Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
макаронні вироби
Очікувана вартість
514 031,20 UAH
UA-2019-12-12-000862-a ● feeb867ee28e40aeb6385d5841638fcc
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти Луцької міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 02141673 |
Місцезнаходження: | 43000, Україна , Волинська обл., Луцьк, Шевченка,1 |
Контактна особа: |
Мушит Орися Володимирівна 380332725214 osvita9Lutsk@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 грудня 2019 14:18 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 грудня 2019 09:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 26 грудня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 грудня 2019 09:00 |
Початок аукціону: | 02 січня 2020 11:30 |
Очікувана вартість: | 514 031,20 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,10% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15850000-1: Макаронні вироби
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
31420 кілограми
макаронні вироби
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
43000, Україна, Волинська область, Луцьк, заклади згідно додатку
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15850000-1 — Макаронні вироби
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Замовник проводить оплату за фактично поставлений товар, згідно наданих накладних, за рахунок коштів місцевого бюджету та інших надходжень. шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника, не пізніше 20 робочих днів з моменту поставки партії товару | Пiсляоплата | 20 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 грудня 2019 10:02 |
ТД макаронні вироби.doc | |
12 грудня 2019 14:39 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
12 грудня 2019 14:20 |
договору на макаронні вироби.doc | |
12 грудня 2019 14:19 |
ТД на макаронні вироби.pdf |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
01
Дата подання: 20 грудня 2019 08:37
Дата відповіді: 20 грудня 2019 10:01
Прошу завантажити документацію у такому ж форматі як і проект договору doc, адже ви завантажили у форматі pdf. Це спричинить незручності для "не своїх" учасників, адже всі документи треба набирати вручну, наприклад Форму тендерна пропозиція тощо.
Перестаньте вже знущатись над іншими(не своїми) учасниками
Відповідь: Доброго дня, ми завантажено документацію у відповідмому формі. Доволі не коректно надавати неналежну характуристику дія Замовника з яким бажаєте співпрацювати. Для нас не існує своїх та не своїх учасників, усі Учасників рівні перед Законом та у рівних умоах при проведенні процедури закупівлі.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-12-12-000862-a.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП "ВОЛИНЯНИН", Код ЄДРПОУ:34557106
Дата подання: 17 січня 2020 13:38
Вимога
Вимагаємо переглянути Ваше рішення про визнання переможцем ФОП Ляцевич О.В. у зв’язку з тим, що тендерна пропозиція даного учасника не відповідає вимогам тендерної документації. ФОП Ляцевич О.В надав довідку про наявність обладнання, в якій вказані складські приміщення. Документів на власність вказаних складських приміщень не надано, що вимагалося тендерною документацією (у Розділ 5 пункт 1.2 «Правові підстави наявності обладнання» конкретно зазначено - копія договору купівлі-продажу або свідоцтва про право власності або договору оренди приміщень/будівлі/складу. Наданий договір на логістичні послуги не несе ніякої інформації по пункту 1.2, а саме - правові підстави права власності даного складу ТзОВ «Ліа Гроус» не підтверджені ні одним із зазначених документів. Підписаний Додаток № 4 містить в собі пункт 1.1 про якість товару, яка має відповідати показникам безпечності та якості для харчових продуктів, відповідати вимогам Закону України від 23.12.1997 №771/97-ВР (зі змінами) «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів». В даному законі зазначено розділ 4 стаття 20 пункти 2, та стаття 21 пункт 1, про впровадження системи НАССР операторами ринку, терміни впровадження вже минули, доказів впровадження НАССР на задіяних підприємствах ТзОВ «Ліа Гроус» та ПП «Віннер» відсутні, а якщо вони і є, то вони не діючі, про що свідчить надання не діючих документів на якість ПП «Віннер», а саме наданий протокол на ГМО даного виробника давно вже втратив чинність так як є новий протокол на ГМО, який ми додаємо до вимоги. Не дотримання контролю за якістю постачання згідно пункту 1.1 Додатку 4 (впровадження НАССР на задіяних посередниках), відсутні їх підтвердження згідно Додатку 4 пункту 1.1, несе небезпеку потрапляння неякісних харчових продуктів в ДНЗ замовника. Додаток 4 підписаний, але вимоги вказані в ньому не виконуються. Договір з ПП «Віліс» від 2018 року підписаний попереднім директором ПП «Віннер», згідно розділа 5 пункту 1.7 документації має бути підтвердження пролонгації, лист від ПП «Віннер» не є доказом пролонгації так як дане підприємство не виробник (дистриб’ютор, дилер), про що зазначено в договорі (договір поставки). Враховуючи все вище наведене вимагаємо переглянути Ваше рішення та відхилити пропозицію ФОП Ляцевич О.В., та перейти до розгляду наступної пропозиції.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
20 січня 2020 17:26
На підставі договору про логістичні послуги продукція (предмет закупівлі) буде поставлятися в заклади дошкільної освіти. У п. 1.2. Тендерної документації буде внесено відповідні зміни.
Дійсність договору з виробником, що пролонгується підтверджена листом виробника (дистриб’ютора, дилера) (лист від 24.12.2019 № 32).
Відповідно до п. 1.8. Тендерної документації учасник повинен подати документи, що підтверджують впровадження, застосування та постійну дію на підприємстві Виробника процедур, заснованих на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках стосовно предмета закупівлі (наприклад – сертифікат на систему управління безпечністю харчових продуктів, який відповідає вимогам ДСТУ ІSО 22000:2007 (ІSО 22000:2005). Ми не вимагали ХАСП від постачальників, які не є виробниками.
Терміну дії протоколів на ГМО не визначено законодавством.
Дійсність договору з виробником, що пролонгується підтверджена листом виробника (дистриб’ютора, дилера) (лист від 24.12.2019 № 32).
Відповідно до п. 1.8. Тендерної документації учасник повинен подати документи, що підтверджують впровадження, застосування та постійну дію на підприємстві Виробника процедур, заснованих на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках стосовно предмета закупівлі (наприклад – сертифікат на систему управління безпечністю харчових продуктів, який відповідає вимогам ДСТУ ІSО 22000:2007 (ІSО 22000:2005). Ми не вимагали ХАСП від постачальників, які не є виробниками.
Терміну дії протоколів на ГМО не визначено законодавством.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 02 січня 2020 12:03
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП ЛЯЦЕВИЧ ОЛЬГА ВАЛЕРІЇВНА |
436 110,00
UAH з ПДВ
|
372 955,40
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "ВОЛИНЯНИН" |
490 152,00
UAH з ПДВ
|
373 269,60
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП ЛОРВІ В.С. |
407 517,40
UAH з ПДВ
|
393 692,60
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МИХАЛЕВИЧ ЮЛІЯ АНДРІЇВНА |
514 031,00
UAH з ПДВ
|
514 031,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП ЛЯЦЕВИЧ ОЛЬГА ВАЛЕРІЇВНА #3339806628 |
Переможець |
372 955,40
UAH з ПДВ
|
15 січня 2020 15:41
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 грудня 2020 08:38
|
додаткова угода 3 до договору 05 01.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2020 16:46
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 червня 2020 08:34
|
додаткова угода 2 до договору 05 01.pdf | зміни до договору |
23 червня 2020 08:45
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 січня 2020 09:19
|
додаткова угода 1 до договору 05 01.pdf | зміни до договору |
29 січня 2020 16:30
|
Електронний підпис | укладений |
29 січня 2020 16:09
|
договір 05 01.pdf | укладений |
29 січня 2020 15:29
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 січня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 23 червня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягу закупівлі та загальної вартості договору |
Номер договору про закупівлю: | 05/01 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 червня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 24 червня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміна ціни за одиницю товару |
Номер договору про закупівлю: | 05/01 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягу закупівля та загальної вартості договору |
Номер договору про закупівлю: | 05/01 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |