf
29 грудня 2019 02:15
Довідка учасник.pdf
29 грудня 2019 02:15
Договір постачання.pdf

Публічні документи

28 грудня 2019 13:05
Електронний підпис
28 грудня 2019 13:03
Електронний підпис
28 грудня 2019 13:01
Тендерна пропозиція.pdf
28 грудня 2019 13:01
30122019 Луцьк макарони.rar

Публічні документи

30 грудня 2019 01:33
Електронний підпис
30 грудня 2019 01:27
цінова.pdf
30 грудня 2019 01:27
техн.специфікація.pdf
30 грудня 2019 01:27
Проект договору.pdf
30 грудня 2019 01:27
Деклар.виробника.pdf
30 грудня 2019 01:27
Протокол випроб. ГМО.pdf
30 грудня 2019 01:27
Висновок макарони.pdf
30 грудня 2019 01:27
лист-відгук макарони.pdf
30 грудня 2019 01:27
Договір макарони.pdf
30 грудня 2019 01:27
Довідка аналог. догов..pdf
30 грудня 2019 01:27
Сертификат ISO.pdf
30 грудня 2019 01:27
Довідка працивники.pdf
30 грудня 2019 01:27
мед.книжка.pdf
30 грудня 2019 01:27
Довідка про саноброб..pdf
30 грудня 2019 01:27
довідка сан.паспорт.pdf
30 грудня 2019 01:27
техпаспорт копія.pdf
30 грудня 2019 01:27
Договір оренди автом..pdf
30 грудня 2019 01:26
Акт обстеження складу.pdf
30 грудня 2019 01:26
Договір оренди складу.pdf
30 грудня 2019 01:26
Довідка мат.тех.база.pdf
30 грудня 2019 01:26
Лист погодження.pdf
30 грудня 2019 01:26
Лист згода E data..pdf
30 грудня 2019 01:26
лист гарантія ст.17.pdf
30 грудня 2019 01:26
Лист гарант санкції.pdf
30 грудня 2019 01:26
Довідка про учасника.pdf
30 грудня 2019 01:26
Ідентифік. код.pdf
30 грудня 2019 01:26
Паспорт.pdf
30 грудня 2019 01:26
Витяг єдиний податок.pdf
30 грудня 2019 01:26
Виписка.pdf

Публічні документи

27 грудня 2019 16:03
Електронний підпис
27 грудня 2019 16:03
загальні відомості.pdf
27 грудня 2019 16:03
додаток10.pdf
27 грудня 2019 16:03
додаток8.pdf
27 грудня 2019 16:03
Витяг Ю.pdf
27 грудня 2019 16:03
техпаспорт авто.pdf
27 грудня 2019 16:03
оператор ринку.pdf
27 грудня 2019 16:03
мед книжка.pdf
27 грудня 2019 16:03
Матеріально-тех база.pdf
27 грудня 2019 16:03
договір склад оренда.pdf
27 грудня 2019 16:03
довідка п.1.8.pdf
27 грудня 2019 16:03
довідка обробка авто.pdf
27 грудня 2019 16:03
акт певірки складу.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП ЛЯЦЕВИЧ ОЛЬГА ВАЛЕРІЇВНА

ПП "ВОЛИНЯНИН"

ФОП ЛОРВІ В.С.

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МИХАЛЕВИЧ ЮЛІЯ АНДРІЇВНА

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП ЛЯЦЕВИЧ ОЛЬГА ВАЛЕРІЇВНА
#3339806628
Переможець 372 955,40
UAH з ПДВ
15 січня 2020 15:41

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 січня 2020 15:41

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП ЛЯЦЕВИЧ ОЛЬГА ВАЛЕРІЇВНА
#3339806628
372 955,40
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 08:38
додаткова угода 3 до договору 05 01.pdf зміни до договору
29 грудня 2020 16:46
Електронний підпис зміни до договору
24 червня 2020 08:34
додаткова угода 2 до договору 05 01.pdf зміни до договору
23 червня 2020 08:45
Електронний підпис зміни до договору
30 січня 2020 09:19
додаткова угода 1 до договору 05 01.pdf зміни до договору
29 січня 2020 16:30
Електронний підпис укладений
29 січня 2020 16:09
договір 05 01.pdf укладений
29 січня 2020 15:29

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягу закупівлі та загальної вартості договору
Номер договору про закупівлю: 05/01
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна ціни за одиницю товару
Номер договору про закупівлю: 05/01
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягу закупівля та загальної вартості договору
Номер договору про закупівлю: 05/01
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML