Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

цукор і супутня продукція
Очікувана вартість
838 950,00 UAH
UA-2019-12-12-000763-a 3b7b78120e13432d9efde041a4ea1add
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мушит Орися Володимирівна

380332725214 osvita9Lutsk@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Луцької міської ради
Код ЄДРПОУ: 02141673
Місцезнаходження: 43000, Україна , Волинська обл., Луцьк, Шевченка,1
Контактна особа: Мушит Орися Володимирівна
380332725214
osvita9Lutsk@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 грудня 2019 14:03
Звернення за роз’ясненнями: до 20 грудня 2019 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 26 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 грудня 2019 09:00
Початок аукціону: 02 січня 2020 13:09
Очікувана вартість: 838 950,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,06%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15830000-5: Цукор і супутня продукція


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
58750 кілограми
цукор
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 43000, Україна, Волинська область, Луцьк, заклади згідно додатку
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15830000-5 — Цукор і супутня продукція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Замовник проводить оплату за фактично поставлений товар, згідно наданих накладних, за рахунок коштів місцевого бюджету та інших надходжень. шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника, не пізніше 20 робочих днів з моменту поставки партії товару Пiсляоплата 20 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 грудня 2019 14:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 грудня 2019 14:04
договору на цукор.doc
12 грудня 2019 14:03
ТД на цукор.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

01
Дата подання: 20 грудня 2019 08:38
Дата відповіді: 20 грудня 2019 10:03
Прошу завантажити документацію у такому ж форматі як і проект договору doc, адже ви завантажили у форматі pdf. Це спричинить незручності для "не своїх" учасників, адже всі документи треба набирати вручну, наприклад Форму тендерна пропозиція тощо. Перестаньте вже знущатись над іншими(не своїми) учасниками
Відповідь: Доброго дня, ми завантажено документацію у відповідмому формі. Доволі не коректно надавати неналежну характуристику діям Замовника з яким бажаєте співпрацювати. Для нас не існує своїх та не своїх учасників, усі Учасників рівні перед Законом та у рівних умоах при проведенні процедури закупівлі.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-12-12-000763-a.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП "ВОЛИНЯНИН", Код ЄДРПОУ:34557106
Дата подання: 17 січня 2020 15:45
Вимога
Вимагаємо переглянути Ваше рішення про визнання переможцем ФОП Тарасюк В.К. у зв’язку з тим, що тендерна пропозиція даного учасника не відповідає вимогам тендерної документації. ФОП Тарасюк В.К. надав довідку про наявність обладнання, в якій вказані складські приміщення. Документів на власність вказаних складських приміщень не надано, що вимагалося тендерною документацією (у Розділ 5 пункт 1.2 «Правові підстави наявності обладнання» конкретно зазначено - копія договору купівлі-продажу або свідоцтва про право власності або договору оренди приміщень/будівлі/складу. Наданий договір на логістичні послуги не несе ніякої інформації по пункту 1.2, а саме - правові підстави права власності даного складу ТзОВ «Ліа Гроус» не підтверджені ні одним із зазначених документів. Підписаний Додаток № 4 містить в собі пункт 1.1 про якість товару, яка має відповідати показникам безпечності та якості для харчових продуктів, відповідати вимогам Закону України від 23.12.1997 №771/97-ВР (зі змінами) «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів». В даному законі зазначено розділ 4 стаття 20 пункти 2, та стаття 21 пункт 1, про впровадження системи НАССР операторами ринку, терміни впровадження вже минули, доказів впровадження НАССР на задіяних підприємствах ТзОВ «Ліа Гроус» та ПП «Віннер» відсутні. Не дотримання контролю за якістю постачання згідно пункту 1.1 Додатку 4 (впровадження НАССР на задіяних посередниках), відсутні їх підтвердження згідно Додатку 4 пункту 1.1, несе небезпеку потрапляння неякісних харчових продуктів в ДНЗ замовника. Додаток 4 підписаний, але вимоги вказані в ньому не виконуються. Договір з ПАТ «Гнідавський цукровий завод» від 2013 року підписаний попереднім директором ПП «Віннер», згідно розділу 5 пункту 1.7 документації має бути підтвердження пролонгації. Лист від ПП «Віннер» не є доказом пролонгації, так як дане підприємство не виробник (дистриб’ютор, дилер), як вимагалося в документації, про що зазначено в договорі (договір поставки). А також надаємо скриншот з сайту ДПС України про заборгованість ФОП Тарасюк В.К. перед бюджетом станом на 16.01.2020 р. (дана інформація є у вільному доступі). У своїй Пропозиції ФОП Тарасюк В.К. подав Довідку про відсутність податкових заборгованостей, що не відповідає дійсності. Згідно Розділу V п. 3 Тендерної документації та ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» така Пропозиція підлягає відхиленню. Враховуючи все вище наведене вимагаємо переглянути Ваше рішення та відхилити пропозицію ФОП Тарасюк В.К., та перейти до розгляду наступної пропозиції.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
20 січня 2020 15:23
На підставі договору про логістичні послуги продукція (предмет закупівлі) буде поставлятися в заклади дошкільної освіти. У п. 1.2. Тендерної документації буде внесено відповідні зміни.
Дійсність договору з виробником, що пролонгується підтверджена листом виробника (дистриб’ютора, дилера) (лист від 24.12.2019 № 33).
Відповідно до п. 1.8. Тендерної документації учасник повинен подати документи, що підтверджують впровадження, застосування та постійну дію на підприємстві Виробника процедур, заснованих на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках стосовно предмета закупівлі (наприклад – сертифікат на систему управління безпечністю харчових продуктів, який відповідає вимогам ДСТУ ІSО 22000:2007 (ІSО 22000:2005). Ми не вимагали ХАСП від постачальників, які не є виробниками.
Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 21.10.2015 № 835 «Про затвердження Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних» на офіційному веб-порталі ДФС України (sfs.gov.ua) та на Єдиному державному веб-порталі відкритих даних (data.gov.ua) щомісяця оприлюднюється інформація про суб’єктів господарювання, які мають податковий борг. Сума податкового боргу може змінюватися щоденно. На головній сторінці веб-порталу ДФС розміщено електронний податковий сервіс «Дізнайся більше про свого бізнес-партнера», за допомогою якого можна безоплатно перевірити статус перебування окремого платника податків на обліку в органах державної фіскальної служби та фактичний стан розрахунків такого платника податків з бюджетом. Скористатися такою податковою послугою можуть будь-які запитувачі: як органи державної влади і місцевого самоврядування, так і фізичні та юридичні особи (лист роз’яснення ДФС від 10.02.2017 №2057/5/99-99-09-01-03-16).

Документи подані скаржником

17 січня 2020 15:45
Податковий борг.JPG

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 січня 2020 13:30

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП ТАРАСЮК ВАЛЕРІЙ КОСТЯНТИНОВИЧ 640 962,50
UAH з ПДВ
640 962,50
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ВОЛИНЯНИН" 821 325,00
UAH з ПДВ
821 325,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 січня 2020 19:15
Електронний підпис
21 січня 2020 19:14
Довідка ДПС.pdf
20 січня 2020 15:11
Електронний підпис
18 січня 2020 15:43
Довідка МВС.pdf
02 січня 2020 13:41
Електронний підпис
30 грудня 2019 00:53
Електронний підпис
30 грудня 2019 00:49
ДОВІДКА с17 _5_.pdf
30 грудня 2019 00:49
ДОВІДКА про штат.pdf
30 грудня 2019 00:49
Санобробка тз 1.pdf
30 грудня 2019 00:49
Санобробка тз 2.pdf
30 грудня 2019 00:49
Договір логістика.pdf
30 грудня 2019 00:49
ТЗ 2.pdf
30 грудня 2019 00:49
ЛИСТ розміщення інфо.pdf
30 грудня 2019 00:49
Договір поставки.pdf
30 грудня 2019 00:49
Медична книжка 1.pdf
30 грудня 2019 00:49
ДОВІДКА про учасника.pdf
30 грудня 2019 00:49
Відгук цукор.pdf
30 грудня 2019 00:49
Якісне цукор.pdf
30 грудня 2019 00:49
Рішення оператора.pdf
30 грудня 2019 00:49
ТЗ 1.pdf
30 грудня 2019 00:49
Договір поставки1.pdf
30 грудня 2019 00:49
УСТАНОВЧІ ФОП ТАРАСЮК.pdf
30 грудня 2019 00:49
Проект договору.pdf
30 грудня 2019 00:49
Тендерна пропозиція.pdf
30 грудня 2019 00:49
ЛИСТ санкції.pdf
30 грудня 2019 00:49
ДОВІДКА с17 _1_.pdf
30 грудня 2019 00:49
ISO.pdf
30 грудня 2019 00:49
Протоколи цукор.pdf
30 грудня 2019 00:49
ДОВІДКА с17 _4_.pdf
30 грудня 2019 00:49
Паспорт ІПН.pdf
30 грудня 2019 00:49
ДОВІДКА с17 _3_.pdf
30 грудня 2019 00:49
ДОВІДКА мтб.pdf
30 грудня 2019 00:49
Медична книжка 2.pdf
30 грудня 2019 00:49
Акт обстеження .pdf
30 грудня 2019 00:49
ДОВІДКА с17 _2_.pdf

Публічні документи

28 грудня 2019 18:00
Електронний підпис
28 грудня 2019 18:00
Тендерна пропозиція.pdf
28 грудня 2019 18:00
30122019 Луцьк цукор.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП ТАРАСЮК ВАЛЕРІЙ КОСТЯНТИНОВИЧ

ПП "ВОЛИНЯНИН"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП ТАРАСЮК ВАЛЕРІЙ КОСТЯНТИНОВИЧ
#2391115171
Переможець 640 962,50
UAH з ПДВ
15 січня 2020 15:43

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 січня 2020 15:43

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП ТАРАСЮК ВАЛЕРІЙ КОСТЯНТИНОВИЧ
#2391115171
640 962,50
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
23 жовтня 2020 15:03
Електронний підпис укладений
23 жовтня 2020 15:02
додаткова угода 3 до договору 07 01.pdf укладений
23 жовтня 2020 14:23
Електронний підпис зміни до договору
13 жовтня 2020 14:51
додаткова угода 2 до договору 07 01.pdf зміни до договору
13 жовтня 2020 14:26
Електронний підпис зміни до договору
24 червня 2020 08:37
додаткова угода 1 до договору 07 01.pdf зміни до договору
23 червня 2020 08:52
Електронний підпис укладений
29 січня 2020 16:07
договір 07 01.pdf укладений
29 січня 2020 15:32

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна ціни за одиницю товару
Номер договору про закупівлю: 07/01
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
13 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна ціни за одиницю товару та обсягу закупівлі
Номер договору про закупівлю: 07/01
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 640 962,50
UAH
Причини розірвання договору: за згодою Сторін